Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44021023 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71 |
Контактна особа: |
Романюк Неля Володимирівна +380324571300 mrlebidvkb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 5 116 362,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 581,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:55 |
Технічна специфікація.docx | |
12 травня 2023 15:55 |
Тендерна документацiя.doc | |
12 травня 2023 15:55 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000064 ● 0fff4e3d594547d3ad4f5a6f2c41e073
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-05-12-011260-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 10:10:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Нова (від вул. Польова до буд. №14) в с. Кавське Стрийського району Львівської області. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 15:13:58
У відповідь на запит про надання пояснення від 08.06.2023 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Згідно з рішенням ХХХ сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради від 15 грудня 2022 р. № 1411, (зі змінами), «Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік», яким затверджено Програму капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об'єктів Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік (далі - Програма.). Так, Програмою (Рішення сесії Стрийської міської ради від 30.03.2023р. № 1664 Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік»,) зазначена інформація про виділення коштів на 2023 рік Замовнику - Відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області у сумі 5204,0 тис. грн. «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова (від вул. Польова до буд. №14) в с. Кавське Стрийського району Львівської області. Коригування.»
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Виникла необхідність у проведенні капітального ремонту згаданої вулиці, так як транспортно - експлуатаційний стан вищевказаної вулиці не відповідає вимогам ДСТУ 3587-97 – «Вимоги до експлуатаційного стану автомобільних доріг, вулиць і доріг населених пунктів та залізничних переїздів», де зазначено, що автомобільні дороги, вулиці і дороги населених пунктів та залізничні переїзди повинні на період їх експлуатації підтримуватися у справному стані і забезпечувати безпеку руху транспортних засобів та пішоходів. Покриття проїзної частини не повинно мати осідань, вибоїн, напливів чи інших деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів та відповідати чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”. Виходячи з вищенаведеного виникла необхідність у здійсненні капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Нова (від вул. Польова до буд. №14) в с. Кавське Стрийського району Львівської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно - кошторисної документації на даний об’єкт, Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами) .
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни.
Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12.
Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Стрийської міської ради за посиланням: https://stryi-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/2-%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82-4.pdf
3. Щодо інформації з документальним підтвердженням щодо виконання ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» вимог частини другої статті 41 Закону:
1. Згідно Рішення Засновника ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" від 09.05.2023 р. директору Оресту ЙОСИПЧУКУ було надано право, зокрема, на підписання договорів за результатами проведених процедур закупівель. Таким чином, документом, що підтверджує право підписання договору про закупівлю, є вищезазначене рішення та наказ про призначення на посаду директора від 08.05.2012 р. №57, копії яких було надано під час укладення договору підряду.
2. Враховуючи те, що за класом наслідків об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нова (від вул. Польова до буд. №14) в с. Кавське Стрийського району Львівської області. Коригування.» віднесено до СС2, відтак згідно чинного законодавства України для здійснення будівельних робіт щодо об’єктів СС2 необхідна ліцензія. Отже, переможцем процедури закупівлі ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" під час укладення договору про закупівлю було надано копію ліцензії з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів IVі V категорії складності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
4 991 009,62
UAH з ПДВ
|
4 991 009,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" #32562004 |
Переможець |
4 991 009,62
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 10:09
|
Додаткова угода _1 до договору _15 від 31.05.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 16:19
|
Договір | укладений |
31 травня 2023 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни без зміни обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |