Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 37573534 |
Вебсайт: | http://www.zavodska-ra.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56 |
Контактна особа: |
Гуржій Олена Валентинівна 0612397131 olena.gurzhiy@zp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 004,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Заводському району. Місцезнаходження Замовника: вул. Лізи Чайкіної, буд. 56, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69067 Код ЄДРПОУ: 37573534 IBAN №888201720355159023024078406 в ДКСУ м.Київ УДКСУ у Заводському р-ні м. Запоріжжя. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 15:58 |
Дод. 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (прив.сект.пот.рем.дор. )11.05.2023.doc | |
11 травня 2023 15:58 |
ТД пот.рем.доріг приватного сектору 11.05.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000032 ● a8a0de08185942db840a074777ad5cd3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 17:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2023 № 231
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023 №231.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-11-012089-a, 11.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2031.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 11:51:20
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-11-012089-a, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Заводському району (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 15:49:50
Надання пояснення органу державного фінансового контролю на запит щодо закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя - послуги з поточного ремонту доріг приватного сектору по вул. Іркутська; код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-05-11-012089-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
«1. Обсяг послуги визначено за результатами обстеження технічного стану доріг приватного сектору, звернень громадян, депутатів, обсяг складає – Поточний ремонт доріг приватного сектору - 1765,28 м2;
Заміна бортових каменів - 568 м.п.;
Підняття горловин оглядових (зливостічних) колодязів - 1 од
Розмір бюджетного призначення складає : 3 000 980,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено керуючись Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» » шляхом отримання 3-х комерційних пропозицій від надавачів послуги, та застосовано найбільш економічно вигідну ціну (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами Закону України "Про благоустрій населених пунктів", «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України, «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України, враховуючи специфіку предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
З обґрунтуванням бюджетного призначення можна ознайомитись на сайті за посиланням: http://www.zavodska-ra.zp.ua/obgruntuvannya/».
«2.При укладанні Договору Учасником було надано Довідку про повноваження Вих.№ 080602 від 08.06.2023 (додається), Копія виписки з ЄДРЮО (додається), Копія паспорту (додається), Копія коду ІПН (додається).
Стосовно не надання копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності повідомляємо наступне:
Отримання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження такого виду господарської діяльності як Поточний ремонт доріг законодавством не передбачено.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБУХА ЮЛІЯ ДМИТРІВНА " |
2 960 519,12
UAH з ПДВ
|
2 960 519,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБУХА ЮЛІЯ ДМИТРІВНА " #2943208782 |
Переможець |
2 960 519,12
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 14:02
|
Договір №1_4 (09.06.2023)пот.рем.вул.Іркутська.PDF | укладений |
13 червня 2023 14:01
|