Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18230000-0 Верхній одяг різний (Сукні баєві, туніки жіночі, бриджі жіночі, кофти жіночі теплі, куртка ватна (фуфайка))
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2023-05-11-012307-a ● c2fd2e93217e4a90bdb63388c0451e26
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189239 |
Вебсайт: | https://kpnbi.com/ |
Місцезнаходження: | 39234, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Лісне, вул. Миру, буд. 63 |
Контактна особа: |
Євген Гелетей +380534331386 kpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2023 16:04 |
Початок аукціону: | 19 травня 2023 16:04 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Сукні баєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
50 штуки
туніки жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
50 штуки
бриджі жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
190 штуки
кофти жіночі теплі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
4 штуки
куртка ватна (фуфайка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 16:04 |
ТД_верхній одяг.docx | |
11 травня 2023 16:04 |
ТД_верхній одяг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо листа виробника та іншого
Дата подання: 13 травня 2023 21:03
Дата відповіді: 16 травня 2023 15:44
Шановний замовнику, надання листа виробника щодо даного товару є абсурдним, адже це не великий обсяг закупівлі, та і товар вже є у наявності у нас (безпосереднього продавця/постачальника), і цей товар є у великому обсязі, тому просимо прибрати дану вимогу. Також є питання, щодо декларації про відповідність тех.регламентам, адже це не є захисний одяг, чи спец. одяг, тому встановлювати таку вимогу теж є абсурдно. Просимо прибрати дані критерії, бо вони порушують принципи закупівель. Дякуємо, за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги Тендерної документації про надання гарантійного листа від виробника:
1. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Також надання гарантійного листа є підтвердженням того, що товари не ввезені учасником з території Російської Федерації/Республіки Білорусь (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо вимоги Тендерної документації про надання Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів:
Декларація відповідності Технічному Регламенту – документ, який підтверджує, що продукція відповідає обов’язковим вимогам Технічних регламентів України.
Декларація відповідності видається на підставі доказів відповідності продукції та/або на підставі контрольних випробувань.
Надання Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів є додатковим підтвердженням належної якості товарів, що повністю відповідає принципу ефективності та раціональності закупівлі.
Виходячи із вищенаведеного Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
1. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Також надання гарантійного листа є підтвердженням того, що товари не ввезені учасником з території Російської Федерації/Республіки Білорусь (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо вимоги Тендерної документації про надання Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів:
Декларація відповідності Технічному Регламенту – документ, який підтверджує, що продукція відповідає обов’язковим вимогам Технічних регламентів України.
Декларація відповідності видається на підставі доказів відповідності продукції та/або на підставі контрольних випробувань.
Надання Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів є додатковим підтвердженням належної якості товарів, що повністю відповідає принципу ефективності та раціональності закупівлі.
Виходячи із вищенаведеного Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПОГ "ВІЛЕНА" |
140 100,00
UAH з ПДВ
|
140 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
171 520,00
UAH з ПДВ
|
171 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СЕНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ |
181 920,00
UAH з ПДВ
|
181 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПОГ "ВІЛЕНА" #34738244 |
Відхилено |
140 100,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 11:13
|
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА #3308615443 |
Відхилено |
171 520,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:32
|
ФОП СЕНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ #3141234959 |
Переможець |
181 920,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 15:28
|
Дод.угода№1.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 11:00
|
Договір№256.pdf | укладений |
05 червня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на суму 1 920,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот двадцять грн. 00 коп.) (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.2 Договору про закупівлю товару № 256 від 05.06.2023 року викласти в наступній редакції: «3.2. Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 180 000,00 грн. (Сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |