Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 809 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 091,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт форми або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 16:51 |
ТД_Розмітка і знаки_нова редакція.docx | |
08 травня 2023 16:51 |
Протокол змін.pdf | |
05 травня 2023 16:28 |
Проєкт договору_Розмітка і знаки.docx | |
05 травня 2023 16:28 |
Технічне завдання_Розмітка і знаки.docx |
08 травня 2023 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2023 16:51 |
ТД_Розмітка і знаки_нова редакція.docx
|
|||
08 травня 2023 16:51 |
Протокол змін.pdf
|
|||
05 травня 2023 16:28 |
Проєкт договору_Розмітка і знаки.docx
|
|||
05 травня 2023 16:28 |
Технічне завдання_Розмітка і знаки.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000062 ● f44168eef622427895a3e0bb129864d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-05-05-012408-a, 05.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 08:58:08
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 2809190,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-012408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 11:19:44
Пояснення на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-012408-a), повідомляємо наступне:
Для забезпечення безпеки дорожнього руху по Коломийській ОТГ та на підставі приписів контролюючих органів з безпеки дорожнього руху заплановано обсяги надання послуг з нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків у 2023 році. Технічні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги», ДСТУ 4100-2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні», державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45230000-8-budivnictvo-truboprovodiv-linii-zvyazku-ta-elektroperedac-sose-dorig-aerodromiv-i-zaliznicnix-dorig-virivnyuvannya-poverxon-nanesennya-doroznyoyi-rozmitki-ta-vstanovlennya-doroznix-znakiv
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку.
2. Сканкопія дефектного акту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" |
2 739 190,00
UAH з ПДВ
|
2 739 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МАЕСТРО М" |
2 793 769,20
UAH з ПДВ
|
2 793 769,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" #43747867 |
Відхилено |
2 739 190,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 12:04
|
|
ПП "МАЕСТРО М" #35185446 |
Переможець |
2 793 769,20
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 13:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2023 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:12
|
Додаткова угода_4 до 113.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 14:48
|
Додаткова угода_3 до 113.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:27
|
Додаткова угода_2 до 113.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:41
|
Додаткова угода_1 до 113.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:07
|
Додаткова угода_1 до 113.docx | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 14:19
|
Договір_113.pdf | укладений |
30 травня 2023 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 113 від 30.05.2023 р. на 2 480,40 грн, відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 113 від 30.05.2023 р. на 2 480,40 грн, відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору № 113 від 30.05.2023 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору та збільшення суми договору № 113 від 30.05.2023 року на 558 180,00 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 113 від 30.05.2023 року на 558 180,00 грн в зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |