Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів (послуги охоронників на 3-х постах охорони))
Очікувана вартість
792 000,00 UAH
UA-2023-05-08-008932-a ● cc94c91facc148d8a4f5c4ec969c09ee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут механіки ім.С.П.Тимошенка НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 05417070 |
Вебсайт: | http://inmech.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Петра Нестерова, 3 |
Контактна особа: |
Наталія Деревінська +380669908929 kadru_inmech@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 14:31 |
Очікувана вартість: | 792 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Протягом червня місяця 2023 року послуги надаються силами одного цілодобового посту у складі одного охоронника. З 01 липня по 31 грудня, послуги надаються силами трьох цілодобових постів охорони у складі одного охоронника кожен
Протягом червня місяця 2023 року послуги надаються силами одного цілодобового посту у складі одного охоронника.
З 01 липня по 31 грудня, послуги надаються силами трьох цілодобових постів охорони у складі одного охоронника кожен
З 01 липня по 31 грудня, послуги надаються силами трьох цілодобових постів охорони у складі одного охоронника кожен
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13968 година
ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів (послуги охоронників на 3-х постах охорони))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, Київ, Петра Нестерова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 14:18 |
ТД охорона зі змінами.doc | |
11 травня 2023 14:18 |
ТД охорона зі змінами.doc | |
11 травня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx | |
11 травня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx |
11 травня 2023 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2023 14:18 |
ТД охорона зі змінами.doc
|
|||
11 травня 2023 14:18 |
ТД охорона зі змінами.doc
|
|||
11 травня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 травня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 травня 2023 16:33
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:16
Шановний Замовнику в пункті 6, Додатку 2 Тендерної документації «Технічні вимоги» Вами встановлено вимогу до Учасників процедури закупівлі - Послуги повинні надаватись безпосередньо учасником без залучення субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до абзацу другого, частини 3 статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» - якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до пункту 18, частини 2, статті 22 цього ж Закону замовник у тендерній документації зазначає такі відомості - вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що прямо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
1. В тендерну документацію будуть внесені необхідні зміни.
1. В тендерну документацію будуть внесені необхідні зміни.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 травня 2023 17:45
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:16
Шановний Замовнику в своїй тендерній документації, Додаток 2 «Технічні вимоги» в таблиці якісні характеристики, в графі «вимоги до охорони», Вами встановлено вимогу, щодо наявності в учасників закупівлі не менше 6 (шести) висококваліфікованих охоронників з робітничою кваліфікацією за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду, просимо роз’яснити чим викликана така необхідність, вказати нормативні документи, якими віднесено Ваш заклад до певної категорії об’єктів охорони, що потребують підвищених заходів охорони. Згідно кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» , що міститься Випуску І «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» (Розділ 2» Професії робітників») Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336 ( у редакції наказу Мінсоцполітики від 26.12.2014 № 1090), охорона адміністративних, виробничих приміщень, територій суб’єктів господарювання , як приклад робіт відноситься до 2-го кваліфікаційного розряду. Крім цього Вами у графі «співпраця з поліцією» цієї ж таблиці вимагається договір з Управлінням поліції охорони в м. Києві на реагування груп швидкого реагування поліції охорони. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою да дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Щодо наявності в учасника закупівлі висококваліфікованих охоронників з робітничою кваліфікацією за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду, роз’яснюємо наступне.
Встановлення даної вимоги викликана необхідністю забезпечення охорони об’єктів під час нештатних ситуацій, в тому числі й шляхом залучення висококваліфікованих охоронників (які мають знання для організації заходів по недопущенню проявів тероризму та методи протидії тероризму на об’єкті охорони) в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України та здійснення РФ терористичних актів.
Закон та Особливості не містять обмежень прав замовника щодо вибору кваліфікації працівників.
Слід зазначити, що дана вимога не є дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій.
Щодо наявності договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві роз’яснюємо наступне.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Однією з характеристик предмету закупівлі є вимога щодо можливості залучення до затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті, що охороняється, груп швидкого реагування поліції охорони.
Дана вимога включена до складу тендерної документації в зв’язку з наступним.
В умовах збройної агресії Російської Федерації проти України та здійснення РФ терористичних актів, існує підвищена ймовірність нападу на об’єкти, в тому числі й зловмисників озброєних вогнепальною зброєю.
Суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати лише спеціальні засоби передбачені постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, які є не достатньо ефективними в протистоянні із зловмисниками озброєними вогнепальною зброєю.
В той же час, в обов’язки виконавця входить у разі виявлення на об’єкті будь-яких сторонніх осіб, вжиття заходів щодо їх затримання. І для Замовника цілком логічним є можливість учасника залучення до затримання таких осіб, груп швидкого реагування поліції охорони, працівники яких озброєні вогнепальною зброєю.
Зазначена вимога також не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може укласти відповідний договір на підставі наступного.
Згідно статей 18, 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах.
Тобто, чинним законодавством України не заборонено органам поліції охорони укладати договори із суб’єктами охоронної діяльності.
Маючи відповідні договірні зобов’язання, поліція охорони в найкоротший термін прибуває на виклики щодо затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Щодо наявності в учасника закупівлі висококваліфікованих охоронників з робітничою кваліфікацією за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду, роз’яснюємо наступне.
Встановлення даної вимоги викликана необхідністю забезпечення охорони об’єктів під час нештатних ситуацій, в тому числі й шляхом залучення висококваліфікованих охоронників (які мають знання для організації заходів по недопущенню проявів тероризму та методи протидії тероризму на об’єкті охорони) в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України та здійснення РФ терористичних актів.
Закон та Особливості не містять обмежень прав замовника щодо вибору кваліфікації працівників.
Слід зазначити, що дана вимога не є дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій.
Щодо наявності договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві роз’яснюємо наступне.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Однією з характеристик предмету закупівлі є вимога щодо можливості залучення до затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті, що охороняється, груп швидкого реагування поліції охорони.
Дана вимога включена до складу тендерної документації в зв’язку з наступним.
В умовах збройної агресії Російської Федерації проти України та здійснення РФ терористичних актів, існує підвищена ймовірність нападу на об’єкти, в тому числі й зловмисників озброєних вогнепальною зброєю.
Суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати лише спеціальні засоби передбачені постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, які є не достатньо ефективними в протистоянні із зловмисниками озброєними вогнепальною зброєю.
В той же час, в обов’язки виконавця входить у разі виявлення на об’єкті будь-яких сторонніх осіб, вжиття заходів щодо їх затримання. І для Замовника цілком логічним є можливість учасника залучення до затримання таких осіб, груп швидкого реагування поліції охорони, працівники яких озброєні вогнепальною зброєю.
Зазначена вимога також не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може укласти відповідний договір на підставі наступного.
Згідно статей 18, 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах.
Тобто, чинним законодавством України не заборонено органам поліції охорони укладати договори із суб’єктами охоронної діяльності.
Маючи відповідні договірні зобов’язання, поліція охорони в найкоротший термін прибуває на виклики щодо затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
вимоги
Дата подання: 10 травня 2023 12:16
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:19
Шановний замовнику, в Додатку 2 до Тендерної документації, Технічні вимоги, в пункті 8, абзац шостий, Вами встановлюється вимога до учасника закупівлі - мати службову собаку для залучення її до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. Поряд з цим у проекті Договору про закупівлю послуг за державні кошти, Додаток 4 до тендерної документації використання службового собаки не передбачено. Просимо роз’яснити порядок використання службового собаки на об’єкті охорони, так як даний вид послуг передбачає відповідні норми щодо санітарного утримання собак, їх розміщення, порядок патрулювання та вигулу, а також вимагаємо або виключити дану норму або включити її в Договір з чітким визначенням порядку використання службового собаки та порядок оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Однією з характеристик предмету закупівлі є вимога щодо можливості залучення службової собаки для виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Статтями 6 та 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено право суб'єкта охоронної діяльності використовувати в охоронній діяльності службових собак.
Порядок використання службових собак та правила їх утримання регламентовані чинним законодавством, у тому числі положеннями ст. 17 Закону України «Про охоронну діяльність» та Правил утримання домашніх собак та котів в м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 № 1079/3912 (далі – Правила).
Дія Правил поширюється на підприємства, установи, організації (крім установ Міністерства оборони України, Служби безпеки України і Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону, центрального виконавчого органу влади в галузі митної справи), а також на юридичних та фізичних осіб, що утримують собак і котів на території м. Києва. Вимоги цих Правил щодо власників собак і котів поширюються на осіб, яким ці тварини належать на будь-яких підставах, що не суперечать чинному законодавству.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може придбати службову собаку, а також утримувати та застосовувати її при здійсненні охоронної діяльності в порядку встановленому чинним законодавством.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Однією з характеристик предмету закупівлі є вимога щодо можливості залучення службової собаки для виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Статтями 6 та 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено право суб'єкта охоронної діяльності використовувати в охоронній діяльності службових собак.
Порядок використання службових собак та правила їх утримання регламентовані чинним законодавством, у тому числі положеннями ст. 17 Закону України «Про охоронну діяльність» та Правил утримання домашніх собак та котів в м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 № 1079/3912 (далі – Правила).
Дія Правил поширюється на підприємства, установи, організації (крім установ Міністерства оборони України, Служби безпеки України і Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону, центрального виконавчого органу влади в галузі митної справи), а також на юридичних та фізичних осіб, що утримують собак і котів на території м. Києва. Вимоги цих Правил щодо власників собак і котів поширюються на осіб, яким ці тварини належать на будь-яких підставах, що не суперечать чинному законодавству.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може придбати службову собаку, а також утримувати та застосовувати її при здійсненні охоронної діяльності в порядку встановленому чинним законодавством.
Надати роз'яснення
Дата подання: 10 травня 2023 12:40
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:20
Вітаємо, якщо собаки мають чіп а не жетон це задовольняє Ваші вимоги?
Відповідь: Відповідно до чинного законодавства службова собака має бути зареєстрованою у встановленому порядку. Так, пунктом 3.2 Правил утримання домашніх собак та котів в м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 № 1079/3912 (далі – Правила) забороняється утримувати собак незареєстрованими належним чином.
Обов'язковій реєстрації підлягають собаки, що належать на правах власності або інших підставах фізичним або юридичним особам і перебувають на території м. Києва (п. 4.4 Правил).
Пунктом 4.11 Правил встановлено, що комунальне підприємство "Центр ідентифікації тварин" (яке уповноважено здійснювати реєстрацію) зобов'язане у 15-денний термін з моменту реєстрації або перереєстрації видати власнику зареєстрованої тварини:
- реєстраційне посвідчення;
- номерний індивідуальний знак (жетон) тварини;
- друковане видання "Правила утримання домашніх собак та котів в м. Києві";
- ознайомити під підпис власника тварини з ветеринарно-санітарними вимогами щодо її утримання.
Відповідно до п 4.2 Правил реєстрація проводиться одноразово і вважається дійсною протягом усього життя тварини, крім випадків втрати або пошкодження жетону.
Таким чином, наявність номерного індивідуального знаку (жетону) є обов’язковим.
Обов'язковій реєстрації підлягають собаки, що належать на правах власності або інших підставах фізичним або юридичним особам і перебувають на території м. Києва (п. 4.4 Правил).
Пунктом 4.11 Правил встановлено, що комунальне підприємство "Центр ідентифікації тварин" (яке уповноважено здійснювати реєстрацію) зобов'язане у 15-денний термін з моменту реєстрації або перереєстрації видати власнику зареєстрованої тварини:
- реєстраційне посвідчення;
- номерний індивідуальний знак (жетон) тварини;
- друковане видання "Правила утримання домашніх собак та котів в м. Києві";
- ознайомити під підпис власника тварини з ветеринарно-санітарними вимогами щодо її утримання.
Відповідно до п 4.2 Правил реєстрація проводиться одноразово і вважається дійсною протягом усього життя тварини, крім випадків втрати або пошкодження жетону.
Таким чином, наявність номерного індивідуального знаку (жетону) є обов’язковим.
Щодо наявності обладнаного місця утримання собаки
Дата подання: 10 травня 2023 12:44
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:21
Замовнику просимо надати інформацію про наявність у вас вольєра (який відповідає вимогам нормативних актів щодо використання службових собак. Враховуючи що це науковий заклад, обов'язковим додатком до договору має бути інструкція для провідника собаки . Вона відсутня в договорі. Внесіть зміни або приберіть вимогу про службову собаку, оскільки видно що Ви її включили без будь-якої на те потреби лише на догоду якомусь із учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки Замовник не переслідує мети із здійснення дослідної діяльності відносно собак, то він не має і зобов’язаний мати на своїй території вольєр.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 322 Цивільного кодексу України власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Таким чином, створення умов для утримання собаки згідно з вимогами актів чинного в Україні законодавства покладається її власника і є його відповідальністю.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 322 Цивільного кодексу України власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Таким чином, створення умов для утримання собаки згідно з вимогами актів чинного в Україні законодавства покладається її власника і є його відповідальністю.
умови ТД
Дата подання: 11 травня 2023 14:00
Дата відповіді: 12 травня 2023 17:57
Шановний Замовнику в своїх відповідях на поставлених попередньо питаннях щодо використання службового собаки вважаємо, що Ви не надали повних відповідей, а саме залишили поза увагою та не роз’яснили свою позицію щодо порядку використання службового собаки на об’єкті охорони, це постійний пост зі службовим собакою, чи підсилення поста охорони буде здійснюватись за попереднім замовленням. Посилання Вами на Правила утримання домашніх собак та котів в м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 № 1079/3912 є в даному випадку не доречним, так як згідно Закону України «Про охоронну діяльність» використання службового собаки суб’єктом охоронної діяльності віднесено до Розділу IV «Застосування в охоронній діяльності заходів фізичного впливу, спеціальних засобів та використання службових собак», що визначає службового собаку, як спецзасіб в разі використання якого, згідно частини 9 статті 16 Закону, суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний повідомити органи Національної поліції на рівні із застосуванням інших спеціальних засобів передбачених цим Законом. Тому порядок утримання та використання службових собак для суб’єктів охоронної діяльності визначається іншими нормативними документами, зокрема Інструкцією «Про утримання та використання службових собак в Управлінні державної охорони України», затвердженої наказом УДО України від 30.12.2021 № 1036 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 18.04.2022 № 434/37770. Даною Інструкцією визначений порядок та види використання службового собаки на охоронюваних об’єктах, санітарні норми щодо його утримання, годування та використання. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно частини 1 статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкти охоронної діяльності мають право використання службового собаки за наявності ветеринарного паспорта, інші документи не є обов’язковими. Також відповідно до Розділу VI проекту Договору до Тендерної документації, пункт 6.1. Замовник зобов’язаний забезпечити Виконавця робочим місцем, яке обладнане необхідними меблями, міським телефонним зв’язком, а також доступом до санітарно-гігієнічної кімнати, побутових приміщень без оплати. В зв’язку з цим вимагаємо переглянути вимоги Тендерної документації та внести відповідні зміни в тому числі й до проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Службова собака залучається під час нештатних ситуацій для виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. Таким чином, відсутня необхідність в постійному перебуванні службової собаки на об’єкті охорони.
Створення умов для утримання службової собаки згідно з вимогами актів чинного в Україні законодавства і дотримання правил її використання покладається на її власника і є його відповідальністю.
Якщо Ви не є Управлінням державної охорони в Україні, то не зрозумілим є посилання з Вашого боку на Інструкцію про утримання та використання службових собак в Управлінні державної охорони України. Якщо Ви приділите більше уваги цьому документу, то знайдете, що в п. 1 «Загальні вимоги» цієї Інструкції сказано: «Ця Інструкція визначає порядок підбору, списання, утримання, догляду, ветеринарного забезпечення, підготовки та використання службових собак» саме в «Управлінні державної охорони України».
В повноваження Замовника ані Законом, ані Особливостями не входить надання правових консультацій, в тому числі й через електронну систему закупівель. Тому для отримання правових консультацій з питань порядку організації утримання і використання тварин в Україні, у тому числі й службових собак, Ви маєте право звернутися до відповідних фахівців.
Службова собака залучається під час нештатних ситуацій для виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. Таким чином, відсутня необхідність в постійному перебуванні службової собаки на об’єкті охорони.
Створення умов для утримання службової собаки згідно з вимогами актів чинного в Україні законодавства і дотримання правил її використання покладається на її власника і є його відповідальністю.
Якщо Ви не є Управлінням державної охорони в Україні, то не зрозумілим є посилання з Вашого боку на Інструкцію про утримання та використання службових собак в Управлінні державної охорони України. Якщо Ви приділите більше уваги цьому документу, то знайдете, що в п. 1 «Загальні вимоги» цієї Інструкції сказано: «Ця Інструкція визначає порядок підбору, списання, утримання, догляду, ветеринарного забезпечення, підготовки та використання службових собак» саме в «Управлінні державної охорони України».
В повноваження Замовника ані Законом, ані Особливостями не входить надання правових консультацій, в тому числі й через електронну систему закупівель. Тому для отримання правових консультацій з питань порядку організації утримання і використання тварин в Україні, у тому числі й службових собак, Ви маєте право звернутися до відповідних фахівців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
790 416,00
UAH з ПДВ
|
790 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Переможець |
790 416,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 13:08
|
scan0018.pdf | укладений |
25 травня 2023 13:07
|