Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху покрівлі будівель Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Київській області
Очікувана вартість
2 634 425,00 UAH
UA-2023-05-12-008426-a ● 00f204e902924f42a0dd7c5938eb7695
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36055819 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, , ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Оксана Окуниця +380972340798 oksanaokunitsa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 634 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 344,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху покрівлі будівель Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Максима Глазкова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 14:15 |
ТД Дах .docx | |
12 травня 2023 14:15 |
ТД Дах .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 15 травня 2023 12:54
Дата відповіді: 15 травня 2023 14:44
Доброго дня. Замовник вимагає" ..інженер-проектувальник (підтвердження: свідоцтво та кваліфікаційний сертифікат, диплом про вищу освіту, яка стосується галузі будівництва )" мабуть мали на увазі в частині кошторисної документації чи інше?. Пояснить буть ласка.
Відповідь: В штаті Учасника має бути інженер-проектувальник (підтвердження: свідоцтво та кваліфікаційний сертифікат, диплом про вищу освіту, яка стосується галузі будівництва.
аналогічний договір
Дата подання: 15 травня 2023 14:33
Дата відповіді: 16 травня 2023 10:28
Замовник в тендерній документації встановив: 3. Довідка про досвід виконання аналогічних робіт за таким самим предметом закупівлі, укладених впродовж 2020-2022 років. (Додаток №5 до ТД). Підтверджується cкан-копіями оригіналів аналогічних договорів з додатками, скановані копії з оригіналів позитивних відгуків щодо виконання аналогічних договорів від замовників (мінімум 1 відгук), документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартістьвиконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо).Форма 3
Ми як потенційний учасник знаходимся на території, яка була окупована російськими військами. Під час окупації документи щодо виконаних договорів були знищені, в тому числі і Замовника теж. Але при цьому, в системі Прозоро є аналогічний договір за предметом закупівлі, який датується 2020 роком, також є звіт про виконання договору без зауважень (формується системою). Якщо ми надамо довідку (лист пояснення) в довільній формі цього буде достатньо для участі в закупівлі. Заздалегить вдячні за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації та щодо завантаження аналогічних договорів за предметом закупівлі повинні бути обовязково завантажені, оскільки при розгляді тендерної пропозиції Замовник перевіряє наявність всіх поданих документів відповідно до тендерної документації. У разі не надання будь якого документу Замовник вимушений буде відхилити дану тендерну пропозицію Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-12-008426-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39029289
Дата подання: 15 червня 2023 17:18
Дата подання: 15 червня 2023 17:18
Неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги постанови КМУкраїни від 12.10.2022 № 1178
За результатами проведеного електронного аукціону від 21.05.2023 року, наша пропозиція є єдиною та найбільш економічно вигідною та складає 2 246 145 грн 22 коп з ПДВ. 23.05.2023 року Протокольним рішенням № 23/05/2 від 23.05.2023р Замовником було прийнято рішення про Визначення переможця закупівлі за процедурою: відкриті торги з особливостями згідно пункту 47 підпункту 2 Особливостей та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протяном 90 днів –з дня його припинення або скасування». 02.06.2023 року Учасника «ТОВ «ДІА ГРУПП» по закупівлі було повернуто на кваліфікацію у зв'язку з усуненням не відповідностей по деяким пунктах проекту договору, а саме: У розділ 6.3. Підрядник зобов’язаний:
6.3.8. У разі здійснення закупівлі матеріалів надавати підтверджуючі накладні на закупівлю даних матеріалів.
6.3.9. Ціни на закупівлю матеріалів повинні відповідати середньо-ринковим цінам з проведеним моніторингом на дату закупівлі основних матеріалів.
6.3.10. Підрядник зобов’язаний надати Замовникові експертний звіт по локальним кошторисам.
6.3.11. При складанні акту приймання виконаних будівельних робіт ціни повинні відповідати фактично виконаним роботам та затвердженої підсумкової відомості ресурсів.
Зазначаємо, що нами, як Учасником, жодних змін до проекту договору під час подання на майданчик тендерної документації не було внесено, була подана довідка щодо повного погодження з проектом договору Замовника. А Замовник, підписуючи договір 02.06.2023 висуває вимоги про усунення порушення щодо проекту договору, який не можна вносити під час підписання, всі зміни до договору оформляються додатковими угодами до договору, які є невід’ємними частинами Договору. В свою чергу Замовник, порушив пункт 18 Постанови КМ України № 1178 із змінами та доповненнями, а саме: “Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки”
Жоден з випадків не підпадав про внесення змін до проекту договору на стадії підписання договору та його завантаження.
До 03.06.2023 року нами, як Учасником, було виконано вимогу про усунення порушення щодо внесення змін до проекту договору шляхом підготовки додаткової угоди до договору.
Замовником порушено норми матеріального та процесуального права щодо Укладення договорів про закупівлю.
Протокольним рішенням № 06/06 від 06.06.2023 Замовником було повторно визначено нас переможцем вищевказаної закупівлі.
із змісту протоколу, Замовник не мав претензій до документів - тендерної пропозиції, та всі технічні, кількісні та якісні характеристики відповідали вимогам тендерної документації. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” згідно з статтею 5 пунктом 5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; із змісту даної статті Замовником порушено: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Під час підписання договору Замовник повернув на кваліфікацію ми як Учасник усунули порушення в зазначені законом терміни, Замовник знову, вивчаючи тендерну пропозицію посилається на відсутність підстав передбачених пунктом 47 Особливостей від 12.10.2022 № 1178 та статей 16 і 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, що в свою чергу порушує висунуті вимоги до предмету закупівлі та способу їх підтвердження в супереч тендерної документації.
13.06.2023р. Замовником прийнято рішення (Протокольне рішення(протокол) № 13/06 від 13.06.2023р.) про «повернення на кваліфікацію Учасника та відхилення тендерної пропозиції», оскільки, під час повторного вивчення Замовником виявлено наступні невідповідності по поданій тендерній документації:
1. Вимога Замовника: Додаток № 5 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії”: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази: спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію: довідка, складена за Формою 1 в якій зазначається інформація про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання скан-копіями наступних документів: договором купівлі-продажу або бухгалтерським документом, або чинним договором оренди, термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦК України).
2. Довідка про наявність офісного та виробничо-складських приміщень (надати сканкопії документів, які підтверджують право власності або чинними договорами оренди, термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року).
У складі тендерної пропозиції Учасник надав договір № 6 від 01.12.2021 (оренда складу), який закінчується 1.12.2023, а саме: згідно пункту 2.1. Договору, строк оренди розпочинається з 01.12.2021; Згідно пункту 2.2. Договору Орендар вступає у строкове платне користування площею (складом) з моменту підписання акту приймання — передачі орендної площі, який є невід’ємною частиною Договору; Згідно пункту 7.1. Договору строк оренди становить 24 (двадцять чотири) календарні місяці з дня передачі площі у фактичне користування згідно пункту 2.1. даного Договору за актом приймання передачі орендної площі та закінчується 01.12.2023 — тобто зазначений строк оренди вже у договорі не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. Більш того у договорі № 6 від 01.12.2021 про оренду складу відсутня його невід’ємна частина - Акт приймання-передачі орендної площі, “який є невід’ємною частиною Договору” згідно пункту 2.2. Цього ж Договору, через що Договір є нікчемним, а також не дає змоги визначити термін дії договору.
Отже, умова тендерної документації щодо наявності виробничо -складських приміщень (надати сканкопії документів, які підтверджують право власності або чинними договорами оренди, термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2023) Учасником не виконана, через що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, завантаженої у складі тендерної пропозиції Учасника, для виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачено у розрахунку певна відповідна кількість маш./годин відповідними необхідними будівельними машинами, механізмами, які враховані в складі загальновиробничих витрат, а саме:
• Будівельні машини і механізми:
- Автобетононасос БТН — 25;
- Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0.25 м3;
- компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа продуктивність 2.2 м 3/хв.
- кран переносний, вантажопідйомність 1т;
- молотки відбійні пневматичні при роботі від пересувних компресорних станцій;
- навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 1т;
- підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т;
- навантаження сміття екскаваторами на автомобілі самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 т.
• Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат:
- бадді, місткість2м3;
- котел електричний бітумний, місткість 1м3;
- пальник газопламеневий.
Згідно інформаційного листа Учасника № 10/05-ДСНС від 15.05.2023 ТОВ “ДІА ГРУПП” не планує залучати до виконання робіт субпідрядників, та в довідці про МТБ № 04-05/ДСНС від 15 травня 2023 не надано інформації про наявність вказаних будівельних машин і механізмів, інструментів та приладь, які необхідні для виконання робіт по предмету договору.
Відповідно до пункту 43 абзацу 3 Постанови № 1178 із змінами та доповненнями — Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ “ДІА ГРУПП” керуючись пунктом 44 підпунктом 2 абз.1 Постанови № 1178 та ст.31 ч. 2 п.1 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тому на підставі вищенаведеного: Замовник двічі визначаючи ТОВ «ДІА ГРУПП» переможцем в кінцевому результаті приймає рішення про відхилення Учасника, порушуючи умови тендерної документації.
ТОВ «ДІА ГРУПП» зазначає:
Замовник порушив пункт 44 підпункту 2 абз.1 Особливостей від 12.10.2022 № 1178, оскільки ТОВ «ДІА ГРУПП» було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані нами у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей.
Щодо першого та другого пункту питання порядку денного протокольного рішення (протоколу) № 13/06 від 13.06.2023 року повідомляємо:
Замовником в тендерній документації на закупівлю вимагалось: «Довідка про наявність офісного та виробничо-складських приміщень (надати сканкопії документів, які підтверджують право власності або чинними договорами оренди, термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року)». Нами, ТОВ «ДІА ГРУПП», як Учасником, у складі тендерної документації було подано сканкопію договору оренди складу, який є чинним на дату закінчення робіт (згідно проекту договору – до 01 жовтня 2023 року), також в договорі оренди складу в розділі 7, пункт 7.1 прописана умова щодо пролонгації строку оренди. Замовник у тендерній документації вимагав лише сканкопії договорів (без додатків), як підтвердження довідки про наявність офісного та виробничо-складських приміщень, що і було подано нами в складі пропозиції. Також зазначаємо, що Замовник у вимогах про усунення невідповідностей не зазначив дане, на його суб'єктивну думку, порушення, та не дав змоги нам, ТОВ «ДІА ГРУПП» виправити це порушення у затверджений чинним законодавством час, а також під час висунутих вимог про порушення Замовник чітко не описав інші порушення, які він висунув в протокольному рішенні від 13.06.2023 та не надав змоги виправити порушення, щоб тендерна пропозиція відповідала умовам технічної специфікації.
Це свідчить про упереджене ставлення Замовника до нас, як Учасника, оскільки відбувалось навмисне затягування підписання договору, щоб розпочати роботи по предмету договору.
Щодо третього пункту першого питання порядку денного протокольного рішення (протоколу) № 13/06 від 13.06.2023 року повідомляємо:
Замовником в тендерній документації на закупівлю вимагалось: «Довідка, складена за Формою 1, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання cкан-копіями наступних документів: договором купівлі-продажу, або бухгалтерським документом, або чинним договором оренди, термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2023 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ)». Нами, ТОВ «ДІА ГРУПП», як Учасником, у складі тендерної документації було подано довідку та сканкопії бухгалтерських документів на ОБЛАДНАННЯ, а саме інвентарні картки обліку основних засобів, яке, також можливо, буде задіяне під час виконання робіт на об'єкті Замовника. Інформацію про будівельні машини і механізми, а також підтвердження права власності на них в тендерній документації Замовником НЕ ВИМАГАЛОСЬ, тому дане обгрунтування Замовника щодо не надання даної інформації є НЕЗАКОННИМ ТА СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ Тендерної документації.
Щодо залучення нами субпідрядників для виконання робіт, повідомляємо: згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22 , пункт 2 підпункт 18 «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг» нами надана довідка, яка підтверджує відсутність залучення субпідрядників по даній закупівлі, оскільки немає потреби в субпідряді на обсяг робіт 20 і більше відсотків від вартості договору. Та в свою чергу всі обладнання зазначені в локальних кошторисах та підсумковій відомості ресурсів, які обліковуються на бухгалтерському обліку із веденням інвентарних карток обліку основних засобів.
Це свідчить про упереджене ставлення та некомпетентність дій Замовника до нас, як Учасника, оскільки відбувалось навмисне затягування підписання договору, щоб розпочати роботи по предмету договору в зазначені договором терміни.
Замовник, відхиляючи нас, як Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, який надав повний комплект документів (тендерної пропозиції), порушив законодавство у сфері публічних закупівель, відхиляючи нас за такими підставами, які Замовником в тендерній документації не передбачалося.
Замовник порушив пункт 47 Особливостей Закону, оскільки, відповідно до додатку №1 до тендерної документації замовника товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «ДІА ГРУПП» в систему ПРОЗОРРО було завантажено у визначений чинним законодавством час всі документи, які роблять неможливими підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також під час визначення нас переможцями нами також було завантажено всі документи, які вимагалися Замовником.
Хочемо зазначити, що на виконання умов тендерної документації (зі змінами та доповненнями) нами, як Учасником, понесені певні витрати (участь у закупівлі, замовлення експертної оцінки тощо).
ТОВ «ДІА ГРУПП» зазначає, що уповноважена особа безпідставно відхилила нашу тендерну пропозицію, оскільки уповноваженими суб’єктами у визначений законодавством час порушень встановлено не було.
Дії уповноваженої особи є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Учасника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду ТОВ «ДІА ГРУПП».
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктом 55 Особливостей від 12.10.2022 № 1178 передбачає порядок оскарження процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями. ТОВ «ДІА ГРУПП» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення пропозиції згідно пункту 44 підпункту 2 абз.1 Особливостей відповідно до Протокольного рішення № 13/06 від 13.06.2023.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права ТОВ «ДІА ГРУПП» на розгляд його пропозиції - а тому завдає пряму економічну шкоду нам, як Учаснику.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення факту порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 із змінами та доповненнями та порушення порядку проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» - Капітальний ремонт даху покрівлі будівель Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Київській області, м. Біла Церква, вул. Максима Глазкова 3.
4. Визнати документ (Протокол № 13/06 від 13.06.2023р ) про відхилення тендерної пропозиції незаконним та таким, що дії Замовника є протиправні і незаконні.
5. Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 13/06 від 13.06.2023р ) про відхилення тендерної пропозиції та підписати договір.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2023 18:30
рішення від 19.06.2023 № 8840.pdf
Дата публікації: 19 червня 2023 18:29
інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2023 № 9506.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 15:32
рішення від 28.06.2023 № 9506.pdf
Дата публікації: 03 липня 2023 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.06.2023 № 9506-р/пк-пз виконано на користь скаржника. Прийнято Уповноваженою особою протокольне рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІА ГРУПП".
04.07.2023 ТОВ "ДІА ГРУПП" визнано переможцем. Після періоду оскарження з ТОВ "ДІА ГРУПП" встановлені законом терміни буде підписано договір.
Дата виконання рішення замовником: 04 липня 2023 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" |
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" #39029289 |
Рішення скасоване |
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 10:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" #39029289 |
Рішення скасоване |
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 09:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2023 10:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" #39029289 |
Рішення скасоване |
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 13:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" #39029289 |
Переможець |
2 246 145,22
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 15:09
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
10 липня 2023 15:07
|
додатки до договору.pdf | укладений |
10 липня 2023 15:07
|