Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дудаєва Джохара, будинок 6А |
Контактна особа: |
Вікторія Омельницька +380675607996 kvk.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 16:04 |
Додаток 2 Перелік документів+.docx | |
05 травня 2023 16:04 |
Додаток 1 (технічне завдання)+.docx | |
05 травня 2023 16:04 |
ТД.docx | |
05 травня 2023 16:04 |
Додаток 3 п. 44+.docx | |
05 травня 2023 16:04 |
Додаток 4 (Проєкт договору)+.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000013 ● d01751c6d92840e2900591414257b048
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2023
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.08.2023 № 50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-05-05-012010-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 11:47:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Засувки, затвори» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012010-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «М-ЛИТ» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Кривбасводоканал» з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 10:27:27
Надання пояснень.
На запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Житомирській області від 18.08.2023 комунальне підприємство «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» надає пояснення. КП «КРИВБАСВОДОКАНАЛ», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про вартість, зазначена у комерційних (цінових) пропозиціях від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників, даних що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах підприємств та організацій, які займаються продажом спеціалізованої техніки, а також дані в електронній системі закупівель Prozorro. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни укладених договорів взятих з із системи Prozorro аналогічних товарів, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Підприємства, та визначені відповідальним підрозділом Підприємства. Ознайомитись з обґрунтуванням можна за адресою https://kp-kvk.dp.ua. 2. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній закупівлі передбачено та зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Законодавством про публічні закупівлі питання щодо протоколу стосовно встановлення фактів формальних несуттєвих помилок при розгляді тендерної пропозиції не врегульоване, тобто не передбачений обов’язок замовника складати окремий протокол про виявлення формальних помилок учасника. Наявність формальних несуттєвих помилок учасника закупівлі ніяким чином не впливає розгляд тендерної пропозиції та не призводить до її відхилення. Однак, в подальшому, враховуючи отриманий запит, замовником, у разі виявлення формальних несуттєвих помилок учасника, складатиметься протокол уповноваженої особи. Перелік формальних помилок визначений в пункті 2 розділу V тендерної документації по даному предмету закупівлі: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-ЛИТ» було встановлено, що даним учасником надано всі документи, які вимагались в умовах тендерної документації. Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М-ЛИТ" |
10 951 737,46
UAH з ПДВ
|
10 951 737,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М-ЛИТ" #39195133 |
Переможець |
10 951 737,46
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2023 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 16:00
|
30-СНАБ ДУ 1.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 08:25
|
30-СНАБ.pdf | укладений |
31 травня 2023 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.2.2. та розділ 13 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 30-СНАБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |