Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108761 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Медведь +380362679641 medvedn@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2023 01:03 |
Очікувана вартість: | 10 866 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 669,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 14:17 |
Додаток 1 форма тендерна пропозиція.doc | |
05 травня 2023 14:17 |
Додаток 4 технічне завдання.docx | |
05 травня 2023 14:17 |
Додаток 2 Кваліфікайінй критерії.docx | |
05 травня 2023 14:17 |
ТД відкриті торги з особливостями.docx | |
05 травня 2023 14:17 |
Додаток 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1)наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів
2) так, договір з повним визначеним видом робіт може бути один та другий договір може бути на окремі
загальнобудівельні роботи, або вогнезахисну обробку конструкцій, або влаштування блискавкозахисту, або електромонтажні роботи
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог тендерної документації, Ви як Замовник вимагаєте обстежити об’єкт, та пояснюєте це тим, що дозволяєте учаснику здійснити вивчення обсягу робіт та узгодження неперервного виробничого процесу. Ніяких узгоджених дій до проведення відкритої процедури в Прозоро не може бути між учасником та замовником!!
При проведені відкритих торгів, інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг/виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції – має слугувати Технічне завдання/ специфікація, відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону (розгляду пропозицій), прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону Замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону (розгляду пропозицій), не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону та визначених п.41 Особливостей Постанови КМУ№1178. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважимо, що тендерна документація має бути скадена відповідно до ст. 22 Закону, а саме п. 4 в якому йдеться про те що що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ви, як Замовник грубо порушуєте, п.4 ст.22 Закону, ст.5 Закону – оскільки створюєте дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації.
Залишаємо за собою право звернення в Антимонопольний комітет України за захистом порушених прав.
Так, для звязку із учасниками Замовником визначена уповноважена особа з технічних питань, контакти особи зазначені в Тендерній документації. Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників. Уповноваженою особою щодо зазначеної закупівлі в розумінні Закону Про публічні закупівлі є Медведь Наталія Вікторівна.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування порушення: В частині 4 статті 5 Закону № 922-VIII зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акт за результатами обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже з незалежних від суб’єкта господарювання, підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Також зазначаємо, що вимоги до предмета закупівлі, а саме технічні, якісні та кількісні характеристики зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, що конкретизує всі необхідні види та об’єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що аналогічні рішення були неодноразово розглянуті Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка щоразу приймала Рішення на користь скаржників та зобов’язувала Замовників вносити корективи в ТД в цій частині (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c).. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників,
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного просимо Уповноважену особу внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про надання у складі Тендерної пропозиції Учасника «Акт обстеження об’єкту (учасникам до подання тендерних пропозицій необхідно прибути на місце робіт та зробити обстеження об’єкту)» та виключити цю вимогу із ТД.
Таким чином, у Замовника наявні підстави передбачені Законом та Особливостями для відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" на підставі вищезазначеної норми з наступних підстав.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції оригінали документів у сканованому вигляді, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
-локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на
перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника згідно Додатків до Оголошення.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами). Ціна пропозиції учасника торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.
Ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Додаток 3 Документації містить проект договору, у якому зазначено, зокрема: "3.4. Договірна ціна є приблизною (динамічною) і може уточнюватися протягом усього строку виконання робіт при зміні норм законодавства, які впливають на вартість, обсяги робіт, зміни цін на ресурси, зміні умов робіт, уточненні загально виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни і змін характеру робіт".
Додаток 4 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, технічне завдання. Відповідно до підрозділу "Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" розділу V "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва":
5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)
враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Враховуючи викладене, зважаючи на попередні рішення Замовника про відхилення нас, як учасника закупівлі і Пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» як таких, що не відповідають умовам технічно специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації кошторисні розрахунки яких здійснені з порушеннями норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) пропозиція ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" також має бути відхилена як така що складена з порушеннями.
23.05.2023 року Вами опубліковано вимогу на усунення невідповідностей у поданій пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" проте жодним чином не враховано, що учасником теж порушено порядок розрахунків в коштористій документації. Зокрема у п. 5.31. Настанови вказано: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:…..», проте зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Тендерною документацією визначено ціну, як Динамічну. Тому відповідно при розрахунках не враховуються кошти на покриття ризиків, які учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" врахував у розрахунках, встановивши показник 2,40 % чим порушив Настанову.
Зважаючи на викладене вимагаємо усунути порушення Замовника в частині розглянутої пропозиції учасника (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ").
У разі залишення рішення Замовника без змін залишаємо за собою право подальшого оскарження до Антимонопольного комітету України та відстоювати свої права в судовому порядку.
Директор
ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» О. ІЛЬЧУК
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п.6 Розділу ІІІ. Тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Відповідно до Стаття 42 Господарського кодексу України Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 затверджено Кошторисні норми України у будівництві, до складу яких входить Настанова з визначення вартості будівництва (далі – Настанова).
Згідно положень абз. 2 Розділу І Настанови, ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
У відповідності до визначення термінів у п.1.2. Настанови:
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Пунктом 4.40. Настанови визначається наступне:
Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Так, у Таблиці 3 Додатку 28 Настанови встановлено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва – п.5. Об’єкти ремонту – 2,4%.
Далі, п.5.1. Настанови визначається, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
5.7. Визначення непрямих витрат у вартості експлуатації будівельних машин та механізмів:
Непрямі витрати, що не враховані вартістю однією машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів, а саме: загальновиробничі витрати, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий та літній періоди, якщо таке планується, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розраховуються в цілому на об’єкт будівництва.
Також у Настанові зазначено п.5.31. у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Також, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 затверджено Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва.
Цей Порядок визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво).
Застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
На стадії проведення взаєморозрахунків у вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва
У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти на покриття ризиків повертаються до державного бюджету.
Відповідно до розділу VI Настанови, при розрахунках з підрядником за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.
Вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів, визначених за КНУ РЕКН, та їх уточненої вартості.
Враховуючи викладене, та той факт у зазначених законодавчих актах немає прямої заборони щодо обчислення і включення до складу договірної ціни коштів на покриття ризиків, замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.
Також слід зазначити, що кошти, які враховані у складі договірної ціни учасника (підрядника) на покриття ризиків, як і кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, за відсутності відповідних потреб (обставин) і обґрунтувань їх використання не можуть бути пред’явлені до оплати і підлягають поверненню до державного бюджету.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Таким чином, у Замовника були відсутні підстави передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями для відхилення тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» на підставі вищезазначеної норми.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 травня 2023 18:41
Дата подання: 15 червня 2023 17:23
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000039 ● 8597fbba046a4a859673da93af887ab0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-05-05-009033-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:53:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 17:31:43
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) від 08.08.2023 надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо:
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації та документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи.
1. Стосовно розрахунку розміру бюджетного призначення, визначення
технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, була визначена з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель за результатами отримання послуг щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: м. Рівне". Коригування проведено відповідно до договору № 285 від 05.04.2023 року, Експертизи кошторисної частини проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: м. Рівне". Коригування. Експертиза кошторисної частини проектної документації проведена відповідно із договором № 230324-03/294 від 06 квітня 2023 та отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №230324-03/В від 19.04.2023 року що додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою1службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-05-05-009033-a, що опубліковані1на1сайті.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену
інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній
документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-05-009033-a.
Звертаємо Вашу увагу що за результататами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA2021-11-22-014588-a проведеним ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ аналогічних дій замовника порушень не виявлено. Результат моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-22-014588-a: «Порушення не виявлено».
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Сподіваємось, що Державна аудиторська служба України та міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.
Таким чином, Замовник в повній мірі виконано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 а також на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Додатки:
1. Експертний звіт кошторисної частини.pdf;
2. Пояснювальна записка КД.pdf;
3. Зведений кошторисний розрахунок.pdf;
4. Дефектний акт.pdf
З повагою
уповноважена особа: Микола МІНЬКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 14:23:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» вимогам пункту 2.2.1 частини 2 Додатку 2 тендерної документації в частині підтвердження останнім надання скан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника, який повинен бути завірений печаткою та підписом інженера – проектувальника.
2. Надати обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю послуг з переможцем торгів ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 15:00:27
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (обл.) від 11.08.2023 надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М. Хвильового, 2, м. Рівне. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань та повідомляємо:
1. Стосовно першого питання:
Замовник керуючись положенням пункту 37 Особливостей здійснено розгляд тендерної пропозиції, відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так в ході розгляду тендерної пропозиції ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" встановлено, що на виконання кваліфікаційних критеріїв згідно п. 2.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надано наступні документи:
Довідка про наявність Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено про наявність Інженера-
проектувальника, який виконує роботи з виготовлення кошторисної документації та здійснити всі пов’язані розрахунки на підставі укладеного цивільно-правового договору від 01 травня 2023 року, що додається.
Учасником у складі пропозиції надано відсканований оригінал Кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника Серія АР № 012698 виданий Атестаційної архітектурно-будівельною комісією, а також учасником надано Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера проектувальника № 01088. Додаються до пояснень.
Наголошуємо, що учасником надано оригінали вищезазначених документів, а саме Кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника та Свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера проектувальника видані фізичній особі Кудрявцевій Оксані Василівні.
Важливим моментом, який не можна оминути, є те що правила засвідчення копій документів зазначені в положеннях ДСТУ 4163-2003 та положеннях Правил організації діловодства не розповсюджують свою дію на фізичних осіб.
Законодавство не містить вимог щодо засвідчення копій документів фізичною особою.
Разом з тим, інформація про дійсність сертифікату Серія АР № 012698 Кудрявцевої Оксани Василівни перевірено Замовником у відкритих даних та розміщена на сайті Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії за записом номер 2011238 та доступна за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=regob&order=ASC. Скріншот сторінки результатів пошуку в реєстрі атестованих осіб додається.
Крім того Замовником визначені помилки допущені учасниками, як формальні, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
Зокрема відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі закону), розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій уповноваженого органу.
Згідно пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Положенням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження переліку формальних помилок» (далі Наказ) затверджено перелік формальних помилок.
Зокрема пунктом 4 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї тендерної документації належить: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Пунтком 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Пунтком 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
На підставі викладеного учасником ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" в повній мірі виконано вимогу щодо надання документів у складі пропозицій відповідно до встановлених кваліфікаційних критеріїв згідно п. 2.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
Таким чином уповноваженою особою дотримано принципи проведення процедур закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
2. Стосовно другого питання:
Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника ПВП "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" відповідно до пункту 49 Особливостей протоколом № 12 від 10.06.2023 року прийнято рішення про намір укласти договір замовником відповідно до статті 33 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Пунктом 49 Особливостей передбачено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Так учасником процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ Українська будівнича компанія, код ЄДРПОУ:32764157, 15 червня 2023 17:23 подано скаргу до органу Оскарження (номер скарги: UA-2023-05-05-009033-a.a6).
Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська будівнича компанія" від 15 червня 2023 № UA-2023-05-05-009033-a.a6 Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8841-р/пк-пз від 19.06.2023 прийнято до розгляду.
В результаті чого керуючись п. 49 Особливостей у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Таким чином, Замовнику під час оскарження забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату і час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення особам, які подали тендерні пропозиції.
Органом оскарження 04 липня 2023 19:13 оприлюднено Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю "Українська будівнича компанія" у задоволенні скарги від 15 червня 2023 № UA-2023-05-05-009033-a.a6.
Замовником у встановлені законодавством строки укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі № 531 від 05.07.2023 року.
Додатки:
1. Сертификат.pdf;
2. Свідоцтво підвищ сертификату.pdf;
3. Довідка про наявність працівників.pdf;
4. Дог_ЦПХ_Кудрявцева.pdf;
5. Пошук в реєстрі атестованих осіб Кудрявцева Оксана Василівна.png;
6. рішення від 19.06.2023 № 8841.pdf;
7. рішення від 29.06.2023 № 9623.pdf;
8. Протокол визнання переможцем.pdf.
З повагою
уповноважена особа: Микола МІНЬКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
8 099 965,33
UAH з ПДВ
|
8 099 965,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
9 699 980,80
UAH з ПДВ
|
9 699 980,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
10 697 719,89
UAH з ПДВ
|
10 697 719,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Відхилено |
8 099 965,33
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 17:46
|
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Відхилено |
9 699 980,80
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 17:51
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
10 697 719,89
UAH з ПДВ
|
10 червня 2023 13:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 10:31
|
Ду 3 до Дог 531.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:34
|
д у 2 до дог 531.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:27
|
ду 2 до дог 531 ч2.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2023 01:06
|
ду1 дог 531.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2023 01:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 12:07
|
дог 531 част 5.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:02
|
дог 531 част 3.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:02
|
дог 531 част 2.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:02
|
дог 531 част 4.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:02
|
дог 531 част 1.pdf | укладений |
05 липня 2023 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжені строки виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Підрядником документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили. Зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 531 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 531 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 531 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |