Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Сивура Тетяна Едуардівна 0444199838 tender.obolon@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 263 228,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221 317,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:08 |
ТД- КР стадіон ДЮСШ Зміна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000079 ● c0d751114ad34e43a60bef4145bb2957
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-05-12-010035-a 12.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-31 16:17:48
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 13:11:01
Надання пояснення на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м.Києва, вул. Йорданська,24-А за номером ID: UA-2023-05-12-010035-a та в межах своїх повноважень надає наступні пояснення. Для реалізації заходу та на підставі відомості обсягів робіт була оголошена закупівля на очікувану вартість. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" .Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на роботи ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м.Києва, вул. Йорданська,24-А. здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішення Київської Міської Ради (ІІ сесія IX скликання) від 23.03.2023 № 6256/6297 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями: https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2023_rik_iz_zminami_vid_23032023_62566297/; https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/2023.html ; https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/93265664CC79DEE4C2258982003E0EF2 . Атакож Розпорядження №1683 від 29.07.2021р. які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями: file:///C:/Users/CAB-101-1N/Downloads/%D0%9A%D0%9C%D0%94%D0%90%20%E2%84%96%201683.PDF
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;Закон України»Про охорону праці» від 14.10.1992 №2695-XII; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”; НПАОП 40.1-1.32-01 «Правила будови електроустановок».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 17:16:19
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 01.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 31.05.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-16 08:12:08
Надання пояснення на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м.Києва, вул. Йорданська,24-А за номером ID: UA-2023-05-12-010035-a та в межах своїх повноважень надає наступні пояснення. Для реалізації заходу та на підставі відомості обсягів робіт була оголошена закупівля на очікувану вартість. Надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт,зведений кошторис.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 17:29:04
Запит замовнику на пояснення
Яким чином (на підставі яких документів) перевірялася тендерна пропозиція ТОВ «Київське управління механізації» на відповідність вимогам частини 3 Розділу V тендерної документації, в частині надання довіреності на посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачені в тендерній документації та оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 14:07:31
Надання пояснення на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м.Києва, вул. Йорданська,24-А за номером ID: UA-2023-05-12-010035-a та в межах своїх повноважень надає наступні пояснення. Для реалізації заходу та на підставі відомості обсягів робіт була оголошена закупівля на очікувану вартість. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"
Також тендерна пропозиція від ТОВ «Київське управління механізації» перевірялась згідно розробленої тендерної документації.
Участником надані документи у складі:
1.Довідка щодо повноважень уповноваженої особи(керівника)-надається
2.Згода про запит інформації- надається
3.Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівель відповідно до ст 17 Закону України»Про публічні закупівлі»та постанови Кабінету Міністрів України-(прикладаєтся Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.- надається
4.Рішення одноособного учасника№15/05/2023-1
Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону. Під час проведення переговорів замовник вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону за винятком окремих випадків, передбачених пунктами 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-27 10:21:34
Надання пояснення на запит
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-010035-a від 22.06.2023 Північним офісом Держаудитслужби було встановлено, що тендерна пропозиція Переможця не містить довіреність, надання якої було передбачено частиною другою розділу V тендерної документації. Вказану обставину Північний офіс Держаудитслужби порахував порушенням з боку Замовника підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Висновок містить також посилання на порушення Замовником підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178, у зв’язку з тим, що автоматична відміна електронною системою закупівель тендеру не відбулася через невідхилення Замовником тендерної пропозиції Переможця закупівлі, який був єдиним її учасником.
Проте, Північний офіс Держаудитслужби хибно вважає, що ненадання Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції довіреності, передбаченої тендерною документацією, є підставою для її відхилення, а вказана у Висновку підстава для відхилення тендерної документації не може застосовуватися у даному випадку. Також, у Висновку Північним офісом Держаудитслужби неправильно зазначено місце тендерної документації Замовника, яке містило вимогу про надання учасником відповідної довіреності.
Вимога про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадових осіб Замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, міститься в частині третій розділу V тендерної документації, а не частині другій як зазначено у Висновку.
Вказана умова Тендерної документації не є вимогою, установленою відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання вищезазначеної довіреності не було передбачено вимогами законодавства, а викликано бажанням Замовника мати можливість звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій для отримання інформації стосовно учасника, в межах закупівлі, від імені такого учасника. Вказане мало на меті виключити випадки відмови в наданні такої інформації, якби за її отриманням Замовник звернувся до вказаних осіб від власного імені.
Отже, вимога про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довіреності, що міститься в частині третій розділу V тендерної документації Замовника, не стосуються інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абзац перший частини третьої статті 22 Закону). Тому, Відповідач необґрунтовано зазначив у Висновку про порушення Замовником підпункту другого пункту 41 Особливостей № 1178 через те, що Переможець не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім цього, вимога про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довіреності, що міститься в частині третій розділу V тендерної документації Замовника, не відноситься до умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі, а є виключно інструментом, що сприятиме для безперешкодної перевірки наданої інформації щодо учасника.
Тому, також було б помилковим ототожнення ненадання вищезазначеної довіреності з такою підставою для відхилення тендерної пропозиції як її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац другий підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178).
Інших підстав, які б теоретично дозволяли Замовнику відхилити тендерну пропозицію Переможця за ненадання вищезазначеної довіреності, підпункт 2 пункту 41 Особливостей № 1178 не містить.
З урахуванням вищезазначеного Замовник вважає, що думка Північного офісу Держаудитслужби про необхідність відхилення тендерної пропозиції Переможця є помилковою та необґрунтованою, а Висновок – протиправним. Враховуючи спростування визначеної у Висновку підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, то Замовник не допустив порушень частини першої пункту 48 Особливостей № 1178.
Слід зазначити, що під час оцінки тендерної пропозиції Переможця на відповідність тендерній документації, у Замовника не виникало необхідності у зверненні до органів державної влади, підприємств, установ, організацій для отримання інформації стосовно Переможця, а Висновок не містить встановлених випадків її невідповідності кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, висунутим тендерною документацією Замовника.
Ненадання Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції довіреності, передбаченої частиною третьою розділу V тендерною документацією Замовника не має жодного впливу на результати вищезазначеної закупівлі, в тому числі визначення її переможця.
Зобов`язання Замовника у Висновку припинити вже укладений з Переможцем та частково виконаний договір через формальний недолік тендерної пропозиції Переможця, є непропорційним.
Критерій «пропорційності» передбачає дотримання справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються.
Припинення договору, укладеного між Замовником та Переможцем за результатами вказаної закупівлі у відповідь на формальний недолік тендерної пропозиції принесе куди більші несприятливі наслідки для прав, свобод, інтересів Замовника та Переможця і цілям, на досягнення яких було спрямовано укладення вказаного договору.
Таким чином, вимога у Висновку про зобов`язання Замовника вжити заходів щодо припинення укладеного договору з формальних причин, не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть порушення, що мало місце, жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку з незгодою Замовника з інформацією, викладеною у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-010035-a, 30.06.2023 Замовником було подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування вказаного висновку. Після отримання інформації про відкриття провадження у справі та номер такого провадження (номер справи), Замовником буде здійснено оприлюднення такої інформації в електронній системі закупівель окремим повідомленням. |
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/22611/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 липня 2023 |
Документи:
13 липня 2023 14:17
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 10:29
|
повідомлення про оскарження (Капремонт стадіону).docx |
13 липня 2023 14:17
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 10:32
|
Електронний підпис |
03 липня 2023 10:29
|
повідомлення про оскарження (Капремонт стадіону).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
44 263 054,54
UAH з ПДВ
|
44 263 054,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Переможець |
44 263 054,54
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 16:16
|
ДУ 7 до 07 06КР.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2024 14:23
|
ДУ 6 до Д 07 06КР.pdf | зміни до договору |
15 березня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:22
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:19
|
Лист.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 17:35
|
ДУ 4 до 07 06КР (04 06КР).pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 16:51
|
ДУ 3 до 07 06 КР.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 12:54
|
Дод.уг№2 до Дог№0706КР.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 12:41
|
Дод угода№1 до Дог№07 06КР.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 14:48
|
Договір№0706 КР від 07.06.2023.pdf | укладений |
07 червня 2023 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічно-механічої помилки |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт п.п 2.3 Розділу"УМОВИ ВИКОНАННЯ РОБІТ" |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл суми Договору на 2023 та 2024 роки |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено дату закінчення Робіт за узгодженням сторін до - 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно листа ТОВ "Київське управління механізації" № 23-12 від 27.12.2023. Сторони дійшли згоди змінити термін виконання робіт та викласти п.2.3. Договору в наступній редакції: Дата закінчення робіт, за узгодження сторін до 24.05.2024. Внести відповідні зміни Додаток №1 |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 632, 651, 654, 844 Цивільного кодексу України, та пунктами 13.2, 13.3, Договору від 07.06.2023 р № 07/06 КР, Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору на 185 530,32 (сто вісімдесят пять тисяч п'ятсот тридцать гривень 32 коп.), в т.ч ПДВ, та внести зміни до пункту 3.1 Розділу 3 "Ціна договору та порядок розрахунків" Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1 орієнтовна ціна цього Договору, згідно з Додатком №3, складає: 44 077 524,22 грн. (Сорок чотири мільйона сімдесят сім тисяч п'ятсот двадцать чотири гривні 22 копійки) в т.ч. ПДВ 7 346 254, 04грн (сім мільйонів триста сорок шість тисяч двісті п'ятдесят чотири гривні 04 копійки) без урахування технічного нагляду, яка складається: - ціна Договору на 2023 рік становить: 20 620 027,67 грн. (двадцять мільйонів шістсот двадцять тисяч двадцять сім гривень 67 копійок) в т.ч. ПДВ 3 436 671,28 грн. без урахування технічного нагляду; - орієнтовна ціна Договору на 2024 рік становить: 23 457 496,55грн. (двадцять три мільйона чотириста п'ятдесят сім тисяч чотириста девяносто шість гривень 55 копійок) в т.ч ПДВ 3 909 582,76 грн. без урахування технічного нагляду." 2. Внести зміни до Договору, додавши Додаток № 5 "План фінансування робіт", що є невід'ємною частиною Договору та додається . 3. Викласти у новій редакції Додаток № 1 та Додаток №3. що додаються. 4. Пункт 15.1 Договору Розділу 15 "Додаток до договору" викласти в новій редакції: "-Додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" - Додаток №2 "Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва". - Додаток №3 "Договірна ціна" - Додаток №4 "Локальний кошторис" - Додаток №5 "План фінансування робіт"." 5. Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язань. 6. Ця угода вважається укладеною і набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 7. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дана Угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 9. Додатки до цієї Додаткової угоди: - Додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" - Додаток №3 "Договірна ціна" - Додаток №5 "План фінансування робіт"." |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 04/06КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Зміна» Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 24-А) | 1 | роботи |
44 077 524,22
UAH з ПДВ
|