Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл.
Очікувана вартість
8 013 888,40 UAH
UA-2023-05-08-013357-a ● 69618516add747ff88dcfdfe0fedf407
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОЛОМИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5 ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20560971 |
Вебсайт: | https://kolomiya5.jimdofree.com |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, ПРОСПЕКТ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 64 |
Контактна особа: |
Тетяна Плищук +380937193445 plishuck22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 8 013 888,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 138,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, Проспект Грушевського, буд.64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих дні з дня підписання Замовником актів, або по мірі надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 17:28 |
Додаток №2 до додатку 3.pdf | |
08 травня 2023 17:28 |
Додток 4 проект Договору.docx | |
08 травня 2023 17:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 09 травня 2023 17:17
Дата відповіді: 10 травня 2023 16:10
Доброго дня. Чи буде вважатися аналогічним договір на капітальний ремонт даху?
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним вважається договір з поточного ремонту даху.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-08-013357-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 09 травня 2023 00:35
Дискримінація учасників
Наявність фінансової спроможності яка підтверджується фінансовою звітністю
3. Учасник повинен надати фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу учасника не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2022 рік.
Вимога дискримінаційна тим більш у воєнний час за 2022 рік мати фінансові результати не менше 8013888грн. це звуження кількості Учасників, а це вже є дискримінація і порушення ст. 5. Закону.
Просимо прибрати дану вимогу яка не відповідає Закону.
З ПОВАГОЮ...
Розгорнути
Згорнути
3. Учасник повинен надати фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу учасника не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати.
Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2022 рік.
Вимога дискримінаційна тим більш у воєнний час за 2022 рік мати фінансові результати не менше 8013888грн. це звуження кількості Учасників, а це вже є дискримінація і порушення ст. 5. Закону.
Просимо прибрати дану вимогу яка не відповідає Закону.
З ПОВАГОЮ...
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2023 16:35
Коломийський ліцей №5 у своїй тендерній документації зазначив дану вимогу, що передбачена законом та не є дискримінаційною. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). З огляду на те, що роботи з поточного ремонту даху є дороговартісними і потребують підтвердження для Замовника, що Учасники матимуть фінансову спроможність для виконання даних робіт так як аванс не передбачений і вимагає від Учасника 100 % виконання робіт
Номер вимоги: UA-2023-05-08-013357-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 09 травня 2023 01:19
Корупційна складова, щодо акту зустрічі
1.11. - Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність включити до тендерної документації вимогу для учасника, якому для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції є необхідність звірити обсяги робіт по наданню послуги відвідавши об’єкт в період звернення за роз’ясненнями, на якому будуть здійснюватися роботи по наданню послуги, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист);
Вимога не правомірна враховуючи корупційну складову ми не маємо права зустрічі з Замовником тому , що Замовник буде наперед знати кількість Учасників, а це вже корупція. АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місце знаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вимога не правомірна враховуючи корупційну складову ми не маємо права зустрічі з Замовником тому , що Замовник буде наперед знати кількість Учасників, а це вже корупція. АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місце знаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2023 16:22
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо надання учасниками акту попереднього огляду предмета закупівлі (об’єкту) підписаний представником замовника та представником учасника та завірений печатками. Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, яка потрібна для здійснення поточного ремонту даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл. та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідної довідки про огляд. Також зазначаємо, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України на які ви посилаєтесь не має ніякого відношення до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МІЖ-БУД |
7 553 315,00
UAH з ПДВ
|
7 553 315,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" |
7 936 149,60
UAH з ПДВ
|
7 936 149,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Переможець |
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:54
|
ДУ-4 до Дог 57.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:42
|
ДУ-3 до Дог 57.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:36
|
ДУ-2 до Дог 57.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:34
|
ДУ-1 до Д №57.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 15:41
|
Д-57.pdf | укладений |
26 червня 2023 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна системи оподаткування Підрядника зі спрощеної 2% Єдиного податку 3 групи, на загальну 20% ПДВ. Внести зміни в пункт 3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині реквізитів у зв'язку із зміною адреси Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 2.1 Договору Строки виконання не пізніше 31 жовтня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 2.1 Договору Строки виконання не пізніше 30 листопада 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 16:40 |
Кінець періоду оскарження: | 03 червня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 23 травня 2023 16:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення закупівлі Замовником виявлено, що не були висвітлені документи. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. |
Документи:
23 травня 2023 16:40
|
Електронний підпис |
23 травня 2023 16:38
|
П-71.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-05-08-013357-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Код ЄДРПОУ:43373313
Дата подання: 01 червня 2023 15:18
Дата подання: 01 червня 2023 15:18
Скарга на рішення замовника про скасувавння закупівлі
Керуючись пунктами 55-67 Особливостей, статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, подаємо Скаргу на неправомірне рішення Замовника про скасування процедури закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2023 19:14
рішення від 05.06.2023 №7990.pdf
Дата публікації: 05 червня 2023 19:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2023 № 8625.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 19:12
рішення від 13.06.2023 №8625.pdf
Дата публікації: 16 червня 2023 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 23.05.2023р. №71 про відміну процедури закупівлі — "Поточний ремонт даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл."
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2023 08:44