Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44173515 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Контактна особа: |
Віталій Пержул +380960672769 persul2809@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 804 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Товар проводиться протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару в розмірі 100 % вартості фактично поставленого Товару. Оплата Товару проводиться в національній валюті України - гривні | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 16:39 |
протокол УО.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
ТД.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 5.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 5.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
ТД.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 4 проєкт.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 4 проєкт.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 3.doc | |
12 травня 2023 16:39 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-30-000006 ● 6db3d5b5d8f844eca40f97b112008c92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 09:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2023 № 27-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29 червня 2023 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-05-12-011998-a від 12.05.2023 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-14 15:50:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Придбання предметів довгострокового користування ( придбання предметів ритуальної належності, а саме: пам’ятників загиблим військовослужбовцям для встановлення їх на Алеї почесних поховань на Центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану,159- А, м.Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-011998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином учасник документально підтвердив інформацію щодо кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід?
4. Надайте інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі згідно частини 6 розділу 3 тендерної документації в частині надання договірної ціни, локальних кошторисів, відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат та інших документи відповідно до своєї тендерної пропозиції?
4. Яким чином учасник документально підтвердив інформацію щодо кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід?
5. Чому не відхилена пропозиція учасника ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦТУНЕЛЬБУД», якщо ним не надано документи які вимагались тендерною документацією згідно частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: довідки в довільній формі про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та гарантійного листа, складеного в довільній формі, в якому учасник гарантує, що матеріали, устаткування/обладнання (у разі наявності), програмні продукти (у разі наявності), які будуть використовуватись під час капітального ремонту, не будуть ввезені на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/Республіки Білорусь?
6. Надайте інформацію про стан виконання договору від 05.06.2023 № 68?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 16:56:06
Відповіді на запитання
Стосовно першого питання, а саме щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляємо наступне: Департаментом транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради (Замовником) визначено потребу у придбанні предметів ритуальної належності, а саме: пам’ятників загиблим військовослужбовцям (за 2022 рік загинуло 82 військовослужбовці, з них до вересня 2022 року загинуло 46 військовослужбовців) та зібрано запити комерційних пропозицій (додаток 1). Так, при формуванні бюджету на 2023 рік департаменту було виділено кошти у сумі 2700,0 тис.грн., що дало змогу придбати лише 16 пам’ятників загиблим військовослужбовцям (договір від 23.02.2023 року №26 на суму 2536,0 тис.грн.). Слід відмітити, що при зустрічі з родинами загиблих було узгоджено ескіз пам’ятників, гарантійний термін, розташування лавочок, ваз, лампадки та технічні характеристики пам’ятників. Рішенням виконавчого комітету від 11.04.2023р. №224/8 «Про затвердження зразка (ескізу) намогильної споруди загиблим військовослужбовцям» затверджено зразок намогильної споруди. Крім того, департаментом направлено бюджетний запит щодо виділення додаткових коштів у розмірі 4640,0 тис.грн. для встановлення ще частини пам’ятників військовослужбовцям, яким минув рік після поховання.
Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222
Стосовно третього питання зазначаємо, що у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
У разі, якщо замовником установлюється такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформація для підтвердження цього кваліфікаційного критерію може подаватися таким учасником у вигляді довідки.
При цьому, законодавець не визначив у який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію може вимагати Замовник.
Зважаючи на відсутність законодавчо визначеного обов’язку щодо способу підтвердження кваліфікаційного критерію, Замовником у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації було визначено спосіб підтвердження, зокрема, у Додатку № 1 до Тендерної документації. Підпунктом 2.1.2. Додатку №1 до Тендерної документації визначалося, що способом підтвердження кваліфікаційного критерію є Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме:
- Майстер цеху ( 1 особа) ;
- Головний енергетик ( 1 особа);
- Шліфувальник-полірувальник виробів з каменю ( 4 особи);
- Фрезерувальник ( 1 особа).
На виконання вказаного, Учасником було надано Довідка №5/ від 19 травня 2023 року, яка містила інформацію яка вимагалася у Тендерній документації, а саме: перелік посад, які вимагалися у Тендерній закупівлі; прізвище ім’я по батькові; дати прийму на посаду; спеціальність або посада (Додаток № 2).
Довідка підписана та завірена печаткою Учасника. При цьому, Учасник самостійно несе відповідальність за подання недостовірної інформації згідно з законодавством.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
На четверте запитання повідомляємо, що при визначенні предмету закупівлі застосовано Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, який прийнято та надано чинність згідно Наказу Мінекономрозвитку № 1749 від 23.12.2015р. та обрано Класифікатор ДК 021:2015:44910000-2 Будівельний камінь.
Згідно Додатку № 3 до Тендерної документації визначено Технічна специфікація до Предмета закупівлі, яка визначала матеріал – Будівельний камінь, родовища походження: Граніт Габро; Граніт Токівського родовища; Граніт Лезниківського родовища та визначалася технічне завдання змонтованого будівельного каменю.
«Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена Наказом № 281 Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 регулює настанови з визначення вартості будівництва та з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Предметом закупівлі Замовника було визначено ДК 021:2015:44910000-2 Будівельний камінь, а не будівництво.
Для закупівлі послуг з будівництва Єдиний закупівельний словник визначає інші класифікатори, наприклад, ДК 021:2015:45000000-, що також унормовується із положеннями Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року.
Документальним підтвердженням договірної ціни за Предметом закупівлі Замовником визначалося у Додатку № 5 до Тендерної документації (Тендерна пропозиція до проведених торгів на закупівлі).
Учасником за вих. № 5 від 19 травня 2023 року було подано Тендерна пропозиція через авторизований електронний майданчик.
За відсутності інших учасників торгів, Учасник як подав тендерну пропозицію та підтвердив кваліфікаційні вимоги був обраний Переможцем.
Положеннями Тендерної документації (додаток № 1 та № 2 до додатку № 3), п.п. 1.1. проекту Договору визначалося придбання предметів довгострокового користування: 30 комплектів предметів ритуальної належності, а саме: пам’ятників загиблим військовослужбовцям для встановлення їх на Алеї почесних поховань на Центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану,159- А, м. Чернівці (ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь). Також, додатками до договору було визначено вимоги щодо одиниць виміру, технічної специфікації та технічного завдання (Додаток № 1 та № 2 до Договору).
Поставка кількості комплектів у відповідності до технічної специфікації та технічного завдання не вимагає погодження сторонами локальних кошторисів, відомостей про ресурси, розрахунку загальновиробничих витрат тощо, які визначені для будівництва (Додаток 3).
Що стосується п’ятого запитання, то Учасником до складу пропозиції було надано Гарантійний лист №5/ від 19 травня 2023 року, яким підтверджено та гарантується наступне:
«…постачальник зобов’язується самостійно та за свій рахунок забезпечувати виконання правил та заходів з охорони праці, техніки безпеки та інше, застосовувати заходи з екологічної безпеки та захисту довкілля.»
Довідка підписана та завірена печаткою Учасника, що в свою чергу свідчить про погодження з вимогою про обов’язковість дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при поставці Товару, що є предметом закупівлі.
Учасник взяв на себе зобов’язання по даній закупівлі та гарантував застосування вищевказаних заходів.
При цьому, п.п. 1.1. розділу 3 Тендерної документації визначено опис формальних помилок. Зокрема, п. 3 Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника зазначений вище Гарантійний лист № 5/ від 19 травня 2023 року, було оцінено, як документ, зміст якого відповідав визначеним Замовником у тендерній документації (Додаток № 4)
та гарантійного листа, складеного в довільній формі, в якому учасник гарантує, що матеріали, устаткування/обладнання (у разі наявності), програмні продукти (у разі наявності), які будуть використовуватись під час капітального ремонту, не будуть ввезені на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/Республіки Білорусь?
Учасник Довідкою № 5/ від 9.05.2023р. підтвердив наступне:
«Учасник не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
При цьому, п.п. 1.1. розділу 3 Тендерної документації визначено опис формальних помилок. Зокрема, п. 3 Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника зазначена Довідка № 5/ від 19 травня 2023 року, було оцінено, як документ, зміст якого відповідав визначеним Замовником у тендерній документації. (Додаток № 5)
Зважаючи на предмет закупівлі, додатком № 3 до Тендерної документації було визначено Технічне завдання, яким серед іншого було визначено умову щодо матеріалу з якого буде виготовлено відповідні пам’ятники загиблим військовослужбовцям: Граніт Габро, граніт Токівського родовища, граніт Лезніківського родовища.
Граніт Габро: займає територію Коростишівського району Житомирської області;
Граніт Токівського родовища: займає територію Дніпропетровська область, Апостолівський р-н., c. Токівський;
Лезниківське родовище: розташоване в с. Лезнікі, Хорошівського районі Житомирської області.
Вимогами Тендерної документації (додаток № 1) було встановлено надати інформацію про учасника в запропонованій формі. Так, Учасник надав Довідку №5/ від 19.05.2023р., якою підтвердив діяльність за адресою: Житомирська обл., Житомирський р-н., м. Коростишів, вул. Червоних Партизан 117 А, наявність власних виробничих потужностях, які розміщенні у власних приміщеннях; залучення субпідрядників по закупівлі не передбачалося.
Підтверджена інформація про кінцевого бенефіціарного власника, яким є резидент України, про що надано відповідні документи: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; паспорт, а також відповідна Довідка № 5/ від 19.05.2023р.
Також, Учасником надано Гарантійний лист №5/ від 19 травня 2023 року, яким підтверджено наявність граніту Габро, граніту Токівського родовища, граніту Лезниківського родовища.
(Додаток № 4)
Стосовно шостого питання надаємо Довідку від 18.07.2023 року про стан виконання Договору № 68 від 05.06.2023 року (Додаток 6).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень було прийнято рішення направити головного спеціаліста сектору публічних закупівель на семінари з публічних закупівель для підвищення кваліфікації до Чернiвецької торгово-промислової палати для недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-07-27 15:01:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини другої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТУНЕЛЬБУД" |
4 635 000,00
UAH з ПДВ
|
4 635 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТУНЕЛЬБУД" #13548136 |
Переможець |
4 635 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:57
|
ДУ №2 (1).pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 18:38
|
протокол 165 (1) (1) (2) (2).docx | зміни до договору |
29 серпня 2023 18:35
|
до Договору N° 68 від 05 червня 2023 року.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 17:27
|
памятники військовимpdf.pdf | укладений |
05 червня 2023 17:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання предметів довгострокового користування ( придбання предметів ритуальної належності, а саме: пам’ятників загиблим військовослужбовцям для встановлення їх на Алеї почесних поховань на Центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану,159- А, м.Чернівці | 30 | комплект |
154 500,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на стан фактичного виконання умов Договору № 68 від 05 червня 2023 року, подані документи зі сторони Постачальника, звернення родин загиблих та подані документи, з урахуванням відсутності зміни суми договору, наявні підстави для продовження строку поставки Товару за Договором № 68 від 05 червня 2023 року, шляхом укладення відповідної додаткової угоди про внесення змін до Договору № 68 від 05 червня 2023 року щодо продовження терміну поставки Товару |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на стан фактичного виконання умов Договору № 68 від 05 червня 2023 року, подані документи зі сторони Постачальника, звернення родин загиблих та подані документи, з урахуванням відсутності зміни суми договору, наявні підстави для продовження строку поставки Товару за Договором № 68 від 05 червня 2023 року, шляхом укладення відповідної додаткової угоди про внесення змін до Договору № 68 від 05 червня 2023 року щодо продовження терміну поставки Товару |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання предметів довгострокового користування ( придбання предметів ритуальної належності, а саме: пам’ятників загиблим військовослужбовцям для встановлення їх на Алеї почесних поховань на Центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану,159- А, м.Чернівці | 30 | комплект |
154 500,00
UAH
|