Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рейки трамвайні, стрілочні переводи та комплектуючі для трамвайної колії
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2023-05-12-001979-a ● d5c2a3f6a8d24b0199ca31160b34eff4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11 |
Контактна особа: |
Затолюк Віктор Борисович +380689558312 vidd_snab_zttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 10:06 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 11:27 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ 6.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% відсотків вартості договору про закупівлю. 6.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. 6.3.Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. 6.4.Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. 6.5. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 6.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 робочих днів. 6.7.Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам замовника, із зобов’язанням банку у разі невиконання учасником-переможцем умов договору, відшкодувати на рахунок Комунального підприємства «Трамвайно –тролейбусне управління» Житомирської міської ради - 3 відсотків вартості договору. 6.8. Гарантія складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) та подається разом з договором. 6.9. Реквізити для перерахування коштів будуть повідомлені після прийняття рішення про укладення договору з переможцем процедури. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, від _______, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______ (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.9.1 після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 6.9.2 за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 6.9.3. у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 6.9.4. згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.10. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. 6.11. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє його на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25.215 тонни
Рейки трамвайні NT1 (аналог Т62) довжиною 12.5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34941000-5 — Рейки та приладдя
2 комплект
Стрілочний перевод тип R30 правий з хрестовиною , ширина колії — 1000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34941600-1 — Стрілочні переводи
1 комплект
Стрілочний перевод тип R30 лівий з хрестовиною , ширина колії — 1000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34941600-1 — Стрілочні переводи
16 пара
Накладка до рейки NT1 (аналог накладка ТВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
37 пара
Накладка ТВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
251 штуки
Болт закладний 22х175 в зборі (гайка, двухвиткова шайба, втулка ізоляційна )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34946120-7 — Матеріали для будівництва залізничних доріг
280 штуки
Болт стиковий М24х150 в зборі (гайка, двухвиткова шайба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34946120-7 — Матеріали для будівництва залізничних доріг
1930 штуки
Костиль колійний 16*16*165
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34946120-7 — Матеріали для будівництва залізничних доріг
250 штуки
Шпала дерев'яна просочена 2000*230*160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 34947100-8 — Шпали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет; КЕКВ:3210;критерії оцінки 100% ціна; | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 10:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 10:02 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
12 травня 2023 10:02 |
ТД 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічна продукція
Дата подання: 15 травня 2023 20:31
Дата відповіді: 16 травня 2023 13:14
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації в п.2.1 в таблиці в п.1 вказано «Рейки трамвайні типу NT1, або еквівалент Т- 62» та в п.4 «Накладка до рейки NT1 (аналог накладка ТВ)». Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не має тлумачення терміну «еквівалент», відповідно до тлумачників - Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Чи розглядає Замовник у якості еквіваленту рейки трамвайні 62R1 та накладки до рейки 62R1, котрі є рівнозначними, рівноцінними рейкам та накладкам NT1 за своїми характеристиками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго, дня, рейки 62R1 не будуть прийматись Замовником до розгляду тому, що ширина підошви даної рейки не відповідає ширині підошви рейок оголошених Замовником, а це потягне за собою додаткові витрати на придбання підкладок під підошву під час монтажу даних рейок.
Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 15 травня 2023 20:33
Дата відповіді: 16 травня 2023 16:14
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації в розділі «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:» вказано, що «- На продукцію, в разі поставки імпортного виробництва Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності.» В нашій країні державна система сертифікації і перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відсутній. Відповідно до ЗУ “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 р., сертифікат відповідності є не єдиним документом, який підтверджує відповідність. До таких документів також віднесено декларацію про відповідність, протокол випробувань, звіт, висновок, свідоцтво чи будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Основна відмінність полягає в тому, що сертифікат відповідності видається на підставі українських нормативних актів. На імпортний Товар, наприклад, рейки трамвайні український нормативний акт відсутній. Просимо Замовника, розглянути можливість надати замість сертифікату відповідності декларацію відповідності за ДСТУ ISO/IEC 17050-1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, звертаю вашу увагу що Замовник вимагає в разі поставки імпортного, ще раз звертаю увагу, ІМПОРТНОГО виробництва Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності.
В разі якщо товар українського виробника то в Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що Учасник має надати копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ).
В разі якщо товар українського виробника то в Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що Учасник має надати копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-12-001979-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 15 травня 2023 13:33
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2023 15:28
Розглянувши Ваше звернення, хочемо вам повідомити, що п. 6.8 договору виключити не можна тому , що дана закупівля фінансується за кошти місцевого бюджету. А тому дані пункти є обов'язковими. Стосовно п. 5.5. викладений в вашій таблиці то він ідентичний по змісту з п.3.6 Проєкту договора викладеного в оголошенні до закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-05-12-001979-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 15 травня 2023 20:35
Вимога до ТД
У Додатку 3 тендерної документації в розділі «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:» в «Стосовно стрілочних переводів надати наступні документи :» вказано, що - Учасник повинен надати копії документів про освоєння та поставлення на виробництво: креслення продукції та акт приймальних випробувань продукції, перевірені та документально підтвердженні ДП “Науково-дослідно конструкторський технологічний інститут міського господарства” щодо застосування її за призначенням. Враховуючи, що перелічення вимог вказані через двокрапку (перелічення вимог) відзначимо, що відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634 підтвердженням освоєння та поставлення продукції на виробництво є акт (протокол) кваліфікаційних випробувань, котрі проводять відповідно до програми. Креслення продукції не входить в пакет документації відповідно до вимог ДСТУ 8634 як підтвердження постановки на виробництво. Відповідно до п.8.6 до складу кваліфікаційної комісії в разі потреби можуть входити органи державного нагляду та інших зацікавлених сторін. Враховуючи, що відповідно національного стандарту України вимоги, щодо узгодження та документального підтвердження акту приймальних випробувань продукції в державному органі відсутні, просимо Вас розглянути можливість надання документації щодо вимог національного стандарту на постановку та виробництво продукції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2023 16:11
Розглянувши Ваше звернення, хочемо вам повідомити, що Замовник в тендерній документації не робив посилання на ДСТУ 8634 тому, що в нас немає доступу до даного ДСТУ. Замовник лише вимагає від Учасника надання в складі пропозиції креслення продукції та акт приймальних випробувань продукції, перевірені та документально підтвердженні ДП “Науково-дослідно конструкторський технологічний інститут міського господарства” щодо застосування її за призначенням. Водночас тендерною документацією не заборонено надавати документи які Учасник вважає за необхідне, головне щоб вони не суперечили тендерній документації. В складі своєї пропозиції Учасник може надати документацію щодо вимог національного стандарту на постановку та виробництво продукції проте Учасник має також надати креслення продукції та акт приймальних випробувань продукції, перевірені та документально підтвердженні ДП “Науково-дослідно конструкторський технологічний інститут міського господарства” щодо застосування її за призначенням.
Відповідно до вищевикладеного Замовник не задовольняє вимогу Учасника.
Відповідно до вищевикладеного Замовник не задовольняє вимогу Учасника.
Номер вимоги: UA-2023-05-12-001979-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 15 травня 2023 20:52
Зміни у проєкт договору
Шановний Замовнику, просимо розглянути можливість внести в проєкт договору зміни – п.4.8 При виникненні претензій по некомплектності чи якості Товару. Постачальник повинен замінити неякісний Товар, або довезти недостатню кількість Товару протягом строків вказаних в інструкціях П6 та П7, що вказані в п.4.4 договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2023 13:30
Розглянувши Ваше звернення, хочемо вам повідомити, що дані зміни не будуть внесені в проєкт договору поставки тому, що пункти які ви хочите змінити в проєкті договору який викладений Замовником не суперечать чинному Законодавству України і чітко регулюють відносини між Покупцем і Постачальником.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-05-12-001979-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 15 травня 2023 20:53
Зміни у проєкт договору
Шановний Замовнику, просимо розглянути можливість внести в проєкт договору зміни - 6.4. За порушення умов зобов'язання щодо якості поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% вартості неякісного Товару у разі невиконання вимог по строкам інструкцій П6 та П7.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2023 13:30
Розглянувши Ваше звернення, хочемо вам повідомити, що дані зміни не будуть внесені в проєкт договору поставки тому, що пункти які ви хочите змінити в проєкті договру який викладений Замовником не суперечать чинному Законодавству України і чітко регулюють відносини між Покупцем і Постачальником.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Відповідно до вищевикладеного Замовник вимушений відмовити в задоволені вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 10:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" |
7 731 816,00
UAH з ПДВ
|
7 731 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
7 999 860,00
UAH з ПДВ
|
7 999 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" #14367980 |
Переможець |
7 731 816,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 13:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2023 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 09:18
|
ДУ _1.PDF | зміни до договору |
05 липня 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 11:04
|
Підписаний договір | укладений |
12 червня 2023 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення друкарської помилки в назві Рейка UIC860-0-900A(в договорі помилково зазначено букву F)-NT1 |
Номер договору про закупівлю: | 1979 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |