Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323, 380445294030 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 330 823,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 308,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 14:17 |
Пр. рішення УО про внесення змін.docx | |
17 травня 2023 14:17 |
ТД – зі змінами.doc | |
09 травня 2023 15:27 |
ТД.doc |
17 травня 2023 14:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2023 14:17 |
Пр. рішення УО про внесення змін.docx
|
|||
17 травня 2023 14:17 |
ТД – зі змінами.doc
|
|||
09 травня 2023 15:27 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000042 ● 42539658faf54a0ba39ddb64b057de7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-09-011031-a 09.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 13:48:33
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 10:17:06
Відповідь на запит
Повідомляє наступне, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: « 4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного
реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14 квітня 2004 року № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно п.38 ч. 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»,
«Керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження»
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, під час проведення закупівлі UA-2023-05-09-011031-a відповідно ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв′язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг (Виконання робіт з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах). Поточний ремонт вул. Богдана Хмельницького (на відрізку від вул. Леонтовича до буд. №37/2) та покриття балансових вулиць (тротуарів з фігурних елементів мощення)) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади зокрема розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036.
Вибір технічних параметрів предмета закупівлі Замовником проведено відповідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» та «Порядку
проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» затвердженого Наказ Держжитлокомунгоспу України 23.09.2003 № 154 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788.
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації.
Відповідно вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації , 19.11.2021 року Нами розміщено інформацію про вказану закупівлю та розмішено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- Витяг з сайту Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації на 5-ти аркушах
- Договірна ціна та локальний кошторис (ремонт вул. Богдана Хмельницького) на 11-ти аркушах
- Договірна ціна та локальний кошторис (ремонт тротуарів з фігурних елементів мощення) на 12-ти аркушах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 14:39:01
Запит замовнику на пояснення
Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції вимозі підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 2 до тендерної документації в розрізі надання копій договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт або наданих послуг, які зазначений в довідці.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 16:45:51
Відповідь на запит
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимозі підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 2 до тендерної документації в розрізі надання копій договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт або наданих послуг, які зазначений в довідці, Учасником було надано відповідну інформацію та розміщено її на сайті уповноваженого органу, а саме:
Копія договору надання послуг № 104-09/22 від 16 вересня 2022 року, укладений між Комунальним підприємством «Шляхово експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» м. Києва та ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ», на загальну суму 3 648 818,32 грн. з ПДВ.
- 17.1.1.Договір.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
Копії актів виконаних робіт по договору № 104-09/22 від 16 вересня 2022 року, сума виконання 3 648 702,11 грн. з ПДВ.
- 17.1.2. Акт №1.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.1.3. Акт №2.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
Копія договору субпідряду № 25/05-20/СУБ від 25 травня 2019 року, укладений між ПП «КИЇВШЛЯХБУД» та ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ», на загальну суму 87 230 999,18 грн. з ПДВ.
- 17.2.12. Договір - Борщагівська - КШБ.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
Копії актів виконаних робіт по договору № 25/05-20/СУБ від 25 травня 2019 року, сума виконання 87 177 580,84 грн. з ПДВ.
- 17.2.1. АКТИ - Борщагівська - грудень 2020.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.2. АКТИ - Борщагівська - грудень 2020.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.3. АКТИ - Борщагівська - травень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.4. АКТИ - Борщагівська - липень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.5. АКТИ - Борщагівська - серпень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.6. АКТИ - Борщагівська - вересень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.7. АКТИ - Борщагівська - вересень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.8. АКТИ - Борщагівська - жовтень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.9. АКТИ - Борщагівська - жовтень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.10. АКТИ - Борщагівська - листопад 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
- 17.2.11. АКТИ - Борщагівська - грудень 2021.pdf, Експортовано: 18-05-2023, 16:54:22
Додатки:
- Договір № 104-09/22 від 16 вересня 2022 року на 17-ти аркушах
- Акти до договору № 104-09/22 від 16 вересня 2022 року на 18-ти аркушах
- Договір № 25/05-20/СУБ від 25 травня 2019 року на 9-ти аркушах
- Акти до договору № 25/05-20/СУБ від 25 травня 2019 року на 149-ти аркушах
- відповідь ДАСУ 05-1-42.pdf
- 17.1.2. Акт №1.pdf
- 17.2.9. АКТИ - Борщагівська - жовтень 2021.pdf
- 17.2.10. АКТИ - Борщагівська - листопад 2021.pdf
- 17.1.3. Акт №2.pdf
- 17.2.2. АКТИ - Борщагівська - грудень 2020.pdf
- 17.2.6. АКТИ - Борщагівська - вересень 2021.pdf
- 17.2.7. АКТИ - Борщагівська - вересень 2021.pdf
- 17.2.12. Договір - Борщагівська - КШБ.pdf
- 17.2.8. АКТИ - Борщагівська - жовтень 2021.pdf
- 17.2.4. АКТИ - Борщагівська - липень 2021.pdf
- 17.1.1.Договір.pdf
- 17.2.5. АКТИ - Борщагівська - серпень 2021.pdf
- 17.2.1. АКТИ - Борщагівська - грудень 2020.pdf
- 17.2.3. АКТИ - Борщагівська - травень 2021.pdf
- 17.2.11. АКТИ - Борщагівська - грудень 2021.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження нормативно-правового акту органу державної влади. |
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/22468/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 липня 2023 |
Документи:
30 червня 2023 12:31
|
Електронний підпис |
30 червня 2023 12:30
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" |
12 210 894,08
UAH з ПДВ
|
12 210 894,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" #41891921 |
Переможець |
12 210 894,08
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 14:16
|
ДУ 3 до договору 103-23ВТ.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 12:49
|
ДУ 2 до договору 103-23ВТ.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2023 15:20
|
ДУ 1 до договору 103-23ВТ.pdf | зміни до договору |
03 липня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 08:43
|
Договір 103-23ВТ.pdf | укладений |
31 травня 2023 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 103-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 103-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 103-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |