Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380800333262 sklanov1985@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 805 543,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 055,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
(код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:44 |
Тендерна документація (проїзд вул. Поліська Січ, 49,51) .docx | |
12 травня 2023 15:44 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі .docx | |
12 травня 2023 15:44 |
Додаток № 4 до ТД (проект Договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000012 ● 8dc816a836494965892196ca66272b6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2023 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 29.08.2023
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
29.08.2023 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-12-010995-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 13:55:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-010995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 16:25:16
Про надання пояснення (Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-05-12-010995-a))
На запит Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
З метою забезпечення виконання завдань у сфері житлово-комунального господарства та капітального будівництва, покладених на управління інфраструктури у 2023 році є потреба виконати Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області. Заходи з проведення капітального ремонту зазначеної вулиці визначені міською Програмою безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир – Волинській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 2/5 (із змінами і доповненнями).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг - Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-05-12-010995-a) визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області», розробленої ФОП Гедз А.М. (скановані копії акту дефектів, локальних кошторисів на будівельні роботи додаються).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (з врахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), замовником враховувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг - Поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-05-12-010995-a) визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 908 013,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 2674104,00 грн.; інші витрати – 131 439,60 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається)
3. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами та доповненнями, внесеними на підставі рішення Володимирської міської ради від 03.03.2023 № 21/34).
4. Виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради (офіційний сайт засновника управління інфраструктури, оскільки власний веб-сайт управління відсутній) в підрозділі «Публічні закупівлі» розділу «Бізнес» за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivel-rozmiru-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-UA-2023-05-12-010995-a.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (окремий файл разом із тендерною документацією), а також інформацію з посиланням на оприлюднене обґрунтування на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, Замовником додатково розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-12-010995-a (сканована копія обґрунтування додається).
5. Інформація щодо виконання та оплати послуг за договором, що був укладений за результатами проведеної закупівлі
Послуги з поточного ремонту проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області надаються Виконавцем – ПП «РОСТРАНС» (код ЄДРПОУ 31964715) відповідно до умов і в строки, визначені Договором про закупівлю послуг від 06.06.2023 № 164 (сканована копія додається). Станом на 30.08.2023 року розрахунок за цим Договором управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради не здійснювався.
До пояснення додаються скановані копії:
1. Акт дефектів на поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області, затверджений 11.04.2023 року;
2. Локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01,№ 01-01-02 (підготовка території) та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області);
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 16 від 12.04.2023 р;
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (поточний ремонт проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі в місті Володимир Волинської області), затверджене рішенням уповноваженої особи (протоколом від 12.05.2023 № 121);
5. Сканована копія Договору про закупівлю послуг від 06.06.2023 № 164.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 16:18:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту проїзду до житлових будинків № 49, 51 з вулиці Поліської Січі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-010995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 7.5 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що матеріали, які будуть застосовуватися при виконанні послуг з поточного ремонту повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів або паспортів якості, дійсними на дату подання пропозиції. Якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції), а також копії сертифікатів або паспортів якості, дійсні на дату подання пропозиції.
Просимо надати інформацію, про те яким документом з посиланням на файл тендерної пропозиції учасника ПП "РОСТРАНС" підтверджується співпраця із Виробником матеріалів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 10:34:38
Пояснення на звернення
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області надаємо наступні пояснення:
На виконання вимог пункту 7.5 Додатку №3 до тендерної документації Учасником – ПП «РОСТРАНС» (код ЄДРПОУ 31964715) в складі тендерної пропозиції надано:
1. оригінал договору поставки між Учасником та Виробником – ТОВ «ОСНИЦЬКЕ» (код ЄДРПОУ 43280685), дійсний на дату подання пропозиції (договір поставки № 1-2023-Р-Т від 02.01.2023 року, файл 34.2. Договір на поставку матеріалів.pdf);
2. копія сертифікату відповідності, виданий Виробнику (файл 34.1. Сертифікат матеріали.pdf)
До пояснення додаються скановані копії:
1. договір поставки № 1-2023-Р-Т від 02.01.2023 року;
2. копія сертифікату відповідності, виданий Виробнику.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК управління Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-12-010995-a Управління інфраструктури не погоджується з висновком управління Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-12-010995-a, дата оприлюднення 04.09.2023 року, вважаємо його необґрунтованим, протиправним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на таке. Висновок про порушення Замовником вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей в частині дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» є хибним. Твердження управління Південного офісу Держаудитслужби (далі по тексту – ДАСУ) про невідповідність тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» вимогам тендерної документації з причин не надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо права проводити зварювальні роботи, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, є необґрунтованим та помилковими. Замовником у пункті 1.1. Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу до Учасників надати копію або оригінал діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт/послуг, що передбачені Технічним завданням (Додаток № 3 до Тендерної документації), якщо отримання такого дозволу та/або декларації передбачено законодавством. Крім того, пунктом 7.13. Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи/послуги, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. ПП «РОСТРАНС» у складі пропозиції надав дозвіл № 302.21.07, виданий Управлінням держпраці у Волинській області 10.12.2021 (дійсний до 10.12.2026) на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема на зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним газом (пункт 10, Групи А Додатку № 2 Порядку видачі дозволів). Крім того, у складі тендерної пропозиції надана Декларація № 033457/23, яка дає право на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками та на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками по всім видам діяльності, в тому числі дає право виконувати роботи з монтажу зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів, засобів вимірювання, іншого обладнання електропостачання і електроосвітлення. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідна декларація № 033554/23 була подана ПП «РОСТРАНС» у складі тендерної пропозиції. Крім того, слід звернути увагу на пункт 21 постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції від 24.12.2022), який визначає, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. Отже, чинним законодавством, в тому числі постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, не передбачає обов’язок суб’єкта господарювання, потенційного учасника публічних закупівель, до подання тендерної пропозиції реєструвати в Територіальному органі Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Крім того, в умовах воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). Враховуючи вищезазначене, учасником ПП «РОСТРАНС» дотримано вимог пункту 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція даного учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Також хибним, необґрунтованим є твердження ДАСУ щодо недотримання Учасником ПП «РОСТРАНС» вимоги пункту 7.5 Додатку №3 до тендерної документації та пункту 1.4 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 7.5 Додатку №3 до тендерної документації Замовником визначені вимоги до учасників щодо надання інформації про якість окремих будівельних матеріалів, а саме плит бетонних тротуарних товщиною 80 та 60 мм.; якщо Учасник не є виробником зазначених матеріалів, то він має надати підтвердження співпраці із Виробником (наприклад: договір поставки між Учасником та Виробником, дійсний на дату подання пропозиції). На виконання вищезазначеної вимоги учасником ПП «Ространс» в складі тендерної пропозиції завантажена скан-копія з оригіналу Договору поставки від 02.01.2023 № 1-2023-Р-Т (далі – Договір поставки) (файл «34.2 Договір на поставку матеріалів»). Даний договір чинний, строк дії договору до 31.12.2023 року. Відповідно до п.1.1, 1.2, 4.1, 5.3 зазначеного договору постачальник поставляє на умовах цього Договору фігурні елементи мощення, вироби бетонні тротуарні, будівельні матеріали всіх типів, а покупець зобов’язаний прийняти та оплати вартість поставленого товару в строки, встановлені цим Договором. Найменування, кількість та ціна товару, який поставляється Постачальником по даному договору, вказуються в накладних, які є його невід’ємною частиною. Строки поставки – протягом п’яти робочих днів, з моменту отримання від Покупця заявки на поставку товару. Датою поставки (одержання) товару є датою підписання видаткової накладної. Тобто, накладна стає невід’ємною частиною договору лише після її підписання обома сторонами в момент поставки товару, а не є додатком до договору під час його підписання. Згідно ст. 626 – 627 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Закупівлі мають здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, виключення будь-яких дискримінаційних вимог до учасників, тим більше в умовах воєнного стану, Замовником в тендерній документації не встановлена вимога підтвердження співпраці з Виробником тротуарних плит шляхом надання накладних чи інших документів, які підтверджують факт поставки певного товару у певній кількості на момент подання тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, твердження ДАСУ про те, що відповідні накладні щодо поставки плит бетонних тротуарних товщиною 80 та 60 мм в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Ространс» не надані і за відсутності вищезазначених накладних (які є додатками та невід’ємною частиною Договору поставки), наданий учасником ПП «Ространс» Договір поставки від 02.01.2023 № 1-2023-Р-Т в неповному обсязі не є підтвердженням співпраці із виробником плит бетонних тротуарних товщиною 80 та 60 мм., чим не дотримано вимоги пункту 7.5 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 1.4 розділу 3 тендерної документації, є необ’єктивним та безпідставним. Отже, висновки моніторингу про наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» є хибними і безпідставними. Вимога Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору є такою, що порушує основоположний принцип права – принцип пропорційності, який передбачає дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Крім того, зазначену вимогу неможливо виконати без порушення вимог законодавства України. Відповідно до п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінамиі доповненнями) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої -дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Згідно статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. ПП «РОСТРАНС» договір виконується сумлінно, зауваження щодо якості виконаних робіт та використаних матеріалів відсутні, порушень будь-яких умов договору не встановлено. Крім того, чинним законодавством України передбачені виключні підстави, за яких договір може бути визнано недійсним або нікчемним. Статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено п’ять підстав, за наявності яких договір є нікчемним, та наведений перелік є вичерпним, ситуація зазначена у висновку ДАСУ не підпадає під статтю 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а договір про закупівлю не містить додаткових підстав для визнання договору нікчемним, то виконати висновок Держаудитслужби без порушення вимог законодавства України фактично неможливо. Відповідно до ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Отже, припинити зобов’язання за договором про закупівлю, укладеного між Управлінням та ПП «РОСТРАНС» неможливо. Висновок в цій частині є протиправним і таким, що підлягає скасуванню. Вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» у формі припинення зобов’язань за вищевказаним договором з огляду на норми цивільного та господарського законодавства є незаконним заходом. Підсумовуючи вищезазначене, Управління інфраструктури не погоджується з висновком управління Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-12-010995-a, дата оприлюднення 04.09.2023 року, вважаємо його необґрунтованим, протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
2023-09-11 15:41:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 18 вересня 2023 року Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради подано позовну заяву до Волинського окружного адміністративного суду про про визнання протиправним та скасування висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 04.09.2023 за результатом моніторингу закупівлі: UA-2023-05-12-010995-a) |
Дата публікації: | 18 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/140/29463/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 вересня 2023 |
Документи:
02 жовтня 2023 12:53
|
Електронний підпис |
19 вересня 2023 14:22
|
Електронний підпис |
18 вересня 2023 21:28
|
позовна заява від 18.09.2023.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
2 356 268,00
UAH з ПДВ
|
2 356 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
2 356 268,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 16:16
|
додаткова угода № 1 до договору № 164.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 11:13
|
договір № 164 від 06.06.2023.pdf | укладений |
06 червня 2023 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та внесення змін до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |