Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
14 583 233,00 UAH
UA-2023-05-05-010646-a d9b80ef7ee7b4812846d480410856646
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Пержул

+380960672769 persul2809@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44173515
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23
Контактна особа: Віталій Пержул
+380960672769
persul2809@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2023 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2023 11:00
Очікувана вартість: 14 583 233,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 916,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 72 916,1 грн. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 72916.1 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 145 832,3 грн. (сто сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять грн. 00 коп.).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

відповідно до особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом після оплати за Договірною ціною протягом 30 банківських днів з моменту завершення виконання робіт, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3) підписаних Підрядником та Замовником за наявності всіх необхідних виконавчих документів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 15:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 72 916,1 грн. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515.

Сума забезпечення: 72916.1 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 145 832,3 грн. (сто сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять грн. 00 коп.).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.
05 травня 2023 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2023 15:12
ТД -ПР Гермайдану 159-А.doc
05 травня 2023 15:12
ТД -ПР Гермайдану 159-А.doc
05 травня 2023 15:12
додаток 4 договір 159-а.docx
05 травня 2023 15:12
додаток 4 договір 159-а.docx
05 травня 2023 15:12
протокол УО (11).docx
05 травня 2023 15:12
Додаток 1 до ТД.doc
05 травня 2023 15:12
Додаток 1 до ТД.doc
05 травня 2023 15:12
Додаток 2 до ТД гермайдану 159а.docx
05 травня 2023 15:12
Додаток 2 до ТД гермайдану 159а.docx
05 травня 2023 15:12
Додаток 3 до ТД.doc
05 травня 2023 15:12
Додаток 3 до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-04-000135 ● 03f3d27f42334b3083a1c93f7f0e47ca
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-05-05-010646-a, 05.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 09:19:01

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-11 18:40:18

Відповідь

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Стосовно першого питання, слід відмітити, що ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» був єдиним учасником закупівлі «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» UA-2023-05-05-010646-a.Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Так, при формуванні ціни пропозиції підрядником розглянуто складність виконання та терміни виконання робіт. У зв’язку із короткими термінами виконання робіт та з метою економії бюджетних коштів на стадії узгодження та підписання договірної ціни, було вирішено не включати до договірної ціни «Кошти на покриття ризиків». (додається лист ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» від 14.06.2023 року № 60). Що стосується коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, даний розділ не передбачено зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (копія додається), по якому було отримано позитивний експертний звіт № 26-0126/01-23 від 26 квітня 2023 року, який додається.
Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 11:11:12

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-11 18:37:12

Відповідь на запит

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Стосовно першого питання, слід відмітити, що ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» був єдиним учасником закупівлі «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» UA-2023-05-05-010646-a.Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Так, при формуванні ціни пропозиції підрядником розглянуто складність виконання та терміни виконання робіт. У зв’язку із короткими термінами виконання робіт та з метою економії бюджетних коштів на стадії узгодження та підписання договірної ціни, було вирішено не включати до договірної ціни «Кошти на покриття ризиків». (додається лист ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» від 14.06.2023 року № 60). Що стосується коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, даний розділ не передбачено зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (копія додається), по якому було отримано позитивний експертний звіт № 26-0126/01-23 від 26 квітня 2023 року, який додається.
Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 16:30:54

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: замовником в тендерній документації (додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема:
- трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ – не менше трьох;
- трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВТ – не менше двох;
- трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВТ – не менше двох;
- крани баштові, вантажопідйомність 8 т - не менше чотирьох;
- автогідропідіймачі, висота підйому 28 м- не менше одного;
- компресори пересувні – не менше трьох.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що в тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» відсутня інформація на підтвердження наявності вищеперелічених одиниць техніки.
Також Замовником встановлена вимога про наявність:
- бульдозери – не менше трьох, при цьому тендерна пропозиція учасника містить відомості щодо двох одиниць техніки;
- екскаватори одноковшеві – не менше чотирьох, тендерна пропозиція учасника містить інформацію стосовно трьох одиниць техніки;
- котки дорожні – не менше двох, при цьому тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» містить відомості щодо однієї одиниці техніки.
Отже, тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації замовника.
Яким чином замовником було визначено учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» переможцем процедури закупівлі.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 18:19:58

Відповідь

У відповідності до Додатку 3 до Тендерної документації ставалися вимоги щодо наявності відповідної техніки з окремими характеристиками.
На підтвердження відповідності вказаної кваліфікаційної вимоги Учасником було надано Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо № 41 від 10.05.2023р. (надалі – Інформація № 41), копії відповідних реєстраційних документів та документів, які підтверджують право користування технікою (договори оренди, найму тощо).
Учасником було дотримано вимога, в тому числі і щодо надання документів на
Що стосується наявності баштових кранів то у Інформації № 41 під пунктами 10,11,12,13 таблиці міститься інформація щодо одиниць техніки, які є баштовими кранами, а саме КБ-408, КБ-308, КБ-403А, КБ 403А, на кожен з яких надано відповідний паспорт.
Стосовно автогідропідіймача повідомляємо, що учасником у тендерній пропозиції подано автокран КТА-28, свідоцтво про реєстрацію КХС №558181
Стосовно наявності компресорів пересувних учасником було надано Лист №39/10 від 10.05.2023 року.
Щодо подання інформації стосовно ескаваторів одноковшевих, учасником у складі пропозиції було подано ескаватори O&K MH CITY, E-18-60, NEW HOLLAND B9OB-4PT та Ескаватор БОРЕКС 2201, який призначений для виконання земляних робіт, навантаження грунту і сипучих матеріалів. Оснащення екскаватора Борекс-2201: ківш зворотна лопата. Оснащений фронтальним вантажним обладнанням у вигляді щелепного ковша 0,63 куб. Екскаватор Борекс-2201 є високопрофесійним конструктивно-технічним рішенням на базі колісного трактора МТЗ. Використовується у будівництві, при виконанні енергоємних комунальних робіт. Виконує земельні роботи, навантаження та перевантаження сипучих матеріалів. Характеризується двостороннім розташуванням робочих органів. (щелепний ківш, ківш зворотної лопати). Виконує земельні роботи на глибину до 4,3 метрів. Здатний працювати з різноманітними сипучими матеріалами. (Максимальна висота розвантаження – 3,55 метра). Об'єм щелепного ковша – 0,63 м3. Ківш зворотної лопати – 0,28 м3. Здатний працювати з додатковим інструментом. (Грейфер, різних розмірів ковші, бурильне обладнання, зуб-розпушувач і т.д.). Екскаватор Борекс-2201 – вузькоспеціалізована тракторна техніка. Розрахований для проведення трудомістких, енерговитратних заходів. Виконує земельні роботи різної складності. Може працювати з ґрунтом різної складності.
Також, Учасником було подано реєстраційні документи на навантажувача NEW HOLLAND W131, згідно Інформації № 41 та Свідоцтва ЕА № 098204. Функціональними можливостями якого є фронтальне навантаження, що відповідає технічних характеристикам екскаватора одноковшевого.
Що стосується бульдозерів, то учасником у тендерній пропозиції подано бульдозер ДЗ – 42Г (власний); бульдозер Т-170.01 (оренда); автогрейдер CATERPILLAR 12Н; автогрейдер ДЗ-122-А-2 та NEW HOLLAND B9OB-4PT та Ескаватор БОРЕКС 2201, які призначені для виконання земляних робіт, навантаження грунту і сипучих матеріалів.
Зазначене підтверджується Інформацією № 41 та Свідоцтвами АБ№297074, СЕ №000734; ОМ №106403; АБ №469253.
Окремо звертаємо увагу, що автогрейдер – машина, якою профілюють земляні насипи, переміщують та розрівнюють ґрунт і дорожньо-будівельні матеріали тощо. Основний робочий орган автогрейдера – поворотний відвал, допоміжний орган – розпушувач. Автогрейдер оснащують змінним устаткуванням бульдозера, навантажувача та інш.
Стосовно вимоги наявності дорожніх котків, то учасником у складі пропозиції подано коток дорожній BOMAG BW 213 D4 та віброплиту СР-78, що підтверджується довідкою про перебування на балансі основних засобів №16 від 12 травня 2023 року (Позиція №37), яка призначена для ущільнення ґрунтів в обмеженому просторі (за рахунок зворотно-поступального руху), для укладання тротуарної плитки, бруківки, проведення різних ландшафтних робіт. Зокрема це обладнання призначається для віброущільнення різних зв'язкових і нескладних будівельних матеріалів, наприклад: пісок, глина, гравій, асфальт, бетон.
Щодо вимоги:
·трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ – не менше трьох;
· трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВТ – не менше двох;
· трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВТ – не менше двох;
Варто зазначити, що Учасник подав наступні одниці техніки: CATERPILLAR 12 H, T-170.01, ДЗ -42Г, NEW HOLLAND B9OB-4PT, NEW HOLLAND w131, O&K MH CITY та E-18-60. Зважаючи на фунціональне призначення, Учасником на підтвердження наявносту техніки достатньої про виконання Тендерної закупівлі у Інформації № 41 вказана техніка із аналогічними функціональними призначеннями.
Більше того, для підвищення якості та ефективності виконання учасник додатково подав інформацію щодо семи бортових автомобілів та двох автомобілів самоскидів.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, п. 5.12 вказує на те, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.
Пункт 5.9 даної Настанови містить положення, про те що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Окремо варто зауважити, що відповідно до норм Настанови вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Слід зазначити, що таким чином не змінюється технологія виконання робіт, зберігається їх якість, а також здешевлюється вартість їх виконання, що дає Замовнику дотримуватись принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, які закріплені в статті 5 Закону.
Тому враховуючи викладене вище, та той факт, що подані у складі тендерної документації транспортні засоби, будівельні машини та механізми полегшують виконання робіт та підвищують їх ефективність, без погіршення якості таких робіт, вважаємо, що не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" 12 395 748,00
UAH з ПДВ
12 395 748,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 червня 2023 14:16
Електронний підпис
01 червня 2023 14:28
Електронний підпис
01 червня 2023 14:25
Довідка.pdf.p7s
01 червня 2023 14:25
Довідка.pdf
01 червня 2023 14:25
Довідка.pdf.p7s
01 червня 2023 14:25
Довідка.pdf
01 червня 2023 14:25
Витяг-1046370-МОРОЗ-2023-05-30.pdf
26 травня 2023 16:29
Електронний підпис
26 травня 2023 16:17
Електронний підпис
12 травня 2023 16:55
Електронний підпис
12 травня 2023 16:53
Ліцензія_безстрокова.pdf
12 травня 2023 16:53
Копія Статуту.pdf
12 травня 2023 16:53
договір оренди камаза.PDF
12 травня 2023 16:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2023 16:53
Ліцензія_Дозволи.pdf
12 травня 2023 16:53
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
12 травня 2023 16:53
Гавриш Юрій Іванович.PDF
12 травня 2023 16:53
посвідчення Мартин.PDF
12 травня 2023 16:53
договір оренди МАН.PDF
12 травня 2023 16:53
ДИПЛОМИ виконроба.PDF
12 травня 2023 16:53
Куцак Юрій Степанович.PDF
12 травня 2023 16:53
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"
#31289632
Переможець 12 395 748,00
UAH з ПДВ
31 травня 2023 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 11:41

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 40 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» в процедурі відкритих торгів UA-2023-05-05-010646-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону України, керуючись п. 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1) Інформаційна довідка за формою щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). Інформація про наявну техніку не відповідає вимогам по тендерній документації. Пунктом 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник, крім іншого, подає інформацію про наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками: - автогідропідіймачі, висота підйому 28 м- не менше одного; - автогрейдери –не менше двох; Як видно з аналізу поданих документів, то вбачається наявність тільки одного автогрейдера, замість двох, які вимагаються, а про автогідропідіймач - висота підйому 28 м, взагалі не міститься інформації. 2) Кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Учасником у складі пропозиції було подано наступні договори оренди техніки: - Договір оренди навантажувача від 01.05.23 р. В даному договорі Орендодавець зазначений як «громадянин». Якщо договір складається за участі фізичної особи, то такий договір має бути нотаріально посвідчений (п. 2 ст.799 ЦКУ). 3) Пунктом 1.2.3. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник подає Документ підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі який не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі ( наявність фінансової спроможності) - не було подано такої інформації 4) Пунктом 1.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник подає кольорові скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається кольорова скан-копія з оригіналу листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). – потрібно надати такий лист (листи) підтвердження стосовно орендованих машин, механізмів, обладнання. (Дана вимога стосується всіх договорів оренди поданих у складі пропозиції) 5) Пунктом 1.2.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник обов’язково підтверджує наявність у штаті працівника на посаді сертифікованого інженера-проектувальника (кошторисника). Кваліфікація інженера-проектувальника (кошторисника) підтверджується сканованою з оригіналу та/або завіреною копією діючого відповідного сертифікату а також копією/оригіналом трудової книжки – не було подано такої інформації.

Документи

08 червня 2023 19:33
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:10
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:56
Довідка НАЗК
08 червня 2023 12:17
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:04
Довідка НАЗК
31 травня 2023 14:17
Електронний підпис
19 травня 2023 13:44
81.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2023 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"
#31289632
12 395 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 19:33
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:10
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:56
Довідка НАЗК
08 червня 2023 12:17
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:04
Довідка НАЗК
31 травня 2023 14:17
Електронний підпис
19 травня 2023 13:44
81.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:26
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 11:36
ду №2 до 79.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 11:31
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 09:15
додат угода №1 до договору №79.pdf зміни до договору
28 липня 2023 09:12
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 17:31
79.pdf укладений
14 червня 2023 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із покращенням якості та комплектності Робіт, що не призведе до зміни ціни, продовження строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 177 381,65
UAH (в тому числі ПДВ 2 029 563,61 UAH)