Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 16:30 |
Початок аукціону: | 18 травня 2023 16:30 |
Очікувана вартість: | 30 461 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152 308,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 12:10 |
Толстого, 8.doc | |
10 травня 2023 12:09 |
12 ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000137 ● 2f785fb49eea4729a656e6e1c4ce4904
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-05-10-005950-a, 10.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 12:32:07
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 30461600,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-10-005950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:39:00
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі з впровадженням енергозберігаючих технологій Одеської гімназії № 47 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 8», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 30.11.2022 року № 1012-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 09:14:26
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 30461600,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-10-005950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчить, що учасник ПАТ «ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажив договірну ціну (вид договірної ціни: динамічна). У графі розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Відповідно до п. 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281) до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Надайте обґрунтуваня рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 (пункт 5.33) в частині розрахунку ціни пропозиції учасника?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 16:50:01
Інформація
При подані тендерної пропозиції підрядник самостійно приймає рішення щодо включення до неї коштів на покриття ризиків , пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Це не є помилкою та не суперечить проектній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 12:21:12
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 30461600,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-10-005950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1) замовником в тендерній документації (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) вказано: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта», що не передбачено чинним Законодавством.
Так, нормами законодавства передбачено, що обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
При цьому, Замовником на підставі вищевказаної вимоги тендерної документації було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР», яка була дешевшою на 1557428,06 грн від пропозиції наступного учасника.
Пояснити вищезазначене.
2) Замовник в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з капітального ремонту в закладах освіти (СС2).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР» в тендерній пропозиції та після вимоги про усунення невідповідностей було надано довідку про виконання аналогічних договорів в якій вказано клас наслідків СС2, при цьому, інформація про клас наслідків учасником вказана в довідці після виправлення невідповідностей.
При цьому, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР», та вказано причину «аналогічні договори (клас наслідків СС1), не відповідають вимогам тендерної документації».
Обгрунтуйте, яким чином замовником було визначено причини відхилення учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР». Надати документальне підтвердження правомірності рішень замовника.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-20 16:56:17
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі з впровадженням енергозберігаючих технологій Одеської гімназії № 47 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Льва Толстого, 8», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Відповідно до вимог(пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) вказано: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта», що передбачено чинним Законодавством.
Щодо надання учасником довідки про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта повідомляємо наступне.
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта.
Вимога щодо проведення попереднього обстеження потенційного об’єкта була встановлена з метою отримання учасниками попередньої оцінки обсягів будівельно-монтажних робіт, визначення наявності у учасників необхідної матеріально-технічної бази, а також для недопущення помилок при складані договірної ціни та кошторисної документації, що може в подальшому призвести до сповільнення виконання робіт та внесенню змін до кошторисної документації. Учаснику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути, так як об’єкт ремонтних робіт має немалий перелік умов для виконання робіт згідно з технічними описами предмету закупівлі, які надані у складі тендерної документації замовника. Також зазначаємо, що Настановою щодо визначення вартості будівництва також передбачений попередній огляд об’єкту для правильних розрахунків договірної ціни.
Також зазначає, що всі бажаючі мають можливість ознайомитися з об’єктом за участю представника Замовника. Щодо обстеження об’єкта повідомляємо, що проводиться огляд об’єкта з представником Замовника, а не з уповноваженою особою, також проведення попереднього обстеження об’єкту не є гарантією того, що даний учасник прийме рішення подати свою тендерну пропозицію в даній закупівлі.
У зв’язку з вище викладеним повідомляємо, що Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Обстеження об’єкту відбулось не в період уточнень, а 18. 05. 2023 року після завершення періоду уточнень, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимог (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з капітального ремонту в закладах освіти (СС2).
Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (Замовник) отримано лист КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» від 23.05.2023 року № 01-30/712 в якому зазначено, що за договорами №№КР-90-ОНВК - 16-ЗОШ-КР/1, клас наслідків об’єктів будівництва (СС 1).
Аналогічні договори (клас наслідків СС1), не відповідають вимогам тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-21 09:24:40
Лист
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Документи:
10 жовтня 2023 10:32
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
23 341 394,34
UAH з ПДВ
|
23 341 394,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
24 898 822,40
UAH з ПДВ
|
24 898 822,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
23 341 394,34
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 10:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 13:45
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
24 898 822,40
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 14:05
|
дод. угода 9.pdf | укладений |
18 грудня 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 09:13
|
дод. угода 8.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:12
|
дод. угодв 7.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 08:46
|
дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:27
|
Доп угода 5.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:58
|
дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 10:39
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 09:02
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 14:22
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 14:40
|
договір 5-23П.pdf | укладений |
09 червня 2023 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 5-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |