Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
6 360 856,00 UAH
UA-2023-05-11-014716-a 0d880b53e4034e9893447ab772121ef4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Чобіт

+380322271695 s04369699@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Петро Чобіт
+380322271695
s04369699@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2023 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2023 01:00
Очікувана вартість: 6 360 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 804,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі. Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №2 до Тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81135, Україна, Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, буд.1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 20:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 30000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок).
18 травня 2023 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2023 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 13:41
Перелік змін від 18.05.2023.docx
18 травня 2023 13:41
Тендерна документацiя зі змінами від 18.05.2023.doc
11 травня 2023 20:29
Тендерна документацiя(4).doc
11 травня 2023 20:29
Додаток № 5 Проект договору(1).docx
11 травня 2023 20:29
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000008 ● 9dbfc1d308864842bf692999ef790eaa
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2024 № 7

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-11-014716-a, 11.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 16:59:25

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-05-11-014716-a, яка проведена Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати документальне підтвердження виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 15:50:42

Відповідь на звернення

У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 1489/23 від 20 квітня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та згідно вартості робіт, визначеної проектно-кошторисною документацією затвердженої Експертним звітом № 1489/23 від 20 квітня 2023 р.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Солонківської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/

3. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати документальне підтвердження пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації.

Для підтвердження інформації про право підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі надано наступні документи (додаються у складі пояснення):
Форма відомості про учасника
довідка про повновження Буторіна П.Є.
8. Паспорт Буторін і ІПН Буторін П.Є.
4. Наказ №2 від 22 жовтня 2121 року про право першого підпису
3. Наказ №1 від 22 жовтня 2121 року про призначення керівника
5.Статут ТзОВ ТРудові ресурси
1. Акт приймання частки у статутному капіталі (100%)
2.Рішення (Нотаріально завірене) засновника № 01_10 від 18.10.21
7. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб
5.1 Опис документів до статуту
9. ліцензія АК ТР
6. Витяг ПДВ
З повагою!

Надання інформації про усунення порушення замовником

«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) UA-2023-05-11-014716-a У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) (UA-2023-05-11-014716-a) Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо частини першої висновку Моніторингом стверджується, що подані учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці не менше двох спеціалістів (із питань пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил безпечної експлуатації електрозахисних засобів) Переймою І.М. та Сеньом Ю.В. як інженерами охорони праці ТОВ «АК «Трудові ресурси», чим недотримано вимог пункту 3.1. розділу 3 тендерної Згідно із п. 5.6 Типового положення позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. В даному випадку переведення працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду не потребує жодних додаткових знань з питань охорони праці. Дана позиція підтверджується постановою про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (додаємо в складі даної інформації) (Далі – постанова суду). Відтак, відсутні підстави для застосування до правовідносин п. 5.6 Типового положення. Аналогічний висновок викладений у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 25 листопада 2021 року у справі № 520/5530/19. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101404444.) Відповідно до приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно штатного розпису наданого Учасником в складі Тендерної пропозиції, в Учасника наявні всього 11 працівників. Згідно приписів статті 18 Закону України «Про охорону праці» посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АК «Трудові ресурси» містяться копії витягу з протоколу №011-22 від 14.04.2022 та посвідчення №011-22/8 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером охорони праці ТОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ»; копії витягів з протоколу №ОП-042-22 від 09.02.2022 та з протоколу №ОП-042(ІДЕН)-22 від 09.02.2022, а також посвідчення № ОП-042-22/9 щодо проходження перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів Переймою І.М. як інженером охорони праці ТОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ»; копії витягу з протоколу №ПБ-007-23 від 25.01.2023 та посвідчення щодо проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки Переймою І.М. як начальником відділу охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягу з протоколу №ОП-655-21 від 24.12.2021 та посвідчення №ОП-655-21/16 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером з охорони праці ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ», копії витягу з протоколу №ОП-004-22 від 12.01.2022 та з протоколу №ОП-004(ІДЕН)-21 від 12.01.2022 та посвідчення №004-22-14 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Переймою І.М. як інженером з охорони праці ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ». Також учасником надано копії витягу з протоколу №011-22 від 14.04.2022 та посвідчення №011-22/18 щодо проходження перевірки знань з питань охорони праці Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягів з протоколу №ОП-417-22 від 21.12.2022 та з протоколу №ОП-417(ІДЕН)-22 від 21.12.2022, також посвідчення № ОП-417-22/10 щодо проходження перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІР-ЗАХІДБУД»; копії витягу з протоколу №ПБ-007-23 від 25.01.2023 та посвідчення щодо проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки Сеньом Ю.В. як інженером охорони праці ПП «ВІРЗАХІДБУД». Відтак, всі надані вищеперераховані документи були чинними на дату подання пропозиції та відповідали вимогам пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації та Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Щодо частини другої висновку Проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «АК «Трудові ресурси» при розрахунку договірної ціни зазначені у Локальних кошторисах №02-01-02, №02-01-09 та №07-01-01 трудовитрати робітників, які обслуговують машини, керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою, включено до розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договорами надання послуг технікою із здійсненням керування силами надавача послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації. Зазначаємо, що згідно пп. 3.8.2 п 3.8. Розділу 3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Відтак, Замовником не було встановлено жодних вимог, щодо форми чи змісту локального кошторису чи договірної ціни які повинен був надати учасник в складі Тендерної пропозиції. Також, Замовником не було встановлено вимоги щодо того, що такі документи повинні були бути складеними у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Відтак, локальні кошториси та договірна ціна учасника повністю відповідала вимогам Тендерної документації і у Замовника не було підстав для відхилення Тендерної пропозиції Учасника Зазначаємо, що тендерна документація передбачає, що Виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Замовником, для здійснення перевірки виконання робіт у відповідності до чинних кошторисних норм, було залучено авторський та технічний нагляд на підставі окремих договорів. В період кваліфікації учасника замовник здійснює лише оцінку його тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Оскільки, Замовник здійснює безпосередню оцінку пропозиції учасника на відповідність вимог, передбачених Тендерною документацією, замовником безпосередньо шляхом аналізу відповідності кошторисної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" на відповідність видам робіт, передбачених в проектно-кошторисній документації. Тож, кошторисна документація, яка надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам передбаченим тендерною документацією та технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі. Щодо здійснення перевірки розрахунку учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку повідомляємо, що дані дії здійснюються вже на етапі виконання робіт з безпосереднім залученням авторського та технічного нагляду. Додатково варто відзначити, що згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які ОРЕНДУЮТЬСЯ разом із цими робітниками, не враховуються. При цьому, відсутня заборона при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові враховувати трудовитрати робітників, зайнятих НА КЕРУВАННІ ТА ОБСЛУГОВУВАННІ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ, ЯКИМИ НАДАЮТЬСЯ ПОСЛУГИ ВИКОНАВЦЕМ РАЗОМ З ТАКИМИ РОБІТНИКАМИ, А НЕ ОРЕНДУЮТЬСЯ. Учасником згідно змісту його Тендерної пропозиції не орендує будівельні машини і механізми, а оскільки має укладені договори про надання послуг, що надані в складі Тендерної пропозиції. А тому Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації та Настанові №281. Щодо частини третьої висновку Також моніторингом встановлено, що у поданій учасником ТОВ «АК «Трудові ресурси» Довідці (від 16.05.2023 №1-16/05) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано кран вантажопідйомністю 20 т GROVE COLES 620 із зазначенням договору №1/07 вiд 01.07.2019 про надання послуг та надавача послуг – ФОП Дякович B.I. тоді, як учасником у складі тендерної пропозиції щодо вказаної техніки надано договір №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «Трудові ресурси» міститься договір цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023, укладений з ФОП Макаром С.І. (щодо виготовлення кошторисної документації по обєкту, що є предметом досліджуваної процедури закупівлі), у якому зазначено, що виконавець зобовязується розробити документацію дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Проте, відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до Настанови №281, а ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з 08.11.2021 втратили чинність. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АК «Трудові ресурси» встановлено невідповідності щодо поданих учасником документів, а саме щодо ненадання гарантійного листа про те, що залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. Однак, вимога щодо усунення невідповідностей у Довідці від 16.05.2023 №1-16/05 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також щодо договору цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023 з ФОП Макаром С.І. Замовником до учасника не встановлювалася, чим порушено норми пункту 40 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Повідомляємо, що згідно з Розділом №1 Додатку №1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом подання за встановленою формою довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. ТОВ «АК «Трудові ресурси» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (від 16.05.2023 №1-16/05) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік техніки та обладнання, що буде використовуватись учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. Серед автомобільної техніки Учасником, зокрема, вказано кран вантажопідйомністю 20 т GROVE COLES 620 (за договором №1/07 вiд 01.07.2019, надавач послуг – ФОП Дякович B.I.). Учасником у складі тендерної пропозиції щодо вказаної техніки надано договір №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І., свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ №134103, за яким власником є Дякович Віктор Іванович, та лист-підтвердження надавача послуг Дяковича В. І. Відтак, ТОВ «АК «Трудові ресурси» повністю підтвердили наявність вказаної техніки чинними документами, оскільки співпадають дані щодо найменування самої техніки та надавача послуг/власника. У зв’язку з цим, невідповідність вказаних у довідці дати та номера договору надання послуг з ФОП Дякович В. І. наданому договору №12/05/23 від 12.05.2023 з ФОП Дяковичем В.І. відноситься до формальної помилки з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «Трудові ресурси» міститься договір цивільно-правового характеру №1.02/12-05 від 12.05.2023, укладений з ФОП Макаром С.І. (щодо виготовлення кошторисної документації по обєкту, що є предметом досліджуваної процедури закупівлі), у якому зазначено, що виконавець зобовязується розробити документацію дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Проте, відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до Настанови №281, а ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з 08.11.2021 втратили чинність. Необхідно зазначити, що повністю п. 3.3 вказаного договору цивільно-правового характеру звучить так: «Виконавець зобов’язується розробити документацію в порядку та на умовах, визначених цим Договором, дотримуючись вимог, що містяться у ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та інших вихідних даних, наданих Замовником (ТОВ «АК «Трудові ресурси»), а також спеціальних вказівок та вимог останнього.» При цьому всі положення умов будь-якого договору потрібно розглядати у їх взаємозв’язку. Пунктом 3.1 вказаного договору цивільно-правового характеру передбачається, зокрема, що виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та на умовах, передбачених цим Договором та чинним законодавством України, що свідчить про допущену формальну (механічну помилку згідно з з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Відповідно до норм пункту 40 Постанови КМУ № №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Зауважуємо також, що тендерною документацією не було встановлено жодних вимог щодо форми та змісту цивільно-правового договору. Відтак в даній частині були відсутні підстави для встановлення до учасника вимоги щодо усунення невідповідностей, Оскільки це б свідчило про встановлення нових вимог які не містяться в умовах Тендерної документації. Щодо частини четвертої висновку Проведеним під час моніторингу аналізом відомостей у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (15 і більше відсотків) на офіційному веб-сайті Мінекономіки (https://cutt.ly/SX8MmIQ) та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/ localisation) інформації щодо товару: дизельний генератор 6 кВт Zipper 5,9 кВт / 6,5 кВт 380 В ZI-STE7500DSH із підтвердженим ступенем локалізації більше 15 відсотків у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації не виявлено. Крім цього, досліджувана закупівля (предмет закупівлі) не підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також під винятки, зазначені в абзацах четвертому - шостому пункту 3 Особливостей №1178. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, Замовником здійснено досліджувану закупівлю робіт з реконструкції частини будівлі школи (виконання яких передбачає набуття Замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) з порушенням вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Повідомляємо, що згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки.. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Так, дійсно, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" у складі тендерної пропозиції надано «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08)» на Пункт незламності, Школа, у якому вказано устаткування: дизельний генератор 6 кВт Zipper 5,9 кВт / 6,5 кВт 380 В ZI-STE7500DSH.. Звертаємо вашу увагу на те, що вартість вказаного учасником насоса згідно наданого учасником Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-08 складає всього 71 335.00 грн. Оскільки при здійснення замовником закупівлі даних робіт виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару, вартість якого є меншою ніж 200 тисяч гривень, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються. Зазначена нами інформація підтверджується Листом Мінекономіки № 3323-04/62315-06 від 30.08.2022 р. Цитуємо: "ОТЖЕ, ВИМОГА ПРО СТУПІНЬ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДО ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЯКЩО ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВКАЗАНОГО У ПЕРЕЛІКУ (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), СТАНОВИТЬ АБО ПЕРЕВИЩУЄ 200 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ." А у переліку вказаний саме товар – дизельний генератор. Відтак, Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки пропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" устаткування (дизельний генератор), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про який зазначено вище) через визначену в кошторисі вартість – менше 200 тисяч, і відповідно не підпадає під вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. А тому тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації. В той же час повідомляємо, що Замовником було виконано зобов’язання щодо усунення порушень у строк визначений ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. А саме, 01 лютого 2024 року Сторонами укладено додаткову угоду про розірвання договору та оприлюднено її в електронній системі закупівель. Крім того, повідомляємо, що Уповноважену особу, яка здійснювала дану закупівлю було звільнено. Згідно ч. 8-9 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 9. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти надану інформацію до уваги. З повагою!

2024-02-01 12:17:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 3 та пункту 40 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 3 та пункту 40 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.) • усунуто

договір розірвано

2024-03-12 08:51:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" 6 310 852,00
UAH з ПДВ
6 310 852,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 травня 2023 16:17
Електронний підпис
31 травня 2023 15:39
Електронний підпис
25 травня 2023 10:52
Електронний підпис
22 травня 2023 16:31
Електронний підпис
22 травня 2023 16:31
8. Проект договору.rar.p7s
22 травня 2023 16:31
8. Проект договору.rar
22 травня 2023 15:59
Електронний підпис
22 травня 2023 15:53
Електронний підпис
22 травня 2023 15:53
Договірна ціна 1.rar.p7s
22 травня 2023 15:53
Договірна ціна 1.rar
22 травня 2023 15:53
5. Гарантія.rar
22 травня 2023 15:53
5. Гарантія.rar.p7s
22 травня 2023 15:53
5. Гарантія.rar
22 травня 2023 15:53
5. Гарантія.rar.p7s
18 травня 2023 18:00
Електронний підпис
18 травня 2023 18:00
3.3. Форма 4 ДФ.rar.p7s
18 травня 2023 18:00
3.3. Форма 4 ДФ.rar
15 травня 2023 20:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

5. Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
Переможець 6 310 852,00
UAH з ПДВ
30 травня 2023 08:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 17:23

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з утепленням для розміщення ВПО за адресою: Львівська область с. Зубра, вул. Шкільна, 1А . Коригування». (ДК 021:2015 454540000-4 Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Згідно Розділу№1 Додатку№1 до Тендерної документації: До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасником в складі тендерної пропозиції такого листа не надано. На виправлення необхідно необхідно надати гарантійний лист згідно Розділу№1 Додатку№1 до Тендерної документації: До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.

Документи

08 червня 2023 19:15
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 16:27
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:57
Довідка НАЗК
08 червня 2023 05:55
Довідка НАЗК
30 травня 2023 08:08
Електронний підпис
30 травня 2023 08:07
пр зубра школа.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2023 08:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
6 310 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 19:15
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 16:27
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:57
Довідка НАЗК
08 червня 2023 05:55
Довідка НАЗК
30 травня 2023 08:08
Електронний підпис
30 травня 2023 08:07
пр зубра школа.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2024 12:09
додаткова угода на розірвання договору А-2 школа Зубра.pdf укладений
01 лютого 2024 11:53
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 15:11
ду 2 а2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2023 08:31
ду 1 зубра а2.pdf зміни до договору
11 вересня 2023 08:29
Електронний підпис укладений
11 вересня 2023 08:20
дог 2707 а2.pdf укладений
11 вересня 2023 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 2707
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 2707
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 236 006,27
UAH (в тому числі ПДВ 539 334,38 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін.