Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОД ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету (встановлення комп’ютерного томографа) КНП "Зарічненська багатопрофільна лікарня" за адресою:вул..Аерофлотська, 15, смт.Зарічне, Рівненська область"
Очікувана вартість
3 686 363,00 UAH
UA-2023-05-08-013360-a ● 8f916071fb524da58932b180d6e06f85
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Зарічненська багатопрофільна лікарня" Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 02000234 |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Зарічне, вулиця Аерофлотська,15 |
Контактна особа: |
Побережна Тетяна Миколаївна +380992273920 tanyap0905@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 686 363,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 431,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Більш детальна інформація в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КОД ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт рентгенологічного кабінету (встановлення комп’ютерного томографа) КНП "Зарічненська багатопрофільна лікарня" за адресою:вул..Аерофлотська, 15, смт.Зарічне, Рівненська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34000, Україна, Рівненська область, смт.Зарічне, вул.Аерофлотська, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 17:12 |
Зміни до Додатку 1 до ТД.docx | |
11 травня 2023 17:12 |
Нова редакція Додаток 1 до ТД.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Тендерна докуметація_ Капітальний ремонт.docx |
11 травня 2023 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2023 17:12 |
Зміни до Додатку 1 до ТД.docx
|
|||
11 травня 2023 17:12 |
Нова редакція Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
08 травня 2023 17:28 |
Тендерна докуметація_ Капітальний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги в умовах тендерної документації
Дата подання: 10 травня 2023 12:54
Дата відповіді: 11 травня 2023 13:07
У зв'язку з наявною дискримінаційною умовою у тендерній документації, щодо надання сертифікатів ISO які мають бути чинними, виданими органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України), звертаємо увагу на офіційні документи уповноважених державних органів України з цих питань:
Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018. Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо.
…З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»…
Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою).
1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації».
2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ).
Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера.
Лист Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 за підписом заступника міністра І. Новікової:
«Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє.
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
Разом з цим зазначаємо, що існує судова практика, яка чітко визначає позицію суду, що дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…»
Таким чином, підприємство просить внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу, яка дискримінує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні. Відповідно статтею 3 Закону визначено, що законодавство України у сфері акредитації складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері.
Відповідно до статті 6 Закону Акредитація органів з оцінки відповідності в Україні здійснюється національним органом України з акредитації.
Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Акредитація органів з оцінки відповідності це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Національне агентство з акредитації Українизатвердженого наказом Міністерства розвиткуекономіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 13.07.2020 № 1318 основною метою діяльності НААУ єзабезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності та забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності.
Будь-хто може заснувати компанію, назвати її «орган сертифікації» і почати видавати сертифікати. В такому випадку неможна бути впевненим, що сертифікація видана “органом сертифікації” достовірна і надійна. Акредитація це демонстрація того, що процес сертифікації здійснено чесно, достовірно та компетентними аудиторами, тому органи сертифікації повинні бути акредитовані. При виборі органу сертифікації перевіряється акредитована вона чи ні. У випадку відсутності акредитації досить складно довести достовірність наданих сертифікатів. Принцип добровільної сертифікації, може проводитись за ініціативою виробника (виконавця), продавця або споживача продукції.
Одним із способів підтвердження відповідності органів з оцінки відповідності вимогам застосовних стандартів є акредитація.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановлюючи дану вимогу опирався на принципи здійснення публічних закупівель,визначених у статті 5 вищезгаданого Закону, зокрема запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та інші. Замовник не вбачає законних підстав для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Юрисконсульт, фахівець з публічних закупівель,
уповноважена особа Тетяна Побережна
Відповідно до статті 6 Закону Акредитація органів з оцінки відповідності в Україні здійснюється національним органом України з акредитації.
Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
Акредитація органів з оцінки відповідності це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Національне агентство з акредитації Українизатвердженого наказом Міністерства розвиткуекономіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 13.07.2020 № 1318 основною метою діяльності НААУ єзабезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності та забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності.
Будь-хто може заснувати компанію, назвати її «орган сертифікації» і почати видавати сертифікати. В такому випадку неможна бути впевненим, що сертифікація видана “органом сертифікації” достовірна і надійна. Акредитація це демонстрація того, що процес сертифікації здійснено чесно, достовірно та компетентними аудиторами, тому органи сертифікації повинні бути акредитовані. При виборі органу сертифікації перевіряється акредитована вона чи ні. У випадку відсутності акредитації досить складно довести достовірність наданих сертифікатів. Принцип добровільної сертифікації, може проводитись за ініціативою виробника (виконавця), продавця або споживача продукції.
Одним із способів підтвердження відповідності органів з оцінки відповідності вимогам застосовних стандартів є акредитація.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановлюючи дану вимогу опирався на принципи здійснення публічних закупівель,визначених у статті 5 вищезгаданого Закону, зокрема запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та інші. Замовник не вбачає законних підстав для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Юрисконсульт, фахівець з публічних закупівель,
уповноважена особа Тетяна Побережна
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:48
|
Додаткова угода 5 26 12 2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 17:35
|
Додаткова угода 4 19 12 2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 11:30
|
Додаткова угода 3 23 11 2023.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 10:54
|
Додаткова угода 2 01 09 2023.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 10:37
|
Додаткова угода _1 28 08 2023.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 11:41
|
Договір 169 22 05 2023.pdf | укладений |
24 травня 2023 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |