Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКОФОРМЛЕННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24831823 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, пл.Перемоги, будинок 2 |
Контактна особа: |
Плескач Леся +380977509169 kpmoform@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 542 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
12 травня 2023 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:31 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
12 травня 2023 15:31 |
Додаток 8 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.docx | |
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.docx | |
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 6 ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.docx | |
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 5 ЛИСТ ЗГОДА З ПРОЄКТОМ.docx | |
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 4 ДОКУМЕНТИ ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ.docx | |
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 3 ДОВІДКА ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ.docx | |
12 травня 2023 15:29 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ кваліфік.docx | |
12 травня 2023 15:29 |
Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
12 травня 2023 15:28 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
12 травня 2023 15:27 |
Тендерна документація УГІС.docx |
12 травня 2023 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 травня 2023 15:31 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:31 |
Додаток 8 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 6 ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 5 ЛИСТ ЗГОДА З ПРОЄКТОМ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 4 ДОКУМЕНТИ ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:30 |
Додаток 3 ДОВІДКА ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:29 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ кваліфік.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:29 |
Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:28 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
|
|||||||||
12 травня 2023 15:27 |
Тендерна документація УГІС.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000111 ● 75035ea7ca954b40abb5303a0a516e4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 № 61-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.06.2023 № 61-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-12-010479-a, 12.05.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 08:44:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Розробка, впровадження та обслуговування програмного забезпечення систем та модулів Управлінської геоінформаційної системи цифрової платформи Кременчуцької міської територіальної громади» очікуваною вартістю 1542000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-010479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
В пункті 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, на момент оприлюднення процедури закупівлі (12.05.2023) діяла Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178).
Згідно з пунктом 3 Постанови № 1178 «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей».
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-08-02 11:59:36
Наказ про об'явлення догани
Об'явлення догани уповноваженій особі Плескач Л.В.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Міськоформлення» 01.08.2023 отримало лист Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № 201631-14/2547-2023 від 31.07.2023 про надання інформації, з якого стало відомо про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-010479-а та надаємо наступні пояснення. 1. Відповідно до законодавства, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до переліку вичерпних підстав. У даній процедурі закупівлі уповноваженій особі були відсутні очевидні підстави для прийняття Замовником рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі. 2. Так, замовником в додатку 2 до тендерної документації серед іншого вимагається надання учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи/представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, які в складі тендерної пропозиції ФОП Ананьєвим Сергієм Григоровичем не надано. Проте, згідно з пунктом 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Дана інформація перевірена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, де наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). 3. Замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо та на тендерну пропозицію в цілому. Однак, тендерні пропозиції учасників ФОП «Романенко Володимир Олексійович», ФОП «Ананьєв Сергій Григорович», ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (по всім лотам) завантажено у формі електронних документів та не містять кваліфікованого електронного підпису на кожному електронному документі тендерної пропозиції, але в той же час електронний підпис накладений на пропозиції в цілому по лотах, що задовольняє Замовника вцілому та не завадило розгляду тендерної пропозиції. 4. Щодо накладених електронних підписів УЕП чи КЕП Замовник не вбачає суттєвої різниці та підстави у відмові або помилки для виправлення учасником. 5. Переможець тендеру, на етапі подання заявки на участь у тендері надав документи, що підтверджують відсутність підстав, у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця. Тому на етапі оголошення переможця додатково документи, що підтверджують відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно, не вимагалися замовником, так як буди надані на етапі подання зави на учать у процедурі закупівлі. 6. Учасники ФОП Романенко В.О. та Ананьєв С.Г. надали Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про несудимість із зазначенням інформації про те, що до кримінальної відповідальності не притягуються, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, в паровому вигляді. 7. Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією дії із зазначеним інформації про те, що за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, надана Замовнику учасниками в паперовому вигляді. 8. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовнику стало відомо про проведений моніторинг 01.08.2023 та 02.08.2023 Замовник надав пояснення, що не порушує триденний термін строку надання пояснення. Також КП «Міськоформлення» інформує, що вперше проводили тендер з лотами, який відбувся, за результатами якого були оголошені переможці, та в свою чергу запевняє, що результати моніторингу вивчено та прийняті до уваги з метою недопущення порушень у подальшому з урахуваннями зауважень. Крім того до уповонаженої особи, з метою вжиття заходів реагування та з метою недопущення порушень у подальшому застосавано стягнення: -Догана -Скасування щомісячної премії, надбавки за виконання функцій уповноваженої особи - Провести додаткові навчання
2023-08-02 11:15:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Розробка клієнтського веб-додатку РСЕОД УГІС «Реєстрація вхідних-вихідних документів» для структурних підрозділів виконавчого комітету та виконавчих органів Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Кременчуцької міської територіальної громади відповідно структури реєстру основних виконавців УГІС та інтеграція веб-додатку РСЕОД УГІС до функціонуючої Управлінської геоінформаційної системи |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 294 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 470,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець АНАНЬЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОМАНЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ #2943511276 |
Переможець |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 14:10
|
лот 1 Романенко.pdf | укладений |
19 червня 2023 14:04
|
лот_1_Романенко.pdf | укладений |
19 червня 2023 11:40
|
лот_1_Романенко_1.pdf | укладений |
07 червня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 11:07
|
лот_1_Романенко.pdf | укладений |
07 червня 2023 11:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням | 1 | послуга |
288 000,00
UAH з ПДВ
|