Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони території Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2023-05-08-009021-a ● debb57625bdc47cebf70b79947f545ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Вебсайт: | http://vopnl.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109 |
Контактна особа: |
Щучкіна Ірина Геннадіївна +380432507925 vokpl.zakupivli9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони території Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79715000-9 — Послуги з патрулювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата охоронних послуг здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт/наданих послуг, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на умовах відстрочки платежу до 20 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 10:32 |
таблиця змiн вiд 10.05.2023 року.doc | |
10 травня 2023 10:32 |
Додаток 1 (зі змінами).docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Тендерна документація.docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 5.docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 3.docx | |
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 2.docx |
10 травня 2023 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 10:32 |
таблиця змiн вiд 10.05.2023 року.doc
|
|||
10 травня 2023 10:32 |
Додаток 1 (зі змінами).docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Тендерна документація.docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Оголошення про відкриті торги.docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 5.docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 3.docx
|
|||
08 травня 2023 14:48 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість годин охорони
Дата подання: 08 травня 2023 23:37
Дата відповіді: 10 травня 2023 10:30
1.Прохання надати роз'яснення та привести у відповідність технічне завдання та тендерну документацію щодо кількості постів та загальної кількості годин охорони.
Яку дату початку послуг охорони приймати для розрахунку кількості годин охорони?
2.Додаток № 4 До тендерної документації _ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ: відсутні додатки №1, 2, 3.
Відповідь: 1. Відповідно до п.1 додатку №1 до тендерної документації: Строк надання послуг – з моменту підписання договору до 31.12.2023 року включно. Надання послуг здійснюється на об’єкті щоденно з 21:00 до 07:00. Щодо кількості працівників якими повинно здійснюватися патрулювання буде внесено зміни до додатку №1 до тендерної документації.
2. Додатки №1,2,3 до Проекту договору повинен надати Виконавець.»
2. Додатки №1,2,3 до Проекту договору повинен надати Виконавець.»
Технічне
Дата подання: 09 травня 2023 09:35
Дата відповіді: 10 травня 2023 10:30
Шановний Замвонику, просимо уточнити який вид охорони закуповується, фізична охорона чи технічна?
Відповідь: Шановний Учаснику, закуповується фізична охорона, а саме патрулювання території.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 травня 2023 09:38
Дата відповіді: 10 травня 2023 10:31
Вимогами Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що «Працівники Учасника, які будуть здійснювати охорону об’єкта, мають бути не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, пройшли спеціальну підготовку, будуть забезпеченим нарізною вогнепальною зброєю».
Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність короткоствольної нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність короткоствольної нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі! У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із Вашою вимогою, Замовник категорично не погоджується з аргументами, викладеними у ній, та вважає за потреби надати наступні пояснення та заперечення.
Що стосується нарізної вогнепальної зброї повідомляємо, що КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» в процесі своєї діяльності проводить придбання, зберігання, перевезення, знищення, використання, наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на підставі відповідної ліцензії. Вказані засоби зберігаються в різних відділеннях на території закладу та щоденно використовуються при лікуванні пацієнтів.
КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» є місцем значного скупчення людей, які отримують медичні послуги, особливості роботи якого у період воєнного стану можуть потенційно провокувати загрозу терористичного чи диверсійного характеру.
Також на території закладу функціонує відділення з посиленим наглядом, де проходять лікування особи, які засуджені за вчинення тяжких злочинів і їх втеча чи інші нештатні ситуації можуть призвести до травмування пацієнтів, персоналу чи відвідувачів.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п.13.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 №960, ряд окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, що визначені Кабінетом Міністрів України, мають охоронятися виключно державними підприємствами та організаціями.
До таких особливо важливих об'єктів права державної власності належать в тому числі об’єкти структурних підрозділів психіатричних закладів з посиленим та суворим наглядом, а також об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що передбачено Категоріями 15 та 18, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975.
Враховуючи, що ряд суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності використовують в роботі вогнепальну зброю (такі як підрозділи воєнізованої охорони (ВОХР), Національної гвардії України, відомчих охоронних організацій та інші), не вбачається дискримінація таких учасників, а заклад має право максимально забезпечити об’єкти охороною на випадок форс мажорних обставин, тим більше, в період воєнного стану.
Поруч з цим, повідомляємо, що дане питання уже було предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №4748-р/пк-пз від 13.04.2023 ( Номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-03-23-003865-a) де за аналогічним змістом Скаргу було не задоволено.
Що стосується нарізної вогнепальної зброї повідомляємо, що КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» в процесі своєї діяльності проводить придбання, зберігання, перевезення, знищення, використання, наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на підставі відповідної ліцензії. Вказані засоби зберігаються в різних відділеннях на території закладу та щоденно використовуються при лікуванні пацієнтів.
КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» є місцем значного скупчення людей, які отримують медичні послуги, особливості роботи якого у період воєнного стану можуть потенційно провокувати загрозу терористичного чи диверсійного характеру.
Також на території закладу функціонує відділення з посиленим наглядом, де проходять лікування особи, які засуджені за вчинення тяжких злочинів і їх втеча чи інші нештатні ситуації можуть призвести до травмування пацієнтів, персоналу чи відвідувачів.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п.13.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 №960, ряд окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, що визначені Кабінетом Міністрів України, мають охоронятися виключно державними підприємствами та організаціями.
До таких особливо важливих об'єктів права державної власності належать в тому числі об’єкти структурних підрозділів психіатричних закладів з посиленим та суворим наглядом, а також об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що передбачено Категоріями 15 та 18, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975.
Враховуючи, що ряд суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності використовують в роботі вогнепальну зброю (такі як підрозділи воєнізованої охорони (ВОХР), Національної гвардії України, відомчих охоронних організацій та інші), не вбачається дискримінація таких учасників, а заклад має право максимально забезпечити об’єкти охороною на випадок форс мажорних обставин, тим більше, в період воєнного стану.
Поруч з цим, повідомляємо, що дане питання уже було предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №4748-р/пк-пз від 13.04.2023 ( Номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-03-23-003865-a) де за аналогічним змістом Скаргу було не задоволено.
Порушення законодавства
Дата подання: 10 травня 2023 09:59
Дата відповіді: 10 травня 2023 10:25
Шановний Замовнику, ви порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 7 статті 14 У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Не надаючи відповіді на питання протягом одного робочого дня ви порушуєте процедуру проведення публічних закупівель, нагадуємо що уповноважена особа несе відповідальність згідно із законами України. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником проводяться Відкриті торги з особливостями а не як Ви зазначаєте спрощена закупівля!
Поруч з цим, доводимо до Вашого відома, що Замоники на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, керуються постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до п.51 Особливостей (Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Виходячи із вищезазначеного Замовник повинен надати роз’яснення на звернення саме протягом трьох днів з дати їх оприлюднення! Тому Ваше твердження про порушення законодавства є безпідставною та такою що не відповідає дійсності.
Поруч з цим, доводимо до Вашого відома, що Замоники на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, керуються постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Відповідно до п.51 Особливостей (Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Виходячи із вищезазначеного Замовник повинен надати роз’яснення на звернення саме протягом трьох днів з дати їх оприлюднення! Тому Ваше твердження про порушення законодавства є безпідставною та такою що не відповідає дійсності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Вінницькій області |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Вінницькій області #40109131 |
Переможець |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 13:31
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 08:42
|
Договір | укладений |
23 травня 2023 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі згідно розпорядження б/н від 07.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |