Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Владислав Нетреба +380443931790 zakypkiwork@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 99 018 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія з грошовим забезпеченням (покриттям). Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 490 000,00 грн. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», та відповідно вимог зазначених у тендерній документації. Подається у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 490000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору: у вигляді банківської гарантії забезпечення виконання умов за договором. Умови надання забезпечення виконання договору: не пізніше дня укладення договору переможець надає Замовнику банківську гарантію забезпечення виконання договору, видану банком. Строк дії забезпечення дорівнює строку дії договору плюс 30 календарних днів. Розмір забезпечення виконання договору: 5% вартості Договору. Умови повернення забезпечення виконання договору: - Після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - У випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» ; - Згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Підрядником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за ненадання (надання не в повному обсязі) Підрядником протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання відповідного запиту від Замовника інформації у письмовій формі про хід виконання Робіт, у тому числі про відхилення від строку їх виконання (причини, заходи щодо усунення відхилення тощо); за прострочення строку виконання робіт за Договором; за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт; дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором. Згідно ч. 6 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації та Додатку 8 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує Підряднику ціну цього Договору шляхом проміжних платежів за виконані Роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних за цим Договором будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та по мірі надходження відповідних бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ДП «ОК Укрвуглереструктуризація»
Скарга
на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Державним підприємством «Об’єднана компанія Укрвуглереструктуризація» було розпочато процедуру закупівлі «Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» (ДК 021:2015 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-10-009284-а.
ТОВ «ПМК-77» виявило намір брати участь у даній закупівлі та згідно тендерної документації подало відповідну тендерну пропозицію у встановлені терміни.
Згідно пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості), Замовник розглядав тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною до вказаних Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Після розкриття тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «ПМК-77» в розмірі 97 503 510,46 грн. була найбільш економічно вигідною, відповідно Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду даної пропозиції.
В подальшому, 01.06.2023 року в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ПМК-77» невідповідностей, упродовж 24 годин з моменту їх розміщення, а саме:
1. Назва довідки щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям №82 від 18.05.2023 року, надана учасником, не відповідає вимогам ч. 5 абз. 3 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, та вимогам ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Виправити назву довідки відповідно до вимог ч. 5 абз. 3 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, та вимогам ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації.
2. Кількість техніки, зазначеної у довідці щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям №82 від 18.05.2023 року, не відповідає кількості техніки, включеної в розрахунок вартості робіт, що не відповідає вимогам ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Виправити довідку №82 від 18.05.2023 року в якій зазначити відповідну кількість техніки, включеної в розрахунок вартості робіт (ПВР), а саме екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3; бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.).
3. Надана учасником сканована копія ліцензії завірена нотаріально, що не відповідає вимогам ч. 5 Додатку 5 до тендерної документації. Надати скановану копію ліцензії з оригіналу документа в кольоровому вигляді або, якщо ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді, то учасник надає достовірну інформацію в довільній формі (яку замовник може перевірити самостійно).
4. У пункті 3.1 Проєкту Договору невірно вказано сума ПДВ в копійках, що зазначено прописом в дужках. Виправити пункт 3.1 Проєкту Договору, а саме вказати вірну суму ПДВ в копійках, що зазначено прописом в дужках.
5. У Додатках до Проєкту Договору, «Договірна ціна», «Локальних кошторисах на будівельні роботи», «Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів», не вказано дату на яку складена поточна ціна, що не відповідає вимогам абз. 10 частини 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Вказати дату на яку складена поточна ціна у зазначених Додатках до Проєкту Договору.
6. У Додатку №3 до Проєкту Договору, «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси» не заповнено назву Учасника та прізвище підписанта зі сторони Учасника торгів, що не відповідає вимогам абз. 10 частини 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Заповнити назву Учасника та прізвище підписанта зі сторони Учасника в зазначеному Додатку до Проєкту Договору.
7. У Об’єктних кошторисах, Локальних кошторисах на будівельні роботи, Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, Розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, не вказано прізвище того хто склав розрахунок та його посада, що не відповідає вимогам абз. 10 частини 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Вказати прізвище того хто склав розрахунок та його посаду, в зазначених Додатках до Проекту Договору.
8. Вартість матеріальних ресурсів визначена у вартості робіт на підставі їх нормативної витрати та на підставі проведеного Учасником аналізу цін підприємств, що надали цінові пропозиції, а також прайс-листів. По позиціям: саджанці акації («Питомник», м.Київ) та суміш насіння газонних трав («Щедра садиба», м.Чернівці) в розрахунку договірної ціни прийняті пропозиції постачальників, що знаходяться не в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях, що не відповідає п. 5 ч. 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Надати аналіз цін на матеріальні ресурси, що знаходяться в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях.
9. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва КНУ (п.5.9) для виконання будівельних робіт із застосуванням наявних у Учасника не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. В розрахунках договірної ціни застосовані машини і механізми , а саме: Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт(108 к.с), Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.), а в наявності матеріально-технічної бази Учасника торгів є механізми іншої потужності: Трактор гусеничний Т-170 (потужність 160к.с.). та Автогрейдер Shantui SG 18-3 (потужність 132 кВт, 180к.с). При такій заміні технічних ресурсів вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Заміна Учасником не була виконана, що не відповідає п. 6 ч. 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Привести у відповідність машини і механізми, прийняті в розрахунках Договірної ціни, до наявних машин і механізмів учасника.
ТОВ «ПМК-77» на виконання вищевказаної вимоги щодо усунуння вивлених невідповідностей, усунув виявлені замовником невідповідності, зокрема:
На виконання пункту 1 змінено назву довідки №82 від 18.05.2023 року;
На виконання пункту 2, в довідці №82 від 18.05.2023 року приведено у відповідність кількість техніки, а саме долучено орендовані екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3 і бульдозери, потужністю 79 кВт (108 к.с.) та в свою чергу проведено новий розрахунок вартості робіт, що відповідає вимогам ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації, сума якого стала нижчою від попереднього розрахунку;
На виконання пункту 3, надано скановано ліцензію з оригіналу документу з відповідними додатками;
На виконання пункту 4, у додатку 4 Проект договору змінено правильну суму ПДВ в копійках;
На виконання пункту 5, у Додатках до Проекту Договору, «Договірна ціна», «Локальних кошторисах на будівельні роботи», «Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів», вказано дату на яку складена поточна ціна у зазначених Додатках до Проекту Договору;
На виконання пункту 6, у Додатку №3 до Проекту Договору, «Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси», заповнено назву учасника та прізвище підписанта зі сторони учасника торгів;
На виконання пункту 7, у Об’єктних кошторисах, Локальних кошторисах на будівельні роботи, Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, Розрахунках загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, вказано посаду та прізвище того хто склав розрахунок.
На виконання пункту 8 додатково надано аналіз цін на матеріальні ресурси, що знаходяться в регіоні виконання робіт або наближених до нього територіях, а саме в Миколаївській області та м. Кропивницький;
На виконання пункту 9 надано нове техніко-економічне обгрунтування на трактор гусеничний Т-170 (потужність 160 к.с.). та автогрейдер Shantui SG 18-3 (потужність 132 кВт, 180 к.с), з вказанням нової ціни машино-годин, яка не призвела до збільшення вартості робіт даної техніки.
За результатами розгляду усунених невідповідностей, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-77» (протокол №06/06/2023 Р/1 від 06 червня 2023 року, з наступних підстав:
У порушення п.6 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт тендерної документації учасником не надані документи (розрахунки) на підтвердження вартості машино-годин власної будівельної техніки на наступні машини, що застосовані при розрахунку договірної ціни (файл Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів по об’єкту ТОВ «ПМК-77»):
КБМ201-314 – Трактори на гусеничному ходу, потужність 121 кВт (165 к.с.);
КБМ212-202-22ВД – Автогрейдер Shantui SG18, тип середній, потужність 132 кВт (180 к.с.), що не відповідає п.6 ч.6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
У розділі 3 проекту Договору «Договірна ціна робіт», у підпункту 3.1, та в розрахунках (Додаток 2 «Договірна ціна») договірна ціна робіт не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій.
У додатку №4 до Договору «Календарний графік», у графі 3 договірна ціна не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій.
В підвантаженій учасником Тендерній пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації завантажений від 01.06.2023 року) загальна вартість тендерної пропозиції, не співпадають з ціною, заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій.
ТОВ «ПМК-77» не згідне із рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та вважає за необхідним зазначити наступне:
Договірна ціна робіт в уточненому проекті договору, календарному графіку та тендерній пропозиції не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій, оскільки учасником ТОВ «ПМК-77» згідно наданих зауважень Замовником було приведено у відповідність кількість техніки достатньої для виконання даного об’єму робіт, в тому числі орендованої техніки, внаслідок цього проведено новий розрахунок, який не призвів до загального збільшення вартості робіт. Крім цього, учасником надано нове техніко-економічне обґрунтування на трактор гусеничний Т-170 (потужність 160 к.с.). та автогрейдер Shantui SG 18-3 (потужність 132 кВт, 180 к.с), з вказанням нової ціни машино-годин, яка не призвела до збільшення вартості робіт даної техніки.
Після проведення нового уточненого розрахунку вартості машино-годин власної та орендованої техніки, загальна вартість тендерної пропозиції зменшилась на суму 70 042, 88 грн. та становила 97 433 467, 58 грн., відповідно, вказану суму тендерної пропозиції було зазначено у Додатку 3, Додатку 4 Проект договору та у Календарному графіку. Дана тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною по відношенню до інших учасників тендерних процедур та не є зміною предмету закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо).
Додатково повідомляю, що ТОВ «ПМК-77» має у наявності відповідну матеріально-технічну базу, кваліфікованих найманих працівників в кількості більше 70 осіб, необхідні ліцензії, сертифікати, дозволи та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а також багаторічний досвід виконання аналогічних земляних та інших робіт.
З урахуванням викладеного, прошу Вас врахувати вищевказані обставини, скасувати протокол №06/06/2023 Р/1 від 06 червня 2023 року, яким безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПМК-77» (код ЄДРПОУ 36996741) та повторно розглянути дану пропозицію.
У випадку повторного порушення законних прав та економічних інтересів учасника даної тендерної процедури, ТОВ «ПМК-77» змушене буде звернутися за захистом охоронюваних законом прав у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
З повагою,
Директор ТОВ «ПМК-77» В.В. САЛИГА
скарга на рішення замовника
«В розрахунках договірної ціни застосовані машини і механізми , а саме:
Трактори на гусеничному ходу, потужність 79кВт(108к.с), Автогрейдери середнього типу, потужність 99кВт (135к.с.), а в наявності матеріально-технічної бази Учасника торгів є механізми іншої потужності : Трактор гусеничний Т-170 (потужність 160к.с.). та Автогрейдер Shantui SG 18-3 (потужність 132 кВт, 180к.с). (порушення п.6 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт ТД).
Після усунення зауважень учасник виконав заміну з Трактора на гусеничному ходу, потужність 79кВт(108к.с) на Трактор на гусеничному ходу, потужність 121кВт(165к.с) (Порівняльний склад ресурсів норми КБ1-131-3), що не відповідає Довідці щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, в наявності є Трактор гусеничний Т-170 (потужність 160к.с.).
У розрахунках договірної ціни примінена вартість експлуатації 1 маш.год на Трактори на гусеничному ходу, потужність 121кВт(165к.с) - 928,42грн; і на Автогрейдери Shantui SG 18-3 (потужність 132 кВт, 180к.с) – 1370,09грн. а в підтвердження надали «Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години ТОВ ПМК-77…» на Трактори на гусеничному ходу, потужність 79кВт(108к.с) – 653,77грн; і на Автогрейдери середнього типу,потужність 99 кВт (135к.с) – 1067,61грн , що не відповідає наданій моделі з розширенням «imd».
У пункті 3.1 Проєкту Договору було невірно вказано сума ПДВ в копійках. Замовник вимагав «вказати вірну суму ПДВ в копійках, що зазначено прописом в дужках», а не повністю змінювати ціну Договору, тобто учасник не виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Замовник не вимагав вносити зміни у п. 12. Додатку 2 до Договору «Договірна ціна». В результаті зміни, зробленої учасником, договірна ціна, у Додатку 2 «Договірна ціна» не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій, а також вказаної як «Остаточна пропозиція» у реєстрі пропозицій на сайті «Prozorro».
Замовник не вимагав вносити зміни у Додаток № 4 до Договору «Календарний графік». В результаті зміни, зробленої учасником, у графі 3 договірна ціна не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій а також вказаної як «Остаточна пропозиція» у реєстрі пропозицій на сайті «Prozorro».
Замовник не вимагав вносити зміни у тендерну пропозицію (Додаток 3 до тендерної документації). В результаті зміни, зробленої учасником, ціна тендерної пропозиції не співпадає з ціною заявленою учасником при розкритті тендерних пропозицій а також вказаної як «Остаточна пропозиція» у реєстрі пропозицій на сайті «Prozorro».
Уповноваженій особі
ДП «ОК Укрвуглереструктуризація»
Скарга
на рішення Замовника щодо визнання переможця процедури закупівлі
Державним підприємством «Об’єднана компанія Укрвуглереструктуризація» було розпочато процедуру закупівлі «Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» (ДК 021:2015 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-10-009284-а.
ТОВ «ПМК-77» виявило намір брати участь у даній закупівлі та згідно тендерної документації подало відповідну тендерну пропозицію у встановлені терміни.
Згідно пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості), Замовник розглядав тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною до вказаних Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Після розкриття тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «ПМК-77» в розмірі 97 503 510,46 грн. була найбільш економічно вигідною, відповідно Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду даної пропозиції.
В подальшому, 01.06.2023 року в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ПМК-77» невідповідностей, упродовж 24 годин з моменту їх розміщення.
ТОВ «ПМК-77» на виконання вищевказаної вимоги щодо усунуння вивлених невідповідностей, усунув виявлені замовником невідповідності, однак тендерну пропозицію 06.06.2023 року було відхиллено Замовником.
ТОВ «ПМК-77» було не згідне із рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та 09.06.2023 року подано скаргу на рішення Замовника, однак дану скаргу 13.06.2023 року також було відхиллено Замовником.
В подальшому, 20.06.2023 року Замовником визнано переможцем процедури закупівлі наступного учасника ПП «Донецька Мехколона-95», код ЄДРПОУ 33913704, з ціновою пропозицією 98 608 770,64 грн. (протокол №20/06/2023 Р/1 від 20.06.2023 року).
ТОВ «ПМК-77» не згідне з рішенням Замовника та додатково вивчивши тендерну пропозицію ПП «Донецька Мехколона-95», вважаємо визнання даного учасника переможцем закупівлі незаконним, безпідставним та таким, що порушує законні права інших учасників у сфері публічних закупівель, зокрема:
У додатку 3 Проект договору у пункті 3.1 договірна ціна, де зазначено суму ПДВ 20% 16 434 795,11 гривень, не зазначено суму копійок. Аналогічна описка була допущена у тендерній пропозиції ТОВ «ПМК-77», де замовник вказав нам на дану неточність, про те, у недоліках тендерної пропозиції ПП «Донецька Мехколона-95» про це не вказав. Вказаний факт підтверджує упередженість дій замовника та прискіпливе відношення до тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-77», однак не по відношенню також до іншого учасника ПП «Донецька Мехколона-95».
В якості досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Донецька Мехколона-95» представило два листи-відгуки від ТОВ «Будівельна компанія Теплоенергострой», код ЄДРПОУ 41507525, м. Київ та ТОВ «Білдінг-Сервіс Груп», код ЄДРПОУ 33531469, м. Київ на виконання поточного ремонту приміщення та будівельні, опоряджувальні, електричні, роботи по вентиляції, системи кондиціонування, механічні та інші роботи. Вказаний досвід робіт абсолютно не є землерийними та іншими земляними роботами згідно вимог ДК 021:2015 45112000-5, (Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт колишній розріз Морозівський), яке зазначено у тендерній документації. Відповідно, ТОВ «ПМК-77» вважає, що у учасника ПП «Донецька Мехколона-95» відсутній досвід виконання аналогічних робіт, однак Замовником дану вимогу не враховано.
Також, на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт за даним предметом закупівлі ПП «Донецька Мехколона-95» представило довідку №15 від 18.05.2023 року, в якій зазначено, що необхідна матеріально-технічна база для виконання робіт орендується у ТОВ «Кремень Агроком», код ЄДРПОУ 42810424, м. Світловодськ, вул. Героїв України, буд 96, офіс 60 та ТОВ «Квазар С», код ЄДРПОУ 42743386, м. Світловодськ, вул. Робітнича, буд 2, кв.61.
Проведеним аналізом масиву інформації в мережі інтернет (youcontrol.com.ua, opendatabot.ua, nomis.com.ua, clarity-project.info, vkursi.pro, а також єдиного реєстру судових рішень та ішні) з’ясовано, що вищевказані суб’єкти господарювання мають явні ознаки сумнівних підприємств, на даний час не здійснюють господарської діяльності, відсутні наймані працівники, за місцем реєстрації не знаходяться та причетні до здійснення ризикових фінансово-господарських операцій.
Так, ТОВ «Кремень Агроком», код ЄДРПОУ 42810424, основний вид діяльності 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур, платником податку на додану вартість анульовано 30.06.2020 року, причина анулювання – надання до контролюючого органу декларацій про відсутність поставок, тобто з 2019 року дане підприємство взагалі не здійснює діяльності, немає жодних найманих працівників, а також на даний час не звітує до контролюючих органів.
Також, у власності ТОВ «Кремень Агроком» ніколи не перебувало та на даний час не перебуває жодних транспортних засобів та спецтехніки для виконання будівельних, землерийних та інших земляних робіт, ліцензій, дозволів та декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не отримувало.
Відповідно до Єдиного державного реєстру судових рішень у справі №201/5362/19, провадження №1-кс/201/2965/2019, ухвала Жовтневого районного суду м. Дніпропетровськ від 11 травня 2019 року зазначено, що у рамках кримінального провадження №42019040000000059 від 29.01.2019 року досліджувалась господарська діяльність ряду суб’єктів господарювання, в тому числі ТОВ «Кремень Агроком», за результатами якого встановлено, що останнє має ознаки фіктивності та здійснює господарську діяльність яка направлена на ухилення від сплати податків та прикриття незаконної діяльності.
ТОВ «Квазар С», код ЄДРПОУ 42749986, основний вид діяльності 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами, платником податку на додану вартість анульовано 15.07.2020 року, причина анулювання – надання до контролюючого органу декларацій про відсутність поставок, тобто з 2019 року дане підприємство взагалі не здійснює діяльності, немає жодних найманих працівників, а також на даний час не звітує до контролюючих органів.
У власності ТОВ «Квазар С» ніколи не перебувало та на даний час не перебуває жодних транспортних засобів та спецтехніки для виконання будівельних, землерийних та інших земляних робіт, ліцензій, дозволів та декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не отримувало.
Крім цього, ПП «Донецька Мехколона-95» на виконання тендерної документації долучило цінові пропозиції по щебіню, саджанцям аквації чагарників бирючини та суміші насіння газонних трав і конюшини від 3 (трьох) підприємств: ТОВ «Тібесті», код 42738736,ТОВ «Алькор Опторг», код 42738500 та ТОВ «Сіністра Плюс», код ЄДРПОУ 42801886.
Проведеним аналізом діяльності вказаних суб’єктів господарювання, також можна зробити висновок про те, що дані підприємства на даний час не здійснюють діяльність, за місцем реєстрації не знаходяться, відсутні найманих працівників мають ознаки фіктивності, звітність до контролюючих органів не подається з 2019 року.
Крім цього, згідно Єдиного державного реєстру судових рішень ТОВ «Тібесті», код 42738736,ТОВ «Алькор Опторг», код 42738500 та ТОВ «Сіністра Плюс», код ЄДРПОУ 42801886 фігурують у кримінальних провадженнях, по ухиленню від сплати податків та прикриття незаконної діяльності, зокрема:
-№ 42019000000002241від 23.10.2019 року, справа №757/21017/21-К;
- №42019040000000059 від 29.01.2019 року, справа №201/5362/19
Враховуючи вищенаведені обставини, є достатні підстави вважати, що тендерна пропозиція ПП «Донецька Мехколона-95» не відповідає тендерній документації щодо наявності матеріально-технічної бази для здійснення вказаного виду робіт, а також відповідного досвіду виконання робіт. Документи щодо оренди будівельних машин і механізмів від ТОВ «Кремень Агроком» та ТОВ «Квазар С», мають явні ознаки сумнівності, дослідження їхньої законності можливе лишень після відповідних висновків компетентних правоохоронних органів. Аналогічна ситуація щодо документів наданих у якості цінових пропозицій від ТОВ «Тібесті», ТОВ «Алькор Опторг», та ТОВ «Сіністра Плюс».
З урахуванням викладеного, рішення Замовника про визнання переможцем ПП «Донецька Мехколона-95», код ЄДРПОУ 33913704, з ціновою пропозицією 98 608 770,64 грн. (протокол №20/06/2023 Р/1 від 20.06.2023 року) ТОВ «ПМК-77» вважає незаконною та просить скасувати дане рішення.
У випадку невжиття відповідних заходів щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП «Донецька Мехколона-95», код ЄДРПОУ 33913704 у процедурі закупівлі «Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проектом ліквідації ДП «Бурвугілля» (ДК 021:2015 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-10-009284-а, ТОВ «ПМК-77» змушене буде звернутися за захистом охоронюваних законом прав у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України, а також компетентних правоохоронних органів з відповідною заявою щодо вчинення правопорушення.
З повагою,
Директор ТОВ «ПМК-77» В.В. САЛИГА
скарга
Щодо першого питання вимоги, повідомляємо:
«1.Проєкт Договору є додатком 4 до Тендерної документації, а не додатком 3, як зазначено у вимозі Учасника.
2.У проєкті Договору, наданому в тендерній пропозиції ТОВ «ПМК-77», датованій 19 травня 2023 р., у пункті 3.1 була невірно вказана сума ПДВ в копійках, зазначена прописом у дужках, а саме: сума копійок ПДВ вказана цифрами була 08 копійок, а сума копійок ПДВ вказана прописом у дужках була 46 копійок, про що і надав зауваження Замовник. Тобто вимога Замовника була «вказати вірну суму ПДВ в копійках, що зазначено прописом в дужках», а саме замінити 46 копійок на 08 копійок, що відповідає сумі ПДВ вказаній Учасником цифрами та правилам арифметики при визначенні 20%.
3.У проєкті Договору, наданому в тендерній пропозиції ПП «Донецька Мехколона-95» сума копійок ПДВ цифрами повністю ідентична сумі копійок у дужках прописом, а також повністю відповідає проєкту Договору наданому Замовником у Тендерній документації».
Щодо другого питання вимоги, повідомляємо:
«У пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічними вважаються будівельні роботи, згідно абз. 3 п. 1.2. Розділу І. Загальні положення КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Абзацом 3 п. 1.2. Розділу І. Загальні положення КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зазначено, що будівельні роботи це будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Згідно довідки №10 від 18.05.2023 та відгуку №006/05 від 17.05.2023р від ТОВ «БІЛДІНГ-СЕРВІС ГРУП», наданих учасником ПП «Донецька Мехколона-95» підтверджено досвід виконання аналогічного договору, а саме №2012/1К від 20.12.2019р. предметом якого є будівельні, опоряджувальні, електричні, роботи по системі вентиляції і кондиціонування, механічні та інші роботи на об’єкті «Реконструкція нежитлових приміщень існуючому ТЦ «IQ» під офіс «ПУМА».
Щодо інших питань вимоги, повідомляємо:
«В частині 3 Розділу V Оцінки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник.
Абзацом 5 пункту 6 частини 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначається, що відповідальність за наявність машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами та фактичне їх використання на об’єкті несе учасник процедури закупівлі.»
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000007 ● ba87509ddf754bc08b93a8e93a390425
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-05-10-009284-a 10.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-28 16:20:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля» (ДК 021:2015 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-10-009284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 12:27:40
Надання пояснень
1. Надати пояснення (інформацію, документи) на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та оприлюднити їх через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо закупівлі Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля» (ДК 021:2015 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-10-009284-a, наступного змісту:
"Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, згідно з розробленим та затвердженим проєктом ліквідації шахти з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та СОУ 10.1.05400632.1:2004 «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту» зі змінами.
Обгрунтування очікуваної вартості:
Договірна ціна визначається на основі проєктно-кошторисної документації згідно чинного законодавства, а саме:
- Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281;
- Стандарту Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту» (СОУ 10.1.05400632.1:2004 у редакції згідно наказу від 11.12.2015 року №801).
Розмір очікуваної вартості виконання робіт складає: 99 018 228,00 грн. з ПДВ
Розрахунки орієнтовної вартості на будівництво Роботи з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля», додаються.
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 2401070 «Заходи з ліквідації неперспективних вугледобувних підприємств» на 2023 рік.
Розмір витрат на виконання робіт з рекультивації східного торця розрізної траншеї дільниці відкритих робіт (колишній розріз «Морозівський») з прилеглими ділянками згідно з проєктом ліквідації ДП «Бурвугілля» визначається обсягом бюджетного фінансування за програмою 2401070 "Заходи з ліквідації неперспективних вугледобувних підприємств".
З метою виконання постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710», інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета вище вказаної закупівлі, розмір бюджетного призначення, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено шляхом розміщення інформації 10.05.2023 (протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на офіційному веб-сайті ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація».
Інформація розміщена на веб-сайті ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» за посиланням https://www.uvr.org.ua/publichni-zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПМК-77 |
97 503 510,46
UAH з ПДВ
|
97 503 510,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" |
98 608 770,64
UAH з ПДВ
|
98 608 770,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПМК-77 #36996741 |
Відхилено |
97 503 510,46
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 12:26
|
ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" #33913704 |
Переможець |
98 608 770,64
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 13:01
|
Повідомлення про розірвання 4ОР-2023.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 11:37
|
4ОР-23.pdf | укладений |
05 липня 2023 11:24
|
4ОР-23.pdf | укладений |
05 липня 2023 11:00
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 липня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
26 425 790,24
UAH (в тому числі ПДВ 4 404 298,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Пунктом 15.3. договору встановлено, що Замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів. Керуючись п. 15.3. договору, ч. 3 ст. 651, ст. 653 ЦК України, повідомляю про розірвання з 27.10.2023 договору №4/ОР-23 від 05.07.2023. |