Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 256 279 672,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 281 398,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, не пізніше 30-ти (тридцяти) календарних днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 12:46 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також, Протоколом № 32 від 16.05.2023р. було відхилено пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» не було використано право на оскарження рішення про дискваліфікацію в терміни визначені в абз.3 п.56 Особливостей.
В той же час, іншим учасником – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» - вищевказане право було реалізовано, внаслідок чого 30.05.2023р. рішенням Комісії АМКУ №7684-р/пк-пз було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС».
В ЗУ «Про публічні закупівлі» та в Особливостях відсутні підстави для повторної кваліфікації Учасників, крім як, на виконання рішення органу оскарження (абз.3. п.40 Особливостей). Так як рішенням Комісії АМКУ
№7684-р/пк-пз від 30.05.2023р. було зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції саме ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», а не ТОВ
«БУДМОНТАЖСЕРВІС І», то у Замовника відсутні підстави для скасування рішення оприлюдненого Протоколом № 31 від 16.05.2023р.
Для виконання рішення Комісії №7684-р/пк-пз від 30.05.2023р. Замовнику необхідно було повернути на кваліфікацію учасника, пропозицію якого відхилено. Зробити це можливо лише за допомогою функції «Провести повторну оцінку» на майданчику e-tender.ua, яка призводить до скасування результатів кваліфікації всіх учасників процедури закупівлі.
Повернути на кваліфікацію лише суб’єкта оскарження технічно неможливо.
Враховуючи те, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I» є чинним, його було повторно оприлюднено в електронній системі закупівель.
Договірна ціна за закупівлею є динамічною і кошти пов'язані з інфляційними процесами повинні враховуватися безпосередньо у вартості матеріальних ресурсів, придбаних підрядником за поточними цінами для виконання будівельних робіт у звітному періоді.
Кошти пов'язані з інфляційними процесами враховуються у ціні пропозиції учасника конкурентних торгів як резерв коштів виходячи з прогнозних рівнів інфляції на майбутні періоди.
Згідно з абз.2 п.5.33 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Матеріальні ресурси, що належать до категорії промислової продукції, використовуються при виконанні супутніх робіт, а саме: нарощування колодязів діаметром 1м (6 шт), діаметром 2м (4 шт), що мають бути виконані в першу чергу, в період липень-серпень 2023р., відповідно зростання цін на матеріальні ресурси не передбачено.
Основні ж роботи по розробленню та нарощуванню дамби, планується виконувати в період 2023-2024р.р., а єдиним матеріальним ресурсом, необхідним для виконання цих робіт, є кар’єрний ґрунт, що не є промисловою продукцією, згідно Номенклатури продукції промисловості (НПП).
Спираючись, на вищезазначені обставини, Замовником було сформовано вимоги пункту 18 Додатку 6 до Тендерної документації: «До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
• договірна ціна;
• пояснювальна записка до договірної ціни;
• зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни);
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.»
ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в складі пропозиції було надано всі розрахунки, що вимагалися від учасників, отже, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2023 17:58
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-22-000043 ● 05538d58f8214f3f94dcb30255f9e840
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.06.2023 № 168
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-05-006982-a 05.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 10:05:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-05-006982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 11:17:36
Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-006982-a), очікуваною вартістю 256 279 672,00 гривень, щодо отримання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. При проведенні процедури закупівлі на виконання вищевказаних робіт (номер UA-2023-05-05-006982-a) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог проектно-кошторисної документації на виконання робіт з будівництва. Очікувана вартість робіт з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації склала 256 279 672,00 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги». Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 23.03.2023 № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16». Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затверджена рішенням Київської міської ради від 23.03.2023 № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 187 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16» додаються.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr124.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-04 15:27:37
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 12:08:23
Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На ваш запит надаємо Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за проєктом : "Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації" № 138/е/23 від 24.04.2023.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-а. КП «Київбудреконструкція» надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-а у листі що додається.
2023-07-24 14:38:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про оскарження висновку до суду. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє, що у зв’язку з незгодою з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-006982-a від 17 липня 2023 року, Замовником 31.07.2023 року подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду. Інформація про зазначене міститься в документах, які підтверджують відправку позовної заяви до Київського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/29115/23 |
Дата відкриття провадження: | 29 серпня 2023 |
Документи:
01 вересня 2023 11:28
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 11:14
|
Позовна заява КБР від 31.07.23 247-3-690.pdf |
01 вересня 2023 11:28
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 11:17
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 11:15
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 11:14
|
Позовна заява КБР від 31.07.23 247-3-690.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
240 656 737,43
UAH з ПДВ
|
240 656 737,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
254 998 144,31
UAH з ПДВ
|
254 998 144,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Рішення скасоване |
240 656 737,43
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 11:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Рішення скасоване |
254 998 144,31
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 11:26
|
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Відхилено |
240 656 737,43
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 12:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
254 998 144,31
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:13
|
Додаткова угода № 2 від 27.12.2023 до дог. № 2-23-КТ від 14.06.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:20
|
Додаткова угода № 1 від 15.11.2023р. до дог.№ 2-23-КТ від 14.06.2023р..pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 14:35
|
Договір підряду № 2-23-КТ від 14.06.2023.pdf | укладений |
14 червня 2023 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 17 «Строк дії Договору та інші умови» Договору; Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт; Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 15.11.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 2/23-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виконанням умов Договору, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 3 – Договірна ціна, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 2/23-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |