Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)
Очікувана вартість
12 723 540,00 UAH
UA-2023-05-12-010313-a ● b45e5db930774776b6e11c205d1bc10b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Дехтяренко Наталія Борисівна 380442801536 ndehtiarenko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 15:51 |
Очікувана вартість: | 12 723 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 235,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 381000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2020 тонни
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт): Асфальт (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Продукції протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Продукції від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 17:34 |
ТД нова редакція.doc | |
24 травня 2023 17:34 |
Перелік змін.docx | |
12 травня 2023 15:18 |
ТД.doc |
24 травня 2023 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2023 17:34 |
ТД нова редакція.doc
|
|||
24 травня 2023 17:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 травня 2023 15:18 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-12-010313-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 17 травня 2023 11:48
Вимога, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 4 тендерної документації (ТД) «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар, у тому числі:
- «… та договори з постачальниками, дійсний на весь період поставки товару, паспорт та сертифікат відповідності на складові…»;
- «Надати оборотно-сальдову відомість щодо наявності на складі учасника не менше ніж 30% складових для виготовлення товару».
Ці вимоги тендерної документації є дискримінаційними для нашої компанії, оскільки наше підприємство є дилером Асфальтно-бетонного заводу та не є виробником. Згідно вимог ТД: «У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі: учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про господарські взаємовідносини та/або дилерський договір та/або договір на дистриб’юторство на закупівлю товару з виробником».
Тобто наша компанія, для постачання товару за предметом закупівлі, не зобов’язана мати в наявності на складі учасника не менше ніж 30% складових для виготовлення товару та не зобов’язана мати договори з постачальниками складових асфальтобетонної суміші, оскільки ми купуємо вже готовий товар у виробника! Виходячи з цього, ми не мусимо мати складові для виготовлення асфальтобетонної суміші у себе на балансі та мати договори з постачальниками складових цього товару.
Просимо видалити ці вишеупом’януті дискримінаційні вимоги з тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
- «… та договори з постачальниками, дійсний на весь період поставки товару, паспорт та сертифікат відповідності на складові…»;
- «Надати оборотно-сальдову відомість щодо наявності на складі учасника не менше ніж 30% складових для виготовлення товару».
Ці вимоги тендерної документації є дискримінаційними для нашої компанії, оскільки наше підприємство є дилером Асфальтно-бетонного заводу та не є виробником. Згідно вимог ТД: «У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі: учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про господарські взаємовідносини та/або дилерський договір та/або договір на дистриб’юторство на закупівлю товару з виробником».
Тобто наша компанія, для постачання товару за предметом закупівлі, не зобов’язана мати в наявності на складі учасника не менше ніж 30% складових для виготовлення товару та не зобов’язана мати договори з постачальниками складових асфальтобетонної суміші, оскільки ми купуємо вже готовий товар у виробника! Виходячи з цього, ми не мусимо мати складові для виготовлення асфальтобетонної суміші у себе на балансі та мати договори з постачальниками складових цього товару.
Просимо видалити ці вишеупом’януті дискримінаційні вимоги з тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2023 13:48
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-12-010313-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ1", Код ЄДРПОУ:44583855
Дата подання: 07 червня 2023 22:30
Дата подання: 07 червня 2023 22:30
на рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення Пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ" Переможцем Процедури закупівлі
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-12-010313-a ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" (далі - Замовник), було оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю товарів
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт). Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ» (надалі - ТОВ "АБЗ1", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ";
2. Приватне акціонерне товариство "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ1"
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ" було визначено Переможцем процедури закупівлі. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про визначення ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ" Переможцем та вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права, оскільки Пропозиція переможця не відповідає встановленим Замовником вимогам. Разом з тим, Замовник бажаючи укласти договір саме з ТОВ "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ", незважаючи на невідповідності останнього, акцептує його пропозицію та не дає нам можливість нам бути визнаним Переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2023 17:29
рішення від 09.06.2023 № 8391.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 17:28
інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9092.pdf
Дата публікації: 22 червня 2023 11:51
рішення від 21.06.2023 № 9092.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 29 червня 2023 11:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
8 790 900,00
UAH з ПДВ
|
8 790 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" |
10 067 738,40
UAH з ПДВ
|
10 067 738,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ1" |
10 101 120,00
UAH з ПДВ
|
10 101 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
11 496 000,00
UAH з ПДВ
|
11 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
8 790 900,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 11:23
|
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Переможець |
8 790 900,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2024 15:19
|
Звіт 926.docx | укладений |
04 вересня 2024 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 13:42
|
АЛЬЯНС бУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 926.docx | зміни до договору |
22 листопада 2023 13:41
|
АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 926.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:26
|
Дод. угода №1 до дог. 926 АБУ.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:25
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 14:51
|
АБУ 926.pdf | укладений |
10 липня 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, відповідно п. 10.2 Договору Сторони дійшли згоди змінити кількість Продукції в бік зменшення, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 5.3 Договору викласти у наступній редакції: «5.3. Загальна сума Договору складає – 7 269 450,00 грн. (сім мільйонів двісті шістдесят дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 6 057 875,00 грн. (шість мільйонів п’ятдесят сім тисяч вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.), ПДВ 20% – 1 211 575,00 грн. (один мільйон двісті одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.).». 1.2. З урахуванням зміни кількості Продукції та пункту 5.3. Договору Сторони домовилися внести зміни до Специфікації № 1 (додаток № 1 до Договору) та викласти її у новій редакції. Специфікація № 1 в новій редакції додається до даної Угоди і є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору). 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3.Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 926/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” квітня 2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 926/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |