Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 400 967,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 009,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 16:22 |
додаток 2. технічне завдання (6).doc | |
08 травня 2023 16:22 |
Додаток 3. проект_договору (1).doc | |
08 травня 2023 16:22 |
Додаток 1 (Кваліфікація) (5).docx | |
08 травня 2023 16:22 |
Тендерна документація Затока_ вул.Джерельна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000047 ● a2e76b843f994fb896627edb99fbdc7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2023 № 68-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.08.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.08.2023 № 68-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-05-08-012093-a 08.05.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 11:48:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 13:43:23
пояснення
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси Івано-Франківської селищної ради, та жителів вул. Джерельна в с. Затока Яворівського району Львівської обл.. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Джерельна в селі Затока Яворівського району Львівської області.Коригування.». Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти місцевого бюджету. Розмір бюджетних витрат залежить від вартості об’єкта. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. уповноважена особа Івано-Франківської селищної ради, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті (https://if-gromada.gov.ua/news/169217048/).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 11:12:54
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Відповідно до підпункту 7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник при виконанні робіт.
Прошу вказати, які документи, надані в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», враховані під час її розгляду уповноваженою особою Івано-Франківської селищної ради, як такі, що містять перелік заходів із захисту довкілля?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 19:08:03
Пояснення
Щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник при виконанні робіт повідомляю наступне:
Мною, Уповноваженою особою Івано-Франківської селищної ради, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Вельт Капітал» на виконання ним вимоги «про надання у складі тендерної пропозиції довідки із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник при виконанні робіт» врахований наданий ним «Гарантійний лист» під Вих.№405 від 10.05.2023 р. (знаходяться у файлі «відповідність» архівна папка «документи тп.rar»).
Так, у вищенаведеному «Гарантійному листі під Вих.№405 від 10.05.2023 р.» міститься наступна інформація:
«ТОВ «Вельт Капітал» подаючи свою пропозицію, буде застосовувати заходи із захисту довкілля у випадках та в порядку, передбаченому діючим законодавством, в тому числі поставляти товар, без завдання шкоди навколишньому середовищу та з дотриманням вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» та інших нормативно-правових актів у цій сфері та екологічної безпеки.
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), іншим документам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Будуть вживатися заходи для захисту довкілля від забруднення.
Будуть дотримуватися правила пожежної безпеки та санітарії.
Не будуть порушуватися екологічні права та законні інтереси інших субєктів господарювання.
Основні з них такі:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин та грунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- здійснювати збирання та вивезення відходів, які утворюються при виконанні робіт, що є предметом закупівлі»;
- під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів;
- влаштування площадок для зберігання дорожньо-будівельних матеріалів з організованим водовідведенням;
- влаштування площадок для відстою та зберіганню механізмів та автотранспорту з покриттям із збірних залізобетонних плит;
- влаштування на площадках відстою та зберігання механічних водовідвідних лотків з масло уловлювальними колодцями;
- влаштування місць компактного проживання (містечок) працівників з дотриманням санітарно-епідеміологічних норм (встановлення біотуалетів, контейнерів для твердих побутових відходів);
- призначення відповідальних працівників, що здійснюють будівництво;
- забезпечити унеможливлення забруднення грунтів паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг);
- під час виконання будівельно-монтажних робіт із застосуванням машин і механізмів будуть передбачені заходи із забезпечення техногенної і пожежної безпеки, охорони атмосферного повітря, безпечних умов праці;
- на робочих місцях, на будівельному майданчику і в навколишньому середовищі забезпечується дотримання регламентованих у ДСН 3.3.6.037, ДСН 3.3.6.039 та ДСН 3.3.6.042 безпечних рівнів звукових та вібраційних навантажень і впливу на мікроклімат від роботи будівельних машин, транспортних засобів, виробничого устаткування, засобів механізації, пристроїв, оснастки, ручних машин та інструменту;
- вживають заходів із запобіганню пилоутворенню і забрудненню атмосферного повітря;
- будівельні відходи і вторинна сировина відповідно до Закону України «Про відходи» будуть вивозитися до місць їх складування або об’єктів поводження з відходами, погоджених із органами місцевої державної адміністрації. Перевезення відходів буде здійснюватися відповідно до правил, встановлених місцевими державними адміністраціями або органами місцевого самоврядування;
- забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища.
Окрім того, учасник гарантує провести збір та утилізацію сміття після завершення робіт на будівельному майданчику».
Так, в тендерній документації не було встановлено чіткого переліку заходів із захисту довкілля, а тільки встановлено вимогу про те, що має бути надана довідка із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник при виконанні робіт, що було виконано Учасником – ТОВ «Вельт Капітал», який надав на підтвердження виконання вищенаведеної вимоги «Гарантійний лист під Вих.№405 від 10.05.2023 р.», в якому міститься перелік заходів із захисту довкілля, які він буде застосовувати під час виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Івано-Франківської селищної ради ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник — Івано-Франківська селищна рада Моніторинг — UA-2023-05-08-012093-a Оголошення — UA-2023-05-08-012093-a Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Джерельна в селі Затока Яворівського району Львівської області.Коригування.» ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТ МОНІТОРИНГУ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-012093-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення, а саме: • Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників) 1) Щодо порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне: Щодо виявленого порушення в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті з порушенням строків уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час проведення наступних закупівель. 2. Щодо порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. В висновку моніторингу зазначено: а результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Тендерної документації: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта». Проте, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників. Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне: Відповідно до Наказу МЕУ №1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Отже, інформація, яка містилась в оголошенні про проведення відкритих торгів є визначальною. Таким чином, попри те, що в тендерній документації помилково містилась вимога щодо надання тендерного забезпечення, це жодним чином не вплинуло на результат даної закупівлі. Водночас, щодо виявленого порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час складання наступних тендерних документацій. Уповноважена особа Бутка Христина Василівна
2023-09-08 10:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
2 193 066,36
UAH з ПДВ
|
2 193 066,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
2 193 066,36
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 14:07
|
Затока (2).pdf | укладений |
23 травня 2023 13:58
|
Затока (1).pdf | укладений |
23 травня 2023 13:58
|