Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 44046971 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Олександрівка, вул.Незалежності України, будинок 42а |
Контактна особа: |
Валентина Онда +380989139523 onda.valen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 582 078,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 910,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах затвердженого Постановою Національного банку України №639 від 15.12.2004 р. зі змінами із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в пункті 2 цього розділу тендерної документації. Банківська гарантія, її зміст повинні відповідати формі вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 р. Банківська гарантія подається в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з банківською гарантією додаються копія документу, що підтверджує особи, яка підписала банківську гарантію. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у форматі PDF оригінал або копію документа банку (копія даного документу повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки, електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням - https://czo.gov.ua/verify/ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закінчення строку дії цього забезпечення має бути зафіксовано у документі, що підтверджує його надання, у вигляді конкретної дати. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% (відсотків) від суми договору, а саме : 52910,39 (П'ятдесят дві тисячі дев’ятсот десять гривень 39 копійок) грн. з ПДВ. Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіціара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); - умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації; - додаткових, ніж визначено законодавством та тендерною документацією, умов припинення зобов’язань банку-гаранту; - умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 р. умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений і паперовому носії та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний підпис відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації – відхиляється замовником. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Банківські реквізити Замовника: р/р UA748201720344211011400188350, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172, код 44046971. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52910.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик потрібно технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або в грошових одиницях. Тому Замовник вніс зазначену інформацію під час оприлюднення оголошення.
Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до діючого законодавства на момент оприлюднення, а саме: без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за даним договором здійснюються поетапно в безготівковій формі, в національній валюті. Замовник здійснює перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 30 календарних днів згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), рахунку на оплату. Акти приймання виконаних Робіт приймаються Замовником по мірі виконання Робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 15:31 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція 1.docx | |
05 травня 2023 15:31 |
Тендерна документація 1.docx | |
05 травня 2023 15:31 |
Додаток 4 Проєкт Договору 1.docx | |
05 травня 2023 15:31 |
Додаток 2 Кваліфікаційні та інші вимоги 1.doc | |
05 травня 2023 15:31 |
Додаток 3 Технічне завдання 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000032 ● c2390009d3ae41459b3187f9d4e1efb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2023 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.06.2023 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-05-011220-a 05.05.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 17:04:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-011220-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:06:24
Відповідь на звернення (надання пояснень)
Ознайомившись з запитом Східного офісу держаудит служби про проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району, Кіровоградської області» UA-2023-05-05-011220-a (далі – Закупівля), Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Відділ, Замовник) надає аргументовані до нього заперечення та пояснення.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року (зі змінами) № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме, рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою здійснити заходи: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради, Кропивницького району, Кіровоградської області є організацією, яка створена органом місцевого самоврядування та повністю утримується рахунок місцевого бюджету, а тому є бюджетною установою та розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України. Вимоги визначені у підпункті 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 є саме рекомендаціями, тобто правом органів вказувати перелічені вимоги на власний розсуд. Отже, в зв’язку з рекомендаційним характером норм Постанови №710 Замовник не оприлюднював на власному веб-сайті оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району, Кіровоградської області».
Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ««Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району Кіровоградської області», згідно якого експертиза проведена експертною організацією ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» та основі Робочого проєкту (проектно-кошторисної документації) № 24.2-220816 «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району Кіровоградської області» розробленого ТОВ «ЕКОД ЛТД».
При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 11 603,503 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи- 8073,117 тис.грн.; устаткування – 666,775 тис. грн.; інші витрати -2863, 611 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника», «Здійснення технічного нагляду», та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», в тому числі за виключенням інвентаря, а саме: меблів, побутової техніки та згідно кошторисної документації витрат на умеблювання громадського будинку, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Слід звернути увагу, що Розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм: визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, що затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» ( далі — Настанова).
Настанова з визначення вартості проєктних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт, а також експертизи проектної документації на будівництво.
Ця Настанова застосовується при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво на етапах визначення кошторисної вартості зазначених робіт, ціни пропозиції учасника процедури закупівлі, договірної ціни та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
Слід зазначити, що відповідно до статті 877 ЦК підрядник зобов’язаний здійснювати Капітальний ремонт та пов’язані з ним будівельні роботи відповідно до проєктної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Він виконує всі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі (проєктно-кошторисній документації), якщо інше не встановлено договором будівельного підряду.
Варто взяти до уваги, що на момент здійснення моніторингу, будівельні роботи на об’єкті будівництва Підрядником не розпочато.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 17:10:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-011220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРАКА», згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей?
Так, пунктом 1 підпунктом 1.2 додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 2) тендерної документації передбачено, що у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт.
Довідкою від 12.05.2023 № 12/05-23-2 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт та технологій, наданої учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції, зазначені найменування машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ, ІІІ розділом підсумкової відомості ресурсів, зокрема, автогрейдер SDLG G9165, користування яким здійснюється на підставі договору лізингу від 09.08.2021 № Л1101/0821 з АТ «Кредобанк», який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія ОМ № 142478, є його власником.
Однак учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції не надано копію зазначеного договору лізингу, укладеного між учасником ТОВ «АРАКА» та АТ «Кредобанк», чим не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.
Окрім того, пунктом 2 підпунктом 1.2 Додатка 2 тендерної документації передбачено, що досвід роботи в галузі будівництва працівників задіяних для виконання робіт стосовно даного предмету закупівлі повинен становити не менше 1 року до дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення.
В довідці від 12.05.2023 № 12/05-23-3 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції, вказані працівники, зокрема, Шевчук Віталій Віталійович, Ворона Сергій Петрович, Сімонов Денис Ігорович, Шаманський Андрій Олександрович, які відповідно до наказів про прийняття на роботу, повідомлень про прийняття на роботу прийняті на роботу учасником ТОВ «АРАКА» з 12.05.2023.
При цьому, учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів, які б підтвердили досвід роботи вказаних працівників в галузі будівництва не менше 1 року до дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про вказану закупівлю, чим не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.
Також, пунктом 2 підпунктом 1.2 Додатка 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці в складі тендерної пропозиції надається сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
В довідці від 12.05.2023 № 12/05-23-3 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції, зазначено, що Сабадаш Андрій Сергійович є відповідальним за охорону праці.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АРАКА» надано копію посвідчення № 24-23 про результати перевірки знань з охорони праці, виданого ТОВ «Учбово-курсовий комбінат», де вказано, що Сабадаш Андрій Сергійович мав пройти наступну перевірку 10.01.2023, а в пам`ятці вказаного посвідчення зазначено: «за відсутності цього посвідчення або його наявності з простроченим терміном перевірки знань працівник до роботи не допускається», чим не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.
2. Чому Вами не надано право учаснику ТОВ «АРАКА» на усунення невідповідностей інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, як це передбачено пунктом 40 Особливостей?
Так, в наказах № 11/05-23/1, № 11/05-23/2 від 11.05.2023 про прийняття на роботу Ворона Сергія Петровича слюсарем-сантехніком, Шевчука Віталія Віталійовича штукатуром, надані учасником ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції, зазначено, що вказані працівники приймаються на роботу з 12.03.2023, а згідно повідомлення про прийняття вказаних працівників на роботу/укладення rir-контракту вказано, що датою початку роботи є 12.05.2023.
Отже, Замовник не надав можливості учаснику виправити наведену невідповідність, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:25:09
Відповідь на звернення (надання заперечень та пояснень)
Ознайомившись з запитом Східного офісу держаудит служби про проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки, Кропивницького району, Кіровоградської області» UA-2023-05-05-011220-a (далі – Закупівля), Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Відділ, Замовник) надає аргументовані до нього заперечення та пояснення.
Умовами тендерної документації, а саме: підпунктом 1.2 пунктом 1 додатка 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 2) тендерної документації передбачено, що у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт. Підпунктом 1.3 пункту 2 додатку 2 встановлено, що у разі залучення до виконання робіт власного обладнання та матеріально-технічної бази – надаються документи, які підтверджують право власності, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів Якщо будівельні машини, механізми, інструменти не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства.
Учасником ТОВ «АРАКА» у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку від 12.05.2023 року № 12/05-23-2 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт та технологій, із зазначенням найменування машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ, ІІІ розділом підсумкової відомості ресурсів, зокрема, в довідці зазначається, що підприємство має у своєму розпорядженні автогрейдер SDLG G9165, користування яким здійснюється на підставі договору лізингу від 09.08.2021 № Л1101/0821 з АТ «Кредобанк», а також на вимогу підпункту 1.3 пункту 2 додатку 2 Учасник надає свідоцтво про реєстрацію вищезгаданого транспортного засобу серії ОМ № 142478.
Умовами тендерної документації, а саме Додатком 2 тендерної документації передбачалось надання підтвердження саме договорів оренди з визначенням переліку обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується копії або договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт, а не лізингу. Договір лізингу із викупом відноситься до договорів про передачу майна у власність. Відмінність полягає у тому, що договір оренди є двостороннім, а договір лізингу є багатостороннім, різний суб'єктний та об'єктний склад цих договорів, відмінні цілі використання майна, що переслідуються укладанням цих договорів. Відмінності між цими договорами також полягають у питаннях відповідальності та переходу ризику. Підтвердження договорів лізингу умовами тендерної документації не вимагалося, отже, підстави , щодо порушення вимог Додатку 2 тендерної документації відсутні.
Умовами тендерної документації, а саме: підпунктом 1.3 пункту 2 Додатка 2 тендерної документації встановлено, що досвід роботи, в галузі будівництва, працівників задіяних для виконання робіт стосовно даного предмету закупівлі повинен становити не менше 1 року до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу даного Оголошення. Учасник обов’язково включає до інформаційної довідки фахівця за посадою «виконавець робіт».
Для фахівців за посадою: «виконавець робіт» є обов’язковою наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр) будівельної кваліфікації (спеціальність) – будівельник, інженер-будівельник, тощо. Стосовно фахівців за посадою «Виконавець робіт» для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції мають додаватися копії дипломів про закінчення учбових закладів (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Загальний стаж роботи в будівництві на інженерно-технічних посадах для «виконавця робіт» має становити не менше 2-х років. Стосовно «виконавця робіт» в складі пропозиції надається копія трудової книжки, або копія наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують інформацію що підтверджують трудові відносини між працівником і Учасником та стаж роботи.
Виходячи з умов тендерної документації, замовником чітко встановлена та конкретизована вимога, щодо підтвердження інформації про трудові відносини та стаж роботи лише щодо особи, за посадою «виконавця робіт», а саме вимагається копія трудової книжки. Інформація, щодо працівників робітничих спеціальностей зазначена у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 12/05-23-3 від 12 травня 2023 року відповідає вимогам тендерної документації.
Умовами тендерної документації, а саме: підпунктом 1.2 пункту 2 Додатка 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці в складі тендерної пропозиції надається сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Види та порядок проведення навчання з охорони праці визначені Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р. (далі - Типове положення). Типовим положенням не встановлено строку дії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, а також не передбачено кількість аркушів для розділу «Відомості про періодичну перевірку знань» цього посвідчення.
На підтвердження вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АРАКА» надано копію посвідчення № 24-23 про результати перевірки знань з охорони праці, виданого ТОВ «Учбово-курсовий комбінат».
Також, взято до уваги, що відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 165 Документи дозвільного характеру та ліцензії, термін дії яких закінчується в період воєнного стану, вважатимуться такими, що продовжили свою дію на всій території України на період дії воєнного стану та протягом двох місяців з дня його закінчення. Це стосується як паперових, так і електронних документів. Наразі воєнний стан продовжено до 18 серпня 2023 року.
Отже, у замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції учасника.
Учасник ТОВ АРАКА на вимогу підпункту 1.3 пункту 2 Додатка 2 надав у складі своєї тендерної документації копії наказів про призначення на посаду на кожного наявного працівника учасника, а також Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника, зазначеного в довідці.
Відповідно до чинного законодавства, відсутня обов’язкова, чітко регламентована форма наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Існує типова форма № П-1, затверджена наказом № 489. Проте в разі потреби роботодавець може доповнювати її якимись відомостями або вносити до неї інші зміни, також він має право й розробити власну, зручну для нього форму наказу (розпорядження), тобто документ довільної форми, що складається самостійно.
Щодо Повідомлення про прийняття на роботу, то відповідно до чинного законодавства, а саме: постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 2021 р. № 1392) чітко встановлена форма документу з переліком інформації, яка має бути в ній визначена, що створюється та передається у встановлені строки до відповідного контролюючого державного органу засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» було виявлено, що в документах, які складаються учасником самостійно в довільній формі, а саме: в наказах на призначення № 11/05-23/1 та № 11/05-23/2 від 11.05.2023 року про прийняття на роботу Ворони Сергія Петровича та Шевчука Віталія Віталійовича штукатуром відповідно, зазначено, що вказані працівники приймаються на роботу з 12.03.2023 року, причому, що підпис на документі про ознайомлення працівника з наказом датований 11.05.2023 року (як і дата складання наказу), а згідно Повідомлення про прийняття вказаних працівників на роботу/укладення rir-контракту відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 №413 вказано, що датою початку роботи є 12.05.2023 року. Замовник дійшов висновку, що має місце механічна помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, а саме переставлення цифр місцями (03 замість 05).
Оскільки, рішення щодо визначення помилки формальною чи неформальною приймається замовником, то, керуючись п.2 Переліку неформальних помилок, що затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», замовник прийняв рішення, що така помилка відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а також коректно відображена у документі, що були направлені до контролюючого органу.
Відповідно до пункту 1.5 розділу 3 тендерної документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Отже, враховуючи вищевикладене, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
26 червня 2023 року о 15-51 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області засобами електронного зв’язку через електронну систему закупівель офіційно оприлюднений висновок з питань недотримання формальностей при проведені закупівель та визначенні переможцем ТОВ «Арака», як на думку вказаного органу державного фінансового контролю, нібито значущих та які мають наслідком здійснення Замовником, в особі відділу містобудування, архітектури житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, заходів щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням наслідків недійсності договору. Вищезазначені пропозиції за цим висновком обґрунтовані вимогами статей 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 «Про публічні закупівлі». Вказані у висновку зазначення про нібито недотримання певних формальностей при проведенні публічної закупівлі, уважно вивчені та викладені в ньому пропозиції ретельно опрацьовані, у зв’язку із чим, вважаємо за необхідне зазначити про наступне: Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, зокрема - контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Вимогами п. 8 ст. 10 цього ж Закону органу державного фінансового контролю, серед іншого, надається право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства. Інших повноважень стосовно дій цього органу державного фінансового контролю, зокрема зобов’язувати діяти суб’єктів господарювання, як сторони договору, шляхом припинення зобов’язань за договором, законодавством взагалі не передбачено. 26 травня 2023 року між відділом містобудування, архітектури. житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, як Замовником, укладений договір про закупівлю робіт № 120 з ТОВ «Арака» (далі Виконавець, Підрядник) на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами за адресою: вулиця Шевченка, 84 в с. Бірки Кропивницького району Кіровоградської області» (фактично за змістом це договір підряду). За змістом вказаного письмового правочину сторони, у відповідності до законодавства визначили його, як істотні так й інші умови цього господарського договору. Інших сторін цим Договором, які б мали певні права та обов’язки, в розумінні господарських повноважень, у тому числі щодо дострокового його розірвання (припинення) та/або визнання його за певних обставин недійсним, змістом договору не визначено і не передбачено. Так, розділом 2 (п. 2.1) Договору визначений строк виконання робіт і встановлений до 31 грудня 2024 року згідно графіку робіт, зазначеного у додатку 3 Договору. У відповідності до п. 2.2 Підрядник розпочинає роботи після набрання чинності цього Договору за наявності необхідних дозвільних документів, які наявні у Підрядника. На виконання вказаних зобов’язань, 21 червня 2023 року Замовник офіційно оприлюднив повідомлення про початок будівельних робіт СС1 № ІУ051230622737 (час 16:39) та має фактично приступити до виконання робіт за Договором. На Підрядника покладені певні обов’язки щодо виконаних робіт, зокрема, якість робіт повинна відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативно-правовим актам, умовам проектно-кошторисної документації (п. п. 1.5 - 1.8, 4.1,4.2 Договору). Водночас, Замовник з метою контролю якості робіт наділений зобов’язаннями щодо організації технічного та авторського нагляду за виконанням робіт протягом усього періоду їх виконання (п. п. 4.6, 4.7, 4.8 Договору), контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів (розділ 6 Договору), а також певними повноваженнями щодо приймання робіт та усунення Підрядником недоліків вже виконаних робіт (розділ 7 Договору). Також розділом 9 Договору для виконавця робіт (підрядника) встановлені гарантійні строки якості закінчених робіт, а також порядок усунення виявлених Замовником недоліків (дефектів), із покладенням на Підрядника визначених Договором господарських санкцій, у разі наявності таких недоліків (дефектів) під час приймання завершених робіт. При цьому, за змістом правочину Сторони письмово погодили між собою порядок та вичерпні підстави дострокового розірвання (припинення) та/або відмови Сторони від Договору. Однак цей юридичний факт та його правові наслідки пов’язуються і обумовлюються Сторонами виключно такими обставинами: нерозпочатком або несвоєчасним початком робіт, повільним виконанням робіт, що закінчити їх у строк стає неможливим, неякісним виконанням робіт та не усуненням виявлених недоліків (дефектів) завершених робіт ( п. п. 12.1.10 – 12.1.17 Договору). Окрім того, розділом 14 Договору (п. п. 14.1- 14.6) визначена відповідальність Сторін та у разі настання певних обставин, Замовник має право застосувати до Підрядника певні адміністративно-господарські санкції, а розділом 16 (п. п. 16.1-16.4) погоджені підстави і порядок змін умов договору та його розірвання. Тобто, за вищевказаних обставин, наслідком яких є дострокове розірвання (припинення) або відмова від Договору, у тому числі визнання його недійсним, серед визначених Сторонами у Договорі підстав недотримання певних формальностей при проведенні публічних закупівель, положеннями Договору взагалі не передбачено. Акцентуємо увагу, що за змістом п. 12.1.16 Договору Замовник також має інші права та обов’язки, які визначені виключно цим Договором, Цивільним і Господарським кодексами України іншими актами законодавства, з положень яких слідує наступне: Частиною 2 ст. 4 Господарського Кодексу України (надалі ГК України) передбачено, особливості майнових відносин суб’єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Статтями 188, 206 ГК України передбачений і безальтеративно порядок розірвання господарських договорів (господарського зобов’язання). Частиною 1 ст. 193 ГК України визначено, суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Відповідно до ст. 509 Цивільного Кодексу України (далі - ЦК України) зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Згідно приписів ст. 526 ЦК України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. При цьому ч. 1 ст. 530 ЦК України визначено, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Частиною першою статті 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. У відповідності до ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Положеннями ст. 837 ЦК України визначено, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Приписами ч. 1 ст. 843 ЦК України встановлено, у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Частиною 3 цієї ж статті передбачено, ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника на плату за виконану ним роботу. Частиною 1 ст. 846 ЦК України передбачено, строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Вимогами ст. 853 ЦК України законодавцем встановлений обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядником. Зокрема, частиною 1 ст. 853 ЦК України прямо визначено, замовник зобов’язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступлення від умов договору або недоліки у виконаній роботі. Частинами 3 та 4 цієї ж статті визначений порядок дій замовника у разі виникнення спору з приводу якості робіт. При цьому, ЦК України встановлює загальні правила про недійсність правочинів, згідно із ч. 1 ст. 215 ЦК У недотримання при укладанні договору вимог ч. ч. 1-3, 5, 6 ст. 203 ЦКУ спричиняє його недійсність (ч. 2 ст. 215 ЦК України та оспорювані (ч. 3 ст. 215 ЦК України). Також, ЦК України встановлює випадки нікчемності правочину, передбачені ст. ст. 220, 221, 224, 226, 228 цього Кодексу. Підстави недійсності господарського зобов'язання передбачені ст. 207 ГК України. З огляду до умов та правових положень вищезазначеного законодавства та господарського Договору № 120 від 26.05.2023 року, сторонами цього правочину являються тільки Замовник - відділ містобудування, архітектури. житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області та підрядник в особі ТОВ «Арака». Інших сторін цих господарських правовідносин, вказаним договором не визначено та передача повноважень Замовника третій особі, зокрема державному органу фінансового контролю, за цим господарським правочином, не передбачена. За таких обставин господарської діяльності Сторін за договором, які визначені змістом Договору № 120, укладеного 26 травня 2023 року на підставі вищевказаних положень ЦК та ГК України, якими у тому числі регламентовано порядок і підстави дострокового припинення (розірвання), відмови від Договору та/або визнання його недійсним – такі підстави для дострокового розірвання договору шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням наслідків недійсності договору у відповідності до приписів Законів України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та «Про публічні закупівлі» - норми ЦК та ГК України - не містять. Звертаємо увагу, приписами ч. 2 ст. 19 Конституції України безальтернативно встановлено - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином, враховуючи вищезазначені норми законодавства і фактичні обставини в усій сукупності та взаємозв’язку, задля уникнення ймовірного втручання у господарську діяльність суб’єктів господарювання та/або перешкоджання такій діяльності, з метою повного дотримання і забезпечення законних прав та інтересів Сторін Договору та забезпечення належного виконання умов договору Замовником та Виконавцем, підстав для задоволення пропозиції, викладеної в офіційно оприлюдненому 26 червня 2023 року висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, щодо дострокового припинення договору про закупівлю робіт № 120 від 26.05.2023 року, у тому числі із застосуванням наслідків недійсності цього договору - не вбачається.
2023-06-30 13:30:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.) • усунуто
-
2023-12-25 11:38:06
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04-11/73/2023 |
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 397/1228/23 |
Дата відкриття провадження: | 15 січня 2024 |
Документи:
02 лютого 2024 11:59
|
Електронний підпис |
16 жовтня 2023 10:25
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" |
10 532 000,00
UAH з ПДВ
|
10 532 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
10 532 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 11:20
|
Додаткова АРАКА №2.pdf | укладений |
27 листопада 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:42
|
Додаткова Угода від 18.09.2023 №1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 15:19
|
Договір 120 кап.ремонт.pdf | укладений |
29 травня 2023 15:13
|
Локальний кошторис част.2.pdf | укладений |
29 травня 2023 15:13
|
Календарний план.pdf | укладений |
29 травня 2023 15:13
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
29 травня 2023 15:13
|
Локальні кошториси 1.pdf | укладений |
29 травня 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зміни передбачені Постановою КМУ №925 від 29 серпня 2023 року Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 19 Договору, а саме: внести зміни до банківських реквізитів і викласти їх в наступній редакції, яка викладена в додатковій угоді (Файл додається). |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 травня 2023 — 27 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до пункту 16.4. розділу 16 Договору Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору №120 від 26 травня 2023 року. З моменту набрання чинності додатковою угодою, зобовязання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються з 27.11.2023 року. |