Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автомобіля
Очікувана вартість
6 190,00 UAH
UA-2023-05-09-000776-a e0d400c7be404f0e8a73112ed139254b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Людмила Валентинівна

+380680383784 dzcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги Джулинської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 41579448
Місцезнаходження: 24450, Україна , Вінницька обл., Джулинка, Центральна 118 Б
Контактна особа: Остапенко Людмила Валентинівна
+380680383784
dzcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Товар має відповідати вимогам та критеріям щодо якості, комплектації відповідно до стандартів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Олива моторна -1шт., втулка стабілізатора - 2шт., фільтр масляний двигуна - 1 шт., фільтр салону -1шт., фільтр паливний - 1 шт., тяга стаб.-задня - 2 шт., фільтр повітряний - 1 шт., сайлентблок важеля - 2 шт.,мастило - 1шт., мастило промислове - 1шт., сайлентблок важеля передній - 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24450, Україна, Вінницька область, с.Джулинка, вул. Центральна,118Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 травня 2023 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЛАГМАН КАРГО"
#42783946
Переможець 6 190,00
UAH з ПДВ
09 травня 2023 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
09 травня 2023 09:15