Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комунальник" Городищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32899066 |
Місцезнаходження: | 19502, Україна , Черкаська обл., місто Городище, вулиця Героїв Чорнобиля, 22а |
Контактна особа: |
Педченко Владислав Вікторович +380971502664 kpkomun@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 1 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання документів отримання товару. При цьому, моментом виконання зобов’язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 14:44 |
ТД асфальт 2023 нова редакція.docx | |
08 травня 2023 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 08.05.2023.docx | |
08 травня 2023 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 08.05.2023.docx | |
08 травня 2023 14:44 |
ТД асфальт 2023 нова редакція.docx | |
05 травня 2023 15:02 |
ТД асфальт 2023.docx | |
05 травня 2023 15:02 |
ТД асфальт 2023.docx |
08 травня 2023 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2023 14:44 |
ТД асфальт 2023 нова редакція.docx
|
|||
08 травня 2023 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 08.05.2023.docx
|
|||
08 травня 2023 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 08.05.2023.docx
|
|||
08 травня 2023 14:44 |
ТД асфальт 2023 нова редакція.docx
|
|||
05 травня 2023 15:02 |
ТД асфальт 2023.docx
|
|||
05 травня 2023 15:02 |
ТД асфальт 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000025 ● 27febcd60cc04b3aa2fd76bbe806355b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 10:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2023 № 36-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.06.2023 № 36-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-010324-a, 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 13:39:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за UA-2023-05-05-010324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, інформаційну, довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на керівника учасника процедури закупівлі – фізичну особу? У складі тендерної пропозиції довідка від 18.05.2023 № 500464 надана на юридичну особу ТОВ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 11:23:39
Відповідь замовника на пояснення
Комунальне підприємство «Комунальник» Городищенської міської ради, як Замовник по предмету закупівлі Асфальтобетонна суміш дрібнозерниста тип Б марка 1 (Код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (44113620-7 - асфальт)), за номером UA-2023-05-05-010324-a :
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляємо наступне: - Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреби. Очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін.;
- у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, інформаційну, довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на керівника учасника процедури закупівлі – фізичну особу? У складі тендерної пропозиції довідка від 18.05.2023 № 500464 надана на юридичну особу ТОВ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» повідомляємо про те, що через неможливість усунення виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури закупівлі, договір буде розірвано шляхом укладення додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про те, що через неможливість усунення виявлених порушень під час проведення моніторингу процедури закупівлі, договір розірвано шляхом укладення додаткової угоди.
2023-07-06 16:25:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-07-10 09:31:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСПЛАНТ" |
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" #42094651 |
Переможець |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 16:13
|
Додаткова угода № 2 | укладений |
06 липня 2023 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 09:40
|
ДУ 1 асфальт.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 09:29
|
Договір | укладений |
24 травня 2023 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до тексту додаткової угоди № 1 від 24.05.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 24/05-А |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Відповідно до п. 10.2 Договору № 24/05-А від 24.05.2023 р. (далі - Договір) та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами), керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 24/05-А від 24.05.2023 р. 2. Встановити, що сума Договору зменшена на 1 125 000,00 грн. ( один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 204 166,67 грн.. П. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп) |