Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори
Очікувана вартість
5 901 000,00 UAH
UA-2023-05-11-002032-a ● 7a757ee072114855b4db2d030f7a13f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" |
Код ЄДРПОУ: | 22987455 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький , м. Хмельницький , вул. Перемоги 7а |
Контактна особа: |
Анастасія Коломієць +380676688871 khmtercentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 901 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 177 000,00 (Сто сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення: не менше ніж 120 календарних днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (код ЄДРПОУ - 22987455), 29019, Україна, м. Хмельницький, вул. Перемоги, буд 7 «а», р/р IBAN UA328201720355239002000050101 в ДКСУ м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізування BindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 177000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не раніше п’ятого дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття). Реквізити Замовника - Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (код ЄДРПОУ - 22987455), 29019, Україна, м. Хмельницький, вул. Перемоги, буд 7 «а», р/р IBAN UA328201720355239002000050101 в ДКСУ м.Київ. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, видана на умовах грошового забезпечення (покриття). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен бути не менше терміну дії Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10374 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Перемоги, буд 7 «а»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник повинен сплатити за поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, протягом 10 робочих днів з дати отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 10:07 |
ТД продуктові набори.doc | |
11 травня 2023 10:07 |
Проєкт договору.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-11-002032-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", Код ЄДРПОУ:45122822
Дата подання: 02 червня 2023 15:30
Дата подання: 02 червня 2023 15:30
Скарга
ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45,м. Київ, 03035
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«КРАЇНА ВІЛЬНИХ»
Код ЄДРПОУ 45122822
Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А
Електронна пошта: igor.gostevia@gmail.com
Тел.. 0972324325
ЗАМОВНИК: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"
Код ЄДРПОУ 22987455
АДРЕСА: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький ,
м. Хмельницький, вул. Перемоги 7а
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ:ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та
сушені продукти різні
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-05-11-002032-a
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ "
КУ "Хмельницьким міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-11-002032-a, ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні. ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» є учасником даної закупівлі.
19.05.2023 року відбувся аукціон пропозицій, участь у якому прийняли три учасника:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ", цінова пропозиція - 5 209 822,80 грн з ПДВ;
- ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ", цінова пропозиція - 5 487 846,00 грн з ПДВ;
- ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", цінова пропозиція - 5 632 459,56 грн з ПДВ.
Критерії вибору переможця – ціна -100%
Найнижчою ціновою пропозицією автоматично визнано пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ", проте Протокольним рішенням уповноваженої особи №78 від 26 травня 2023 року, її було відхилено, на підставі того, що Учасник не виправив невідповідності, виявлені Замовником, після розкриття тендерних пропозицій.
31 травня 2023 року, Протокольним рішенням уповноваженої особи №81, Переможцем визначено учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ».
Перегнянувши документи, надані Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції, ми виявили деякі невідповідності вимогам, зазначеним у Тендерній документації Замовника, а саме:
- В Додатку №3 Тендерної документації Замовника Технічні вимоги Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) міститься вимога: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
- 1. Довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації.
Таблиця 1
Склад продуктового набору
№ п/п Найменування товару Кількість товару, шт. Назва виробника товару та його адреса реєстрації Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/посвідчення якості)
1 2 3 4 5
- 9. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ», у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Додаток 3. Тех.умови», складений за формою, викладеною у таблиці 1 Додатку №3 (п.1. Додатку №3 ТД Замовника – вимагалась Довідка із зазначенням змісту(вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1), в якому, крім іншого, зазначається склад продуктового набору (Таблиця 1), зокрема визначено найменування товару – свинина тушкована 500г СКО, кількість товару – 10374 шт; назва виробника товару ФОП Павлійчук Олег Анатолійович, 30500 Хмельницька обл.., м. Полонне, вул. А. Герасимчука, буд.166; назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікат/посвідчення якості) – Декларація виробника №150.
На виконання п.9 ТД Замовника Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» надає Копію декларації виробника ФОП Павлійчук О.А №19/01 від 19.01.2023р. Тобто надана Учасником копія декларації виробника №19/01 від 19.01.2023 року не відповідає реєстраційному номеру документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (в Довідці, що вимагалась п.1 Додатку №3 ТД Замовника Учасник зазначає інший номер документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання, а саме Декларація №150). Отже Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» не надав Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору, зокрема на свинину тушковану 500г СКО, що вимагалось п.9 Додатку №3 ТД Замовника.
- 11. Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію, інформацію про ДСТУ/ТУ, тощо (при наявності відповідної інформації на упаковці). Зображення упаковки товару повинні бути надані та товар який пропонується учасниками до поставки.
На виконання даної вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Довідка про товар. Фото», який серед іншого, містить фото товару «Печиво затяжне Марія». На фото міститься інформація про товар та про виробника товару («Житомирські ласощі), а також чітко видно масу нетто 270г. В тому ж документі «Додаток 3. Тех.умови» (Таблиця 1), наданому Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, міститься найменування товару – печиво затяжне 240 г; кількість товару – 10374 шт; назва виробника товару – ТОВ «ТД «Житомирські ласощі», 10003, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Щорса, б.67; назва та реєстраційний номер (за наявності) документу, який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікат/посвідчення якості) – Декларація виробника №1324.
Тобто інформація, яка містить у Довідці із зазначенням складу (вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1 додатку №3 тендерної документації, що стосується печива затяжного 240г, виробником якого, за інформацією поданою Учасником, є ТОВ «ТД «Житомирські ласощі», не відповідає інформації, зазначеній на фото, поданого Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п.11 Додатку №3 ТД Замовника. Більше того, в декларації виробника (якісне свідоцтво) ТОВ «ТД» Житомирські ласощі» №1324 від 03.04.2023 року, на яке посилається Учасник у вищезгаданому документі, взагалі відсутній товар печиво затяжне 240г. Отже, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» не надав Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору, зокрема на печиво затяжне 240г, що вимагалось п.9 Додатку №3 ТД Замовника та не надав фотографічні зображення упаковки товару «печиво затяжне 240г» у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію, інформацію про ДСТУ/ТУ, тощо (при наявності відповідної інформації на упаковці). Зображення упаковки товару повинні бути надані та товар який пропонується учасниками до поставки, що вимагалось у п.11 ТД Замовника.
- 7. Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію усіх приміщень та дезінфекцію автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт дійсні на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року) та акти виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, виданий на ім’я Учасника.
На виконання даної вимоги, Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» надає копію Договору про надання послуг №120 від 29 березня 2023 року між Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицина та ФОП Павлійчук Олег Анатолійович та копії Актів на проведення дезінфекції, дезінсекції , дератизації від 21 квітня 2023 року, на складські приміщення 100 кв.м, виданих об’єкту господарювання – ТОВ «Стратон Плюс». Оскільки ТОВ «Стратон плюс» не є Учасником даної закупівлі то відповідно Учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» не надав акти виконаних робіт на складські приміщення, за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, виданих на ім’я Учасника.
Додаток №1 ТД Замовника Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження містить вимогу:
П. 1. Наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій п.п.1.3.: На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідках учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не залежно він права користування вказаними транспортними засобами та копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару;
- для нерухомого майна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди/суборенди*.
* - якщо учасник не являється власником, а надає підтверджуючі документи – копію договору оренди/суборенди, який є діючим, то обов’язково додатково надаються у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують право власності на потужності власника (орендодавця), а саме копію витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності.
На виконання даної вимоги учасник ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» в складі своєї тендерної пропозиції надає Копію Договору оренди частини нежитлового приміщення №03 від 03 січня 2023 року, в якому зазначено, що ТОВ «СТРАТОН ПЛЮС», в особі директора Павлійчука Олега Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, надалі іменується Орендодавець, з однієї сторони та Фізична особа – підприємець Павлійчук Олег Анатолійович, що діє на підставі виписки з ЄДР, надалі іменується Орендар, з другої сторони уклали даний Договір про наступне:
1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобов’язується передати у строкове платне користування частину приміщення площею 100 квадратних метрів з наявним холодильним обладнанням за адресою: м. Полонне, вул. А. Герасимчука, 166/4, а Орендар зобов’язується прийняти у строкове платне користування приміщення, що визначене у цьому Договорі та зобов’язується сплачувати Орендодавцеві орендну плату.
Як бачимо, даний договір підписано однією і тією ж особою Павлійчуком Олегом Анатолійовичем (з однієї сторони – він виступає директором, з іншої сторони ФОП).
Згідно частини 3. Ст..238 ЦКУ Представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом.
Верховний Суд України дійшов висновку про те, що у відносинах між директором і юр.особою застосовувати ч. 3 ст. 238 ЦКУ потрібно (див. постанову ВСУ від 23.09.2014 р. № 3-110гc14).
Тому в даному випадку положення Договору оренди частини нежитлового приміщення №03 від 03 січня 2023 року суперечать діючому законодавству України та правовій позиції Верховного Суду України.
Ми не маємо повноважень робити висновки з приводу дійсності чи не дійсності даного Договору, але в відкритих джерел (OpenDataUa) нам стало відомо, що власником та кінцевим бенефіціаром ТОВ «СТРАТОН ПЛЮС» є інша особа, тобто директор є лише найманим працівником і незрозуміло, які повноваження він має за статутом підприємства, зокрема чи має він право підпису такого роду правочинів. Отже, підтвердити, що ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» має у своєму розпорядженні складські приміщення, як підтвердження наявної матеріально-технічної бази, виходячи з наданого документу, на нашу думку неможливо.
На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО:
- Прийняти дану Скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2023-05-11-002032-a учасника ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
ДОДАТКИ:
- Додаток №3 ТД Замовника;
- Додаток №1 ТД Замовника;
- «Додаток 3. Тех.умови», наданий Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»;
- Копія Декларації №19/01 від 19.01.2023р;
- «Довідка про товар. Фото», наданий Учасником ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»;
- Копія декларації виробника (якісне свідоцтво) ТОВ «ТД» Житомирські ласощі» №1324 від 03.04.2023 року;
- Копії Актів на проведення дезінфекції, дезінсекції , дератизації від 21 квітня 2023 року, на складські приміщення 100 кв.м, виданих об’єкту господарювання – ТОВ «Стратон Плюс»;
- Копія Договору оренди частини нежитлового приміщення №03 від 03 січня 2023 року;
- Витяг ТОВ «СТРАТОН ПЛЮС».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2023 16:22
рішення від 06.06.2023 № 8096.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 16:21
інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2023 № 8694.pdf
Дата публікації: 15 червня 2023 15:33
рішення від 14.06.2023 № 8694.pdf
Дата публікації: 19 червня 2023 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8694-р/пк-пз від 14.06.2023 року рішення уповановаженої особи, щодо визначення учасника ФОП Павлійчук Олег Анатолійович переможцнм процедури закупівлі (Протокол №81 від 31.05.2023 року) було скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 21 червня 2023 15:45
Номер скарги: UA-2023-05-11-002032-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2547202590
Дата подання: 27 червня 2023 13:36
Дата подання: 27 червня 2023 13:36
Скарга. Скаржник не погоджується із рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - Учасника.
Скаржник не погоджується із рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - Учасника враховуючи наступне.
1. Відповідно до пункту 1 Додатку №3 тендерної документації (далі – ТД), Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації.
Таблиця 1
Склад продуктового набору
№ п/п Найменування товару Кількість товару, шт. Назва виробника товару та його адреса реєстрації Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/посвідчення якості)
1 2 3 4 5
Учасник до кінцевого строку подання пропозицій, 19 травня 2023 року об 09:20 год., було надано довідка із зазначенням складу продуктового набору (файл - довідка із зазначенням складу продуктового набору.pdf).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником торгів, у порядку пункту 40 Особливостей, у редакції яка діяла на момент оголошення відкритих торгів, 21.06.2023 року було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
«А) Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази №б/н у якій учасник не вказав термін дії договору оренди №ВКВ-1/23 від 20.03.2023 року;
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку із зазначенням складу продуктового набору №б/н у якій Учасник вказав невірну адресу виробника Борошна пшеничного вищого гатунку ТОВ «Зерносвіт».
Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 1 тендерної документації вимагається: «Скан-копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товару із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (ВКАЗАТИ ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ), інше)»;
2. Пунктом 1 додатку 3 документації вимагається: «Довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації».
В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Надати скан-копію довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товару із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (ВКАЗАТИ ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ), інше);
2. Надати виправлену довідку із зазначенням складу (вмісту) запропонованого Учасниками продуктового набору, за формою викладеною у таблиці 1 цього додатку тендерної документації у якій необхідно вірно відобразити адресу виробника Борошна пшеничного вищого гатунку ТОВ «Зерносвіт».»
На виконання вимоги про усунення невідповідностей від 21.06.2023 року Учасником було завантажено 22 червня 2023 року об 08:31 год. оновлену довідка із зазначенням складу продуктового набору (файл - Довідка із зазначенням складу продуктового набору.pdf).
Згідно частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Провівши аналіз завантаженої 22 червня 2023 року об 08:31 год. оновленої довідки із зазначенням складу продуктового набору (файл - Довідка із зазначенням складу продуктового набору.pdf) Скаржник встановив наступне:
1) по позиції №6 вказано товар «Борошно пшеничне вищого гатунку фасоване по 1 кг.» У стовбці №5 «Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/посвідчення якості)» Учасником зазначено – Декларація відповідності (посвідчення про якість) №000505
У складі пропозиції відсутня Декларація відповідності (посвідчення про якість) №000505
2) по позиції №8 вказано товар «Макаронні вироби фасовані по 1 кг.» У стовбці №5 «Назва та реєстраційний номер (за наявності) документу який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання (декларації виробника або сертифікати/посвідчення якості)» Учасником зазначено – Декларація відповідності (посвідчення про якість) №548
У складі пропозиції відсутня Декларація відповідності (посвідчення про якість) №548
Натомість у складі пропозиції містяться наступні документи:
- посвідчення про якість №000504 щодо борошна
- якісне посвідчення №732 щодо макаронних виробів
Однак такі документи не є декларацією відповідності (посвідчення про якість) №548 та №000505
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей)
Аналогічна позиція міститься у рішенні №8694-р/пк-пз від 14.06.2023 Органу оскарження по даній процедурі закупівлі за результатами розгляду скарги UA-2023-05-11-002032-a.c1, яка подана ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ":
«У складі Пропозиції Переможця містяться:
- довідка про вміст продуктового набору від 19.05.2023 № 7 (файл 23. Довідка про вміст продуктового набору.pdf), відповідно до якого учасник пропонує наступний товар, зокрема:
10. Свинина тушкована ТМ "Любосвіт" ФОП Павлійчук О.А. декларація виробника № 150;
13. Печиво затяжне ТМ "Zhytomyr lasoshchi" ТОВ "ТД" Житомирські ласощі" декларація виробника № 1 324;
- декларація виробника від 19.01.2023 № 19/01 (файл 6. Декларація виробника тушонка.pdf), у якій зазначено, зокрема: свинина тушкована скляна банка маса нетто 500 г виробник ФОП Павлійчук О.А.;
- декларація виробника № 1 324 ТОВ "ТД" Житомирські ласощі" на печиво затяжне, зокрема:12. Печиво затяжне "Марія" 270 г;
- фото Печиво затяжне "Марія" 270 г (файл 13 Печево.jpg).
Скаржник не довів та документально не підтвердив, що вищенаведені декларація виробника № 1 324 та фото не поширюються саме на Печиво затяжне ТМ "Zhytomyr lasoshchi" ТОВ "ТД" Житомирські ласощі" запропоноване учасником.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня декларація виробника № 150 на Свинину тушковану ТМ "Любосвіт" ФОП Павлійчук О.А.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
2. Відповідно до пункту 11 Додатку №3 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
11. Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg, які повинні містити інформацію про товар, марку, виробника, іншу інформацію, інформацію про ДСТУ/ТУ, тощо (при наявності відповідної інформації на упаковці). Зображення упаковки товару повинні бути надані та товар який пропонується учасниками до поставки
На виконання вимог пункту 1 Додатку №2 ТД Учасником надано довідку із зазначенням складу продуктового набору (файл - Довідка із зазначенням складу продуктового набору.pdf), а також фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg Проаналізувавши надану інформацію Учасником, Скаржник встановив:
1) по позиції №3 вказано товар «Крупа гречана ядриця швидкорозварювальна фасована по 1 кг. відповідає ДСТУ 7697:2015».
На виконання вимог пункту 11 Додатку №3 ТД Учасником надано наступні Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg: фото гречка 1.jpg та фото гречка 2.jpg
Всупереч вимогам пункту 11 Додатку №3 ТД, на фотографічних зображеннях упаковки товару у форматі jpeg/ jpg щодо товару «Крупа гречана ядриця швидкорозварювальна фасована по 1 кг. відповідає ДСТУ 7697:2015» відсутня інформацію про ДСТУ/ТУ
2) по позиції №7 вказано товар «Вівсяні пластівці фасовані по 0,5 кг. відповідає ДСТУ 7043:2020».
На виконання вимог пункту 11 Додатку №3 ТД Учасником надано наступні Фотографічні зображення упаковки товару у форматі jpeg/ jpg: фото вівсяні пластівці 1.jpg, фото вівсяні пластівці 2.jpg та фото вівсяні пластівці 3.jpg
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей)
ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо обрання переможця процедури закупівлі ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (45122822).
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 52 – 64 Особливостей та ст. 18 Закону.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-11-002032-a
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 червня 2023 19:09
рішення від 29.06.2023 № 9530.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 19:08
інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2023 № 10467.pdf
Дата публікації: 13 липня 2023 12:20
рішення від 12.07.2023 № 10467.pdf
Дата публікації: 17 липня 2023 18:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" |
5 209 822,80
UAH з ПДВ
|
5 209 822,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " |
5 487 846,00
UAH з ПДВ
|
5 487 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
5 632 459,56
UAH з ПДВ
|
5 632 459,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" #42938457 |
Рішення скасоване |
5 209 822,80
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 14:52
|
ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " #2547202590 |
Рішення скасоване |
5 487 846,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 18:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" #42938457 |
Відхилено |
5 209 822,80
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 16:15
|
|
ФОП "ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ " #2547202590 |
Відхилено |
5 487 846,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 16:22
|
|
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" #45122822 |
Переможець |
5 632 459,56
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 08:33
|
Договір 68.PDF | укладений |
19 липня 2023 08:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продуктові набори | 10374 | штуки |
542,94
UAH з ПДВ
|