Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992819 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Путінцева Олеся Володимирівна +380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 776 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 13:44 |
Відкриті торги ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000029 ● b2cd15a143e640ddacebee9cb5d4cf49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-05-12-007774-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 17:57:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-12-007774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 18:40:16
Пояснення
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.08.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-007774-a) надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-27-010375-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з
ФОП Ольховик О.І. (3049021352), який розробив проектно-кошторисну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (позитивний експертний звіт №1568/23 від 26 квітня 2023 року).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту (документи додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 11:52:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-12-007774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії.
Проте, оголошення оприлюднене в електронній системі закупівель зазначеної інформації не має.
2. Відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону відомості у тендерній документації Замовник не зазначив.
3. Вимогами пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено документальне підтвердження учасником наявності у нього досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше один), разом із копіями таких договорів, за формою Зразок А.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку від 17.05.2023 № 10-1705/23 відповідно до якої учасник виконував договір з ТОВ "СПЕЦБУД-ПЛЮС". Відповідно до пункту 14.1 укладеного між Замовником та ТОВ "СПЕЦБУД-ПЛЮС" договору, додатком №1 є договірна ціна з локальними кошторисами.
Проте, у складі пропозиції учасником надано договір та договірну ціну. Локальні кошториси до договору не надано.
4. Вимогами локального кошторису 02-01-09 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено монтаж пожежної сигналізації.
Проте, надана у складі пропозиції учасника ліцензія не підтверджує наявності дозволу на виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 18:37:01
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 17:57:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-12-007774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.08.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-007774-a) надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-27-010375-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з
ФОП Ольховик О.І. (3049021352), який розробив проектно-кошторисну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (позитивний експертний звіт №1568/23 від 26 квітня 2023 року).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту (документи додаються).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-11 19:17:27
Пояснення з власної ініціативи
Долучені документи до пояснення
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-15 12:00:13
Пояснення з власної ініціативи
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 11:52:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-12-007774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії.
Проте, оголошення оприлюднене в електронній системі закупівель зазначеної інформації не має.
2. Відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону відомості у тендерній документації Замовник не зазначив.
3. Вимогами пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено документальне підтвердження учасником наявності у нього досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше один), разом із копіями таких договорів, за формою Зразок А.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку від 17.05.2023 № 10-1705/23 відповідно до якої учасник виконував договір з ТОВ "СПЕЦБУД-ПЛЮС". Відповідно до пункту 14.1 укладеного між Замовником та ТОВ "СПЕЦБУД-ПЛЮС" договору, додатком №1 є договірна ціна з локальними кошторисами.
Проте, у складі пропозиції учасником надано договір та договірну ціну. Локальні кошториси до договору не надано.
4. Вимогами локального кошторису 02-01-09 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено монтаж пожежної сигналізації.
Проте, надана у складі пропозиції учасника ліцензія не підтверджує наявності дозволу на виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 11.08.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-007774-a) надає пояснення:
Щодо пункту 1, інформація в оголошенні відсутня через технічну проблему, яка виникла під час оголошення процедури, в той же час повна інформація щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозиції наведена у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу і всі учасники мали можливість з нею ознайомитись. Таким чином, відсутність цієї інформації в оголошенні жодним чином не вплинула на результат торгів.
Щодо пункту 2, пункт 1 " Кінцевий строк подання тендерної пропозиції " Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій - кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель. Електронною системою закупівель визначено строк 20 травня 2023 00:00. Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено додаткових вимог, як саме має бути сформульований цей пункт тендерної документації.
Щодо пункту 3, відповідно до вимог пункту 3 таблиці 1.3. додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати у складі пропозиції копію аналогічного договору, при цьому тендерною документацією не вимагалось надання всіх додатків до цього договору. Відповідно до пункту 2.1. наданого договору встановлено, що додаток №1 до договору – договірна ціна, яка надана у складі пропозиції. Договір не містить інформації, що локальні кошториси є невід'ємними додатками до договору, тому їх надання на є обов'язковим.
Щодо пункту 4, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником ліцензій, відповідно наявність в учасника ліцензії на монтаж пожежної сигналізації не перевірялась.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник – КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради не погоджується із висновками проведеного моніторингу і буде подавати оскарження у суд.
2023-08-30 16:54:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 260/7994/23 від 26 вересня 2023 року |
Дата публікації: | 28 вересня 2023 |
Документи:
29 вересня 2023 08:28
|
Електронний підпис |
28 вересня 2023 16:46
|
Ухвала |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне публічне акціонерне товариство «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „УКРБУД“» |
14 610 000,00
UAH з ПДВ
|
14 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне публічне акціонерне товариство «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „УКРБУД“» #33298371 |
Переможець |
14 610 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 13:52
|
дод.8 до 130.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 14:20
|
додаткова 7 УКРБУД.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 12:34
|
додаткова угода _6.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 08:06
|
додаткова угода Центральний вхід_0001 (2).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 08:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 15:58
|
Додаткова угода 4 УКР БУД.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 14:23
|
Додаткова угода 3 від 15.08.2023 р. | зміни до договору |
15 серпня 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 13:07
|
додаткова угода 06.07.2023.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 14:36
|
Додаткова угода 1 до Договору 130.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 12:42
|
Договір | укладений |
30 травня 2023 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування закладу та банківських реквізитів відповідно до рішення Ужгородської міської ради «Про комунальне некомерційне підприємство «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня» Ужгородської міської ради від 23 травня 2024 року № 1760 та враховуючи ліквідацію КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради у зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання до правонаступника, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.05.2024 року та в зв'язку із погодженим зменшенням ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування закладу та банківських реквізитів відповідно до рішення Ужгородської міської ради «Про комунальне некомерційне підприємство «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня» Ужгородської міської ради від 23 травня 2024 року № 1760 та враховуючи ліквідацію КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради у зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання до правонаступника, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.05.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |