Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення дитячої онкогематології Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" за адресою вул. Загородня, 20, м. Луцьк, Волинська область
Очікувана вартість
28 201 359,60 UAH
UA-2023-05-09-002673-a 269d08d82fca407cbf2c27253f928c19
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бабкевич Ольга Сергіївна
380332282209
VOPC-PEV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2023 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 28 201 359,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 006,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення закупівлі на закупівлю робіт та становить 140000,00 грн. (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) (стаття 25 Закону України "Про публічні закупівлі")
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт відділення дитячої онкогематології Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" за адресою вул. Загородня, 20, м. Луцьк, Волинська область

закупівля здійснюється для потреб підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення дитячої онкогематології Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" за адресою вул. Загородня, 20, м. Луцьк, Волинська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2023 10:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення закупівлі на закупівлю робіт та становить 140000,00 грн. (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) (стаття 25 Закону України "Про публічні закупівлі")

Сума забезпечення: 140000 UAH
15 травня 2023 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2023 16:19
ТД Капремонт Лікарня зі змінами.docx
15 травня 2023 16:19
Повідомлення 3-247.pdf
09 травня 2023 10:22
ТД Капремонт Лікарня (1).docx
15 травня 2023 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 травня 2023 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2023 16:19
ТД Капремонт Лікарня зі змінами.docx
15 травня 2023 16:19
Повідомлення 3-247.pdf
09 травня 2023 10:22
ТД Капремонт Лікарня (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 11 травня 2023 09:47
Дата відповіді: 12 травня 2023 15:07
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги Додатку 3.1. Тендерної документації "вимагається наявність сертифікованого інженера-кошторисника (сертифікат надається в складі тендерної документації) та виконавця робіт". Чи потрібна наявність сертифікованого виконроба в учасника стосовного цієї вимоги?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь на питання "Чи потрібна наявність сертифікованого виконроба в учасника стосовного цієї вимоги?" наступна: Ні, не потрібна, вимагається наявність сертифікованого інженера-кошторисника. Сертифікація виконавця робіт не вимагається документацією
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 травня 2023 14:09
Дата відповіді: 12 травня 2023 15:11
Шановний замовник, просимо вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, зокрема: 1) Відповідно до Додатку №3 «В розумінні цієї Тендерної документації аналогічним вважаються договір за предметом закупівлі, укладений та виконаний в повному обсязі за останні 3-ох роки на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт закладів охорони здоров’я, остаточна вартість виконаних робіт за яким дорівнює або перевищує 90% очікуваної вартості цієї закупівлі.». Дана вимога носить яскраво виражений дискримінаційний характер, оскільки виконання робіт у закладах охорони здоров’я нічим не відрізняється від виконання робіт у інших державних замовників. Дана вимога штучно обмежує конкуренцію та призводить до спотворення результатів процедури закупівлі. Окрім цього, встановивши вимогу про наявність договору, вартість виконаних робіт по якому дорівнює або перевищує 90% очікуваної вартості закупівлі порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Яким чином вартість виконаних робіт може впливати на спроможність учасника виконати роботи чи підтвердити досвід виконання аналогічного договору? Чому саме не менше 90%, а не 100? Бо, можливо, в свого учасника немає договору на суму 100% від очікуваної вартості? Існує безліч рішень АМКУ, в якому подібні вимогам визнавались дискримінаційними та колегія зобов’язувала замовника внести зміни в тендерну документацію, зокрема: РІШЕННЯ №4285-р/пк-пз від 05.03.2021 (ідентифікатор: UA-2021-01-25-002509-a) 2) Відповідно до Додатку №3 “Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або трудових угод)». Замовник не в праці визначати тип правовідносин між учасником та його працівниками: трудові/цивільні. Залучення працівників на підставі трудового договору або цивільно-правового є виключною компетенцією учасника. Встановлення даної вимоги являється дискримінацією по відношенні до учасників, які перебувають у цивільно-правових відносинах і своїми працівниками. Існує безліч рішень АМКУ, в якому подібні вимогам визнавались дискримінаційними та колегія зобов’язувала замовника внести зміни в тендерну документацію, зокрема: РІШЕННЯ №4285-р/пк-пз від 05.03.2021 (ідентифікатор: UA-2021-01-25-002509-a) 3) Відповідно до додатку №5 п .1.9 Учасник повинен надати: Дозвіл/Декларацію Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що будуть виконуватись відповідно до Технічних вимог даного предмету закупівель, та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.; - Зварювальні роботи; - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; - Експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: кран автомобільний, який буде застосовуватися Учасником при виконанні робіт. Просимо пояснити чому потрібно надати Декларацію саме в такій редакції, чому Декларацію отримані не раніше прийматись не будуть? Оскільки, в учасника може бути дозвіл/декларація видані раніше, в яких формулювання небезпечних робіт буде відрізнятись. Окрім цього, замовником вказані роботи: « Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників» відповідно до п.21 Додаток 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207. ПОСТАНОВОЮ від 3 лютого 2021 р. № 7 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» додатки 3, 6 і 7 виключити. Отже, на даний момент відсутній вид робіт підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників вид робіт. Просимо вилучити вказаний вид робіт підвищеної небезпеки, оскільки він не відповідає ПОСТАНОВІ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» та відсутній у вказаному переліку небезпечних робіт. Просимо привести тендерну документації у відповідність до Закону. У випадку ігнорування, або наданням відповіді на кшталт "Відповідно до вимог Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." будемо змушені оскаржити дані вимоги в АМКУ, оскільки вказані зауваження є цілком виправданими.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені необхідні зміни. Також додатково звертаємо Вашу увагу на таке положення Тендерної документації «В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів».
НАЯВНІСТЬ КОРУПЦІЙНИХ РИЗИКІВ!!! ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Дата подання: 16 травня 2023 14:58
Дата відповіді: 17 травня 2023 11:28
11.05.2023, 14:09 в електронній системі закупівель була опублікована вимога про вилучення дискримінаційних вимог в тендерній документації, зокрема щодо аналогічного договору, який має бути на суму не менше 25 млн гривень. 12.05.2023, 15:11 Замовником опублікована відповідь про те, що в тендерну документацію будуть внесені необхідні зміни. 15.05.2023 16:19 Замовником оприлюднено зміни до тендерної документації, які НЕ містять змін в частині аналогічного договору, про що було повідомлено раніше. Виникає запитання: для чого Замовник вдається до брехні? Окрім цього, нова редакція тендерної документації містить вимогу про дохід Учасника в сумі не менше очікуваній вартості закупівлі, тобто 28 млн гривень. Наведене вище свідчить про умисел Замовника, який спрямований на штучне обмеження конкуренції та спотворення результатів закупівлі. З початком збройної агресії багато підприємств припинили свою діяльність та пів року повністю, а через певний проміжок часу почали відновлювати свою діяльність. Звідки в підприємства може бути такий оборот, якщо діяльність не здійснювалась? Чому саме за 2022 рік? Для чого Замовник просить банківську гарантію з покриттям, а не звичайну? Щоб Заморозити обігові кошти учасника? В скількох підприємств в Волинській області є договори на 25 млн та ще й з закладами охорони здоров’я? Чим ремонт закладу охорони здоров’я відрізняється від закладів освіти для прикладу? Ми не будемо розказувати Вам про моральну сторону таких дій, про те, що йде війна і кожна зекономлена гривня потенційно може врятувати чиєсь життя. Звертаємо Вашу увагу на пряме порушення принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ. Шановний Олександр Миколайович, Ми розуміємо, що вказані положення документації Вам продиктовані зверху, однак, звертаємо Вашу увагу, що відповідальність за порушення законодавства в сфері публічних закупівель покладена персонально на Вас! Ми будемо звертатись до громадських організацій, які моніторять закупівлі на предмет корупційних складових, до журналістів (думаємо, що їм та громаді буде цікаво послухати як крадуть під час війни 28 млн гривень) та до правоохоронних органів на предмет перевірки корупційної складової, у випадку не приведення тендерної документації до вимог Закону та не вилучення дискримінаційних вимог з тендерної документації: аналогічний договір на суму 90% від очікуваної вартості закупівлі та укладений із закладами охорони здоров’я, річний оборот підприємства не менше очікуваної вартості закупівлі та банківська гарантія з покриттям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що Замовник у своїх діях керується виключно положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-28-000023 ● 696241c6b19b4fabad6d0f6a2f19f442
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2023 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2023 № 176

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-05-09-002673-a 09.05.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 26 931 690,35
UAH з ПДВ
26 931 690,35
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2023 12:21
Електронний підпис
24 травня 2023 12:21
ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF.p7s
24 травня 2023 12:21
5.2. Дод_до_Лiцензii.PDF.p7s
24 травня 2023 12:21
5.1.Лiцензiя.PDF.p7s
24 травня 2023 12:21
1. Довідка 14 пунк 44.pdf.p7s
24 травня 2023 12:21
ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF
24 травня 2023 12:21
5.2. Дод_до_Лiцензii.PDF
24 травня 2023 12:21
5.1.Лiцензiя.PDF
24 травня 2023 12:21
1. Довідка 14 пунк 44.pdf
19 травня 2023 17:41
Електронний підпис
19 травня 2023 17:41
38.imd.p7s
19 травня 2023 17:41
38.imd
19 травня 2023 17:41
Кошторис.rar
19 травня 2023 17:41
Кошторис.rar.p7s
19 травня 2023 17:41
Банківська гарантія.rar.p7s
19 травня 2023 17:41
Витяг ПДВ.pdf
19 травня 2023 17:41
11. Лист-згода договір.pdf
19 травня 2023 17:41
Акт огляду.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF
19 травня 2023 17:41
Банківська гарантія.rar
19 травня 2023 17:41
13. Довідка 14 пунк 44.pdf
19 травня 2023 17:41
16. Проект договору.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
5.2. Дод_до_Лiцензii.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
5.1.Лiцензiя.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
Сертифікати ISO.rar.p7s
19 травня 2023 17:41
Статут ББС 03.12.2019.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
ББС ВИТЯГ 2023.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
Акт огляду.pdf
19 травня 2023 17:41
16. Проект договору.pdf
19 травня 2023 17:41
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
13. Довідка 14 пунк 44.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
5.1.Лiцензiя.PDF
19 травня 2023 17:41
5.2. Дод_до_Лiцензii.PDF
19 травня 2023 17:41
Статут ББС 03.12.2019.PDF
19 травня 2023 17:41
Сертифікати ISO.rar
19 травня 2023 17:41
ББС ВИТЯГ 2023.pdf
19 травня 2023 17:41
2.1.4.Волиньдорбуд.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.7. Виконання 7.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.2. Виконання 2.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.17. Виконання 17.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.11. Виконання 11.PDF
19 травня 2023 17:41
2.1.3.Договір Зеніт.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.1.Виконання 1.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2. Додаткові угоди.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
6. Фін. звіт 2022.pdf
19 травня 2023 17:41
3.2.9. Виконання 9.PDF
19 травня 2023 17:41
2.1.4.Волиньдорбуд.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.14. Виконання 14.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.8. Виконання 8.PDF
19 травня 2023 17:41
2.1.5. Парки та сквери.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.9. Виконання 9.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.3. Виконання 3.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.10. Виконання 10.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.1.Виконання 1.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.2. Виконання 2.PDF
19 травня 2023 17:41
1. Довідка працівники.pdf
19 травня 2023 17:41
3.2.6. Виконання 6.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
6. Фін. звіт 2022.pdf.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.11. Виконання 11.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
2.1.3.Договір Зеніт.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2. Додаткові угоди.pdf
19 травня 2023 17:41
3.2.14. Виконання 14.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
2.1.5. Парки та сквери.PDF
19 травня 2023 17:41
3.1. Договір 20.07.2020 №06.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.13. Виконання 13.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.15. Виконання 15.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.8. Виконання 8.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.15. Виконання 15.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.13. Виконання 13.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.5.Виконання 5.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.6. Виконання 6.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.5.Виконання 5.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.17. Виконання 17.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.7. Виконання 7.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.4.Виконання 4.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.3. Виконання 3.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.4.Виконання 4.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.16. Виконання 16.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.1. Договір 20.07.2020 №06.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.16. Виконання 16.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.12. Виконання 12.PDF.p7s
19 травня 2023 17:41
3.2.12. Виконання 12.PDF
19 травня 2023 17:41
3.2.10. Виконання 10.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"
#34928439
Переможець 26 931 690,35
UAH з ПДВ
23 травня 2023 12:39

Документи

23 травня 2023 12:39
Електронний підпис
23 травня 2023 12:38
Протокол 3-252.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2023 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"
#34928439
26 931 690,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2023 12:39
Електронний підпис
23 травня 2023 12:38
Протокол 3-252.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 09:07
ДУ 13 ББС 33-05.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 09:07
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2024 10:59
ДУ 12 ББС 33-05.pdf зміни до договору
31 травня 2024 10:58
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2024 13:56
ДУ 11 ББС 33-05 8.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:56
ДУ 11 ББС 33-05 7.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:56
ДУ 11 ББС 33-05 6.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:56
ДУ 11 ББС 33-05 5.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:55
ДУ 11 ББС 33-05 4.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:55
ДУ 11 ББС 33-05 3.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:55
ДУ 11 ББС 33-05 2.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:55
ДУ 11 ББС 33-05 1.pdf зміни до договору
28 травня 2024 13:55
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 09:43
ДУ 10 ббс 33-05.pdf зміни до договору
01 травня 2024 09:43
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 10:31
ДУ 9 ББС 33-05.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 10:30
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 14:14
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 14:14
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 11:21
ДУ 7 ББС 33-05.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 11:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 09:26
ДУ 6 ББС 33-05.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:25
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 15:04
ДУ 5 ББС 33-05.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 09:09
ДУ 4 ББС 33-05.pdf зміни до договору
13 липня 2023 09:09
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 12:03
ДУ 3 ББС 33-05.pdf зміни до договору
05 липня 2023 12:03
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 12:07
ДУ 2 ББС 33-05.pdf зміни до договору
26 червня 2023 12:06
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2023 15:48
ДУ 1 ББС 33-05.pdf зміни до договору
08 червня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
31 травня 2023 11:16
Підсумкова відомість 2.pdf укладений
31 травня 2023 11:16
Підсумкова відомість 1.pdf укладений
31 травня 2023 11:16
Локальні кошториси 3.pdf укладений
31 травня 2023 11:16
Локальний кошторис 2.pdf укладений
31 травня 2023 11:16
Локальний кошторис 1.pdf укладений
31 травня 2023 11:16
Договір 33-05.pdf укладений
31 травня 2023 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетного фінансування без зміни ціни договору
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна термінів
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 33/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML