Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03189268 |
Місцезнаходження: | 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18 |
Контактна особа: |
Ольга Гулаткан +380535861146 grabarivka_bi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2023 07:18 |
Очікувана вартість: | 399 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:41 |
ТД брикети.docx |
12 травня 2023 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 травня 2023 15:41 |
ТД брикети.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000037 ● c88fb13e111f430a81d4466e110c47b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 № 69-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
31.07.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-05-11-013353-a, 11.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 11:14:30
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Тверде паливо (Паливні брикети), очікуваною вартістю 399 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-013353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- З якої причини замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11 травня 2023 року № 52 оприлюднену 12 травня 2023 року о 13:33; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11 травня 2023 року № 52 оприлюднену 12 травня 2023 року о 15:41 (зі змінами за фізико-хімічними показниками).
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 11:42:06
Щодо запиту про надання пояснень закупівлі за номером ID: UA-2023-05-11-013353-a
Грабарівський психоневрологічний будинок інтернат є Замовником та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://hrabarivskyy-internat.pl.ua/vysadyly-horikhovu-aleyu-zi-100-sadzhantsiv/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі.
По другому питанню:
Замовником затверджено протоколом уповноваженої особи внесення переліку змін до тендерної документації, але помилково не оприлюднено. Також помилково не зазначено зміна дати та номеру протоколу, який затверджує зміни внесені до тендерної документації (протокол додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 17:32:10
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Тверде паливо (Паливні брикети), очікуваною вартістю 399 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-013353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Замовником в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей».
Однак, учасником ФОП «ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА» в складі тендерної пропозиції вищевказаний документ не наданий, чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Згідно з нормами абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА» згідно абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 11:45:24
Щодо запиту про надання пояснень закупівлі за номером ID: UA-2023-05-11-013353-a
Учасником ФОП «ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА» в складі тендерної прозиції в листі про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі у відкритих торгах згідно пункту 44 Особливостей (№ 17-05 від 25.05.2023 р.), окремим пунктом вказано підтвердження умов згідно абзацу 14 пункту 44 Особливостей про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов‘язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом п’яти років з дати дострокового розірвання такого договору. На підставі цього змовником прийнято рішення про підтвердження учасника переможцем (лист додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо запиту про надання пояснень закупівлі за номером ID: UA-2023-05-11-013353-a
2023-08-10 10:26:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2023 07:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА" |
393 300,00
UAH з ПДВ
|
393 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА" #2260511922 |
Переможець |
393 300,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 08:06
|
брикети.pdf | укладений |
29 травня 2023 08:04
|