Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Дем'янець Тетяна Іванівна 380984568534 zakupsad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 020 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 102,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Замовник має право згідно належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату послуг за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг за цим Договором, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, на строк не більше 3 місяців. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 15:30 |
Оголошення.PDF | |
08 травня 2023 15:29 |
Проект договору Відновлення деформ. шва.docx | |
08 травня 2023 15:27 |
ТД (відновлення деформ.шва).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000041 ● e8216405e58343e9952705c726f7a1af
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-08-010208-a, 08.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:35:25
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-08-010208-a, яка проводилась Службою відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 14:17:24
Про надання пояснень
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг з відновлення деформаційного шва на мості на км 177+706 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський в Івано-Франківській області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2023-05-08-010208-a) та надає наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося згідно Робочого проекту: “Відновлення деформаційного шва на мості на км 177+706 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський в Івано-Франківській області”.
Розмір бюджетного призначення відповідно до плану фінансування дорожнього господарства у 2023 році за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення” за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету. Очікувана вартість розраховано відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту: “Відновлення деформаційного шва на мості на км 177+706 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський в Івано-Франківській області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області за посиланням https://if.restoration.gov.ua/diialnist/6050/55291.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Додатки:
1. Очікувана вартість.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
1 930 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:19
|
ДУ №5 до Договору №10 від 25.05.2023р..PDF | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:09
|
ДУ №4 до Договору №10 від 25.05.2023 р..PDF | зміни до договору |
10 квітня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 13:19
|
ДУ №3 до Договору №10 від 25.05.2023 року.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 10:27
|
Додаткова угода №2 до Договору №10 від 25.05.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:20
|
ДУ №1 до Договору №10 від 25.05.2023 року.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 14:45
|
Договір №10 від 25.05.2023 року.PDF | укладений |
25 травня 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строк надання послуг до 31.12.2024р |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення бюджетних зобов'язань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти календарний графік надання послуг в новій редакції, що додається (Додаток №1 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору у зв'язку зі зміною місцезнаходження Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |