Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 273 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 733,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 12:27 |
ТД_поточний ремонт вул. Героїв Крут в м. Ківерці.docx | |
10 травня 2023 12:27 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт вул. Героїв Крут.docx | |
10 травня 2023 12:27 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
10 травня 2023 12:27 |
Додаток №2_технічне завдання.doc |
10 травня 2023 12:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 12:27 |
ТД_поточний ремонт вул. Героїв Крут в м. Ківерці.docx
|
|||
10 травня 2023 12:27 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт вул. Героїв Крут.docx
|
|||
10 травня 2023 12:27 |
Додаток 1_перелік документів.docx
|
|||
10 травня 2023 12:27 |
Додаток №2_технічне завдання.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000042 ● 6e267360244f445f8f3d349f8a8f1a79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 21:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2023 № 203
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 11.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.09.2023 № 203
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2023-05-10-006398-a 10.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 21:30:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-10-006398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 11:26:25
Пояснення на запит по закупівлі «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID закупівлі UA-2023-05-10-006398-a (ID моніторингу UA-M-2023-09-11-000042)
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 21 частини 1 Закону послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. При цьому згідно з листом Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 15.07.2009 №9/9-1056, поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Відповідно до зазначених вище нормативних документів, при закупівлі послуг з поточного ремонту виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
При визначенні предмета закупівлі й очікуваної вартості саме послуг з поточного ремонту замовник з кошторисної вартості об’єкта будівництва повинен відняти вартість тих послуг, які він уже закупив до моменту оголошення процедури закупівлі (наприклад, вартість послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації) та послуг, які замовник лише планує купувати в межах процедури закупівлі (послуги технічного нагляду тощо).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області», з урахуванням Порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови №207 від 28 грудня 2022 року.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради.
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідно до п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», передбачено наступне: «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На законодавчому рівні не встановлено обов`язку щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті саме для органів місцевого самоврядування, зазначена вище норма носить суто рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
26 січня 2022 року розпорядженням міського голови №11-во «Про призначення відповідальної особи за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було визначено відповідальну особу за виконання п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
11 травня 2023 року відповідальною особою було оприлюднено на офіційному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://kivrada.gov.ua/news/1683809617/).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 22:28:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-10-006398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- на виконання вимог пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у формі згідно Таблиці 2, що містить інформацію про виконаний (-і) учасником аналогічний (-і) договір (-и) із зазначенням його (їх) вартості (далі – Довідка).
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- аналогічний (-і) договір (-и) з додатками та іншими невід’ємними частинами;
- документи, що засвідчують факти виконання робіт (акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, які підтверджують виконання аналогічного договору в повному обʼємі);
- лист-підтвердження від замовника за аналогічним (-и) договором (-ами) (згідно з довідкою у формі по Таблиці 2), із зазначенням дати, номеру, предмету, ціни та суми виконаних робіт згідно з договором, на який надається відгук, інформації про належне виконання робіт.
Так, учасником-переможцем ТОВ «Унідор Сервіс» у складі тендерної пропозиції надано Довідку за формою Таблиці 2, аналогічні договори від 08.09.2020 № 01.3/24/20, від 18.07.2022 № 108 та № 109 з додатковими угодами, акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки форми КБ-3 та листи-відгуки від Замовників.
Згідно наданих документів, ціна договору від 08.09.2020 № 01.3/24/20 складає 4 359 078,00 грн. Відповідно до наданого у складі пропозиції учасника-переможця листа-відгуку від 15.06.2022 № 588/3.4 вартість фактично наданих послуг склала 4 190 460,00 грн. Однак, згідно наданих додаткових угод № 119/20 від 16.09.2020, № 172/20 від 18.11.2020, № 211/20 від 03.12.2020 та № 278/20 від 24.12.2020 до договору № 01.3/24/20 змін в частині зменшення ціни договору не відбувалось. Тобто, вищевказаний договір надано не в повному обсязі.
До того ж, загальна сума наданих ТОВ «Унідор Сервіс» актів форми КБ-2в за договором від 08.09.2020 № 01.3/24/20 складає лише 2 882 760,00 грн. Тобто, учасником-переможцем не надано в повному обсязі документів, що підтверджують виконання аналогічного договору.
Крім того, в наданих договорах від 18.07.2022 № 108 та № 109 відсутні Додатки № 1 «Зведений кошторисний розрахунок». Тобто, вищевказані договори надані не в повному обсязі.
Просимо пояснити встановлені розбіжності та вказати з якої причини Замовник не розмістив учаснику-переможцю вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 40 Особливостей?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 15:13:19
Пояснення на запит по закупівлі «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID закупівлі UA-2023-05-10-006398-a (ID моніторингу UA-M-2023-09-11-000042)
Для перевірки наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником в Додатку 1 до тендерної документації було передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- аналогічний (-і) договір (-и) з додатками та іншими невід’ємними частинами;
- документи, що засвідчують факти виконання робіт (акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, які підтверджують виконання аналогічного договору в повному обʼємі);
- лист-підтвердження від замовника за аналогічним (-и) договором (-ами) (згідно з довідкою у формі по Таблиці 2), із зазначенням дати, номеру, предмету, ціни та суми виконаних робіт згідно з договором, на який надається відгук, інформації про належне виконання робіт.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником ТОВ «Унідор Сервіс» було надано договір №01.3/24/20 від 08.09.2020 року, укладений із Службою автомобільних доріг у Волинській області на суму 4359078,00 з урахуванням ПДВ. До даного договору були надані додатки, акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Відповідно до листа-відгуку, послуги за договором були надані в повному обсязі на суму фактичного виконання 96%, що становить 4190460,00 грн. На підтвердження даного листа були надані акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт. Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (в системі Prozorro) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-21-005311-b, даний договір виконаний сторонами в повному об’мі на суму 4190460,00 грн. Загальна сума наданих ТОВ «Унідор Сервіс» актів форми КБ-2в за договором від 08.09.2020 № 01.3/24/20 складає не 2882760,00 грн, а 4190460,00 грн. Це підтверджується інформацією в довідці про вартість виконаних робіт за жовтень 2023 року та актом виконаних робіт за жовтень 2023 року, відповідно до яких передбачено погашення авансового платежу на суму 1307700,00 грн.
Щодо відсутності Додатку 1 «Зведений кошторисний розрахунок» в договорах №108 та 109 від 18.07.2022 року, укладених з Ківерцівською міською радою, уповноважена особа допустила помилку, не помітивши відсутність вказаного Додатку. Однак, при підписанні вказаних договорів, зазначені додатки були підписані сторонами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання розпорядження №181-р від 6 жовтня 2023 року «Про взяття до уваги висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби», в рамках проведення моніторингу по закупівлі «Поточний ремонт вулиці Героїв Крут в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», UA-2023-05-10-006398-a, здійснити заходи щодо недопущення порушень вимог законодавства під час здійснення публічних закупівель в подальшому. А саме: - здійснити аналіз помилок при організації закупівлі для недопущення їх в подальшому; - постійно приймати участь у семінарах, навчаннях, тренінгах для підвищення економічних знань та кваліфікаційного рівня уповноважених осіб у сфері законодавства та практичних навичок з організації публічних закупівель.
2023-10-10 09:40:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику-переможцю ТОВ «Унідор Сервіс» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 17:42
|
155 24.05.23.pdf | укладений |
24 травня 2023 17:41
|