Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею:СУПІК:САДОЧОК " для закладів дошкільної освіти (супроводження програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах освіти)
Очікувана вартість
10 450,00 UAH
UA-2023-05-05-011958-a 1d3632b37a644bae9d0fbfa3f15ab2ed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакова Ольга Василівна

+380412410060 olha_sherbakova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти № 25 Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06669661
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Бориса Тена 84-а
Контактна особа: Щербакова Ольга Василівна
+380412410060
olha_sherbakova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею:СУПІК:САДОЧОК " для закладів дошкільної освіти (супроводження програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Бориса Тена 84-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

05 травня 2023 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «СМАРТ СОЛЮШН»
#35962004
Переможець 10 450,00
UAH
05 травня 2023 16:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 18:11
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 18:10
дог супік 2523.pdf укладений
05 травня 2023 16:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 450,00
UAH