Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37978278 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Авангардна,7 |
Контактна особа: |
Ватаманіца Сергій Анатолійович +380680957681 vatamanitsa19940331@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Замовник здійснює остаточний розрахунок 70 % Постачальнику протягом 7 робочих днів після поставки Товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 21:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 19:29 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 травня 2023 19:29 |
Тендерна документація.docx |
10 травня 2023 21:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 травня 2023 19:29 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
10 травня 2023 19:29 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000063 ● 68a77538c434428a9703c25c92f9b272
- Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2023 № 46-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 07.08.2023 № 46-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-010566-a, 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:26:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-010566-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 17:19:19
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до запиту Державної аудиторської служба України повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-05-05-010566-a (Спеціальна аварійно-рятувальна машина важкого типу САРМ-В) була визначена шляхом направлення запитів цінових пропозицій до п’ятьох організацій серед яких: 1) ТОВ «Завод спеціального обладнання; 2) ТОВ «Компанія Тітал»; 3) ТОВ «Спецвен» 4) ТОВ «Українська Бронетехніка; 5) ТОВ «Валідус Спецавто» (запити цінових пропозицій додаються). За результатом розгляду запитів цінових пропозицій три організації надали свої відповіді, серед яких тільки ТОВ «Валідус Спецавто» підтвердила наявність можливості поставити автомобіль САРМ В (цінові пропозиції всіх учасників додаються). Орієнтуючись на цінову пропозицію ТОВ «Валідус Спецавто» Замовником були оголошені відкриті торги на загальну суму 31 000 000 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
30 450 000,00
UAH з ПДВ
|
30 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " #38347611 |
Переможець |
30 450 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 13:58
|
Договір | укладений |
02 червня 2023 13:57
|