Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44094936 |
Вебсайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovokomunalnogo-gospodarstva-10-40-36-05-12-2019/ |
Місцезнаходження: | 38750, Україна , Полтавська обл., село Щербані, вул.Центральна, будинок 2в |
Контактна особа: |
Максим Хмеленко +380662335718 uzhkh.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2023 13:42 |
Очікувана вартість: | 10 607 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 074,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 13:43 |
ТД - вулиця Миру 05.05.docx | |
05 травня 2023 13:43 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
05 травня 2023 13:43 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікація та п.44).doc | |
05 травня 2023 13:43 |
Додаток 2 Вiдомiсть об'ємiв робіт.doc | |
05 травня 2023 13:43 |
Додаток 2 Відомість ресурсів.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000039 ● cb4d62e12258451d98ee7886dec09117
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-05-008179-a, 05.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 16:51:42
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-05-008179-a, яка проводилась управлінням житлово-комунального господарства Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 16:24:56
Відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Управління житлово-комунального господарства Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області та норм чинного законодавства. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, та затвердженого Експертного звіту. Кошти на проведення ремонтних робіт виділено 36 сесією 8 скликання від 04.04.20023
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/dokumenti-09-48-12-27-01-2021/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо того, що у розділі «Закупівлі» на офіційному сайті Щербанівської сільської ради (https://sherbanivska-gromada.gov.ua/zakupivli-08-51-50-02-03-2021/) у вкладці Замовника при обранні опції «перейти на сайт Prozzoro» здійснюється перехід на закупівлі Замовника в електронній системі закупівель (в ІТС «Prozzoro»), то даний розділ створений для інформування та ознайомлення зацікавлених осіб з переліком УСІХ закупівель Управління ЖКГ, а не для розміщення обґрунтувань, які, наголошую, розміщенні за іншим посиланням. Тобто, на сайті є два розділи пов'язані із закупівлями: перший розділ - «Закупівлі» з переходом на сайт Prozzoro та ознайомленням з переліком усіх закупівель, та другий розділ - "Документи", створений саме для обґрунтувань. Замовником, на виконання вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на дане обґрунтування надано під час проведення моніторингу. Тобто, Замовником дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ №710, а саме: оприлюднено наведені обґрунтування. Постановою КМУ №710 не обумовлено де саме та у якому розділі потрібно оприлюднювати дані обґрунтування. При нагоді повідомляю, що задля недопущення подібних непорозумінь у подальшому, на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, у вкладці Замовника, створено окремий розділ "Обґрунтування", у який перенесено всі обґрунтування з розділу "Документи". Посилання на новий розділ: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-08-33-47-23-08-2023/
2023-08-28 13:19:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2023 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД" |
9 053 282,18
UAH з ПДВ
|
9 053 282,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД" #39607947 |
Переможець |
9 053 282,18
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 09:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 09:09
|
Додаткова угода 2 ТОВ ПОЛТАВА-ЄВРОБУД (Миру).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 11:34
|
Додаткова угода 1 ТОВ ПОЛТАВА-ЄВРОБУД (Миру).pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 14:13
|
Договір ТОВ ПОЛТАВА-ЄВРОБУД (Миру).pdf | укладений |
30 травня 2023 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт: до 15.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Суму договору зменшено на 1530234,76 грн |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |