Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Підгірна в м. Павлоград
Очікувана вартість
1 438 936,00 UAH
UA-2023-05-08-001315-a ● 6a29103fbfff43f7b99a08d347260e5a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Яна Худович +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 09:29 |
Очікувана вартість: | 1 438 936,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 389,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали (або ім’я, по батькові) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, посаду уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14389.36 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Фінансування в 2023 році: Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 922 480,00 грн. Фінансування в 2024 році: Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 516 456, 00 грн.
Фінансування в 2023 році:
Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 922 480,00 грн.
Фінансування в 2024 році:
Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 516 456, 00 грн.
Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 922 480,00 грн.
Фінансування в 2024 році:
Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 516 456, 00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Підгірна в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Підгірна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 13:27 |
ТД поточний ремонт доріг вул. Підгірна.docx | |
10 травня 2023 13:27 |
ТД поточний ремонт доріг вул. Підгірна.docx | |
10 травня 2023 13:27 |
Протокол зміни вул. Підгірна_0001.pdf | |
10 травня 2023 13:27 |
Протокол зміни вул. Підгірна_0001.pdf | |
10 травня 2023 13:27 |
Перелік змін до Тедерної документації вул. Підгірна.docx | |
10 травня 2023 13:27 |
Перелік змін до Тедерної документації вул. Підгірна.docx | |
08 травня 2023 16:31 |
Перелік змін до Тендерної документації вул. Підгірна.docx | |
08 травня 2023 16:31 |
Протокол зміни вул. Підгірна_0001.pdf | |
08 травня 2023 16:31 |
Протокол зміни вул. Підгірна_0001.pdf | |
08 травня 2023 16:31 |
Перелік змін до Тендерної документації вул. Підгірна.docx | |
08 травня 2023 09:47 |
Протокол вул. Підгірна_0001.pdf | |
08 травня 2023 09:47 |
Технічне завдання вул. Підгірна_0001.pdf | |
08 травня 2023 09:47 |
Технічне завдання вул. Підгірна_0001.pdf | |
08 травня 2023 09:47 |
Протокол вул. Підгірна_0001.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про надання роз"яснення до тендерної документації
Дата подання: 09 травня 2023 10:58
Дата відповіді: 10 травня 2023 10:21
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення до тендерної документації.
Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 6 передбачено: «1.3. На підтвердження наявності в учасника власного або залученого* офісу або виробничого приміщення (виробничої бази або складу), зазначеного у довідці згідно пункту в) підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди**/суборенди**/лізингу/позички** або договір про співпрацю** або договір користування** чи надання послуг**.» Додаток 4 до тендерної документації не містить пункту в) підпункту 1.1 пункту 1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання.
Помилку в тендерній документації буде виправлено.
Помилку в тендерній документації буде виправлено.
Про надання роз’яснень стосовно обов’язкової наявності техніки
Дата подання: 10 травня 2023 15:09
Дата відповіді: 11 травня 2023 09:52
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення, яка необхідність обов'язкової наявності не менше 1-го автомобіля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.) . Які саме роботи не можливо виконати без участі автомобiля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.). На наш розсуд його можна замінити на інший автомобіль бортовий з іншою вантажопідйомністью або на самоскид , що не вплине на якість виконаних робіт та ніяк зміне технологію виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую, за запитання!
Відповідно до переліку мишин та механізмів проєктно-кошторисної документації необхідно наявність не менше 1-го автомобіля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.).
Відповідно до переліку мишин та механізмів проєктно-кошторисної документації необхідно наявність не менше 1-го автомобіля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.).
Про надання роз’яснень щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 10 травня 2023 16:25
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:24
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі під «інженерними спорудам» ,згідно примітки ***** Додатку 6 до п.3.: «Під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори [відповідно до яких учасник (одн з учасників об’єднання учасників) виступав в якості генерального підрядника або підрядника (не субпідрядника)] на виконання робіт з поточного ремонту інженерної споруди (чи її частини), або капітального ремонту інженерної споруди (чи її частини) або нового будівництва інженерної споруди (чи її частини) або будівництва інженерної споруди (чи її частини) або реставрації інженерної споруди (чи її частини) або реконструкції інженерної споруди (чи її частини)…», якщо згідно Додатку 5 у проекті договору зазначено код державного класифікатору «ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.» , а згідно державного класифікатору ДК 018-2000 «Інженерні споруди - це об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін. Інженерні споруди класифікуються в основному за інженерним задумом, що визначається цільовим призначенням об'єкта.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую, за запитання!
Помилку в Додатку 6 до Тендерної документації буде виправлено.
Помилку в Додатку 6 до Тендерної документації буде виправлено.
Про надання роз"яснень до тендерної документації.
Дата подання: 11 травня 2023 09:30
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:27
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення до тендерної документації.
Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 6 тендерної документації передбачено: «1.3. На підтвердження наявності в учасника власного або залученого* офісу або виробничого приміщення (виробничої бази або складу), учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди**/суборенди**/лізингу/позички** або договір про співпрацю** або договір користування** чи надання послуг**.» У примітках ** Додатку 6 передбачено: «** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. Разом з договором (-ми), який (-і) надається учасником в складі тендерної пропозиції, також надаються лист (-и) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Якщо у складі пропозиції містяться договори, які надаються на виконання вимог п.п. 1.2. та п.п. 1.4 п.1 Додатку №6 до тендерної документації, строк дії яких вичерпано на момент розкриття пропозицій і умовами такого договору передбачена можливість його автоматичної пролонгації, учасник додатково у складі тендерної пропозиції подає письмове підтвердження щодо чинності такого договору.» Додаток 6 не містить п.п. 1.4. п.1. ПИТАННЯ: чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати лист від орендодавця офісу або виробничого приміщення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно Тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист від орендодавця офісу або виробничого приміщення.
Питання по технічному завданню
Дата подання: 11 травня 2023 10:51
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:33
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення по технічному завданню. Згідно Додатку 3 до тендерної документації у Відділі №1. ДОРОГА Розділ №1. Підготовчі роботи п. 2 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]» нормою робіт КР18-3-1 згідно Кошторисних норм України затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 156 від 15.06.2021 у складі робіт передбачено: «Знімання асфальтобетонного покриття з навантаженням на транспортний засіб. Заправлення машини холодного фрезерування водою в процесі роботи. Згрібання залишків сміття в купи і завантаження в транспортний засіб.». у цьому ж Розділі №1. Підготовчі роботи передбачено «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.» Ми вважаємо, що роботи з навантаження сміття на транспортні засоби задвоєно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання до Тендерної документації розроблювалось відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Питання по проекту який пройшов експертизу
Дата подання: 11 травня 2023 11:52
Дата відповіді: 11 травня 2023 14:41
Шановний Замовник! Для більш відповідного складання кошторисної документації згідно діючих норм України, просимо Вас надати для ознайомлення проект, якій пройшов експертизу та на який ви посилаєтесь.
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12.10.2022 р.
Оскільки положенням наведених нормативно-правових актів не передбачено обов'язку Замовника опублікувати у систему Prozorro проєктно-кошторисну документацію, то з проєктом може ознайомлюватись переможець процедури закупівлі.
Також для більш якісного складання кошторисної документації у Тендерній документації передбачено п. 2.7. Розділу 5. Відвідування об'єкту.
Крім того зазначаємо, що на проєктно-кошторисну документацію наявна Експертна оцінка (позитивна) № 41921 від 08.05.2023 р.
Оскільки положенням наведених нормативно-правових актів не передбачено обов'язку Замовника опублікувати у систему Prozorro проєктно-кошторисну документацію, то з проєктом може ознайомлюватись переможець процедури закупівлі.
Також для більш якісного складання кошторисної документації у Тендерній документації передбачено п. 2.7. Розділу 5. Відвідування об'єкту.
Крім того зазначаємо, що на проєктно-кошторисну документацію наявна Експертна оцінка (позитивна) № 41921 від 08.05.2023 р.
Про надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 11 травня 2023 14:16
Дата відповіді: 11 травня 2023 16:56
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення до тендерної документації.
Підпунктом 1.5 пункту 1 Додатку 6 тендерної документації передбачено: «1.5. На підтвердження наявності в учасника власного або залученого* асфальтобетонного (або бетонного) заводу (або бетонозмішувальної установки, тощо), зазначеного у довідці згідно пункту г) підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації, учасник у пропозиції надає…….» підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 6 не містить пункт г).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В Додатку 6 до Тендерної документації Управління комунального господарства та будівництва відсутній пп. 1.5. п.1 Додатку 6, тому це питання вважаємо недоцільним.
Про надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 11 травня 2023 14:16
Дата відповіді: 11 травня 2023 14:56
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення до тендерної документації.
Підпунктом 1.5 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачено: «(у разі відсутності власного чи залученого* асфальтобетонного (або бетонного) заводу (або бетонозмішувальної установки, тощо) учасник зобов’язаний надати довідку, складену в довільній формі та завірену підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про придбання сумiшi асфальтобетонної (або бетонної або бетону) у кількості, не меншій ніж це потрібно для виконання робіт згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. На підтвердження надати сканкопію оригіналу або копії відповідного договору** (ів) купівлі-продажу (або придбання) …….» У примітках ** Додатку 6 передбачено: «** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. Разом з договором (-ми), який (-і) надається учасником в складі тендерної пропозиції, також надаються лист (-и) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.» ПИТАННЯ. Чи потрібно надавати лист від Постачальника (Виробника) сумiшi асфальтобетонної (або бетонної або бетону)? Та які вимоги до змісту такого листа у Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У разі залученного асфальтобетонного заводу або установки надається лист в довільній формі від власника стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Питання по обсягам асфальтобетонного покриття у технічному завданню
Дата подання: 11 травня 2023 16:05
Дата відповіді: 11 травня 2023 16:56
Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення по технічному завданню. Згідно Додатку 3 до тендерної документації є види робіт «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм (ділянки оголовків оглядових колодязів) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]», але не передбачено улаштування асфальтобетонного покриття на ціх ділянках. Просимо уточнити чи дійсно там не потрібно улаштування асфальтобетонних покриттів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Улаштування асфальтобетонного покриття на цих ділянках ураховано в загальних об'ємах.
Питання по обсягам у технічному завданню
Дата подання: 11 травня 2023 16:55
Дата відповіді: 12 травня 2023 10:16
Шановний Замовник! Якщо скласти всі ділянки на яких проводиться знімання асфальтобетонних покриттів та порівняти з обсягом на яких ділянках улаштовують асфальтобетонне покриття або проводиться ямковий ремонт, то не вистачає 13,13 м2 Просимо надати роз’яснення чим покриваються ці обсяги?
Відповідь: Доброго дня! Ці об'єми покриваються розмірами дощоприймальних та каналізаційних люків.
Питання по обсягам у технічному завданню
Дата подання: 12 травня 2023 09:38
Дата відповіді: 12 травня 2023 15:17
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення по технічному завданню. Згідно Додатку 3 до тендерної документації у Відділі №1. ДОРОГА Розділ №1. Підготовчі роботи п. 2 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм (окремі ділянки для ямкового ремонту) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]» у кількості 157 м2 за нормою робіт КР18-4-1 згідно Кошторисних норм України затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 156 від 15.06.2021 та «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]» у кількості 1097 м2 за нормою робіт КР18-3-1 виконується знімання асфальтобетонного покриття, але потім у Розділі №4. Дорожній одяг виконуються роботи з «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]» у кількості 157,0 м2 за нормою КР 18-8-1 та «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]» у кількості 60м2 за нормою КР18-8-2 у складі робіт яких передбачено «Розламування та обрубування країв асфальтобетону.» тобто йде повторення одних й тих самих робіт. Ми вважаємо що «Знімання асфальтобетонних покриттів..» повинно виконуватись на площі – 1037,0 м2 на яких потім буде виконуватись «Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]», «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-42-5 до 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання до Тендерної документації розроблювалось відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-08-001315-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 12 травня 2023 10:18
Дата подання: 12 травня 2023 10:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 травня 2023 17:08
рішення від 16.05.2023 № 6547.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 17:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7137.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 13:25
рішення від 23.05.2023 № 7137.pdf
Дата публікації: 26 травня 2023 17:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 09:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
1 277 607,00
UAH з ПДВ
|
1 277 607,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" |
1 285 546,26
UAH з ПДВ
|
1 285 546,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Очікує рішення |
1 277 607,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2023 09:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 14:34 |
Кінець періоду оскарження: | 12 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 червня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи зазначені в Додатку №2 (правильно Додаток 4) до тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником. |
Документи:
01 червня 2023 14:34
|
Електронний підпис |
01 червня 2023 14:33
|
Протокол №179.pdf |