Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2023-05-07-000290-a 8d503f05a3714bd69e619c045be90fc8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироняк Мирослава Іванівна

+380989678110 dobrobut_mykulychyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СКП "Добробут-М"
Код ЄДРПОУ: 38335716
Місцезнаходження: 78590, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче село Микуличин, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 70
Контактна особа: Мироняк Мирослава Іванівна
+380989678110
dobrobut_mykulychyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2023 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2023 08:30
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, вулиця Грушевського,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2023
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється в розмірі 100 % не пізніше 30 вересня 2023 року на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 травня 2023 17:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 травня 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2023 14:02
Перелік змін.docx
10 травня 2023 14:02
Тендерна документація нова редакція.doc
07 травня 2023 17:51
Додаток 2 Проект договору.docx
10 травня 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2023 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2023 14:02
Перелік змін.docx
10 травня 2023 14:02
Тендерна документація нова редакція.doc
07 травня 2023 17:51
Тендерна документація.doc
07 травня 2023 17:51
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо бюджета закупівлі
Дата подання: 08 травня 2023 16:55
Дата відповіді: 11 травня 2023 10:19
Шановний Замовник ! Просимо Вас надати розьяснення, Вами була скасована процедура закупівлі UA-2023-03-21-007573-a на підставі протокола №16 від 07.04.2023 року , а саме: "Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг" , враховуючий оголошений бюджет закупівлі даної закупівлі -4 800 000,00 грн. з ПДВ , то пропозиції учасників (в процедурі UA-2023-03-21-007573-a ) відповідалі скороченому бюджету. ЧОМУ ВИ СКАСУВАЛИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ? А ТАКОЖ НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЧИ НАЯВНІ КОШТИ ДО ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо вам, що станом на дату оголошення даної закупівлі сесією міської ради виділено кошти для закупівлі даного товару. Щодо відміни закупівлі процедури UA-2023-03-21-007573-a це питання не стосується даної закупівлі, тому замовник не зобов'язаний звітувати вам про процес інших закупівель.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 08 травня 2023 16:58
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:23
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, чому у Вас технічне завдання прописано, як в процедуре UA-2023-05-06-000352-a , а саме: Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції також наступні документи: - довідку стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та конт цілодобової гарячої лінії такого центру; - довідка у довільній формі з зазначенням терміну гарантійного обслуговування товару, що пропонується; - лист щодо забезпечення передпродажної підготовки товару, введення в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника; - сканкопію оригіналу документу «Сертифікат уповноваженого дилера» з авторизаційним листом до нього, яким надано права продажу транспортних засобів, їх складових частин, оригінальних запасних частин, гарантійного, післягарантійного і сервісного обслуговування, проведення передпродажної підготовки; - брошуру* на предмет закупівлі у сканованому вигляді (*під брошурою замовник має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких характеристик); - довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування); - лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт); Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник має право використовувати будь-яку інформацію проаналізувавши всі аналогічні закупівлі в системі Прозорро та залежно від доцільності застосовувати при проведенні закупівлі.
Щодо технічних вимог додатку1 до тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2023 17:03
Дата відповіді: 11 травня 2023 12:15
Шановний Замовник! Вами зазначена вимога, сканкопію оригіналу документу «Сертифікат уповноваженого дилера» з авторизаційним листом до нього, яким надано права продажу транспортних засобів, їх складових частин, оригінальних запасних частин, гарантійного, післягарантійного і сервісного обслуговування, проведення передпродажної підготовки; ПРОСИМО ВАС надати розьяснення, чому Вами вимагається тільки "Сертифікат уповноваженого дилера", є ще "дистрибьютер", "представник" та інші субєкти господарської діяльності які представляют виробника. Також надайте розьяснення, яким нормативним документом України вимагається наявність "авторизаційного листа" до сертифікату!!!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів.Замовником визначено надання сертифікату уповноваженого дилера оскільки саме дилер займається продажем конкретного товару споживачу. Авторизайційний лист свідчить про забезпечення Замовника надійним постачальником, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Щодо брошури
Дата подання: 08 травня 2023 17:04
Дата відповіді: 11 травня 2023 12:26
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, Вами зазначено "не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування" , яким нормативнім документом запрещена Ваша вимога "не допускається надання посилання на файл" ?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів. Надання довідки із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура щодо товару не обмежує коло учасників та не порушує принципи публічних закупівель.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 08 травня 2023 17:10
Дата відповіді: 11 травня 2023 12:34
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, чи Ваши вимоги в технічному завданні, відповідає можливість запропонувати еквівалент? Ваші показники "не більше", "не меньше" прописані тількі під бренд JCB, чому? Це узгоджені дії!!!!! Де прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників!!!!!
Відповідь: Ознайомившись з Вашим запитанням надаємо наступну відповідь:
ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі є виключним правом Замовника.
Варто зазначити, що Замовник дотримувався принципу мінімум двох еквівалентів. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з технологічних потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 08 травня 2023 17:12
Дата відповіді: 11 травня 2023 12:40
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, чому Ви не оголосили процедуру з технічними параметрами , як в процедурі UA-2023-03-21-007573-a. Вам не потрібна конкуренція? Надайте розьяснення?
Відповідь: Шановний учасник,всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Також звертаємо увагу що згідно п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відтак, роз’яснення надається виключно до тендерної документації щодо конкретної закупівлі. Замовник не зобов’язаний звітувати учасникам про процес інших процедур та закупівель.
Щодо листа -підтвердження від виробника
Дата подання: 08 травня 2023 17:18
Дата відповіді: 11 травня 2023 12:44
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, Вами встановлено :"лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт)" , для чого Вам від завода підтвердження відповідність брошури, Ви що самостійно не можете звірити параметри? Ви вважаєте, що заводу виробнику більш не чим заняться, як Вам писати листи підтвердження. Лучше би вимагали підтвердження параметрів, які надають учасники від виробника, а ні брошур!!!!!!!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів.
Дискримінаційні вимоги по кваліфікації в додатку 1 Технічні специфікації
Дата подання: 09 травня 2023 10:36
Дата відповіді: 11 травня 2023 13:22
Шановний Замовник. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з додатку 1 Технічні специфікації, а саме: «довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)» Яке відношення має сайт виробника, який не учасник закупівлі до технічних характеристик товару? Вимоги по сайту до учасника чи до виробника? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів. Інформація з посиланням на сайт виробника та на сайт учасника підтвердить, що подана в складі пропозиції інформація про технічні характеристики транспортного засобу є достовірною.
Порушення постанови 1178 від 12.10.2022року зі змінами та Закону України про публічні закупівлі.
Дата подання: 09 травня 2023 10:36
Дата відповіді: 11 травня 2023 13:24
Шановний Замовник! Ви порушили вимоги постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року, встановивши дискримінаційну вимогу по кваліфікації в додатку 1 що фактично є Технічною специфікацією, а саме: : «довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)». Статтею 23 Закону України про публічні Закупівлі не передбачено жодних кваліфікаційних вимог у розділі Технічні специфікації. Дійсно Ви маєте право відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати надання інформації, яку вважаєте за необхідне, але це не означає, що вимога по кваліфікації, якщо ви маєте намір її висунути – має бути у відповідному розділі, яка стосується саме кваліфікації, а не в технічних специфікаціях. Відповідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Питання в наступному: чому ви висуваєте дискримінаційні вимоги, не маючи на це жодного права, передбаченого діючим законодавством? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів. Інформація з посиланням на сайт виробника та на сайт учасника підтвердить, що подана в складі пропозиції інформація про технічні характеристики транспортного засобу є достовірною.
Порушення статті 5 та статті 22 Закону України про публічні закупівлі
Дата подання: 09 травня 2023 10:37
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:10
Шановний замовник! Додаток 1 Технічні вимоги, в прямому сенсі скопійована з технічного завдання, яке прописане для проштовхування певного учасника, та створення штучних умов для постачання екскаватора-навантажувача jcb 4сх, тобто лобіювання інтересів певного учасника. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Детально проаналізувавши документацію, було встановлено кваліфікаційні вимоги, які розташовані в технічній частині Додатку 1, Також набір технічних параметрів, не окремо якогось параметру, а в поєднання всіх без виключення – відповідають лише jcb 4cx. Це штучні умови, через узгоджені дії замовника та учасника, що запропонує jcb 4cx. Фактично, встановлюючи дискримінаційні вимоги закупівлі на прохання певних потенційних учасників та відмовляючи у задоволенні вимог інших потенційних учасників, Замовник створює штучну конкуренцію, при якій, наче й зазначена можливість участі, однак, фактично, інший виробник, чия продукція на ринку відповідає технічним характеристикам, отримав більші можливості та штучно створену перевагу перед іншими потенційними учасниками. З викладеного вбачається, що вимоги тендерної документації складено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції, у тому числі через наявність дискримінаційних кваліфікаційних вимог до третьої сторони, яка не є учасником, а є виробником товару – це тиск на учасника, через третю сторону – виробника. Дані вимоги Ви розташували в технічній частині, з яких підстав? З огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі, що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявні дискримінаційні вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 22 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Повідомляємо те, що наразі Замовник, задовольняючи побажання інших Учасників, нехтує дотриманням принципу максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживання, а також об’єктивного та неупередженого визначення та просування по процедурі Закупівлі певного учасника, що може запропонувати лише jcb 4сх. Наполягаємо на видалені зазначених дискримінаційних кваліфікаційних вимог в Додатку 1. Якщо Ви хочете встановити будь-які вимоги по кваліфікації учасника, які вважаєте за необхідне – розташовуйте їх у відповідному розділі, а не в технічних Специфікаціях, стаття 23 Закону не передбачає кваліфікаційних вимог в технічних специфікаціях. Поясніть, з яких підстав кваліфікаційні вимоги до учасників– ви розташували у технічних специфікаціях? Чому набір технічних параметрів, що ви скопіювали під копірку з облюбованим учасником – відповідає лише jcb 4 cx? Надайте також роз’яснення чому створюєте тиск на учасника через третю сторону – виробника товару? Тобто виробник іншої країни – нерезидент має підлаштуватись під Ваші особисті побажання? Чи є це Вашими власними побажаннями, чи побажаннями представників що пропонують jcb 4cx? Виробник не є учасником, яким чином він зобов’язаний створювати сайт для задоволення Ваших побажань? Якщо виробник не бере участь у даній закупівлі, як ви можете висувати вимоги до сайту виробника? Є інший спосіб підтвердження технічних параметрів, окрім сайт виробника? Чому кваліфікаційні вимоги в розділі Технічні специфікації? Чому сукупність технічних параментрів – відповідає лише jcb 4cx Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником не порушено законодавства в сфері публічних закупівель, достатньо аргументовано зазначено кілька виробників екскаватора-навантажувача, що відповідають параметрам якості та технічним вимогам залежно від очікуваної вартості закупівлі. Будь-яка юридична особа в тому числі виробники транспортних засобів мають офіційні сайти на яких розміщена інформація про товар який виробляється і Замовник не бачить ніякої дискримінації в тому, що учасник надає довідку в довільній формі з посиланням на відповідний сайт. Замовником детально проаналізовано сайти виробників відповідного товару і кожен сайт містив опис технічних характеристик транспортних засобів що пропонується до продажу. Нав’язування Замовнику технічних характеристик лише того екскаватора-навантажувача що Ви особисто пропонуєте до продажу є таким що порушує Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях та трактується таким що спричинює тиск на дії замовника.Відповідно до норм Особливостей(постанова №1178) Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Узгоджені дії - зговір з учасником – штучні умови для учасника з екскаватором jcb 4cx.
Дата подання: 09 травня 2023 10:37
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:15
Шановний Замовник. Нами детально проаналізовано Ваші минулі закупівлі, які були скасовані через скорочення видатків: UA-2023-03-20-011826-a та UA-2023-03-21-007573-a – дані закупівлі напряму пов’язані між собою, проте, технічне завдання дозволило прийняти участь у закупівлі 5 (пять) Учасників, що мали можливість запропонувати техніку різних моделей та різних виробників. Та Замовника це не влаштовувало, тому зазначені закупівлі були відмінені, наче через скорочення видатків, та оголошені 2 нові закупівлі: UA-2023-05-07-000290-a та UA-2023-05-06-000352-a – які також напряму пов’язані між собою. Та на жаль в нових закупівлях, технічне завдання прописане лише під одного учасника з екскаватором – навантажувачем лише jcb 4cx/ За технічним завданням, передбаченим ТД, інші учасники, що приймали участь в закупівлях, які були скасовані замовником навмисно – не зможуть прийняти участь в нових оголошених закупівлях, з причини того, що Замовник вступає в зговір з учасником, прописуючи технічне завдання лише під екскаватор навантажувач jcb 4cx, створюючи штучні умови, через узгоджені дії. В даному випадку учасником не обов’язково буде офіційний постачальник 4сх, може бути будь-яка інша компанія, яку наділить повноваженнями офіційні представники виробника jcb в Україні, але в любому випадку з екскаватором-навантажувачем jcb 4cx. Кількість запропонованої техніки учасниками – віддзеркалить Ваші дії, тому що запропоновано буде лише jcb 4сх. Закупівля пройде, а питання залишаться. Питання до Замовника: чиї кошти Ви витрачаєте на придбання, хіба не платників податків? Саме виборцям Вашої громади, слід зробити висновки, як Ви нехтуєте їх коштами, використовуючи з власних побажань та заохочень, вступаючи в узгоджені дії з певним учасником. Чи Ви вважаєте, що в даній Закупівлі буде хоча б де-кілька учасників? А якщо буде запропоновано лише 4сх – це на Вашу думку буде підтвердженням створення штучних умов, відсутністю конкуренції, узгоджених дій, зговором з учасником? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання щодо якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При оголошенні закупівлі Екскаватора-навантажувача Замовником у Додатку 1 до тендерної документації враховані особливості закупівлі Товару для його майбутньої експлуатації та жодним чином не вказано конкретний Товар, а лише зазначені технічні та якісні характеристики. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару.
Обмеження учасників, через узгоджені дії
Дата подання: 09 травня 2023 10:37
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:19
Шановний замовник! По Вашим скасованим закупівлям UA-2023-03-20-011826-a та UA-2023-03-21-007573-a, було 5 п’ять та 4 чотири учасників відповідно. В даній Закупівлі UA-2023-05-07-000290-a та UA-2023-05-06-000352-a – Ви відкоригували технічне завдання з вимогами – та обмежили участь всіх учасників, що запропонували свої моделі екскаваторів-навантажувачів, окрім моделі jcb 4cx. З чим пов’язані такі дії? Чи відміна попередніх закупівель була пов’язана саме з скороченням видатків? Так чому в такому випадку Ви створюєте штучні умови для проштовхування саме jcb 4cx? Чому обмежили інших учасників? Чому вступаєте в зговір? Чому порушуєте діюче законодавство? Чому порушуєте Закон України про публічні закупівлі? Чому порушуєте діючі постанови, що регулюють закупівлі під час воєнного стану? Чому на власному досвіді впроваджуєте корупційні дії та зловживання? Чому сприяєте монополізації ринку, створюючи штучні умови? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Також звертаємо увагу що згідно п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відтак, роз’яснення надається виключно до тендерної документації щодо конкретної закупівлі. Замовник не зобов’язаний звітувати учасникам про процес інших процедур та закупівель.
Штучні умови для учасника
Дата подання: 09 травня 2023 10:38
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:23
Шановний Замовник! Якщо порівняти Ваші Закупівлі, що скасовані UA-2023-03-20-011826-a та UA-2023-03-21-007573-a – Ви зазначили причину скорочення видатків. Припустимо видатки у Вас вже з’явилися, так чому в закупівлях, що напряму пов’язані між собою UA-2023-05-07-000290-a та UA-2023-05-06-000352-a – прописано саме під jcb 4cх. В даному випадку чітко вбачається, що відміна закупівель була пов’язана не з скороченням видатків, саме з вибором техніки jcb 4cx. Рішення Яремчанської міської ради від 06.04.2023 року № 454-38/2023 - було штучне?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару . Також звертаємо увагу що згідно п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відтак, роз’яснення надається виключно до тендерної документації щодо конкретної закупівлі. Замовник не зобов’язаний звітувати учасникам про процес інших процедур та закупівель.
Поєднанні між собою закупівлі
Дата подання: 09 травня 2023 10:38
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:32
Шановний Замовник! Просимо роз’яснень, щодо Закупівель: UA-2023-03-20-011826-a та UA-2023-03-21-007573-a. Та закупівель UA-2023-05-07-000290-a та UA-2023-05-06-000352-a – чому зазначені закупівлі йдуть паралельно, скопійовані, з зовсім незначними відмінностями, практично однакові, зміни однакові, скасування однакові, оголошення однакові! Прокоментуйте будь ласка Ваші спільні дії та чим пов’язані між собою зазначені закупівлі? Та чому в обох закупівлях вбачається однаковий зговір з учасником та створення умов саме для постачення jcb 4cx? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення надається виключно до тендерної документації щодо конкретної закупівлі. Замовник не зобов’язаний звітувати учасникам про процес інших процедур та закупівель. кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару
ОДНАКОВІ ПРОЦЕДУРИ, ОДНАКОВІ ЗМІНИ. ОДНІ ВИМОГИ, ОДИН ПОСТАЧАЛЬНИК JCB
Дата подання: 10 травня 2023 14:14
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:34
ДВІ ПРОЦЕДУРИ - UA-2023-05-06-000352-a та UA-2023-05-07-000290-a, ОДНАКОВІ ЗМІНИ ПО ДВУМ ПРОЦЕДУРАМ -10.05.2023, а саме: Коробка передач з електричним управлінням та вмонтованим гідротрансформатором. На рульовій колонці має бути встановлений електричний перемикач реверса і вибору передач"., ОДНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, ВСЕ ДЛЯ ТОГО ЩОБ НЕ БУЛО КОНКУРЕНЦИЇ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ СТАВ МОНОПОЛІСТ JCB.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При оголошенні закупівлі Екскаватора-навантажувача Замовником у Додатку 1 до тендерної документації враховані особливості закупівлі Товару для його майбутньої експлуатації та жодним чином не вказано конкретний Товар, а лише зазначені технічні та якісні характеристики. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару.
ЗАМОВНИК ІГНОРУЄ ПИТАННЯ ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИКІВ, КРІМ ПОБАЖАННЬ JCB
Дата подання: 10 травня 2023 14:28
Дата відповіді: 11 травня 2023 15:56
Станом на 10.05.23 року Замовник не надав жодної відповіді на питання та вимогу від потенційних учасників. Крім того вніс зміни, яких не вимагали а ні в питаннях, а ні в вимогах потенційні учасники. На жаль ця закупівля НЕ ПРОЗОРА та потребує уваги відповідних органів.
Відповідь: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Щодо змін, звертаємо вашу увагу на те, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації
не реагуєте на вимоги
Дата подання: 10 травня 2023 16:17
Дата відповіді: 11 травня 2023 16:00
Шановний замовник! Чому ви не реагуєте на вимоги і питання про внесення змін для розширення можливого кола учасників і усунення дискримінації по тендеру?
Відповідь: Шановний учасник,всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару .
термін післяоплати
Дата подання: 11 травня 2023 10:19
Дата відповіді: 11 травня 2023 16:23
Шановний Замовник! Прошу обгрунтувати такий довгий термін післяоплати, а саме - кінець вересня 2023 року, який жодним чином не прив'язаний до терміну поставки Товару, який може бути і до вересня, і після вересня
Відповідь: Шановний учаснику, згідно вимог тендерної документації та даних внесених в електронних полях закупівлі вказано, що строк поставки товару становить протягом 15 днів з дати подання Заявки (в письмовому або електронному вигляді на адресу Постачальника), кінцевий строк поставки товару вказано 15.06.2023 року. Розрахунок за поставлений товар здійснюється в розмірі 100 % протягом 120 календарних днів , але не пізніше 30 вересня 2023 року на підставі наданого оригіналу видаткової накладної
Замовник сприяє монополізації
Дата подання: 11 травня 2023 10:48
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:18
Шановний Замовник! У Вас взагалі є хоча б один технічний фахівець? Чому Ви самостійно не аналізуєте технічні параметри виробників, а відписуєтесь лише тими фразами, що диктує вам представник jcb? В своїх відповідях – Ви зазначаєте посилання на інших виробників, а саме: https://www.cat.com/en_US/products/new/equipment/backhoe-loaders.html; https://www.jcb.com/en-gb/products/backhoe-loaders,https://elex.kr.ua/; https://www.casece.com/en/europe; Тобто своїми відповідями Ви намагаєтесь запевнити, що Ви опрацювали різних виробників, та запевняєте, що технічне завдання відповідає не лише lcb 4cx? Але по факту це абсолютна брехня! Тому що жоден з екскаваторів-навантажувачів, що зазначені у ваших посиланнях, а саме: CAT, CASE – не відповідають по всім технічним параметрам Додатку 1 ТД, лише jcb 4cx. Ви просто дурите людей та вводите всіх в оману. Фактично з Ваших тверджень можна зазначити лише наступне – або у Вас відсутні технічні фахівці, що мало ймовірно, а скоріш за все Ви навіть не даєте їм можливість висловити свою думку; Схаменіться, перестаньте відписуватись виразами представників jcb, відкрийте сайти виробників, які Ви самі зазначили у своїх відповідях, та Ви зрозумієте, що представники jcb поставили Вас, у не зовсім зручне становище. Чи готові Ви перевірити, чого варті Ваші відписки надиктовані представниками jcb? Хочете перевірити ким представники jcb Вас «виставили» в даній Закупівлі? Так завжди буває коли люди думають не самостійно… В такому випадку, й цього разу, не аналізуйте ситуацію, не перевіряйте технічне завдання та вимоги, йдіть далі на «поводу» у jcb, перебувайте в тому самому становищі в якому Вас «виставили» представники jcb. Ви в попередніх відповідях, відписалися, що екскаватои-навантажувачі CAT, CASE відповідають всім передбаченим вимогам та технічним параметрам? Ну що ж, буде по Вашому, перевіримо, вперед? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, детально вивчивши ваше запитання яке зареєстроване в системі 11.05.2023 року о 10-48, повідомляємо, що станом на цю годину замовником не зазначалося жодних посилань на виробників екскаваторів навантажувачів.
Замовник використовує систему Prozorro для реклами техніки jcb.
Дата подання: 11 травня 2023 10:49
Дата відповіді: 11 травня 2023 17:51
Вже тенденція зрозуміла, що там, де техніка jcb – завжди завищені бюджети, та відсутні умови для прозорої конкуренції. Учасник, монополізував ринок, шляхом заохочення «небайдужих» до винагороди Замовників, яких виявляється чимало. Невже лише заради власної очікуваної винагороди, Замовники відкрито проводять рекламу для техніки jcb? Заради цього, готові відверто, навіть через систему прозорро вступати в зговір, монополізуючи ринок? Готові нехтувати Законами України? Нехтувати коштами платників податків? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шаногвний учасник, Замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару .
Штучна сесія міської ради для підписання протоколу.
Дата подання: 11 травня 2023 10:49
Дата відповіді: 11 травня 2023 22:06
Шановний Замовник, Вами скасовані Закупівлі: UA-2023-03-20-011826-a через скорочення видатків (Рішенням Яремчанської міської ради від 06.04.2023 року № 454-38/2023 зменшено видатки) та UA-2023-03-21-007573-a, також скорочення видатків рішенням міської ради. Проте через близько три тижні Ви віднайшли кошти знов на закупівлю? Що це було? Штучна сесія, заради скасування Закупівлі, через те, що не виконані обіцянки, надані jcb? Технічне завдання переробили також лише під jcb 4cx рішенням міської ради чи кимось особисто? Проте, запропонована ціна по Ваши закупівлям, на jcb 4cx - була 4 798 800,00 – по факту відповідає бюджету Вашим новим оголошеним Закупівлям: UA-2023-05-07-000290-a та UA-2023-05-06-000352-a. Закони України стосуються всіх, окрім Вашої міської ради? Шановний Замовник, Ваша Закупівля є прикладом зговору, монополізації, узгоджених корупційних дій та зловживань. Ви й надалі будете запевняти всіх та сподіваєтесь, що Вам вірять, що Ви забезпечили прозору конкуренцію, рівне ставлення до учасників, створили умови для заощадження коштів, створили умови для запобігання корупційним діям та зловживанням посадових осіб? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, запитання не стосується вимог тендерної документації. Відповідно до норм Особливостей(постанова №1178) Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ЩОДО ВИМОГИ СКАЧИВАНИЯ БРОШУР
Дата подання: 11 травня 2023 12:25
Дата відповіді: 11 травня 2023 18:04
Шановний Замовник ! ВАМИ ВИМАГАЄТЬСЯ : "довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)" НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, яким чином представник JCB буде відповідати Вашій вимоги, а саме: "повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування" . НА САЙТЕ виробника JCB (див. за посиланям https://www.jcb.com/en-gb/products/backhoe-loaders) - завантажити брошуру не можливо, лише тільки при внесені даних запитуємого. ТАК, ЯКИМ ЧИНОМ ВИ ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПОСИЛАННЯ НА БРОШУРУ???? ЗАДАЙТЕ ПИТАНЯ ПРЕДСТАВНИКАМ JCB, оскільки тендерні вимоги прописані ТІЛЬКИ під екскаватор JCB.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, надійні постачальники повністю вільні отримувати від виробників та представників будь-які документи для здійснення продажів. Надання довідки із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура щодо товару не обмежує коло учасників та не порушує принципи публічних закупівель.Замовник не бачить ніякої дискримінації в тому, що учасник надає довідку в довільній формі з посиланням на відповідний сайт.
Яремчанська міська громада, склад громади: Яремче, Микуличин. Бюджет закуівлі двох одиниць техніки на загальну вартість 9,6 мільйона гривень.
Дата подання: 11 травня 2023 13:24
Дата відповіді: 11 травня 2023 22:07
Шановний Замовник, відповідно офіційній інформації з державного сайту: https://gromada.info/gromada/yaremche/, Яремчанська міська громада, склад громади: Яремче, Микуличин. Це й не дивно, що вся тендерна документація, умови, зміни, штучні сесії та рішення міської ради, штучні протоколи, написана під копірочку тендерна документація, скасування закупівель, зговори, узгоджені дії, корупційні дії, лобіювання інтересів, прописування технічного завдання, вимог, та всі інші неприйнятні речі, відбуваються одночасно, та цим керує одна людина, яка приймає рішення, та яка має нести відповідальність за свої дії. Просимо роз’яснити, закупівлі: UA-2023-03-20-011826-a, UA-2023-03-21-007573-a, UA-2023-05-07-000290-a, UA-2023-05-06-000352-a – не пов’язані між собою? А рішенням якої саме міської ради створили сесію про скорочення видатків, та скасування одночасно обох закупівель: UA-2023-03-20-011826-a, UA-2023-03-21-007573-a. Згодом, віднайшли кошти, та також випадково одночасно та лише на користь jcb 4cx, оголошені нові закупівлі: UA-2023-05-07-000290-a, UA-2023-05-06-000352-a – також одночасна випадковість? А скопійована ТД (відмінність є несуттєва, прикладом рік виготовлення, але все одно саме jcb 4cx) також випадково? А відписки не з власних потреб, а скопійовані відписки від облюбованого учасника – також випадково? Дві паралельно оголошені закупівлі підприємств одної громади - з сподіванням, що хоча б по одній з них буде можливість все таки проштовхнути jcb 4cx? Чи все таки, Яремчанська міська рада виділяє кошти на кожну закупівлю по 4,8 мільйона гривень, тобто в сумі 9,6 мільйона гривень на придбання екскаваторів-навантажувачів? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, запитання не стосується вимог тендерної документації. Відповідно до норм Особливостей(постанова №1178) Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Щодо Вашої відповіді
Дата подання: 11 травня 2023 15:58
Дата відповіді: 11 травня 2023 22:22
Шановний Замовник ! Ваша відповідь "При оголошенні закупівлі Екскаватора-навантажувача Замовником у Додатку 1 до тендерної документації враховані особливості закупівлі Товару для його майбутньої експлуатації та жодним чином не вказано конкретний Товар, а лише зазначені технічні та якісні характеристики. Отже, кожен учасник має право запропонувати свою пропозицію, яка відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, незважаючи на модель Товару"- НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЯКИМ ЧИНОМ ВАМ ПРОПОНУВАТИ ТОВАР, ЯКЩО У ВАС ПРОПИСАНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТІЛЬКИ ПІД JCB!!!!!!!! ДИСКРИМІНАЦІЯ ІНШИХ УЧАСНИКІВ!!! Задайте питання СЕБЕ, якщо у Вас є совість - чому в закупівлі UA-2023-03-21-007573-a не було жодного питання, а в данній закупівлі ДУЖЕ БАГАТО та є ще ВИМОГА. Відповідальність за бездіяльність рано чи пізно настане!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, технічні та якісні характеристики розроблені виключно з господарських потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з принципу не дискримінації учасників, при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог.
Замовник дотримувався принципу мінімум двох еквівалентів.
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-07-000290-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 08 травня 2023 10:31
Додаток №1
добрий день! Шановний Замовник! Технічне завдання прописано під конкретний екскаватор-навантажувач певного виробника. Прошу навести приклад хоча б двох моделей екскаваторів-навантажувачів різних виробників, які відповідають заявленим технічним вимогам. Прошу не зазначати екскаватори-навантажувачі Cat 434 i 444, як моделі, що відповідають заявленим вимогам, бо вони не відповідають.

Для розширення кількості можливих учасників тендеру прошу внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", які в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик екскаватора-навантажувача:
- п. "Двигун та екскаватор-навантажувач мають бути від одного виробника." - вилучити
- п. "Транспортна довжина не більше 5190 мм" викласти в наступній редакції "Транспортна довжина не більше 6400 мм."
- п. "Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 160 л." викласти в наступній редакції "Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 140 л."
- п. "Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 117 л." викласти в наступній редакції "Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 130 л."
- п. "Максимальна можлива глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5880 мм. " викласти в наступній редакції "Максимальна можлива глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5800 мм."
- п. "Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет." викласти в наступній редакції "Має бути встановлена система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет."

Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація СКП "Добробут-М" до предмету закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-07-000290-a), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:

1. Внести вищезазначені зміни до Додатку № 1 до Тендерної документації в рамках закупівлі за ДК 021:2015: 43262100-8 - Механічні екскаватори (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-07-000290-a).

У разі відмови у внесенні змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2023 17:45
Шановний учасник, Замовником розглянуто вимогу та повідомляємо наступне: Замовник вправі придбати товар, який підпадає саме під його потреби, враховуючи внутрішньо-господарську діяльність. Кожен учасник має можливість запропонувати замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам замовника.
Також звертаємо увагу на необхідність нормативного обгрунтування зазначеного вами твердження "навести приклад хоча б двох моделей екскаваторів-навантажувачів різних виробників, які відповідають заявленим технічним вимогам" та посилання на чіткий пункт, частину та статтю закону або постанови, яким саме передбачено такий обов’язок замовника. Проте варто зазначити, що Замовник дотримувався принципу мінімум двох еквівалентів.
п.Двигун та екскаватор-навантажувач мають бути від одного виробника – вилучено не буде, оскільки комплектація екскаватора-навантажувача і двигуна від одного виробника дозволить при експлуатації забезпечити комплексне технічне обслуговування, забезпечить максимальну сумісність з іншими компонентами а також в подальшому реалізовує можливість зниження затрат на обслуговування чи ремонти та зменшення термінів на їх виконання , які не будуть залежати від сторонніх виробників.
п. "Транспортна довжина не більше 5190 мм" викласти в наступній редакції "Транспортна довжина не більше 6400 мм.", - повідомляємо, що в тендерній документації вказано Транспортна довжина не більше 5910 мм і змінено не буде, оскільки це буде обмежувати екскаватор-навантажувач в маневреності.
п. "Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 160 л." викласти в наступній редакції "Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 140 л." - не буде змінено з зв’язку з віддаленості АЗС постачальника палива від місця експлуатації екскаватора-навантажувача зменшення ємності паливного баку зменшує автономність техніки, призведе до необґрунтованого холостого пробігу та відповідно додаткових невиробничих витрат.
п. "Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 117 л." викласти в наступній редакції "Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 130 л." - не буде змінено, оскільки гідравлічна система потребує регулярної заміни гідравлічної рідини, тому збільшення даного показника призведе до збільшення витрат замовника під час експлуатації екскаватора-навантажувача.
п. "Максимальна можлива глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5880 мм. " викласти в наступній редакції "Максимальна можлива глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5800 мм." – не буде змінено, оскільки це призведе до погіршення технічних параметрів екскаватора-навантажувача, та обмеженням при виконанні виробничих завдань.
п. "Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет." викласти в наступній редакції "Має бути встановлена система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет." - не буде змінено, оскільки Замовником буде укладено договір на купівлю товару з сервісним обслуговуванням від виробника, а встановлена поза межами Виробника система контролю роботи екскаватора-навантажувача спричинить відсутність можливості ремонту вищевказаної системи у сервісному центрі та потребуватиме укладення додаткових договорів на ремонт/налагодження відповідної системи зі сторонніми контрагентами що спричинить перевитрату для Замовника.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2023 08:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 4 795 200,00
UAH з ПДВ
4 795 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2023 17:19
Електронний підпис
17 травня 2023 17:19
Витяг-1011643-Нонєв-2023-05-17.pdf
11 травня 2023 16:18
Електронний підпис
11 травня 2023 16:18
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
11 травня 2023 16:18
СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА_CML_JCB.pdf
11 травня 2023 16:18
Брошура.pdf
11 травня 2023 16:18
Витяг ЄДР.pdf
11 травня 2023 16:18
Довідка наявність МТБ.pdf
11 травня 2023 16:18
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 травня 2023 16:18
Брошура.pdf.p7s
11 травня 2023 16:18
Витяг ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 4 795 200,00
UAH з ПДВ
16 травня 2023 15:08

Документи

16 травня 2023 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2023 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
4 795 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2023 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 16:51
Електронний підпис укладений
23 травня 2023 19:35
договір 28.pdf укладений
23 травня 2023 19:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Екскаватор-навантажувач 1 штуки 4 795 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 795 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 799 200,00 UAH)