Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 14:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 14:48 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx | |
05 травня 2023 14:48 |
Додатки_1_2__Перелік_документів.doc | |
05 травня 2023 14:47 |
Додаток_3_Технічне_завдання.docx | |
05 травня 2023 14:47 |
проєкт_договору.docx | |
05 травня 2023 14:47 |
Тендерна_документація._ .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-04-000027 ● ef4caff1b4e34fac97a23a60d8c36bb3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2023 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.08.2023 № 54-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-05-009808-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 10:40:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга з поточного ремонту вулиці Авіаційної (на ділянці від розворотного тролейбусного кільця до залізничного переїзду) у м. Львові (утримання вулично-шляхової мережі), код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-009808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 13:25:53
про надання обгрунтування відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266
Східний офіс Держаудитслужби
Управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській
області Кропивницький Державної
Аудиторської служби України
Ларисі ЦАНДЕКОВІЙ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Східним офісом Держаудитслужби Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Кропивницький Державної Аудиторської служби України моніторингу закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2023-05-05-009808-a, повідомляє, що обгрунтування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулиці Авіаційної (на ділянці від розворотного тролейбусного кільця до залізничного переїзду) у м. Львові; Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі), 05.05.2023 розміщено на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2546805
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для потреб Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулиці Авіаційної (на ділянці від розворотного тролейбусного кільця до залізничного переїзду) у м. Львові;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (UA-2023-05-05-009808-a).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2023р.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб надання послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, згідно з бюджетними запитами та з врахуванням орієнтовної вартості послуг.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06 грудня 2022 року №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Обгрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі -відповідно до розділу 8 «Ремонт дорожніх одягів «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг».
Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі згаданих послуг.
Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, встановленого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, чинним на момент проведення торгів кошторисна заробітна плата, згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.01.2019 № 7, становить 14 800,0 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулиці Авіаційної (на ділянці від розворотного тролейбусного кільця до залізничного переїзду) у м. Львові; Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (UA-2023-05-05-009808-a) наведено у додатку 3 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
У 2023р, до 31.12.2023 10 800 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
10 325 120,00
UAH з ПДВ
|
10 325 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
10 325 120,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:58
|
315_2023.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 16:27
|
Зміни_до_договору_108-23-05-2023-116.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 11:43
|
поточний_ремонт_Авіаційна_23_05_2023_108.pdf | укладений |
23 травня 2023 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни основного договору на 1 500 000 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 116 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на 315120 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 315 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |