Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Філатова Олена Володимирівна +380442850862 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 10:55 |
Очікувана вартість: | 11 796 033,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:58 000,00 грн. (п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 копійок). Розрахунковий рахунок замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’яти) відсотів вартості Доровору у вигляді застави. Застава для забезпечення виконання договору вноситься переможцем на користь Замовника шляхом перерахування грошових коштів на наступний розрахунковий рахунок Замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 10:50 |
Проект договору.doc | |
08 травня 2023 10:50 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
08 травня 2023 10:50 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000054 ● 2082e59a170540a4a41a94ae879fcaa0
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-05-08-003032-a 08.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 11:35:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проєктних та вишукувальних робіт по об’єкту: «Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-003032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 17:30:43
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Дирекція) повідомляє наступне:
1. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.09.2008 № 1225 «Про будівництво Великої окружної дороги на ділянці від просп. Рокоссовського до вул. Богатирської у Оболонському районі» Дирекцію визначено замовником зазначених робіт.
На даний час, для завершення будівництва та введення в експлуатацію об’єкту, необхідно завершити роботи з перевлаштування мереж електропостачання з будівництвом ТП, реконструкцію магістральних газопроводів на перетині з вул. Богатирська, будівництво очисних споруд та виконати благоустрій території, оздоблення та інженерні мережі підземного пішохідного переходу, влаштування технічних засобів ОДР на постійне положення.
З метою вчасного введення Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Рокоссовського до вул. Богатирської в експлуатацію проєктні рішення, доповнення та додаткові роботи мають бути внесені до проєктної документації на будівництво об’єкту та затверджені в установленому порядку, в тому числі: примикання вул. Сім’ї Кульженків до Великої Окружної дороги; перевлаштування мереж електропостачання відповідно до поновлених ТУ ДТЕК «Київські електромережі»; влаштування мереж зовнішнього освітлення та освітлення шляхопроводу; поновлення схеми ОДР на постійне положення відповідно до діючих норм; включення до проєкту обсягів робіт по відновленню об’єкту (пошкодження спричинені під час проведення військових дій).
У зв’язку з чим виникла необхідність у проведенні коригування проєкту (коригуванні проєктної документації), а саме: виконання проєктних та вишукувальних робіт по вищезазначеному об’єкту.
Порядком проектування дано визначення терміну «коригування проектної документації», як внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на проектування (коригування проекту).
Відповідно до Закон України «Про архітектурну діяльність» (ст. 7): «Внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту».
Автор проєкту будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, має виключне право на участь у подальшій його реалізації, якщо інше не передбачено умовами договору із замовником.
Таким чином, коригування проектної документації повинно здійснюватися обов’язково із залученням її автора, або за погодженням автору проекту, крім окремих випадків, коли автор передав всі права на проєкт іншій особі.
Оскільки майнові права на проєкт будівництва належать замовникові – Дирекція має проектну та технічну документацію, кошторисну частину проекту та інші вихідні дані необхідні для складання «Технічного завдання на коригування проєкту».
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Дирекція звернулась до ТОВ «Інститут Київдормістпроект», яке є генеральною проектною організацією та автором проекту по об’єкту: «Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях» починаючи з 2013 року.
Орієнтовна вартість закупівлі визначена відповідно до листа автора проєкту ТОВ «Інститут Київдормістпроект» від 04.04.2023р № 26/ТОВ (додається) та прийнята у розмірі 11 796 033,60 грн з ПДВ.
Додатково інформуємо, що обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, технічної документації, а також обсягів робіт включених до кошторисної частини проектної документації та інших вихідних даних по об’єкту: «Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях».
2. Підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
Переможцем процедури закупівлі, ТОВ «Інжинірингова компанія «АВТОМАГІСТРАЛЬ», перераховано кошти в якості забезпечення виконання договору у сумі 586 789,22 грн. (платіжна інструкція №3855 від 31.05.2023 року).
Додатки:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.09.2008 № 1225;
2. Експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ;
3. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.02.2019 № 355;
4. Лист ТОВ «Інститут Київдормістпроект» від 04.04.2023р № 26/ТОВ (з кошторисом).
5. Платіжна інструкція №3855 від 31 травня 2023 року.
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.09.2008 №1225
- Експертний звіт ДП "Укрдержбудекспертиза" від 10.10.2018 №00-1296-18/ПБ
- Додаток до Експертного звіту
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.02.2019 №355
- Лист ТОВ "Інститут Київдормістпроект" від 04.04.2023 р. №26/ТОВ (з кошторисом)
- Платіжна інструкція №3855 від 31 травня 2023 року
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 10:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
11 735 784,37
UAH з ПДВ
|
11 735 784,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Переможець |
11 735 784,37
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2023 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 16:39
|
Договір | укладений |
31 травня 2023 16:35
|