Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
2 681 279,00 UAH
UA-2023-05-10-014723-a ● c2788e6a74cb420aa31d25cab8467cf3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04358508 |
Місцезнаходження: | 08160, Україна , Київська обл., Фастівський р-н, село Гатне, вул.Київська, будинок 138 |
Контактна особа: |
Іван 0672613715 mashagurinenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 681 279,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 406,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 180 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 17:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 17:15 |
Зміни-2 до ТД тротуар.docx | |
31 травня 2023 17:15 |
Перелік змін 2 .docx | |
10 травня 2023 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 17:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
31 травня 2023 17:15 |
Зміни-2 до ТД тротуар.docx
|
||||
31 травня 2023 17:15 |
Перелік змін 2 .docx
|
||||
10 травня 2023 18:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-10-014723-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 14 травня 2023 20:33
обмеження конкуренції
Шановний замовнику.
Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати документи, що підтверджують технічно справний стан та відповідність встановленим показникам контролю автотранспорту, машин, спец.техніки зазначеної у довідці у Таблиці 1: копії чинних протоколів/актів перевірки технічного станунадані уповноваженими суб’єктами господарювання, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження;
Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов’язковому технічному контролю.
Крім того, строк подання тендерної пропозиції не дозволяє пройти технічний огляд спец техніки у добровільному порядку до закінчення строку. Отже взяти участь у закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання які заздалегідь здійснили технічний огляд і тримали протоколи у добровільному порядку.
Наша компанія не має таких протоколів на спец техніку оскільки це не передбачено законом.
Описана вимога тендерної документації не дає нам змоги брати участь у закупівлі.
Отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати документи, що підтверджують технічно справний стан та відповідність встановленим показникам контролю автотранспорту, машин, спец.техніки зазначеної у довідці у Таблиці 1: копії чинних протоколів/актів перевірки технічного станунадані уповноваженими суб’єктами господарювання, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження;
Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов’язковому технічному контролю.
Крім того, строк подання тендерної пропозиції не дозволяє пройти технічний огляд спец техніки у добровільному порядку до закінчення строку. Отже взяти участь у закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання які заздалегідь здійснили технічний огляд і тримали протоколи у добровільному порядку.
Наша компанія не має таких протоколів на спец техніку оскільки це не передбачено законом.
Описана вимога тендерної документації не дає нам змоги брати участь у закупівлі.
Отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2023 18:36
На Вашу вимогу UA-2023-05-10-014723-a.b2 надаємо роз'яснення:
Згідно положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону.
Відповідно перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб виходячи зі специфіки предмету закупівлі «Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області».
Так як виконання робіт передбачено саме на території населеного пункту, Замовник вважає необхідним забезпечити безпеку на вулицях та дорогах селища. Відповідно оскільки повноважень та кваліфікації по перевірці технічного стану автомобілів, вантажних автомобілів та транспортних засобів у Замовника немає, у тендерній документації вимагається надання документів щодо здійснення такої перевірки уповноваженими на це суб'єктами господарювання, які мають відповідну кваліфікацію, компетентні виявити дефекти, пошкодження, несправності, що можуть знизити рівень безпеки, та є відповідальними за заключення щодо стану техніки та автомобілів у виданих документах. При складанні даної вимоги ми керуємося діючим законодавством, у тому числі Законом України “Про дорожній рух” та чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 р. «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Вважаємо аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану автотранспорту, машин, спец.техніки.
Ваша вимога щодо дискримінації учасників є безпідставною.
Згідно положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону.
Відповідно перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб виходячи зі специфіки предмету закупівлі «Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області».
Так як виконання робіт передбачено саме на території населеного пункту, Замовник вважає необхідним забезпечити безпеку на вулицях та дорогах селища. Відповідно оскільки повноважень та кваліфікації по перевірці технічного стану автомобілів, вантажних автомобілів та транспортних засобів у Замовника немає, у тендерній документації вимагається надання документів щодо здійснення такої перевірки уповноваженими на це суб'єктами господарювання, які мають відповідну кваліфікацію, компетентні виявити дефекти, пошкодження, несправності, що можуть знизити рівень безпеки, та є відповідальними за заключення щодо стану техніки та автомобілів у виданих документах. При складанні даної вимоги ми керуємося діючим законодавством, у тому числі Законом України “Про дорожній рух” та чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 р. «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Вважаємо аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану автотранспорту, машин, спец.техніки.
Ваша вимога щодо дискримінації учасників є безпідставною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-10-014723-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 12 травня 2023 15:13
Дата подання: 12 травня 2023 15:13
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 травня 2023 14:53
рішення від 16.05.2023 № 6570.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 14:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2023 № 7261.pdf
Дата публікації: 25 травня 2023 12:16
рішення від 24.05.2023 № 7261.pdf
Дата публікації: 29 травня 2023 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 24.05.2023 №7261 -р/пк-пз виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2023 17:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" |
1 981 443,49
UAH з ПДВ
|
1 981 443,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" #41086739 |
Переможець |
1 981 443,49
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:24
|
ДУ до дог 126 жулянська.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 15:07
|
дог 126.PDF | укладений |
15 червня 2023 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |