Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 746 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 467,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 11:02 |
Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_кап_ремонт дорожнього покриття родинна_богоявленський_сімферопольска.docx | |
15 травня 2023 11:02 |
15_05_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_кап_ремонт дорожнього покриття родинна_богоявленський_сімферопольска_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx |
15 травня 2023 11:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2023 11:02 |
Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_кап_ремонт дорожнього покриття родинна_богоявленський_сімферопольска.docx
|
|||
15 травня 2023 11:02 |
15_05_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_кап_ремонт дорожнього покриття родинна_богоявленський_сімферопольска_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000043 ● f760a3a1a8a9414e93dffda52152d034
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2023
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2023 № 53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-05-12-008224-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:36:57
Запит про надання пояснень № 1
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-008224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань
1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відтак, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник Гарантує Замовнику виконати об'єм наданих робіт/послуг відповідно до вимог ДБН 13.2.3-5-2018 :«Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний». ДСТУ Б В.2.7-89-99 «Матеріали на основі органічних в’яжучих для дорожнього і аеродромного будівництва», ДСТУ Б 13.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», та чинного законодавства. Визначення вартості Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, умов договору та чинного законодавства, відомчим будівельним нормам.
При цьому зазначено, що договірну ціну визначена твердою.
Відповідно ж до пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Басиста А.А. адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам визначеним у Додатках 2 та 3 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ФОП Басиста А.А. не враховано кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам передбаченим у Додатках 2 та 3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Басиста А.А., як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Слід відмітити, що за результатами розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є рішення за № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023, за № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023, за № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023, за № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023
Разом з тим, аналогічна правова позиція з даного приводу (щодо не відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам ДСТУ та вимогам тендерної документації у разі відсутності у складі ціни пропозиції учасника (договірної ціни) коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), зазначена у постанові Верховного Суду від 04.05.2023 у справі № 160/5890/22.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
питання.
3) Чому в укладеному з ФОП Басиста А.А. договорі про закупівлю робіт від 06.06.2023 № 264, серед додатків відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пунктів 17 та 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668), а відтак не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 15:53:04
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Надаємо проєктно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Родинної від проспекту Богоявленського до вулиці Сімферопольської у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування» у сканованому виді (додається).
2. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному
веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option =com_content&view=article&id=4415:2023-01-10-11-00-24&catid=68:ogoloshen).
3. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
З огляду на те, що виконання ремонтних робіт здійснюється у поточному році без перенесення на наступні періоди, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, до проєктно-кошторисної документації проєктантом (за узгодженням із замовником) не включені. ПКД пройшла державну експертизу.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ФОП Басиста Т.А. з нульовою інфляцією відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі визначених тендерною документацією, а отже відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника та не визнання його переможцем.
4. У зв’язку з тим, що даний об’єкт капітального ремонту не є довготривалим (тривалість будівництва за проєктом складає 26 діб), не є перехідним, потреби у складанні календарного графіку та плану фінансування не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на виконання зобов’язань щодо розірвання договору шляхом усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Родинної від проспекту Богоявленського до вулиці Сімферопольської у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування», код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), повідомляє. Станом на 19.09.2023 замовником усунуто встановлені порушення шляхом розірвання договору підряду від 06.06.2023 № 264, укладеного з ФОП «Басиста Т.А.» із дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, додаткову угоду №1 від 19.09.2023 до договору підряду від 06.06.2023 № 264 та звіт про виконання/розірвання договору про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «ProZorro»
2023-09-19 15:28:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Невідповідність укладеного договору нормам пунктів 17 та 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Невідповідність укладеного договору нормам пунктів 17 та 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2023-09-19 16:03:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАСИСТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" |
4 744 391,08
UAH з ПДВ
|
4 744 391,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАСИСТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" #2964101003 |
Переможець |
4 744 391,08
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 14:22
|
Додаткова_264_1.pdf | укладений |
19 вересня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 12:37
|
Договір_264.pdf | укладений |
06 червня 2023 12:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | з метою усунення та недопущення порушення вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель сторони дійшли згоди розірвати договір від 06.06.2023 №264 без будь-яких штрафних снкцій, пені і інфляції |