Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Петро Чобіт +380322271695 s04369699@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 6 360 856,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 804,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 13:41 |
Перелік змін від 18.05.2023.docx | |
18 травня 2023 13:41 |
Тендерна документацiя зі змінами від 18.05.2023.doc | |
11 травня 2023 20:29 |
Тендерна документацiя(4).doc | |
11 травня 2023 20:29 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx | |
11 травня 2023 20:29 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx |
18 травня 2023 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2023 13:41 |
Перелік змін від 18.05.2023.docx
|
|||
18 травня 2023 13:41 |
Тендерна документацiя зі змінами від 18.05.2023.doc
|
|||
11 травня 2023 20:29 |
Тендерна документацiя(4).doc
|
|||
11 травня 2023 20:29 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx
|
|||
11 травня 2023 20:29 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000008 ● 9dbfc1d308864842bf692999ef790eaa
- Статус: вирішено ● Дата: 12 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2024 № 7
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-11-014716-a, 11.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:59:25
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-05-11-014716-a, яка проведена Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати документальне підтвердження виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 15:50:42
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 1489/23 від 20 квітня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та згідно вартості робіт, визначеної проектно-кошторисною документацією затвердженої Експертним звітом № 1489/23 від 20 квітня 2023 р.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Солонківської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/
3. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати документальне підтвердження пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації.
Для підтвердження інформації про право підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі надано наступні документи (додаються у складі пояснення):
Форма відомості про учасника
довідка про повновження Буторіна П.Є.
8. Паспорт Буторін і ІПН Буторін П.Є.
4. Наказ №2 від 22 жовтня 2121 року про право першого підпису
3. Наказ №1 від 22 жовтня 2121 року про призначення керівника
5.Статут ТзОВ ТРудові ресурси
1. Акт приймання частки у статутному капіталі (100%)
2.Рішення (Нотаріально завірене) засновника № 01_10 від 18.10.21
7. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб
5.1 Опис документів до статуту
9. ліцензія АК ТР
6. Витяг ПДВ
З повагою!
- 5.1 Опис документів до статуту.pdf
- 5.Статут ТзОВ ТРудові ресурси.pdf
- 6. Витяг ПДВ.pdf
- 7. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.pdf
- 8. Паспорт Буторін і ІПН Буторін П.Є..pdf
- 9. ліцензія АК ТР.pdf
- довідка про повновження Буторіна П.Є..pdf
- Форма відомості про учасника.pdf
- 1. Акт приймання частки у статутному капіталі (100%).pdf
- 2.Рішення (Нотаріально завірене) засновника № 01_10 від 18.10.21.pdf
- 2_Експертний звіт_від_20.04.2023_№1489_23.pdf
- 3. Наказ №1 від 22 жовтня 2121 року про призначення керівника.pdf
- 4. Наказ №2 від 22 жовтня 2121 року про право першого підпису.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) UA-2023-05-11-014716-a У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) (UA-2023-05-11-014716-a) Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо частини першої висновку Моніторингом стверджується, що подані учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці не менше двох спеціалістів (із питань пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил безпечної експлуатації електрозахисних засобів) Переймою І.М. та Сеньом Ю.В. як інженерами охорони праці ТОВ «АК «Трудові ресурси», чим недотримано вимог пункту 3.1. розділу 3 тендерної Згідно із п. 5.6 Типового положення позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. В даному випадку переведення працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду не потребує жодних додаткових знань з питань охорони праці. Дана позиція підтверджується постановою про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (додаємо в складі даної інформації) (Далі – постанова суду). Відтак, відсутні підстави для застосування до правовідносин п. 5.6 Типового положення. Аналогічний висновок викладений у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 25 листопада 2021 року у справі № 520/5530/19. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101404444.) Відповідно до приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно штатного розпису наданого Учасником в складі Тендерної пропозиції, в Учасника наявні всього 11 працівників. Згідно приписів статті 18 Закону України «Про охорону праці» посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АК «Трудові ресурси» містяться копії витягу з протоколу №011-22 від 14.04.2022 та посвідчення №011-22/8 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером охорони праці ТОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ»; копії витягів з протоколу №ОП-042-22 від 09.02.2022 та з протоколу №ОП-042(ІДЕН)-22 від 09.02.2022, а також посвідчення № ОП-042-22/9 щодо проходження перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів Переймою І.М. як інженером охорони праці ТОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ»; копії витягу з протоколу №ПБ-007-23 від 25.01.2023 та посвідчення щодо проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки Переймою І.М. як начальником відділу охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягу з протоколу №ОП-655-21 від 24.12.2021 та посвідчення №ОП-655-21/16 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером з охорони праці ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ», копії витягу з протоколу №ОП-004-22 від 12.01.2022 та з протоколу №ОП-004(ІДЕН)-21 від 12.01.2022 та посвідчення №004-22-14 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером з охорони праці ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ». Також учасником надано копії витягу з протоколу №011-22 від 14.04.2022 та посвідчення №011-22/18 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягів з протоколу №ОП-417-22 від 21.12.2022 та з протоколу №ОП-417(ІДЕН)-22 від 21.12.2022, також посвідчення № ОП-417-22/10 щодо проходження перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягу з протоколу №ПБ-007-23 від 25.01.2023 та посвідчення щодо проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІРЗАХІДБУД». Відтак, всі надані вищеперераховані документи були чинними на дату подання пропозиції та відповідали вимогам пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації та Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Щодо частини другої висновку Проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «АК «Трудові ресурси» при розрахунку договірної ціни зазначені у Локальних кошторисах №02-01-02, №02-01-09 та №07-01-01 трудовитрати робітників, які обслуговують машини, керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою, включено до розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договорами надання послуг технікою із здійсненням керування силами надавача послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації. Зазначаємо, що згідно пп. 3.8.2 п 3.8. Розділу 3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Відтак, Замовником не було встановлено жодних вимог, щодо форми чи змісту локального кошторису чи договірної ціни які повинен був надати учасник в складі Тендерної пропозиції. Також, Замовником не було встановлено вимоги щодо того, що такі документи повинні були бути складеними у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Відтак, локальні кошториси та договірна ціна учасника повністю відповідала вимогам Тендерної документації і у Замовника не було підстав для відхилення Тендерної пропозиції Учасника Зазначаємо, що тендерна документація передбачає, що Виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Замовником, для здійснення перевірки виконання робіт у відповідності до чинних кошторисних норм, було залучено авторський та технічний нагляд на підставі окремих договорів. В період кваліфікації учасника замовник здійснює лише оцінку його тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Оскільки, Замовник здійснює безпосередню оцінку пропозиції учасника на відповідність вимог, передбачених Тендерною документацією, замовником безпосередньо шляхом аналізу відповідності кошторисної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" на відповідність видам робіт, передбачених в проектно-кошторисній документації. Тож, кошторисна документація, яка надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам передбаченим тендерною документацією та технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі. Щодо здійснення перевірки розрахунку учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку повідомляємо, що дані дії здійснюються вже на етапі виконання робіт з безпосереднім залученням авторського та технічного нагляду. Додатково варто відзначити, що згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які ОРЕНДУЮТЬСЯ разом із цими робітниками, не враховуються. При цьому, відсутня заборона при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові враховувати трудовитрати робітників, зайнятих НА КЕРУВАННІ ТА ОБСЛУГОВУВАННІ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ, ЯКИМИ НАДАЮТЬСЯ ПОСЛУГИ ВИКОНАВЦЕМ РАЗОМ З ТАКИМИ РОБІТНИКАМИ, А НЕ ОРЕНДУЮТЬСЯ. Учасником згідно змісту його Тендерної пропозиції не орендує будівельні машини і механізми, а оскільки має укладені договори про надання послуг, що надані в складі Тендерної пропозиції. А тому Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації та Настанові №281. Щодо частини третьої висновку Також моніторингом встановлено, що у поданій учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» Довідці (від 16.05.2023 №1-16/05) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано кран вантажопідйомністю 20 т GROVE COLES 620 із зазначенням договору №1/07 вiд 01.07.2019 про надання послуг та надавача послуг – ФОП Дякович B.I. тоді, як учасником у складі тендерної пропозиції щодо вказаної техніки надано договір №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «Трудові ресурси» міститься договір цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023, укладений з ФОП Макаром С.І. (щодо виготовлення кошторисної документації по обєкту, що є предметом досліджуваної процедури закупівлі), у якому зазначено, що виконавець зобовязується розробити документацію дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Проте, відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до Настанови №281, а ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з 08.11.2021 втратили чинність. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АК «Трудові ресурси» встановлено невідповідності щодо поданих учасником документів, а саме щодо ненадання гарантійного листа про те, що залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. Однак, вимога щодо усунення невідповідностей у Довідці від 16.05.2023 №1-16/05 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також щодо договору цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023 з ФОП Макаром С.І. Замовником до учасника не встановлювалася, чим порушено норми пункту 40 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Повідомляємо, що згідно з Розділом №1 Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом подання за встановленою формою довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. ТОВ «АК «Трудові ресурси» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (від 16.05.2023 №1-16/05) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік техніки та обладнання, що буде використовуватись учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. Серед автомобільної техніки Учасником, зокрема, вказано кран вантажопідйомністю 20 т GROVE COLES 620 (за договором №1/07 вiд 01.07.2019, надавач послуг – ФОП Дякович B.I.). Учасником у складі тендерної пропозиції щодо вказаної техніки надано договір №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І., свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ №134103, за яким власником є Дякович Віктор Іванович, та лист-підтвердження надавача послуг Дяковича В. І. Відтак, ТОВ «АК «Трудові ресурси» повністю підтвердили наявність вказаної техніки чинними документами, оскільки співпадають дані щодо найменування самої техніки та надавача послуг/власника. У зв’язку з цим, невідповідність вказаних у довідці дати та номера договору надання послуг з ФОП Дякович В. І. наданому договору №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І. відноситься до формальної помилки з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «Трудові ресурси» міститься договір цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023, укладений з ФОП Макаром С.І. (щодо виготовлення кошторисної документації по обєкту, що є предметом досліджуваної процедури закупівлі), у якому зазначено, що виконавець зобовязується розробити документацію дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Проте, відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до Настанови №281, а ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з 08.11.2021 втратили чинність. Необхідно зазначити, що повністю п. 3.3 вказаного договору цивільно-правового характеру звучить так: «Виконавець зобов’язується розробити документацію в порядку та на умовах, визначених цим Договором, дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та інших вихідних даних, наданих Замовником (ТОВ «АК «Трудові ресурси»), а також спеціальних вказівок та вимог останнього.» При цьому всі положення умов будь-якого договору потрібно розглядати у їх взаємозв’язку. Пунктом 3.1 вказаного договору цивільно-правового характеру передбачається, зокрема, що виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та на умовах, передбачених цим Договором та чинним законодавством України, що свідчить про допущену формальну (механічну помилку згідно з з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Відповідно до норм пункту 40 Постанови КМУ № №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Зауважуємо також, що тендерною документацією не було встановлено жодних вимог щодо форми та змісту цивільно-правового договору. Відтак в даній частині були відсутні підстави для встановлення до учасника вимоги щодо усунення невідповідностей, Оскільки це б свідчило про встановлення нових вимог які не містяться в умовах Тендерної документації. Щодо частини четвертої висновку Проведеним під час моніторингу аналізом відомостей у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (15 і більше відсотків) на офіційному веб-сайті Мінекономіки (https://cutt.ly/SX8MmIQ) та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/ localisation) інформації щодо товару: дизельний генератор 6 кВт Zipper 5,9 кВт / 6,5 кВт 380 В ZI-STE7500DSH із підтвердженим ступенем локалізації більше 15 відсотків у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації не виявлено. Крім цього, досліджувана закупівля (предмет закупівлі) не підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також під винятки, зазначені в абзацах четвертому - шостому пункту 3 Особливостей №1178. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, Замовником здійснено досліджувану закупівлю робіт з реконструкції частини будівлі школи (виконання яких передбачає набуття Замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) з порушенням вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Повідомляємо, що згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки.. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Так, дійсно, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" у складі тендерної пропозиції надано «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08)» на Пункт незламності, Школа, у якому вказано устаткування: дизельний генератор 6 кВт Zipper 5,9 кВт / 6,5 кВт 380 В ZI-STE7500DSH.. Звертаємо вашу увагу на те, що вартість вказаного учасником насоса згідно наданого учасником Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-08 складає всього 71 335.00 грн. Оскільки при здійснення замовником закупівлі даних робіт виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару, вартість якого є меншою ніж 200 тисяч гривень, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються. Зазначена нами інформація підтверджується Листом Мінекономіки № 3323-04/62315-06 від 30.08.2022 р. Цитуємо: "ОТЖЕ, ВИМОГА ПРО СТУПІНЬ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДО ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЯКЩО ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВКАЗАНОГО У ПЕРЕЛІКУ (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), СТАНОВИТЬ АБО ПЕРЕВИЩУЄ 200 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ." А у переліку вказаний саме товар – дизельний генератор. Відтак, Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки пропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" устаткування (дизельний генератор), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про який зазначено вище) через визначену в кошторисі вартість – менше 200 тисяч, і відповідно не підпадає під вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. А тому тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації. В той же час повідомляємо, що Замовником було виконано зобов’язання щодо усунення порушень у строк визначений ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. А саме, 01 лютого 2024 року Сторонами укладено додаткову угоду про розірвання договору та оприлюднено її в електронній системі закупівель. Крім того, повідомляємо, що Уповноважену особу, яка здійснювала дану закупівлю було звільнено. Згідно ч. 8-9 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 9. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти надану інформацію до уваги. З повагою!
2024-02-01 12:17:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 3 та пункту 40 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 3 та пункту 40 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.) • усунуто
договір розірвано
2024-03-12 08:51:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" |
6 310 852,00
UAH з ПДВ
|
6 310 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" #38992487 |
Переможець |
6 310 852,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 08:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 12:09
|
додаткова угода на розірвання договору А-2 школа Зубра.pdf | укладений |
01 лютого 2024 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:11
|
ду 2 а2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:31
|
ду 1 зубра а2.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 08:20
|
дог 2707 а2.pdf | укладений |
11 вересня 2023 08:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 2707 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2707 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |