Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44173515 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Контактна особа: |
Віталій Пержул +380960672769 persul2809@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 14 583 233,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 916,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 72 916,1 грн. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72916.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 145 832,3 грн. (сто сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять грн. 00 коп.). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
відповідно до особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом після оплати за Договірною ціною протягом 30 банківських днів з моменту завершення виконання робіт, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3) підписаних Підрядником та Замовником за наявності всіх необхідних виконавчих документів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 15:12 |
ТД -ПР Гермайдану 159-А.doc | |
05 травня 2023 15:12 |
ТД -ПР Гермайдану 159-А.doc | |
05 травня 2023 15:12 |
додаток 4 договір 159-а.docx | |
05 травня 2023 15:12 |
додаток 4 договір 159-а.docx | |
05 травня 2023 15:12 |
протокол УО (11).docx | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 2 до ТД гермайдану 159а.docx | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 2 до ТД гермайдану 159а.docx | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
05 травня 2023 15:12 |
Додаток 3 до ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000135 ● 03f3d27f42334b3083a1c93f7f0e47ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-05-05-010646-a, 05.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 09:19:01
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 18:40:18
Відповідь
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Стосовно першого питання, слід відмітити, що ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» був єдиним учасником закупівлі «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» UA-2023-05-05-010646-a.Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Так, при формуванні ціни пропозиції підрядником розглянуто складність виконання та терміни виконання робіт. У зв’язку із короткими термінами виконання робіт та з метою економії бюджетних коштів на стадії узгодження та підписання договірної ціни, було вирішено не включати до договірної ціни «Кошти на покриття ризиків». (додається лист ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» від 14.06.2023 року № 60). Що стосується коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, даний розділ не передбачено зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (копія додається), по якому було отримано позитивний експертний звіт № 26-0126/01-23 від 26 квітня 2023 року, який додається.
Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:11:12
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 18:37:12
Відповідь на запит
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 6 Розділ 2 тендерної документації) вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат та інші документи відповідно до своєї тендерної пропозиції. Вказані розрахунки надаються згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Замовником у підписаному та укладеному договорі в Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та Розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни вказано « - ».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності розрахунку ціни згідно з Настановою № 281 (пункт 5.31 та 5.33)?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Стосовно першого питання, слід відмітити, що ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» був єдиним учасником закупівлі «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» UA-2023-05-05-010646-a.Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Так, при формуванні ціни пропозиції підрядником розглянуто складність виконання та терміни виконання робіт. У зв’язку із короткими термінами виконання робіт та з метою економії бюджетних коштів на стадії узгодження та підписання договірної ціни, було вирішено не включати до договірної ціни «Кошти на покриття ризиків». (додається лист ТОВ будівельна фірма «Чернівціжитлобуд» від 14.06.2023 року № 60). Що стосується коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, даний розділ не передбачено зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт території на центральному кладовищі на вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (копія додається), по якому було отримано позитивний експертний звіт № 26-0126/01-23 від 26 квітня 2023 року, який додається.
Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-222
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:30:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 14583233,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: замовником в тендерній документації (додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема:
- трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ – не менше трьох;
- трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВТ – не менше двох;
- трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВТ – не менше двох;
- крани баштові, вантажопідйомність 8 т - не менше чотирьох;
- автогідропідіймачі, висота підйому 28 м- не менше одного;
- компресори пересувні – не менше трьох.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що в тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» відсутня інформація на підтвердження наявності вищеперелічених одиниць техніки.
Також Замовником встановлена вимога про наявність:
- бульдозери – не менше трьох, при цьому тендерна пропозиція учасника містить відомості щодо двох одиниць техніки;
- екскаватори одноковшеві – не менше чотирьох, тендерна пропозиція учасника містить інформацію стосовно трьох одиниць техніки;
- котки дорожні – не менше двох, при цьому тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» містить відомості щодо однієї одиниці техніки.
Отже, тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації замовника.
Яким чином замовником було визначено учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» переможцем процедури закупівлі.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 18:19:58
Відповідь
У відповідності до Додатку 3 до Тендерної документації ставалися вимоги щодо наявності відповідної техніки з окремими характеристиками.
На підтвердження відповідності вказаної кваліфікаційної вимоги Учасником було надано Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо № 41 від 10.05.2023р. (надалі – Інформація № 41), копії відповідних реєстраційних документів та документів, які підтверджують право користування технікою (договори оренди, найму тощо).
Учасником було дотримано вимога, в тому числі і щодо надання документів на
Що стосується наявності баштових кранів то у Інформації № 41 під пунктами 10,11,12,13 таблиці міститься інформація щодо одиниць техніки, які є баштовими кранами, а саме КБ-408, КБ-308, КБ-403А, КБ 403А, на кожен з яких надано відповідний паспорт.
Стосовно автогідропідіймача повідомляємо, що учасником у тендерній пропозиції подано автокран КТА-28, свідоцтво про реєстрацію КХС №558181
Стосовно наявності компресорів пересувних учасником було надано Лист №39/10 від 10.05.2023 року.
Щодо подання інформації стосовно ескаваторів одноковшевих, учасником у складі пропозиції було подано ескаватори O&K MH CITY, E-18-60, NEW HOLLAND B9OB-4PT та Ескаватор БОРЕКС 2201, який призначений для виконання земляних робіт, навантаження грунту і сипучих матеріалів. Оснащення екскаватора Борекс-2201: ківш зворотна лопата. Оснащений фронтальним вантажним обладнанням у вигляді щелепного ковша 0,63 куб. Екскаватор Борекс-2201 є високопрофесійним конструктивно-технічним рішенням на базі колісного трактора МТЗ. Використовується у будівництві, при виконанні енергоємних комунальних робіт. Виконує земельні роботи, навантаження та перевантаження сипучих матеріалів. Характеризується двостороннім розташуванням робочих органів. (щелепний ківш, ківш зворотної лопати). Виконує земельні роботи на глибину до 4,3 метрів. Здатний працювати з різноманітними сипучими матеріалами. (Максимальна висота розвантаження – 3,55 метра). Об'єм щелепного ковша – 0,63 м3. Ківш зворотної лопати – 0,28 м3. Здатний працювати з додатковим інструментом. (Грейфер, різних розмірів ковші, бурильне обладнання, зуб-розпушувач і т.д.). Екскаватор Борекс-2201 – вузькоспеціалізована тракторна техніка. Розрахований для проведення трудомістких, енерговитратних заходів. Виконує земельні роботи різної складності. Може працювати з ґрунтом різної складності.
Також, Учасником було подано реєстраційні документи на навантажувача NEW HOLLAND W131, згідно Інформації № 41 та Свідоцтва ЕА № 098204. Функціональними можливостями якого є фронтальне навантаження, що відповідає технічних характеристикам екскаватора одноковшевого.
Що стосується бульдозерів, то учасником у тендерній пропозиції подано бульдозер ДЗ – 42Г (власний); бульдозер Т-170.01 (оренда); автогрейдер CATERPILLAR 12Н; автогрейдер ДЗ-122-А-2 та NEW HOLLAND B9OB-4PT та Ескаватор БОРЕКС 2201, які призначені для виконання земляних робіт, навантаження грунту і сипучих матеріалів.
Зазначене підтверджується Інформацією № 41 та Свідоцтвами АБ№297074, СЕ №000734; ОМ №106403; АБ №469253.
Окремо звертаємо увагу, що автогрейдер – машина, якою профілюють земляні насипи, переміщують та розрівнюють ґрунт і дорожньо-будівельні матеріали тощо. Основний робочий орган автогрейдера – поворотний відвал, допоміжний орган – розпушувач. Автогрейдер оснащують змінним устаткуванням бульдозера, навантажувача та інш.
Стосовно вимоги наявності дорожніх котків, то учасником у складі пропозиції подано коток дорожній BOMAG BW 213 D4 та віброплиту СР-78, що підтверджується довідкою про перебування на балансі основних засобів №16 від 12 травня 2023 року (Позиція №37), яка призначена для ущільнення ґрунтів в обмеженому просторі (за рахунок зворотно-поступального руху), для укладання тротуарної плитки, бруківки, проведення різних ландшафтних робіт. Зокрема це обладнання призначається для віброущільнення різних зв'язкових і нескладних будівельних матеріалів, наприклад: пісок, глина, гравій, асфальт, бетон.
Щодо вимоги:
·трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ – не менше трьох;
· трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВТ – не менше двох;
· трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВТ – не менше двох;
Варто зазначити, що Учасник подав наступні одниці техніки: CATERPILLAR 12 H, T-170.01, ДЗ -42Г, NEW HOLLAND B9OB-4PT, NEW HOLLAND w131, O&K MH CITY та E-18-60. Зважаючи на фунціональне призначення, Учасником на підтвердження наявносту техніки достатньої про виконання Тендерної закупівлі у Інформації № 41 вказана техніка із аналогічними функціональними призначеннями.
Більше того, для підвищення якості та ефективності виконання учасник додатково подав інформацію щодо семи бортових автомобілів та двох автомобілів самоскидів.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, п. 5.12 вказує на те, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.
Пункт 5.9 даної Настанови містить положення, про те що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Окремо варто зауважити, що відповідно до норм Настанови вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Слід зазначити, що таким чином не змінюється технологія виконання робіт, зберігається їх якість, а також здешевлюється вартість їх виконання, що дає Замовнику дотримуватись принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, які закріплені в статті 5 Закону.
Тому враховуючи викладене вище, та той факт, що подані у складі тендерної документації транспортні засоби, будівельні машини та механізми полегшують виконання робіт та підвищують їх ефективність, без погіршення якості таких робіт, вважаємо, що не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" |
12 395 748,00
UAH з ПДВ
|
12 395 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" #31289632 |
Переможець |
12 395 748,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:36
|
ду №2 до 79.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 09:15
|
додат угода №1 до договору №79.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 17:31
|
79.pdf | укладений |
14 червня 2023 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із покращенням якості та комплектності Робіт, що не призведе до зміни ціни, продовження строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |