Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39816845 |
Вебсайт: | https://dsbt.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Антоновича , будинок 51 |
Контактна особа: |
Максим Захаров +380639603918 maxxxm3@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 596 203,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 962,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 3.5. Розрахунки з Виконавцем за фактично надані та прийняті Послуги за звітний період, здійснюються в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця зазначений у Договорі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг (далі - Акт). Звітним періодом є календарний місяць. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 11:33 |
ТД_з_Ос Техпідтримка САФ_ГВК (1).docx | |
10 травня 2023 11:32 |
Протокол УО (19) від 10 05 2023 техпідтримка САФ ГВК.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000024 ● 2b90a3778be940239bde4f273d45db8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-05-10-004819-a 10.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 17:58:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з консультування та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів (ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-004819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 14:14:21
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 17:51:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з консультування та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів (ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-004819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» підтвердив кваліфікаційні вимоги визначені підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії виконаного договору, видаткової накладної, інші документи (у разі наявності), на підтвердження виконання аналогічних договорів, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 15.05.2023 № 36/2 ?
2. Яким чином учасник ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» підтвердив вимоги визначені підпунктом 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до Заявки) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі ?
3. Яким чином переможцем ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» виконано вимоги Додатку 7 до тендерної документації, в частині підтвердження переможцем відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 08:17:44
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-26 10:01:57
Звернення до Держаудитслужби України
Прошу внести зміни в розділ «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» та в абзац перший розділу «Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства» Висновку від 22.12.2023р. у зв’язку з тим, що порушення при розгляді тендерної пропозиції відсутні. На підтвердження додаю документ Довіреність Хімченко М.О..pdf від 04 травня 2023 16:22, якій розміщено в закупівлі «Послуги з доопрацювання інформаційно-комунікаційної системи «Система автоматичної фіксації габаритно вагового контролю транспортних засобів» (ID закупівлі UA-2023-05-01-010380-a) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-01-010380-a . В даній закупівлі ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» надано довіреність на ім’я Хімченко М.О., яка є чинною з 01.01.2023 до 30.06.2023 р.р.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-01-08 15:30:01
Роз’яснення щодо висновку
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку від 26.12.2023, оприлюднене в електронній системі закупівель, щодо роз’яснення змісту висновку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-10-004819-a) та зобов’язань, визначених у висновку оприлюдненому в електронній системі закупівель 22.12.2023 та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Та враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 чистини III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника встановлено перелік документів, які передбачені тендерною документацією та повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції та наведений в Додатку 4 до цієї документації, зокрема учасник процедури закупівлі повинен надати: документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів цінової пропозиції та договору про закупівлю, або витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для фізичних осіб-підприємців.
В складі тендерної пропозиції учасника в закупівлі за номером UA-2023-05-10-004819-a завантажена довіреність, яка станом на дату подання тендерної пропозиції учасника не була чинною.
Відповідно до пункту 4 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 19.10.2023 у справі 420/25126/21 встановлено, що беручи участь у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи перелік яких міститься у Тендерній документації з тим, щоб Замовник мав можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі
Таким чином Держаудитслужба при описі порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі чітко дотримувалася норм та вимог, установлених Законом, врахувала позицію Верховного Суду викладену у справі № 420/25126/21.
Водночас зазначаємо, що надана Замовником інформація в електронній системі закупівель 22.12.2023 не спростовує порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС" |
1 592 448,00
UAH з ПДВ
|
1 592 448,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС" #36049543 |
Переможець |
1 592 448,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 07:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 15:25
|
ДОГОВІР_56 від 25.05.2023.pdf | укладений |
26 травня 2023 15:24
|