Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста білокачанна, морква, червоний буряк, цибуля ріпчаста, часник, огірки, помідори, яблука, мандарин, апельсини, банани, виноград
Очікувана вартість
303 000,00 UAH
UA-2023-05-12-002153-a ● 91b73c8994544d3a87b63ab94d2f025b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА В С.ТУЧИН РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22557714 |
Місцезнаходження: | 35415, Україна , Рівненська обл., с. Тучин, вул. Староміська, будинок 10 |
Контактна особа: |
Наталія Савчук +380979433862 tuchin_internat1961@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 303 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Відповідно до п. 35. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено у зв`язку з технічними особливостями майданчика.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Посилання в електронному оголошенні на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зумовлено технічними особливостями майданчика.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 35. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено у зв`язку з технічними особливостями майданчика.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Посилання в електронному оголошенні на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зумовлено технічними особливостями майданчика.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограм
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1400 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1100 кілограм
Червоний буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
500 кілограм
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
50 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
120 кілограм
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
280 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
1600 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
100 кілограм
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
900 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
600 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
100 кілограм
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35415, Україна, Рівненська область, с.Тучин, вул. Староміська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222340-8 — Виноград
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 10:08 |
Овочі_Додаток_3.doc | |
12 травня 2023 10:08 |
Овочі_ТД.doc | |
12 травня 2023 10:08 |
Овочі_Додаток_2.doc | |
12 травня 2023 10:08 |
Овочі_Додаток_1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШПОРТАЛЮК ІГОР ТЕРЕНТІЙОВИЧ" |
301 900,00
UAH з ПДВ
|
301 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШПОРТАЛЮК ІГОР ТЕРЕНТІЙОВИЧ" #2602502916 |
Переможець |
301 900,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:27
|
2024-01-17_15-25-01_winscan_to_pdf (1).pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:55
|
29.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 11:05
|
Договір.pdf | укладений |
06 червня 2023 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |