Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 7 881 327,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 813,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 13:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 11:48 |
Тендерана докум. Львівська.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000045 ● 86c138b5b0774f0887bfe5a529027194
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
15.09.2023 № 30-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 15.09.2023
№ 30-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
Івано-Франківська селища рада UA-2023-05-05-005642-a 05.05.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 17:43:36
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК
021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-005642-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати пояснення, щодо не надання переможцем на керівника учасника процедури закупівлі, довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що передбачено відповідно підпункту 3 абзацу 14 пункту 44 Особливостей.
Відповідно абзацу 16 пункту 44 Особливостей, замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
4. Замовником укладено договір з ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" від 26.06.2023 № 133, в термін, що перевищує 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (26.05.2023).
Надати пояснення щодо не дотримання терміну укладання договору з переможцем.
5. Додатковою угодою №1 від 26.06.2023 внесені зміни до договору від 26.06.2023 № 133 у п.4.1. р.4, де зменшена сума договору та становить 1730000,00 гривень.
Надати пояснення, щодо обґрунтування зменшення у договорі від 26.06.2023 № 133 у п.4.1. р.4 суми договору з 7500100,39 грн на 1730000,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 15:46:55
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-005642-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо наступні пояснення:1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с. Бірки Яворівського району Львівської області. Коригування»
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
https://if-gromada.gov.ua/news/1695129589/
3. Надати пояснення, щодо не надання переможцем на керівника учасника процедури закупівлі, довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що передбачено відповідно підпункту 3 абзацу 14 пункту 44 Особливостей. Відповідно абзацу 16 пункту 44 Особливостей, замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі”, зі змінами, (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
4. Замовником укладено договір з ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" від 26.06.2023 № 133, в термін, що перевищує 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (26.05.2023). Надати пояснення щодо не дотримання терміну укладання договору з переможцем.
Замовником було прийнято рішення продовжити термін укладання угоди у зв’язку із обставинами які склалися.
5. Додатковою угодою №1 від 26.06.2023 внесені зміни до договору від 26.06.2023 № 133 у п.4.1. р.4, де зменшена сума договору та становить 1730000,00 гривень. Надати пояснення, щодо обґрунтування зменшення у договорі від 26.06.2023 № 133 у п.4.1. р.4 суми договору з 7500100,39 грн на 1730000,00 гривень.
Додатковою уголою №1 від 26.06.2023 року внесенні зміни у зв’язку із обсягом фінансування передбачено на 2023 рік у зв’язку з тим, що попередньо передбачалося отримання субвенції з обласного бюджету місцевому.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 46 Особливостей в частині не дотримання термінів укладання договору про закупівлю.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" |
6 978 108,00
UAH з ПДВ
|
6 978 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
7 500 100,39
UAH з ПДВ
|
7 500 100,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
7 652 606,68
UAH з ПДВ
|
7 652 606,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" #43463914 |
Відхилено |
6 978 108,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 15:02
|
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" #41390227 |
Переможець |
7 500 100,39
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 09:41
|
львівська 2 (1).pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 10:00
|
львівська (1)-13-16.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 14:38
|
львівська (1)-13-16.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 14:26
|
львівська.pdf | укладений |
27 червня 2023 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума яка передбачена у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума яка передбачена у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 4.1. Розділу 4 |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |