Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Універсальний екскаватор-навантажувач з фронтальним ковшем 1,0м3 та екскаваційним ковшем 0,24м3
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2023-05-12-004582-a ● ca6308173e6d4e7ba5ffcc2e418df35b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 44716405 |
Місцезнаходження: | 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, пл. Володимирська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Володимирівна КОСАРЄВА +38066312934 gkh_rva@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 11:29 |
Початок аукціону: | 23 травня 2023 15:16 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів); Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%); фактична адреса: пр. Олександра Поля, буд. 98Д, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055; крок аукціону зазначається на вимогу п.11 ч.2 ст.21 Закону, але з 03.01.2023, згідно з п.35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Універсальний екскаватор-навантажувач з фронтальним ковшем 1,0м3 та екскаваційним ковшем 0,24м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49017, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Караваєва буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 4.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 4.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
ТД.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
ТД.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 3.docx | |
12 травня 2023 11:27 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічна специфікація
Дата подання: 12 травня 2023 19:34
Дата відповіді: 16 травня 2023 18:16
Доброго дня, шановний Замовник.
Уважно вивчи тендерну документацію та технічну частину, ми прийшли к висновку, що предмет закупівлі повністю співпадає з екскаватором навантажувачам ELEX 81А-01 (https://elex.kr.ua/production). Ми бачимо, що у вас є таке шалене бажання придбати саме ELEX 81А-01, що в технічних характеристиках ви навіть не застосували такі фрази , як «не менше» та «не більше» та не вказали будь який діапазон.
Адже у всіх відкритих джерелах, ми бачимо, що в даному екскаваторі навантажувачі стоїть двигун Д-245 виробництва Мінського моторного заводу. На теперішній час поставки двигунів та усіх запасних частин з Республіки Білорусь заборонені. А де ви плануєте брати запасні частині на цей двигун, в разі його поломки? Та і в загалі придбати товари, комплектуючи яких виготовлені в країнах агресорах (РФ та РБ), в теперішній час?
Виходячи із вище сказаного, просимо відповісти на наступні питання:
1. Чи є в вас два еквівалента екскаватора навантажувача, які б повністю відповідали вашій технічній специфікації, як того вимагає Закон?
2. Що ви будете робити, якщо вам запропонують екскаватор навантажувач з вузлами чи агрегатами виготовленими в країнах агресорах (РФ чи РБ)
3. Внесись будь ласка ясність, екскаватор навантажувач повинен бути з телескопічною рукояттю чи зі стандартною?
Ми хочемо та можемо поставити екскаватор навантажувач одного з мирових лідерів в виробництві спецтехніки, який буде значно економічний та продуктивніший. За характеристиками глибина копання та висота вивантаження має кращі параметрами, але на жаль ваше технічна специфікація не дає нам можливість прийняти участь у цей закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) розглянуто Вашу вимогу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-12-004582-a), а тому повідомляємо наступне.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
На підставі пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, питання визначення предмету закупівлі Закон № 922-VIII відносить до виключної компетенції Замовника, оскільки саме Замовник володіє обґрунтованою інформацією про необхідні технічні, якісні характеристики, які мають бути притаманні предмету закупівлі.
На підставі викладеного повідомляємо, що Ваша вимога була уважно розглянута, проте через її необґрунтованість вона підлягає відхиленню.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
На підставі пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, питання визначення предмету закупівлі Закон № 922-VIII відносить до виключної компетенції Замовника, оскільки саме Замовник володіє обґрунтованою інформацією про необхідні технічні, якісні характеристики, які мають бути притаманні предмету закупівлі.
На підставі викладеного повідомляємо, що Ваша вимога була уважно розглянута, проте через її необґрунтованість вона підлягає відхиленню.
технічна специфікація
Дата подання: 17 травня 2023 14:35
Дата відповіді: 19 травня 2023 09:05
Доброго дня.
У попередньому зверненні не було вимоги, котру ви так уважно розглянули. Там було лише три запитання і ви на жодне не відповіли. Зрозуміло, чому ви не відповіли на перші два питання, але трете повністю стосується технічній специфікації.
Внесись будь ласка ясність, екскаватор навантажувач повинен бути з телескопічною рукояттю чи зі стандартною?
Т.я. технічне завдання складено незрозуміло та с порушенням Закону, там немає чіткого посилання яка повинна бути рукоять на запропонованому екскаваторі навантажувачі, стандартною чи телескопічною.
Дайте, будь ласка, відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) повторно розглянуто Вашу вимогу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-12-004582-a), а тому вкотре повідомляємо наступне.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
На підставі пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, питання визначення предмету закупівлі Закон № 922-VIII відносить до виключної компетенції Замовника, оскільки саме Замовник володіє обґрунтованою інформацією про необхідні технічні, якісні характеристики, які мають бути притаманні предмету закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, Замовником відповідно до вимог Закон № 922-VIII та Особливостей було сформовано Технічне завдання (Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (Технічна специфікація)), де вказані параметри (вимоги) як до стандартної так і до телескопічної рукояті предмета закупівлі.
Тож, пропонуємо Вам залучити необхідних спеціалістів, які допоможуть зрозуміти зміст технічних вимог Замовника, якщо вони, як Ви зазначаєте в запиті, є незрозумілими.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
На підставі пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Таким чином, питання визначення предмету закупівлі Закон № 922-VIII відносить до виключної компетенції Замовника, оскільки саме Замовник володіє обґрунтованою інформацією про необхідні технічні, якісні характеристики, які мають бути притаманні предмету закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, Замовником відповідно до вимог Закон № 922-VIII та Особливостей було сформовано Технічне завдання (Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (Технічна специфікація)), де вказані параметри (вимоги) як до стандартної так і до телескопічної рукояті предмета закупівлі.
Тож, пропонуємо Вам залучити необхідних спеціалістів, які допоможуть зрозуміти зміст технічних вимог Замовника, якщо вони, як Ви зазначаєте в запиті, є незрозумілими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВКП "Альфатекс" |
3 499 800,00
UAH з ПДВ
|
3 499 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Відхилено |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 10:47
|
ПП "ВКП "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
3 499 800,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 09:49
|
Договір 07 06 Т.pdf | укладений |
07 червня 2023 09:47
|