Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації
Очікувана вартість
256 279 672,00 UAH
UA-2023-05-05-006982-a 0f83fd028623432580e8fe13f4f0c38f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривша Тетяна

380442357105 tetkryvsha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Кривша Тетяна
380442357105
tetkryvsha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2023 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2023 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2023 00:02
Очікувана вартість: 256 279 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 281 398,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, Київська область, Бориспільський район, м-р Бортничі, с. Ревне, Мулове поле №1 та № 2 Бортницької станції аерації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, не пізніше 30-ти (тридцяти) календарних днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 12:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-05-006982-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 10 червня 2023 14:35
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога щодо неправомірного відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2023 12:55
Протоколом № 31 від 16.05.2023р. було оприлюднено рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, Протоколом № 32 від 16.05.2023р. було відхилено пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» не було використано право на оскарження рішення про дискваліфікацію в терміни визначені в абз.3 п.56 Особливостей.
В той же час, іншим учасником – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» - вищевказане право було реалізовано, внаслідок чого 30.05.2023р. рішенням Комісії АМКУ №7684-р/пк-пз було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС».
В ЗУ «Про публічні закупівлі» та в Особливостях відсутні підстави для повторної кваліфікації Учасників, крім як, на виконання рішення органу оскарження (абз.3. п.40 Особливостей). Так як рішенням Комісії АМКУ
№7684-р/пк-пз від 30.05.2023р. було зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції саме ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», а не ТОВ
«БУДМОНТАЖСЕРВІС І», то у Замовника відсутні підстави для скасування рішення оприлюдненого Протоколом № 31 від 16.05.2023р.
Для виконання рішення Комісії №7684-р/пк-пз від 30.05.2023р. Замовнику необхідно було повернути на кваліфікацію учасника, пропозицію якого відхилено. Зробити це можливо лише за допомогою функції «Провести повторну оцінку» на майданчику e-tender.ua, яка призводить до скасування результатів кваліфікації всіх учасників процедури закупівлі.
Повернути на кваліфікацію лише суб’єкта оскарження технічно неможливо.
Враховуючи те, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» є чинним, його було повторно оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2023-05-05-006982-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 10 червня 2023 14:36
Вимога щодо визначення переможця
Вимога щодо визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2023 12:54
Пояснення щодо кваліфікації ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»

Договірна ціна за закупівлею є динамічною і кошти пов'язані з інфляційними процесами повинні враховуватися безпосередньо у вартості матеріальних ресурсів, придбаних підрядником за поточними цінами для виконання будівельних робіт у звітному періоді.
Кошти пов'язані з інфляційними процесами враховуються у ціні пропозиції учасника конкурентних торгів як резерв коштів виходячи з прогнозних рівнів інфляції на майбутні періоди.
Згідно з абз.2 п.5.33 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Матеріальні ресурси, що належать до категорії промислової продукції, використовуються при виконанні супутніх робіт, а саме: нарощування колодязів діаметром 1м (6 шт), діаметром 2м (4 шт), що мають бути виконані в першу чергу, в період липень-серпень 2023р., відповідно зростання цін на матеріальні ресурси не передбачено.
Основні ж роботи по розробленню та нарощуванню дамби, планується виконувати в період 2023-2024р.р., а єдиним матеріальним ресурсом, необхідним для виконання цих робіт, є кар’єрний ґрунт, що не є промисловою продукцією, згідно Номенклатури продукції промисловості (НПП).
Спираючись, на вищезазначені обставини, Замовником було сформовано вимоги пункту 18 Додатку 6 до Тендерної документації: «До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
• договірна ціна;
• пояснювальна записка до договірної ціни;
• зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни);
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.»
ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в складі пропозиції було надано всі розрахунки, що вимагалися від учасників, отже, відсутні підстави для задоволення вимоги.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-05-006982-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 21 травня 2023 17:58
Неправомірна дискваліфікація
На думку Скаржника, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» порушує вимоги чинного законодавства, оскільки Замовник відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», яка відповідала умовам тендерної документації, порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2023 16:10
рішення від 23.05.2023 № 7005.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 16:09
рішення від 30.05.2023 № 7684.pdf
Дата публікації: 02 червня 2023 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії №7684-р/пк-пз від 30.05.2023р., скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-05-05-006982-a.
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2023 11:34

Документи подані скаржником

21 травня 2023 15:37
СКАРГА.pdf.asice .zip
21 травня 2023 15:37
СКАРГА.docx
21 травня 2023 15:37
30.2 ПБС Розрах ЗП 2023.PDF

Документи подані замовником

25 травня 2023 10:58
Інформація по скарзі.rar

Документи Органу Оскарження

23 травня 2023 16:09
рішення від 23.05.2023 № 7005.pdf
02 червня 2023 13:11
рішення від 30.05.2023 № 7684.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-06-19-000004 • dab48df9efbe4c70b96836c0f76d26ad
Автор звернення: ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І»
Дата створення звернення: 2023-06-19 17:58
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Скарга на неправомірні дії замовника 05 травня 2023 року, Комунальним підприємством «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-05-05-006982-a. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено Замовником на 15 травня 2023 року до 00:00 год. Скаржником в межах зазначеного строку було подано тендерну пропозицію на вказану закупівлю через електронну систему закупівель. 15 травня 2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій, за результатами якого було встановлено, що свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі подали наступні учасники: Учасник Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» 240 656 737, 43 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» 254 998 144, 31 UAH з ПДВ 16 травня 2023 року в електронній системі закупівель були оприлюдненні наступні рішення:  Протокол № 31 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» (надалі – ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I», Учасник, Скаржник) було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  Протокол № 32 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», Переможець) було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Варто зазначити, що підставою дискваліфікації обох учасників була невідповідність розрахунків заробітної плати, а саме, тендерна пропозиція ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» була відхилена посилаючись на наступне: «Наданий розрахунок заробітної плати не відповідає вимогам «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мiнрегiону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мiнрегiону від 27.07.2018 № 196). Відповідно пункту 4 даного Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. За даними, які оприлюднено Держстатом України за підсумками 2022 року рівень середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2022 рік складає 9781 грн. Відповідно до листа Мінекономіки від 29.10.2022 №3011-05/72231-03 щодо надання основних прогнозних макропоказникiв економічного i соціального розвитку України на 2022-2023 року скориговано макроекономічні показники економічного i соціального розвитку України що i було враховано Законом України «Про державний бюджет України на 2023 рік», серед яких прогнозний індекс споживчих цін у середньому до попереднього року на 2023 рік становить 128,4 відсотка. Враховуючи зазначене розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві на 2023 рік становить 12558,80 грн. Учасником надано розрахунок кошторисної заробітної плати на 2023 рік у розмірі 18000,00 гривень, що не відповіде вимогам «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мiнрегiону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мiнрегiону від 27.07.2018 № 19. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» 21 травня 2023 року ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» подав скаргу на неправомірну дискваліфікацію своєї тендерної пропозиції, аргументуючи свою позицію слідуючим: «Ні в Порядку, ні в Настанові прямо не вказано, що заробітна плата має дорівнювати рівню середньомісячної заробітної плати у будівництва, встановленого Держстатом України за підсумками 2022 року, з урахуванням прогнозованого індексу споживчих цін. В тендерній документації також не зазначено конкретної вимоги щодо розміру середньомісячної заробітної плати на 1 працівника в режимі повної зайнятості та порядку її розрахунку, а також не містить окремих вимог щодо необхідності зазначення заробітної плати у відповідності до кошторисної заробітної плати.» 30 травня 2023 року Комісією Антимонопольного комітету України прийнято рішення зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», підтверджуючи, що Документація не містить окремих вимог, значень, коефіцієнтів тощо, які необхідно застосовувати учасникам при розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, у тому числі відсутнє посилання на лист Мінекономіки від 29.10.2022 No3011-05/72231-03. Замовник не довів та документально не підтвердив, що наданий Скаржником розрахунок виконаний не у відповідності до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мінрегіону України від 20.10.2016 No 281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196). 05 травня 2023 року Замовник повернув на кваліфікацію ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» та повторно відхилив тендерну пропозицію, залишаючи своє первинне рішення незмінним. 06 травня 2023 року Замовник визнає ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» переможцем закупівлі та публікує намір про укладення договору. Повідомляємо, що ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» не погоджується з рішенням Замовника щодо повторної дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I», з огляду на наступне: 1. Щодо повторного неправомірного відхилення ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» Відповідно до п. 18 Додатку 6 до Тендерної документації, Окремо учасник надає розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який планується враховувати при визначені вартості будови об’єкта (за даними підрядника). Розмір середньомісячної заробітної плати врахувати на підставі розрахунків, виконаних відповідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мiнрегiону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мiнрегiону від 27.07.2018 № 196). Тобто, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника через те, що він вказав кошторисну заробітну плату на 2023 рік у розмірі 18000,00, а не 12558,80 грн.. Звертаємо увагу, що Учасник виконав у повній мірі вимогу «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мiнрегiону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мiнрегiону від 27.07.2018 № 19, а саме зазначена у розрахунках кошторисна заробітна плата 1 розмірі 18000,00 грн. є не нижчою ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Беручи до уваги ідентичність підстави та аналогічність мотивації відхилення обох учасників тендеру, надаємо цитату із рішення прийнятого Комісією Антимонопольного комітету України №7684-р/пк-пз від 30.05.2023 у результаті розгляду скарги №UA-2023-05-05-006982-a.b1: Документація не містить окремих вимог, значень, коефіцієнтів тощо, які необхідно застосовувати учасникам при розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, у тому числі відсутнє посилання на лист Мінекономіки від 29.10.2022 № 3011-05/72231-03. Замовник не довів та документально не підтвердив, що наданий Скаржником розрахунок виконаний не у відповідності до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мінрегіону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196). Таким чином, Замовник приймає рішення, які суперечать один одному в рамках одного тендера при наявності однозначної і чіткої позиції органу оскарження щодо однакової підстави відхилення учасників. Варто зауважити, що очікувана вартість процедур відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-05-05-006982-a складає 256 279 672,00 грн. з ПДВ. Після розкриття ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» опинилося першим на розгляді, оскільки наша цінова пропозиція була найбільш економічно вигідною: Учасник Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» 240 656 737, 43 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» 254 998 144, 31 UAH з ПДВ Різниця між ціновою пропозицією Переможця і Скаржника складає 14 341 406,88 UAH з ПДВ. Отже, Замовник неправомірно повторно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I», яка була найбільш економічно вигідною, доцільною та сприяла би економії бюджетних коштів у розмірі 14 341 406,88 UAH з ПДВ. Отже, замовник вчинив неправомірні дії, що суперечать Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Щодо розрахунку ціни пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» Відповідно до п. 18 Додатку 6 до Тендерної документації, до ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з відповідними підтверджуючими документами, а саме: • договірна ціна; • пояснювальна записка до договірної ціни; • зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни); • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів. Звертаємо увагу, що Учасники при складанні кошторисних розрахунків повинні керуватися нормативно-правовими актами у сфері будівництва, а саме кошторисними нормами України у будівництві, конкретно Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (надалі – Настанова), що безпосередньо вказав Замовник як вимогу у тендерній документації до закупівлі. Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків,….. та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій…. Безпосередньо розділ 5 Настанови містить норми визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Відповідно до абз. 5 п. 5.1. Настанови, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Згідно з п. 5.33. Настанови, до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «30.1 Розрахунок вартості.PDF» в якому міститься розрахунок договірної ціни. В документі «Пояснювальна записка до Договірної ціни» вказується, що при складанні розрахунків інших витрат прийняті такі нарахування: 1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку Настанова [4.38]; 2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат Настанова [4.39]. В документі «Договірна ціна» за Розрахунком №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» зазначається прочерк, тобто вартість витрат не передбачена. На підставі вище зазначеного можна зробити висновок, що в наданий розрахунок ціни Переможець не включив розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пп. 2 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументацій в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» звернувся із вимогами до Замовника для роз’яснення причин прийняття прямо протилежних рішень із однакового питання при наявності чіткої та однозначної позиції органу оскарження. У відповідь Замовника навів загальні норми здійснення публічних закупівель і не пояснив логіку своїх дій. Ми вважаємо, що ця поведінка незаконна і має бути належним чином оцінена Державною аудиторською службою. Щодо повноважень Державної аудиторської служби в цьому випадку Відповідно до частини 3 статті 164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону та відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) – тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Протокол про правопорушення за статтею 164-14 мають право складати органи державного фінансового контролю (п. 1 ч. 1 ст. 255 КУпАП), яким є Державна аудиторська служба. Додатково повідомляємо, що описані вище порушення не були предметом розгляду Антимонопольного комітету України. На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Почати моніторинг закупівлі UA-2023-05-05-006982-a. 2. Перевірити дії уповноваженої особи Замовника - Комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» – з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 3. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу. 4. Зобов'язати Замовника – Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у установленому законодавством порядку, зокрема відмінити процедуру закупівлі Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція), (UA-2023-05-05-006982-a). 5. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-22-000043 ● 05538d58f8214f3f94dcb30255f9e840
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2023 11:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.06.2023 № 168
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-05-006982-a 05.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-23 10:05:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-006982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-27 11:17:36

Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-006982-a), очікуваною вартістю 256 279 672,00 гривень, щодо отримання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. При проведенні процедури закупівлі на виконання вищевказаних робіт (номер UA-2023-05-05-006982-a) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог проектно-кошторисної документації на виконання робіт з будівництва. Очікувана вартість робіт з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації склала 256 279 672,00 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги». Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 23.03.2023 № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16». Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затверджена рішенням Київської міської ради від 23.03.2023 № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16» додаються.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr124.html

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-04 15:27:37

Запит про надання пояснень

Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації».

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-05 12:08:23

Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі

На ваш запит надаємо Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за проєктом : "Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації" № 138/е/23 від 24.04.2023.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-а. КП «Київбудреконструкція» надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-а у листі що додається.

2023-07-24 14:38:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомлення про оскарження висновку до суду. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє, що у зв’язку з незгодою з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-a від 17 липня 2023 року, Замовником 31.07.2023 року подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду. Інформація про зазначене міститься в документах, які підтверджують відправку позовної заяви до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 01 серпня 2023
Номер відкриття провадження: 320/29115/23
Дата відкриття провадження: 29 серпня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 240 656 737,43
UAH з ПДВ
240 656 737,43
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 254 998 144,31
UAH з ПДВ
254 998 144,31
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 травня 2023 23:12
Електронний підпис
14 травня 2023 23:09
Розрахунок ЗП БМС.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
Розрахунок ЗП БМС.pdf
14 травня 2023 23:09
Пояснювальна записка.pdf
14 травня 2023 23:09
Локальний кошторис.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
Локальний кошторис.pdf
14 травня 2023 23:09
Договірна ціна.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
Договірна ціна.pdf
14 травня 2023 23:09
Дефектний акт.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
Дефектний акт.pdf
14 травня 2023 23:09
38 Календарний графік.pdf
14 травня 2023 23:09
34.imd
14 травня 2023 23:09
25 Довідка про АВК.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
25 Довідка про АВК.pdf
14 травня 2023 23:09
24 Дозвіл Держпраці.pdf
14 травня 2023 23:09
12 Фін звіт Баланс за 2022.pdf
14 травня 2023 23:09
11 Витяг ПДВ БМС.pdf
14 травня 2023 23:09
10 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 травня 2023 23:09
9 Статут та опис 17.05.2021.pdf
14 травня 2023 23:09
4 Довідка про досвід.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
4 Довідка про досвід.pdf
14 травня 2023 23:09
2 Документи мтб.pdf
14 травня 2023 23:09
2 Довідка про МТБ.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
2 Довідка про МТБ.pdf
14 травня 2023 23:09
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
1 Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2023 23:09
0 Реєстр.pdf.p7s
14 травня 2023 23:09
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

08 червня 2023 09:26
Електронний підпис
08 червня 2023 09:26
Витяг МВС 06.06..rar.p7s
08 червня 2023 09:26
Банкрутство пбс 310523.pdf.p7s
08 червня 2023 09:26
24 Ліцензія.pdf.p7s
08 червня 2023 09:26
Довідка корупція ПБС.zip
08 червня 2023 09:26
Витяг МВС 06.06..rar
08 червня 2023 09:26
Банкрутство пбс 310523.pdf
08 червня 2023 09:26
24 Ліцензія.pdf
06 червня 2023 08:58
Електронний підпис
06 червня 2023 08:57
1 Реєстр .pdf.p7s
06 червня 2023 08:57
1 Реєстр .pdf
12 травня 2023 18:19
Електронний підпис
12 травня 2023 18:19
16 Сертифікати Iso.pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
1 Реєстр .pdf
12 травня 2023 18:19
7.3 ОП на 3х ІТП.pdf
12 травня 2023 18:19
7.1 Накази та ЦПД на ІТП.pdf
12 травня 2023 18:19
1 Реєстр .pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
7.3 ОП на 3х ІТП.pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
3.1 Ліцензія АВК 5 2022р..pdf
12 травня 2023 18:19
6.1 Накази робітн.pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
1.1 Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2023 18:19
3.1 Ліцензія АВК 5 2022р..pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
16 Сертифікати Iso.pdf
12 травня 2023 18:19
7.2 Освіта ІТП .pdf.p7s
12 травня 2023 18:19
6.1 Накази робітн.pdf
12 травня 2023 18:19
18.2 Виписка з ЄДР 20.01.2023.PDF
12 травня 2023 18:19
7.2 Освіта ІТП .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Рішення скасоване 240 656 737,43
UAH з ПДВ
05 червня 2023 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Рішення скасоване 254 998 144,31
UAH з ПДВ
05 червня 2023 11:26
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Відхилено 240 656 737,43
UAH з ПДВ
05 червня 2023 12:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Переможець 254 998 144,31
UAH з ПДВ
06 червня 2023 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 15:05

Документи

16 травня 2023 17:58
Електронний підпис

Документи

16 травня 2023 18:06
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідної для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування матеріально-технічної бази*, та /або договором про надання послуг* (*договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт). Учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надав договір оренди офісу № 65 від 01 березня 2023 року, строк дії якого до 24 лютого 2024 року. 2. Відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, учасник повинен надати довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складену за відповідною формою. Учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надав зазначену довідку № 44/7 від 10.05.2023 р., в якій в пункті 5 зазначено посада Бондаревої Олени Анатоліївни - «Інженер проектувальник в частині кошторисної документації». Відповідно до пп. 2.6. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують наявність працівників зазначених у довідках складених відповідно до пп.2.1. та пп.2.2. цього Додатку (накази або оригінали першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (цивільно-правові угоди тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ. Учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надав наказ № ПБС00000002-0000000136 від 08.07.2022 р. про прийняття на роботу Бондареву Олену Анатоліївну на посаду – Інженер з проектно-кошторисної роботи. 3. Відповідно до пп. 3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону, учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів), який(і) виконано у повному обсязі в період з 2022-2023 рр. складена за встановленою формою. На підтвердження факту виконання аналогічного(их) Договору(ів) у повному обсязі, зазначеного(их) у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, учасник надає у складі пропозиції Договір(ори) та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору(ів) у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та сканований оригінал або копію відгуку, що виданий Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» в 2023 році, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне та повне виконання договору. Учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підтвердження факту виконання аналогічного договору надав скан-копію договору на закупівлю робіт № 0108 від 01.08.2022р. в якому відсутня невід’ємна його частина – Додаток № 3 Графік виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист про те, що договір оренди офісу № 65 від 01 березня 2023 року буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт. 2. Надати виправлену довідку про наявність інженерно-технічних працівників у відповідності до наказу № ПБС00000002-0000000136 від 08.07.2022 р. про прийняття на роботу Бондаревої Олени Анатоліївні. 3. Надати в складі пропозиції Додаток № 3 – Графік виконання робіт до договору на закупівлю робіт №0108 від 01.08.2022р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2023 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
254 998 144,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:13
Додаткова угода № 2 від 27.12.2023 до дог. № 2-23-КТ від 14.06.2023.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 14:12
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2023 15:20
Додаткова угода № 1 від 15.11.2023р. до дог.№ 2-23-КТ від 14.06.2023р..pdf зміни до договору
15 листопада 2023 15:19
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 14:35
Договір підряду № 2-23-КТ від 14.06.2023.pdf укладений
14 червня 2023 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 17 «Строк дії Договору та інші умови» Договору; Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт; Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 15.11.2023 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 2/23-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виконанням умов Договору, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 3 – Договірна ціна, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2023 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 2/23-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 253 362 126,79
UAH (в тому числі ПДВ 42 227 021,13 UAH)