Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 11:03 |
Очікувана вартість: | 13 340 601,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 703,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2023 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2023 17:26 |
ТД_Капітальний ремонт укриття вул.Рекунова 3б Гостомель.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000073 ● ffa3ea0481fe47a092bb7baee3884df5
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-05-06-000563-a 06.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 13:51:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-06-000563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 15:27:21
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках «Про внесення змін до Обласної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2023 роки», затвердженою рішенням Київської обласної ради восьмого скликання від 21.03.2023 року № 537-16-VІІІ. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-kapitalnyj-remont-veselka-po-vul.-rekunova-3-b-v-selyshhi-gostomel.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 14:12:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального
ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти
(ясла-садок) «Веселка» захисних споруд цивільного захисту, укриття,
Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул.
Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-06-000563-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів):
1. Надати позитивний експертний звіт товариства з обмеженою
відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання
учасником ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» вимог пункту 2 додатку №1 до
тендерної документації, а саме надання банківської гарантії, яка підтверджує
надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому в тендерній
пропозиції ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» відсутній файл з банківською гарантією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 12:09:49
відповідь на запит
1. Позитивний експертний звіт товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А знаходиться у вкладенні.
2. Відповідно до вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, а саме: 2) Банківська гарантія, яка підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (подається окремим файлом) згідно з вимогами, наведеними у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерноої документації . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Відповідно до пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації : Забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. крім того, відповідно до оголошення про проведенні відкритих торгів, забезпечення тендерної пропозиції - 0,00 грн. (тобто - не вимагається). Тому, щодо надання інформації та відповідних документів щодо виконання учасниками зазначеної закупівлі вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, а саме надання банківської гарантії, яка підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. вважається виконано, оскільки забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» та пропозиціях інших учасників зазначеноїзакупівлі відсутній файл з банківською гарантією, оскільки Забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ, що відповідає вимогам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕЛС" |
11 857 449,10
UAH з ПДВ
|
11 857 449,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
11 924 364,82
UAH з ПДВ
|
11 924 364,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" |
12 595 770,00
UAH з ПДВ
|
12 595 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
12 970 347,22
UAH з ПДВ
|
12 970 347,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕЛС" #39996414 |
Відхилено |
11 857 449,10
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 16:25
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
11 924 364,82
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 19:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2023 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 12:48
|
ДУ № 3 до договору 41-23.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:36
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2023_№ 41-23_02.06.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:22
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2023_41-23_02.06.2023.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:18
|
Додаткова угода № 1 від 22.12.2023_№ 41-23_02.06.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 15:33
|
Договір від 02.06.2023 № 41-23.PDF | укладений |
02 червня 2023 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | № 41-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 41-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 41-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 41-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |