Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
молоко
Очікувана вартість
539 600,00 UAH
UA-2023-05-11-011432-a ● b1c84524d77547d38c9a5cf1f6f77320
Відкриті торги
Призупинено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради" Львівський геріатричний пансіонат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188955 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, Медової Печери,71 |
Контактна особа: |
Віт Ірина Григорівна 380974452448 super.vit.irina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 11:21 |
Очікувана вартість: | 539 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 792,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | не вимагається |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14200 кілограм
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, Медової Печери,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 червня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 16:12 |
ТД- Молоко 2,5% - 5 500 л.(1).docx | |
11 травня 2023 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 15:37 |
ТД- Молоко 2,5% - 5 500 л..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо форми проведення закупівлі
Дата подання: 15 травня 2023 16:38
Шановний Замовнику. Відповідно до Постанови КМУ №1118 було прийнято особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 10 Особливостей - Замовники здійснюють закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Вами опубліковано дану закупівлю як Відкриті торги, натомість зараз торги, що відбуваються згідно Постанови №1178 іменуються - Відкриті торги з Особливостями, та мають інші строки для оскарження, пдачі пропозицій та кваліфікації.
Наслідком проведення даної закупівлі без змін - буде Моніторинг Держаудитслужби, внаслідок чого, якщо це відбудеться на етапі виконання договору з Постачальником - Вас буде зобов'язано такий договір розірвати, а це значно затягне для Вас процес здійснення закупівлі необхідного товару.
Просимо Вас привести дану закупівлю у відповідність до чинного законодавства, шляхом скасування цієї, не вірно опублікованої закупівлі, та публікації нової - у відповідності но вимог Постанови №1118.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро