Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Житловик" |
Код ЄДРПОУ: | 32319395 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., Мостиська, вул.Грушевського,6 |
Контактна особа: |
Мартиненко Валентина Вікторівна +380323441605 gytlovykmostyska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2023 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 11:32 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 11:27 |
Додаток 5_Лист-згода на обробку та використання персональних даних.docx | |
10 травня 2023 11:27 |
Додаток 4_Тендерна пропозиція.docx | |
10 травня 2023 11:27 |
Додаток 3_Проєкт Договору.docx | |
10 травня 2023 11:27 |
Додаток 2_Технічна специфікація.docx | |
10 травня 2023 11:27 |
Додаток 1 кваліфікація_ п. 44 особливостей та інші вимоги .docx | |
10 травня 2023 11:27 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000043 ● a6d238d420bc45e1b2fe30b419b12d9b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о.Начальника Валерій Дзюблюк
Додаток
до наказу
від 14.08.2023 № 44-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2023-05-10-004620-a; 10.05.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна Ковальчук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 16:26:40
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-004620-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 08:12:39
Відповідь на запит
На запит, отриманий 14.08.2023 р. о 16.26 год під час проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ID: UA-2023-05-10-004620-a надаємо наступну інформацію.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Інженерами МКП «Житловик» були проведені попередні обміри необхідних об’ємів виконання будівельних робіт та прорахунки вартості їх виконання з врахуванням вартості будівельних матеріалів попередньо виконаних аналогічних робіт та заробітної плати 15 000 грн. ( затвердженої Рішенням виконавчого комітету №6 від 27.12.2022 року «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об’єктів, що споруджаються із залученням коштів міського бюджету Мостиської міської ради (територіальної громади), комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії) з застосуванням програмних комплексів розрахунку кошторисних вартостей будівництва. На основі проведених розрахунків було винесено на розгляд сесії Мостиської міської ради пропозиції, щодо фінансування послуг з поточного ремонту на визначену суму в рамках реалізації Програми будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг Мостиської міської ради на 2023 рік затвердженої рішенням сесії Мостиської міської ради від 12.12.2022 р. №11.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://mostyska-gromada.gov.ua/news/1692090152/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 10:45
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
29 вересня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 12:06
|
Договір | укладений |
02 червня 2023 12:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). | 1 | послуга |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). | 1 |
2 779 165,34
UAH з ПДВ
|