Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125666 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1 |
Контактна особа: |
Iрина Мамонтова +380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 11 445 316,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 453,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 343 359,00 (триста сорок три тисячі триста п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформленої відповідно до діючого законодавства. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону України «Про публічні закупівлі». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Більш детальна інформація в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 343359 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Не надання забезпечення виконання договору про закупівлю, може буде розцінено як відмова підписання договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п’ять) відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: перерахунок коштів на розрахунковий (поточний) рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Строк поставки товарів: 2023 рік, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару.
Кількість товарів: відповідно до Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації).
Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки узгодженої партії Товару після підписання видаткової накладної та реєстрації податкової накладної в ЄРПН. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 12:58 |
Проект договору про закупівлю.docx | |
18 травня 2023 12:58 |
Оголошення про проведення відкритих.docx | |
18 травня 2023 12:58 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx | |
18 травня 2023 12:58 |
Тендерна_документація_редакція_02.doc | |
12 травня 2023 19:06 |
Тендерна_документація_редакція_01.doc |
18 травня 2023 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2023 12:58 |
Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
18 травня 2023 12:58 |
Оголошення про проведення відкритих.docx
|
|||
18 травня 2023 12:58 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
18 травня 2023 12:58 |
Тендерна_документація_редакція_02.doc
|
|||
12 травня 2023 19:06 |
Тендерна_документація_редакція_01.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000018 ● 4972aab91100486ca2189eca949dd778
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2023 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 23.08.2023 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1. UA-2023-05-12-012603-a 12.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 10:58:55
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012603-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей (п. 39 Особливостей).
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію та документи, які підтверджують обрання переможця закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕЙД».
3. Відповідно до пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження щодо забезпечення виконання договору.
4. Відповідно до пункту 10 Особливостей повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 частини першої статті 10 Закону встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін
Додатковою угодою від 06.07.2023 №2 внесено зміни до договору, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору Замовником оприлюднено 11.08.2023.
Отже, надайте інформацію (пояснення) чому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю Замовником опубліковано лише 11.08.2023
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 11:12:50
Відповідь на запит
Керуючись частиною 5 Статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення по суті запиту:
Щодо питання першого запиту: Закупівля палива дизельного та бензинового здійснювалась відділом закупівель ДП «Одеський порт» у зв’язку з виникненням виробничої необхідності на підставі заявок підрозділів порту .
Стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі можемо пояснити наступне:
ДП «Одеський порт» має на балансі значну кількість судноплавних засобів, автомобільних засобів та інших машин і механізмів які обладнані двигунами внутрішнього згорання які працюють на дизельному паливі та бензині. Для здійснення основного виду діяльності та для забезпечення безперебійної роботи підприємства в період зернової угоди є постійна потреба структурних підрозділів ДП «Одеський порт» у різному виді палива. Основними видами є дизельне та бензинове паливо А -95 регламентовано чинним законодавством:
Дизельне паливо - Згідно ДСТУ 7688:2015 та/або «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (зі змінами)
Бензин А-95 наливом - Згідно ДСТУ 7687:2015 та/або «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (зі змінами)
Закупка необхідної кількості палива проводиться відповідно до заявок структурних підрозділів з урахуванням норм витрат палива на кожен вид транспорту та сезонність експлуатації судноплавних та автомобільних засобів.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін. На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на офіційному сайті ДП «Одеський порт», розділ «Бізнесу»- «Публічні оголошення»: Посилання на сторінку веб-сайту: https:// https://inform.omtp.com.ua/sales/65.
Щодо питання другого запиту: За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей (п. 39 Особливостей). Переможцем процедури закупівлі визначено учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕЙД» відповідно до протоколу №60 від 31.05.2023. (скан копія додається у окремому файлі до цієї відповіді) та повідомлення про рішення укласти договір про закупівлю оприлюднено у електронній системі закупівель 31.05.2023.
Щодо питання третього запиту: Відповідно до пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Додаємо скан-копію платіжної інструкції, що підтверджує перерахування переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕЙД» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Щодо питання четвертого запиту: Додатковою угодою від 06.07.2023 №2 внесено зміни до договору про закупівлю у зв’язку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з повним виконання договору про закупівлю станом на 06.07.2023 та необхідністю звітувати замовником про виконання договору про закупівлю за умови, що такий договір про закупівлю виконаний сторонами .
Неможливість оприлюднення додаткової угоди у встановлений строк пов’язана з вимушеною віддаленою роботою працівників контрагента та замовника у зв’язку з введенням воєнного стану та періодичними обстрілами міста Одеси та зокрема портової інфраструктури, відсутністю технічної можливості завірення угоди печаткою контрагента та спрямувати її замовнику задля своєчасної публікації в електронній системі закупівель.. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель одразу після її отримання замовником від контрагента із супровідним листом вих #128 від 11.08.2023 з відповідними поясненнями (додається).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-31 17:42:57
Зауваження/заперечення відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Керуючись частиною 8 Статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по суті Висновку від 30.08.2023 за результатами моніторингу повідомляємо:
1.Замовник не погоджується з одним з виявлених порушень. А саме з тим, що при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Оскільки, по-перше, даним наказом затверджено примірну тендерну документацію, тож така примірна форма не встановлює норм права, має рекомендаційний характер та не встановлює обов’язок для замовника. По-друге, це означає, що примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та що її положення можуть змінюватися. По-третє, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. По-четверте, наказ від 13.04.2016 № 680 не юстований у Міністерстві юстиції України та не може носити обов’язковий характер до виконання.
При цьому, замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками з дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також замовником оприлюднено окремим файлом Проект договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, чим дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовником повністю дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні тендерної документації та порушення у цій частині відсутні. У зв’язку з наведеним просимо переглянути Висновок за результатом моніторингу та внести відповідні зміни.
2.Стосовно другого зауваження Висновку зазначаємо, що ДП «Одеський порт» прикладає максимальних зусиль щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, але як вже зазначалось у поясненні у липні відбувались значні обстріли міста Одеси, зв'язок з контрагентом був відсутній та оприлюднити додаткову угоду протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору не вбачалось можливим. Таким чином, кваліфікувати дії замовника як порушення в цьому випадку є не коректним, а через причинно-наслідковий зв'язок подій, їх можливо і необхідно розцінювати або кваліфікувати як форс-мажорні обставини. Враховуючи вищевикладене, вважаю припустимим і справедливим не кваліфікувати дії замовника як порушення термінів опублікування додаткової угоди протягом трьох робочих днів із дня внесення змін до договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-07-0023/2024 ПР |
Дата публікації: | 06 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-07-0024/2023 ПН |
Дата відкриття провадження: | 09 жовтня 2023 |
Документи:
10 жовтня 2023 09:45
|
Електронний підпис |
06 жовтня 2023 14:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ" |
10 748 180,00
UAH з ПДВ
|
10 748 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЙД" |
11 387 260,00
UAH з ПДВ
|
11 387 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ" #37199864 |
Відхилено |
10 748 180,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЙД" #31431743 |
Переможець |
11 387 260,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання договору про закупілю КД-22066.docx | укладений |
08 січня 2024 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2023 09:32
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
11 серпня 2023 08:41
|
КД-22066-2.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 14:36
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
14 червня 2023 14:18
|
КД-22066-1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 13:47
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
14 червня 2023 13:36
|
КД-22066-1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 13:32
|
КД-22066.pdf | укладений |
14 червня 2023 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | КД-22066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | КД-22066/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | КД-22066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | КД-22066/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | КД-22066 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | КД-22066/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |